Σημείο αναφοράς για πολλές δεκαετίες για τους κατοίκους του και όχι μόνο, καθώς και για χιλιάδες φαντάρους που υπηρετούσαν στο κέντρο εκπαίδευσης 523 ΤΠ. Επίσης ήταν γνωστός από το σταθμό μεταφόρτωσης των ζαχαρότευτλων για την ΕΒΖ. Δυστυχώς με την κατάργηση της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνης – Θεσσαλονίκης κινδυνεύει πλέον να καταστραφεί. Ζητείται λοιπόν άμεση παρέμβαση από τους αρμόδιους φορείς, βλ ΟΣΕ, Δήμο Κοζάνης, ΠΕΔ για την αποκατάσταση του.
Σημείωση: Η δεύτερη φωτογραφία είναι είναι το 1953 από το αρχείο του Χαράλαμπου Μανουσαρίδη εκ Σίδνεϊ.
το τρένο ? Μπένι μέσα σο χωριών η από εξουκιες περνά
Πεθαμένα πράγματα! Η εμμονή στην ανάσταση του Λαζάρου συνεχίζεται…
Τρένα δεν υπάρχουν πλέον
ΔΕΗ δεν υπάρχει πλέον με την μορφή που ξέραμε
Ο τόπος κινδυνεύει να ερημώσει τις επόμενες δεκαετίες
Προτεραιότητα: ένα κτίριο του ΟΣΕ στο Μαυροδένδρι….
Μάλιστα
Για παρ’το αλλιώς λοιπόν. Αν δεν μπορείς να διασώσεις ένα ιστορικό και όμορφο κτίριο 40 τμ, έχεις ελπίδα για κάτι άλλο;
Πάρτο εσύ αλλιώς.
Αν δεν μπορείς να σώσεις μια ολόκληρη περιοχή από αυτό που έρχεται (αλλά κάνεις ότι δεν το βλέπεις) ασχολείσαι με κτίρια 40 τμ.
Εκτός αν είσαι συνταξιούχος ΔΕΗ και δεν σε αγγίζουν όλα αυτά.
Και στο κάτω κατω αν σε έπιασε τόσο ο πόνος, μάζεψε την παρέα σου, κουβά – πινέλο και βουρ….
Το θέμα είναι να διασωθεί για να αξιοποιηθεί με κάποιον τρόπο, κι όχι να το ανακαινίσουν για να μπορούν κάποιοι να το βανδαλισουν και να το καταστρέψουν έτσι κι αλλιώς!
Επειδή η φύση δεν είναι ανεξάντλητη κάποια στιγμή το απόθεμα της ΔΕΗ θα τελείωνε, επειδή κλείνει η ΔΕΗ δηλαδή δε θα πρέπει να ασχολούμαστε με τίποτε άλλο είναι μεμπτό να επισημαίνει κάποιος κάτι; τι εμμονικοτητα είναι αυτή με τη ΔΕΗ, σε όλες τις απαντήσεις για όλα τα θέματα πάντα μπαίνει σα μπαλαντέρ η ΔΕΗ.
Κρανίου τόπος ή περιοχή δήμαρχε καρφί δε σου καίγεται