Οι σχολές και οι απόφοιτοί τους δεν απαξιώνονται επειδή κάποιοι εισήχθησαν με μέσο όρο βαθμολογίας 5 ή 8. (Γράφει ο Ιωάννης Κωστίδης – Δημότης Εορδαίας)

30 Ιανουαρίου 2021
08:33

Οι σχολές και οι απόφοιτοί τους δεν απαξιώνονται επειδή κάποιοι εισήχθησαν με μέσο όρο βαθμολογίας 5 ή 8. Απαξιώνονται γιατί δεν υπάρχει θεσμική διασύνδεση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και παραγωγικής διαδικασίας. Ακόμη και τα ΙΕΚ δεν είναι διασυνδεδεμένα με ΚΑΜΙΑ διαδικασία επαγγελματικής αποκατάστασης.Ποιος ο λόγος να οδηγούν στην εισαγωγή σε ΑΕΙ τη στιγμή πού κανείς δεν κατοχυρώνει ακαδημαϊκό υπόβαθρο επαγγελματικής κατάρτισης ΜΟΝΟ με το πτυχίο του ΙΕΚ;Η ανεργία απαξιώνει το πτυχίο.Απόδειξη η μαζική μετανάστευση πτυχιούχων σε χώρες του Εξωτερικού κυρίως ΕΕ.Πάνω από 650.000 σε μια δεκαετία με μόνιμη φορολογική κατοικία στο εξωτερικό και περίπου άλλοι τόσοι για εργασία σαιζόν ή με 6μηνο συμβόλαιο ,αναλογα με τη δικαιούμενη βίζα (ΗΠΑ,Αυστραλία,Καναδάς κλπ).

Ας ακούσουμε μία πρόταση της κ.Κεραμέως γι’ αυτό. Το γεγονός ότι το 30% των φοιτητών δεν αποφοιτεί στην ώρα του ή και καθόλου ΔΕΝ επαναλαμβάνω ΔΕΝ εξαρτάται από το γεγονός οτι εισήλθαν με χαμηλούς βαθμούς αλλά κυρίως με την έλλειψη οικονομικών πόρων( ανεργία,εξαναγκασμός σε εργασία κατά τη διάρκεια των σπουδών για κάλυψη εξόδων που η οικογένεια δεν δύναται να καλύψει κλπ) ,την αλλαγή της άποψης του ατόμου για τη ζωή του, λόγω ωρίμανσης κλπ.
Υπάρχουν αναρίθμητοι άνθρωποι ανάμεσα μας ,πολλοί εξ αυτών διάσημοι,που άφησαν σπουδές ιατρικής,νομικής,πολυτεχνείων,φιλολογίας κλπ προκειμένου να ασχοληθούν με το όνειρό τους.Άρα το 30% των φοιτητών που δεν αποφοιτούν ποτέ, θα συνεχίσει να υπάρχει ανεξάρτητα από αυτό που πιστεύει η κ.Κεραμέως.
Η παγκόσμια πανδημία έφερε απίθανη αναστάτωση στη ζωή του πλανήτη.Η παρούσα φάση είναι η πλέον ακατάλληλη για να γίνει οποιαδήποτε ΩΦΕΛΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ συζήτηση για ένα ΟΛΙΣΤΙΚΟ σχέδιο που θα ξεκινά από το Δημοτικό και θα καταλήγει στην επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών μας.
Μόνο έτσι θα πρέπει να το βλέπουμε.Η κ.Κεραμέως ξεκινάει από το λιγότερο σημαντικό προσπαθώντας να πείσει την κοινωνία,τους γονεις ,τους υποψηφίους τα ΑΕΙ,κλπ ότι από τη διαδικασία της εισαγωγής πρέπει να ξεκινήσουμε.ΛΑΘΟΣ!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΟ το ενδιαφέρον όταν έτσι αντιμετωπίζει το θέμα της Παιδείας όλων των βαθμίδων
Αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού την τελευταία στιγμή.Επηρεάζει σαφώς και δυσμενώς οικογένειες και υποψηφίους ,δημιουργώντας υποψίες για τα πραγματικά κίνητρα των ρυθμίσεων.
Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι των αποφοίτων των ΑΕΙ-ΑΤΕΙ των προηγουμένων ετών μετανάστευσαν για αναζήτηση σταδιοδρομίας στην Εσπερία.
Από φέτος τα παιδιά μας θα μεταναστεύουνε απο την αποφοίτηση τους από το Λύκειο.
Γρήγορα θα διαπιστώσετε κ.Κεραμέως ότι η Ελληνική νεολαία δεν θα παραμένει ούτε για στράτευση.Η σκεψεις για στράτευση από τα 18 πήγε «περίπατο» από τη στιγμή που 30.000 περίπου λιγότεροι υποψήφιοι-ες θα εισαχθούν σε βάθος 2 ετίας.
Όπως ακριβώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει η επιστράτευση ,εάν απαιτηθεί,γιατί ο ανθός των επιστημόνων των καλούμενων κλάσεων ζει μόνιμα στο εξωτερικό.
Ποιοι θα επανδρώσουν τις Μονάδες;Οι 50αρηδες και 60αρηδες;
Πειραματισμός ,αποσπασματική αντιμετώπιση,βιασύνη,άγχος για μεταρρύθμιση χωρίς ουσία.
Χαμένος χρόνος,χειρότερες προοπτικές για τα παιδιά της μέσης Ελληνικής οικογένειας.
Θα μας βρείτε όλους απέναντί σας.
Τώρα στο διαδίκτυο και μετά την καραντίνα ,στην είσοδο του Υπουργείου.Ρωτήστε και τον κ.Αρβανιτόπουλο με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ.
Ευχαριστω εκ των προτέρων
Με εκτιμηση
Ένας Έλληνας πολίτης-Δημότης Εορδαίας
Ιωάννης Κωστίδης

