Διάφορα ζητήματα, ξεκινώντας από τα πολυσυζητημένα φανάρια στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων, τα οποία πρέπει να καταργηθούν και συνεχίζοντας για το κάκιστο οδικό δίκτυο που δε συνάδει με την ανάπτυξη που σχεδιάζεται στην περιοχή λόγω της μεταλιγνιτικής περιόδου, έθεσε, στη σημερινή σύσκεψη στην Π.Ε. Κοζάνης, στον Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννη, ο Δήμαρχος Σερβίων, Χ. Ελευθερίου, αναφέροντας, μεταξύ άλλων: “Ο δρόμος Κοζάνη – Σέρβια – Ελασσόνα είναι κατσικόδρομος, ο χειρότερος δρόμος που ενώνει νομούς. Να συντηρηθεί να γίνει επιτέλους ο Κάθετος Άξονας. Να χαραχθεί ο δρόμος όπως πρέπει και να γίνει “χθες””.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟ ΚΟΖΑΝΗ -ΛΑΡΙΣΑ
ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ google. Όπως βλέπεις υπήρχε ενδιαφέρον και πριν τον ελευθεριου. Απρίλιος 2018: Επιστολή για το δρόμο Κοζάνης-Λάρισας του εντεταλμένου σε θέματα καθημερινότητας του πολίτη Γ. Χριστοφορίδη προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Η περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας είναι μία περιοχή με μεγάλα ποσοστά ανεργίας και αποβιομηχάνιση. Οι κάτοικοί της στην προσπάθειά τους να εργαστούν σε γειτονικούς νομούς διανύουν καθημερινά πολλά χιλιόμετρα αλλάζοντας νομούς αλλά και περιφέρειες. Η Εθνική οδός Κοζάνης – Λάρισας εξυπηρετεί κυρίως τους πολίτες της περιοχής οι οποίοι μετακινούνται συνήθως με γενικότερο προορισμό την ΠΑΘΕ. Συνδέει την πρωτεύουσα της Δυτικής Μακεδονίας με την πρωτεύουσα και μεγαλύτερη πόλη της Θεσσαλίας , τη Λάρισα.
Ο δρόμος αυτός αν και χαρακτηρίζεται εθνική οδός στην πράξη είναι ένας επαρχιακός δρόμος υψηλής επικινδυνότητας που διασχίζει μεγάλους ορεινούς όγκους, έχει έντονες κλίσεις, συνεχείς στροφές και μικρό πλάτος οδοστρώματος. Η οδός αυτή χρησιμοποιείται καθημερινά από εκατοντάδες επαγγελματίες οδηγούς και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στην Λάρισα και τις γειτονικές περιοχές. Μέσω αυτής της οδού διεξάγεται η τακτική συγκοινωνία των υπεραστικών γραμμών των Νομών Φλώρινας,Καστοριάς και Κοζάνης καθώς επίσης κινείται και σημαντικός αριθμός επιβατικών οχημάτων. Το τελευταίο διάστημα κινείται και ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός οχημάτων που μεταφέρουν υλικά και εργαζόμενους στη νέα μονάδα της ΔΕΗ.
Στο παρελθόν έχουν πραγματοποιηθεί αποσπασματικά διάφορα έργα τα οποία μείωσαν την επικινδυνότητα σε μεγάλο βαθμό, ιδιαίτερα στο κομμάτι που διαπερνά την ΠΕ Κοζάνης.
Αντίθετα για το τμήμα της οδού που διατρέχει την ΠΕ Λάρισας και συγκεκριμένα βόρεια του Δήμου Ελασσόνας δεν έχει βελτιωθεί καθόλου η χάραξη της οδού τις τελευταίες δεκαετίες. Ειδικά ο δρόμος από Ελασσόνα προς Κοζάνη στα πρώτα του 20 χιλιόμετρα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος και δεν μπορεί να αποτελεί τμήμα σύγχρονης εθνικής οδού. Ο φωτισμός είναι ελλιπέστατος, η διαγράμμιση προβληματική και η πρόσφυση του οδοστρώματος αγγίζει το μηδέν.
Το μειωμένο ενδιαφέρον που έχει επιδείξει διαχρονικά η Πολιτεία έχει οδηγήσει στην απαξίωση του δρόμου και τη διεξαγωγή σημαντικού κυκλοφοριακού φόρτου από ακατάλληλες και επικίνδυνες παράπλευρες οδούς. Οι επικίνδυνες οδικές συνθήκες αποθαρρύνουν και πολλούς επισκέπτες οι οποίοι θέλουν να επισκεφτούν τις φυσικές ομορφιές της περιοχής μας. Ο συνδυασμός της απόστασης από τα μεγάλα αστικά κέντρα, του κόστους της οδικής μετακίνησης και της επικινδυνότητας των συγκεκριμένων σημείων που αναφέρθηκαν αποθαρρύνει τους επισκέπτες πλήττοντας ακόμα περισσότερο την οικονομία της περιοχής μας.
Παρακαλούμε να επιδείξετε το έμπρακτο ενδιαφέρον σας ώστε να δημιουργηθούν όλες εκείνες οι συνθήκες οι οποίες θα προσφέρουν ασφαλή οδική πρόσβαση στην πολύπαθη και ακριτική περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας.
Χριστοφορίδης Γιώργος
Περιφερειακός Σύμβουλος
ΜΟΝΟ ΠΟΥ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΚΟΖΑΝΗ-ΡΥΜΝΙΟ-ΕΛΑΣΟΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΧΑΙΟΜΕΝΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΟΖΑΝΗ-ΣΕΡΒΙΑ-ΕΛΑΣΟΝΑ
Δεν μπορεί οι Δήμοι Σερβίων και Βελβεντού να μην έχουν πρόσβαση στο Δρόμο Κοζάνης Λάρισας.Ορθα ο Δήμαρχος Σερβίων έπραξε στην αναφορά τού. Να γίνει επιτέλους δρόμος..με προδιαγραφές Εγνατίας.
Δεν είπε κάποιος να μην διορθωθεί ο δερομις σερβιων- Κοζάνης. Αλλά δεν μπορεί να είναι εθνική ούτε Εγνατία. Θέλει απίθανες απαλλοτριώσεις. Από Ρυμνίου είναι πιο ασφαλής και πιο σύντομος. Και δεν είναι δυνατόν εθνική να περνάει μέσα από χωριά όπως ο Βαθύλακκος.
Σιγά, δεν μπορεί ο δήμος Σερβίων και Βελβεντού να έχουν πρόσβαση στο δρόμο προς Λάρισα….
Δεν έχει δρόμο ή είστε τόσοι πολλοί που θέλετε και Εγνατία.
Έχετε γίνει σαν την γάτα που βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη ως λιοντάρι.
Μια κωμόπολη και ένα μεγάλο χωριό είστε, τι νομίζετε. Και οι προοπτικές είναι να γίνετε 2 χωριά
Ο δρόμος Κοζάνη-Ελασσόνα είναι χαραγμένος, εν μέρει κατασκευασμένος, περνάει απ’ τη γέφυρα Ρυμνίου και δεν περνάει απ’ τα Σέρβια. Αν δεν το πήρε είδηση ο τωρινός δήμαρχος, ο δρόμος δεν ολοκληρώθηκε ποτέ επειδή δεν περνάει απ’ τα Σέρβια, που προφανώς κάποιοι θεωρούσαν ότι είναι κάτι σαν τον ομφαλό της γης.
Δήμαρχε, εσείς την παράκαμψη γιατί δεν την κάνετε στην στροφή?
Μπράβο δημαρχε !
Δυστυχώς ο Νομός Κοζάνης είναι μόνο για ….. τα σκουπίδια
Για άλλη μια φορά ο Ελευθερίου απαξιώνει το συμβούλιο καθώς ποτέ δεν έχει συζητηθεί αυτή η πρόταση. Επίσης εκτός εάν είναι παντελώς ασχετος και δεν το ξέρει,για άλλη μια φορά απαξιώνει τους κατοίκους Καμβουνίων και Λιβαδερού γιατί ο δρόμος προβλέπει χάραξη μέσω Ρυμνίου.
Και για χυτά αμιάντου που ο ΙΔΙΟΣ ζήτησε!
Ο δρόμος προς Λάρισα επισήμως είναι του Ρυμνίου. Αυτά που λέει ο δήμαρχος είναι για “εσωτερική κατανάλωση”
Άρα η κατασκευή του δρόμου από το Ρύμνιο που δεν θα περνάει από τα Σέρβια θα είναι έργο κι αυτό του δημάρχου Σερβίων. Ρέντα έχει τελευταία ο Χρήστος, ΧΥΤΑΜ, Μεσιανή, δρόμος μια χαρά απαξιώνει το δήμο Σερβίων.