Σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας» ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου φέρεται ότι είχε ζητήσει από την 1η Στρατιά άδεια για να πραγματοποιήσει την πτήση στις 10 το πρωί (αντί στις 07:30) λόγω της πρόγνωσης του καιρού – η άδεια όμως αυτή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν δόθηκε, με τα μοιραία αποτελέσματα.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, που επικαλείται η «Εφημερίδα των Συντακτών», στους αεροπορικούς χάρτες της Πολεμικής Αεροπορίας, όπου σημειώνονται τα ύψη στα οποία με ασφάλεια μπορεί να πετάξει ένα πτητικό μέσο, ορίζονται ως όριο ασφαλείας στη συγκεκριμένη περιοχή τα 7.200 πόδια από την επιφάνεια της θάλασσας.
Με δεδομένο ότι ορισμένες περιοχές του Σαρανταπόρου βρίσκονται σε υψόμετρο 3.500 πόδια και με δεδομένη τη νέφωση, η βάση της οποίας ήταν σε ύψος μόλις 50ο ποδών από το έδαφος, έμπειροι αξιωματικοί της Αεροπορίας ανέφεραν ότι η πτήση ήταν παρακινδυνευμένη και γι’ αυτό θα πρέπει να εκτιμηθεί πρώτα ο βαθμός αναγκαιότητάς της και μετά να διερευνηθεί αν σημειώθηκε κάποιο λάθος από τους χειριστές του ελικοπτέρου, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πετούν σε χαμηλό έδαφος.
Πηγή: Δημοκρατία, Εφημερίδα των Συντακτών – Από http://www.enikos.gr/society/511409/apokalypsi-sok-gia-tin-ptosi-tou-elikopterou-ti-eixe-zitisei-o-pi
Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ…ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΛΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ…ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ
Μονο που δεν την εχασαν μονο αυτοι αλλα κι αλλοι 2. Οφειλαν βλεποντας τι αντιμετωπιζουν να γυρισουν πισω
Αλιμονο αν με την πρωτη ομιχλη γυριζαν τα αεροπλανα και τα ελικοπτερα πισω!
Ο οποιοσδηποτε με στοιχειωδεις γνωσεις αεροπλοϊας θα αλλαζε το σχεδιο πτησης σε μεγαλυτερο υψομετρο, γνωριζοντας την επικινδυνοτητα της περιοχης. Θα επρεπε κατα την ταπεινη μου γνωμη να γινει σε μεγαλύτερο υψος, αλλα οτι και να πουμε εμεις, το θεμα ειναι οτι το κακο εγινε…