19 σχόλια

  • Συμφωνώ απολύτως. Αν μου επιτρέπεται να προσθέσω ότι ακόμη και σήμερα υπάρχει χρόνος να σταθεροποιηθεί και στη συνέχεια να αναπτυχθεί η οικονομία.

  • Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν επιτέλους πως οι Πανελλαδικές δεν είναι προαγωγικές, αλλά κατατακτήριες εξετάσεις. Όποιος γράψει καλύτερα, αποκτά προτεραιότητα στην επιλογή σχολής. Η Ιατρική έχει βάση 19 κι αυτό δεν ενοχλεί κανέναν, αλλά έχει κοστίσει ατελείωτα λεφτά στις οικογένειες σε φροντιστήρια και ατελείωτες ώρες ζωής στα παιδιά.

    Αυτό που απαξιώνει την παιδεία είναι η συστηματική διαχρονική έλλειψη χρηματοδότησης.

    • Μέσα στη διάρκεια σπουδών άλλοι περνούν τα μαθήματα με 5 κι άλλοι με 9. Ίσο πτυχίο παίρνουν και οι μεν και οι δε. Σταματειστε μ αυτή την παραπλάνηση του λαού γιατί κ το πτυχίο της Αθήνας δεν είναι ίσο με του Χάρβαρντ.

  • μία είναι η ΛΥΣΗ…μόλις τελειώσουν το λύκειο γράφονται σε όποια σχολή θέλουν…αν δεν υπάρχουν σχολές πολύ απλό…..κάνουμε νέες…επιτρέπεται η Δεσκάτη να μη έχει δυό σχολές….έτσι θα έρθει η ανάπτυξη ….παντού θα αρχίσουν να κτίζουν και να φτιάνουν γκαρσονέρες για τους φοιτητές α και θα είναι εικοσαετούς φοίτησης….οπότε μόλις τελειώσουν την σχολή θα δικαιούνται σύνταξης ,καθότι 5 χρόνια δημοτικο,3 χρόνια γυμνάσιο,3 χρόνια λύκειο,20 χρόνια πανεπιστήμιο …σύνολο εργασίας 31 χρόνια …άρα θεμελιώνει δικαίωμα σύνταξης..

  • Το Δημόσιο Πανεπιστήμιο έχει σαν κύριο σκοπό την κοινωνική κινητικότητα, δηλ. τα παιδιά των κατώτερων κοινωνικών τάξεων να μπορούν να ανέβουν στις κοινωνικές βαθμίδες.

