Προς Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης
Παρατηρώντας τον αριθμό των μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφερειακή ενότητα Κοζάνης, ανακαλύπτω ότι έχουν δοθεί πολύ λιγότερες μεταθέσεις σε σχέση με άλλους νομούς της χώρας, όπως για παράδειγμα στο νομό Λαρίσης, Τρικάλων, Ημαθίας και Θεσσαλονίκης!!
Θα παρακαλούσα για μία απάντηση από τη Δ/νση Β/θμιας Κοζάνης για την αιτιολόγηση της ανωτέρω παρατήρησης, καθώς δεν μπορεί να ερμηνευτεί λογικά η έξοδος από το νομό 20 παράδειγμα εκπαιδευτικών με μεταθέσεις και η είσοδος μόνο 13!! (οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί αλλά αναλογικά αντιπροσωπευτικοί).
Επομένως πώς να κατανοήσει κάποιος την κάλυψη αυτής της διαφοράς;
Με εισροή αναπληρωτών από άλλες περιοχές ή με νεοδιοριζόμενους όταν θα γίνουν διορισμοί τον Σεπτέμβριο ενδεχομένως, καταλαμβάνοντας τις οργανικές θέσεις που μένουν κενές, ενώ άλλοι εκπαιδευτικοί περιμένουν για πολλά έτη με όλες τις συνακόλουθες οικογενειακές συνέπειες, να πάρουν μετάθεση στην Κοζάνη;
Αν μπορώ να έχω μία απάντηση θα σας ήμουν υπόχρεος, γιατί έχω την εντύπωση ότι ο προγραμματισμός σας είναι δυστυχώς λανθασμένος.
Με εκτίμηση
Αν δεν σας αρέσει ο τόπος όπου “υπηρετείτε”, μπορείτε να παραιτηθείτε. Κανένας δεν σας κρατάει με το ζόρι
η χολη – για τους μη γνωριζοντες φυσιολογια – χρησιμευει για τη διασπαση των λιπων της διατροφης μας. επομενως ανωνυμε, αμα δεν εχεις ιδεα για το θεμα, καλυτερα κρατα τη xολη σου, θα σε βοηθησει στην πεψη των τροφων σου. μην την ξοδευεις απο εδω και απο εκει!
ο ανθρωπος εχει το ζορι του και λογικα τα δικαια του για να φτανει στο σημειο να δημοσιοποιει τετοια ερωτηση (που φυσικα θα μεινει αναπαντητη…)
Δε χρειαζεται φιλοσοφια,αλλα οι καθηγητες,που υπηρετουν στην Π.Ε Κοζανης,σε πολλες ειδικοτητες ειναι παραπανω απο τους κανονικους και επομενως δεν μπορουν να ερθουν και αλλοι.Ενας πολιτης.
Τότε, απαντήστε μας γιατί αφού είναι παραπάνω, υπάρχουν σχολεία που ακόμα δεν ήρθαν αναπληρωτές και δεν ξεκίνησε το μάθημα; Ειδικότητα πληροφορικής. Ποιος κρύβει κενά, για ποιον τα προορίζει;
Λες ανοησιες,μιλαμε για οργανικα κενα κι οχι για λειτουργικα.
Η απάντηση είναι η εξής: Στις “καλές εποχές” υπήρχε υπερπληθώρα προσλήψεων και η πλειοψηφία των καθηγητών λειτουργούσε με εικονικά ή πολύ μικρά ωράρια. Υπάρχει απόμη απόθεμα λοιπόν, αν εφαρμόζεται κανονικά το προβλεπόμενο ωράριο. Γι αυτό δεύγουν περισσότεροι και έρχονται λιγότεροι…
Βαράω την πόρτα…να ακούσει το παραθύρι!!!!!
Για αρχή να πάνε στις τάξεις οι Εκπαιδευτικοί που είναι σε γραφεία στην περιφέρεια και στο κτήριο της παλιάς νομαρχίας. Εκτος βεβαίως από περιπτώσεις με θέματα ηλικιακά η ιατρικα. Μετά συζητάμε όλα τα αλλα