    Παραδείγματα, σε χώρες που ακολουθούν “δεξιές” πολιτικές, τα δημόσια πανεπιστήμια είναι υποβαθμισμένα, τόσο στη ποσότητα των φοιτητών, όσο και στην ποιότητα και απήχηση των πτυχίων σε σχέση με τα ιδιωτικά.

    Στην Ελληνική πραγματικότητα, μετά από χρόνια υποβάθμισης της ποιότητας του Πανεπιστημίου, η κυβέρνηση θα ακολουθήσει το δρόμο της συρρίκνωσης της δημόσιας εκπαίδευσης και ενθάρρυνσης της ιδιωτικής, διότι:

    1. Λιγότερα έξοδα για το κράτος, λιγότεροι άνεργοι επιστήμονες που ανεβάζουν τον ανταγωνισμό για θέσεις απασχόλησης.

    2. Καλύτερα καταρτισμένοι απόφοιτοι των ιδιωτικών σχολών που θα ανακυκλώνουν το ταξικό κατεστημένο (Γονείς με λεφτά, ακριβή εκπαίδευση, καλύτερο εισόδημα για τους απόφοιτους, και ανακύκλωση).

    Μετά την αποτυχία της αριστερής διακυβέρνησης της μεταπολίτευσης η χώρα θα βαδίσει προς το δρόμο της φιλελεύθερης Δύσης.

  • Κύριε Κωστίδη. Στο μόνο που συμφωνώ είναι ότι πρέπει η παραγωγή πτυχιούχων πρέπει να συμβαδίζει με τις ανάγκες τις χώρας και της αγοράς. Δεν χρειαζόμαστε τόσους μηχανικούς η δικηγόρους η μαθηματικούς η οικονομολόγους. Με την σύνδεση αυτή ο αριθμός των εισακτέων θα γίνει πολύ μικρότερος από ότι αν ισχύσει η βάση και δεν θα χρειάζεται βάση. Η άποψη ότι κάποιος που στερείται γνώσεων από το λύκειο μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός σοβαρού πανεπιστημίου είτε ιδιωτικού είτε δημόσιου είναι αφελής

    • Αφελής ειναι επίσης η άποψη του Υπουργείου και των συν αυτώ ,ότι αλλάζοντας τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξασφαλίζεις υψηλότερο επίπεδο σπουδών.
      Πάλι βάλαμε το κάρο μπροστά από το άλογο

    • Η χαμηλή βαθμολογία σε μια εξέταση δεν σημαίνει απαραίτητα στέρηση γνώσεων. Η πορεία στις σπουδές το δείχνει. Και στα πανεπιστήμια εξωτερικού χωρίς καν εξετάσεις μπήκαν κ τελείωσαν όμως εκεί σιωπατε. Πότε λοιπόν αξίζουν οι σπουδές και πότε οι εισαγωγικές εξετάσεις;

  • Αφελής ειναι επίσης η άποψη του Υπουργείου και των συν αυτώ ,ότι αλλάζοντας τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξασφαλίζεις υψηλότερο επίπεδο σπουδών.
    Πάλι βάλαμε το κάρο μπροστά από το άλογο

    • Ποιος σας είπε πως η κυβέρνηση ενδιαφέρεται για το επίπεδο σπουδών; Ενδιαφέρεται μόνο πώς θα κόψει λεφτά απ’ την Παιδεία για να ‘χει να ταΐζει τα Μέσα Προπαγάνδας της.

    • μην ανησυχεις, δεν προκειται να παρουν πτυχιο αυτοι. σε ενα δυο τρια (βαρια βαρια) εξαμηνα θα τα παρατησουν. εκτος αν στρωσουν τον πισινο τους κατω και ρεφαρουν ολη τη χασουρα που ειχαν απο τα λυκειακα τους χρονια και παρουν πτυχιο. και τοτε λεμε: καλως περασαν, εστω και με 5 (αλλα μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου αυτοι).

      ΥΓ συμφωνω απόλυτα με τον γραφοντα και με τους περισσότερους απο πανω

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι