Σήμερα, 27/4/2017 επισκεφθήκαμε το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού στην Κοζάνη, με σκοπό να υποβάλλουμε τα χαρτιά μας για τον διαγωνισμό ΣΟΧ 2/2017 σύναψη Σύμβασης Εργασίας Ορισμένου Χρόνου, στο Γενικό Νοσοκομείο ”Μαμάτσειο” – ”Μποδοσάκειο”. ( 68 θέσεις, φυλάκων, καθαριστριών, τραπεζοκόμων κτλ).
Όπως σε κάθε διαγωνισμό, ο κάθε συμμετέχων έχει χίλιες δυο απορίες. Ο κάθε υποψήφιος, θέλει να καταθέσει ‘ένα πλήρη και σωστό φάκελο ώστε να μην ”κοπεί” και να διεκδικήσει τις όποιες ελπίδες έχει.
Έτσι και σήμερα, αρκετοί παρευρισκόμενοι στο χώρο, είχαν χίλιες δυο απορίες. Απάντηση όμως δεν έπαιρναν από κανέναν, καμία ερώτηση καμία απάντηση καμία απορία.
Και για να μην δείξω μια ισοπεδωτική τακτική προς το σύνολο των υπαλλήλων, η καταγγελία αφορά μόνο έναν υπάλληλο, που μονοπωλούσε ”την επίλυση αποριών”.
Ο συγκεκριμένος κύριος, προς τις δεκάδες ερωτήσεις των ενδιαφερομένων απάντησε το εξής απαράδεκτο : ”εμείς εδώ, δεν μπορούμε να σας λύσουμε καμία απορία, πηγαίνετε σπίτια σας και με ηρεμία διαβάστε την προκήρυξη ώστε να την καταλάβετε” και συνέχισε ”δεν βοηθάμε κανέναν γιατί το λάθος του ενός θα βοηθήσει τον άλλο στο να περάσει στο διαγωνισμό”!!!!!!!! Απάντηση ζούγκλας και Ουγκάντας!!
Σα να μας λέει, ότι είστε σε μια αρένα και όποιος επιζήσει!!!
Μα σε δεκάδες διαγωνισμούς, Δήμοι, ΔΕΗ κτλ, οι υπάλληλοι είναι απόλυτα εξυπηρετικοί, και βοηθούν τους διαγωνιζόμενους σε τυχόν απορίες!!!!!!!
Εξάλλου, κάποιες ειδικότητες, απευθύνονταν σε άτομα υποχρεωτικής εκαπιδευσης, που είναι λογικό και ανθρώπινο, να τους δυσκολέυει η κατανόηση της προκήρυξης του ΑΣΕΠ, δηλαδή σύμφωνα με την λογική του κύριου, πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να απευθυνθούν σε δικηγόρο για την κατανόηση του διαγωνισμού….αλλιώς δεν υπάρχει βοήθεια από κανέναν…….
Τώρα από που ξεφύτρωσε η συγκεκριμένη λογική του ”ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΩ”, δεν γνωρίζω…. ΜΑ ΔΕ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΡΗ άνθρωπε μου!!!! ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ να εξυπηρετήσεις τον κάθε πολίτη που απευθύνεται στην υπηρεσία σου!!!!!
Μετά από διάλογο, που είχαμε μαζί του (ω ναι, είχαμε και διάλογο), άλλαξε το τροπάριο και δήλωσε άγνοια για όλα. Σε κάθε ερώτηση μας έλεγε απευθυνθείτε στον ΑΣΕΠ!!
Και σκέφτομαι : Μα καλά άνθρωπε μου, εσύ τι δουλειά κάνεις? Απλώς παραλαμβάνεις αιτήσεις? Και για αυτό και μόνο πληρώνεσαι από το Ελληνικό κράτος??? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
Γεννήθηκε μέσα μου η απορία: Δηλώνει ΑΓΝΟΙΑ? ή ΑΠΡΟΘΥΜΙΑ να μας εξυπηρετήσει? Και τα δύο είναι μεμπτά!!
Και για κάποιο λόγο που δεν κατάλαβα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος, καθώς πηγαινοερχόταν στο χώρο, 3-4 φορές φώναζε από δω κι εκει, θυμίζοντας συνθήκες καφενείου μην έχοντας καμία αίσθηση ότι βρίσκεται σε μια Δημόσια Υπηρεσία και αποτελεί τη βιτρίνα αυτής.
Από τη στιγμή που δε βγηκε καμία άκρη, απευθυνθήκαμε στον Διευθυντή ή Υποδιευθυντή, δεν θυμάμαι ακριβώς συγχωρέστε με, ο οποίος με πολύ μεγάλη ευγένεια απάντησε σε όλες μας τις απορίες και των ευχαριστούμε θερμά!
Κρατήστε το αυτό : Απευθυνθήκαμε σε προϊστάμενο, για την δουλειά που έπρεπε να κάνει ένας υπάλληλος!! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!
Λυπάμαι πάρα πολύ, γιατί όλες αυτές οι συμπεριφορές μας πηγαίνουν δεκαετίες πίσω και υπενθυμίζουν στο νέο, τον άνεργο, το μορφωμένο , τον αδύναμο και τον δυστυχή , πόσο βαθιά άδικο είναι το κράτος μας…….
Με εκτίμηση Δ.Χ.
Μου δίδεται η αφορμή, αν και δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο περιστατικό, να περιγράψω ένα φαινόμενο που παρατηρώ γενικά στην καθημερινή μου επαφή με δημόσιους φορείς. Οι παλιοί υπάλληλοι του δημοσίου, πολλές φορές δεν είχαν ούτε το κατάλληλο μορφωτικό επίπεδο, ούτε είχαν την ανάλογη κατάρτιση και εκπαίδευση ώστε να είναι εξυπηρετικοί. Επίσης δεν τους ελέγχει κανείς για τους τρόπους τους. Αυτό το συναντώ συχνά σε μεγαλύτερης ηλικίας υπαλλήλους. Αντιθέτως, οι πιο νέοι σε ηλικία, πιο καταρτιμένοι και μορφωμένοι που έχουν διοριστεί με αυστηρότερα κριτήρια, έχουν επίπεδο, ευγένεια και είναι συνήθως εξυπηρετικοί.
Να σπάσει η μονιμότητα στο Δημόσιο. Να απολύεται όποιος δεν κάνει τη δουλειά του. Άμεση απόλυση, χωρίς περίοδο χάριτος και να ‘χαμε να λέγαμε!
Εδώ που φθάσαμε, μόνο η τιμωρία θα στρώσει κάποιους.
Μεγαλεεεε! Ποσα κονομας το μηνα;;;
ΕΙΔΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ… ΑΠΟΛΥΣΗ …ΩΡΑΙΟ ΑΣΤΕΙΟ ,ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!
Άμεσα κατάργηση μονιμότητας
Σκεφτήκατε άραγε γιατί έκανε αυτόν τον άνθρωπο να απαντάει έτσι; Μήπως η προκήρυξη λέει ότι υπεύθυνος για τη συμπλήρωση της αίτησης είναι ο ίδιος ο αιτών; Μήπως, λέω μήπως, κάποιοι άλλοι σαν κι εσάς στο παρελθόν κατήγγειλαν κάποιους φιλότιμους υπαλλήλους που έδωσαν κάποια πληροφορία; Δεν διάβασα την προκήρυξη, αλλά είμαι σίγουρος, επειδή έχω εμπειρία από αιτήσεις για εργασία μέσω ΑΣΕΠ, ότι σίγουρα αναφέρει κάπου ότι πρέπει να συμπληρωθεί από τον ενδιαφερόμενο, ο οποίος φέρει και την ευθύνη. Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Μήπως δεν ήταν ανάποδος ο υπάλληλος, αλλά απλά εκτελούσε εντολές προϊσταμένων; Εγώ πάντως πέτυχα υπάλληλο στη Θεσσαλονίκη που απάντησε σε ερώτηση για αίτηση σε νοσοκομείο και όταν τον είδε τυχαία ο προϊστάμενος που περνούσε, τον έκανε πέντε παραδες.
έχεις ξαναπάρει μέρος σε κάποιο διαγωνισμό? κανονικό εννοώ, όχι kinder έκπληψη
το kinder εκπληξη με σκοτωσε. να σαι καλα μ εκανες κ γελασα.
Από τη στιγμή που δουλειά του είναι μόνο να παραλαμβάνει τις αιτήσεις, οφείλει να εξηγεί με ευγένεια ότι δε μπορεί να λύσει απορίες και να τους παραπέμπει στο τηλέφωνο της αρμόδιας υπηρεσίας για απορίες.
Γράφει πουθενά στη προκύρηξη ότι συμπληρώνεται με τη βοήθεια της υπηρεσίας ή από τον ενφιαφερόμενο και μόνο με ατομική ευθύνη; Μπήκες στον κόπο να τη διαβάσεις ή βαρέθηκες και φορτώνεις αναίτια την ευθύνη αλλού; Καλή είναι η κριτική αλλά πρέπει πρώτα να προηγείται η αυτοκριτική η οποία μας λείπει σαν λαός εντελώς.
Όχι δε γράφει κάτι τέτοιο. Πουθενά δεν το αναφέρει. Έκανες λάθος.
ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΜΙΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΜΑ. ΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΝ. ΟΛΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ.ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ. ΤΑ ΚΑΚΑ ΕΤΝΙΑ ΓΝΩΣΤΑ. ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΚΑΛΑ.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Η ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥ
Όλοι εσείς που υποστηρίζεται την συμπεριφορά του υπαλλήλου, μπορείτε βα μας πείτε τι δουλειά κάνετε άραγε ;
Δημόσιοι υπάλληλοι να φανταστώ. Μήπως ένιωσαν ποτέ την ταλαιπωρία που καθημερινά βιώνουμε όλοι εμείς? Αμφιβάλλω
Εγώ είμαι δημόσιος υπάλληλος, που έχω κάνει στη ζωή μου πάνω από 100 αιτήσεις, δουλεύοντας στον ιδιωτικό τομέα και διορίστηκα κάποια στιγμή στο δημόσιο με πτυχίο Π.Ε και γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Να σε ζητήσω συγγνώμη τώρα ή πρέπει να κάνω πρώτα νηστεία;
Ο υπάλληλος οφείλει να εξυπηρετήσει οποιονδηποτε πολίτη. Δηλαδή αν ήταν άμεση? Θα αδιαφορούσε?
ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΠΕΖΕΤΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ
Ο υπάλληλος θα μπορούσε,εάν ήθελε, απλά να σας πει πως ίσως αυτός αντιλαμβανεται τα σημεία που δεν ήταν κατανοητά, από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει ο κάθε υποψήφιος.
ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΎΝ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΟΥΝ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑ.Ε ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΛΙΑ!
Η κοινωνία έχει συγκεκριμένη αντίληψη για τους δημοσιους υπαλλήλους, μήπως δεν την γνωρίζεται όλοι εσείς?
Άντε να μην αρχίσουμε με τους ‘δουλευταραδες’ του δημοσιου
φανταζομαι ολοι οσοι διαμαρτυρεστε για την εξυπηρετηση του υπαλληλου (που οντως δεν πρεπει να παρεχει διευκρινησεις διοτι μπορει ναβρει τον μπελα του και η αιτηση συμπληρωνεται με δικη μας ευθυνη)
φανταζομαι οτι αντιστοιχα διαμαρτυρεστε στις ιδιωτικες εταιρειες που παιρνουν τηλεφωνο συνεχεια για οφειλες ή στην γιουρομπανκ ή την πειραιως ή στην εθνικη τραπεζα που περιμενεις με τις ωρες
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Και ο υπάλληλος άνθρωπος είναι και κάνει λάθη, σκέψου να σου πει κάτι λάθος, ποιον θα κατηγορήσεις; Και εγώ άνεργη είμαι και κάνω συνέχεια αιτήσεις, διάβαζε με προσοχή τις προκηρύξεις και σιγά σιγά θα μάθεις να συμπληρώνεις σωστά τις αιτήσεις.
Αν εσύ είσαι άνεργη, εγώ είμαι ο Τσίπρας και σε τρολάρω από το Μαξίμου. Άντε που θίχθηκαν όλοι οι δημόσιοι και γράφουν μπαρούφες.
Αν κάνει λάθη να πάει σπιτι του. Εκεί είναι για να εξυπηρετεί τους πολίτες.
Καλά όσον αφορά το τιτανοτεράστιο επιχείρημα σου ΄΄διάβαζε με προσοχή τις προκηρύξεις και σιγά σιγά θα μάθεις να συμπληρώνεις σωστά τις αιτήσεις΄΄
Ειλικρινά σκέφτηκες πολύ για να το γράψεις?
Αλήθεια διάβασε έστω και ένας δημόσιος υπάλληλος ότι ο παραπάνω διαγωνισμος είχε να κάνει με άτομα υποχρεωτικής εκπαίδευσης που είναι λογικό να μην μπορούν να κατανοήσουν πλήρως την όποια ορολογία του ΣΟΧ???
Η ισοτητα στον διαγωνισμό έχει να κάνει με την δυνατότητα όλων να μπορούν να διαγωνιστούν με ίσους όρους, βάση μορίων!! Και όχι αναάλογα με την εξυπνάδα ή τη δυνατότητα κατανόησης κειμένου του καθενός!
καθαρίστριες ζητάνε, σοβαρευτείτε κύριοι και κυρίες δημόσιοι υππάλληλοι, με όσα γράφετε εκτίθεστε ακόμη περισσότερο.
23.32
Πολύ ωραίο το σχόλιο σας
χαχα, μπράβο βρε με έκανες και γέλασα! Όχι, σου λέω ακόμα το παλεύω! Δεν δικαιολογώ κανέναν απλά ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ. Ο υπάλληλος είναι μόνο για την παραλαβή του φακέλου σου εκεί, τις απορίες λύνει το ΑΣΕΠ. Ο άνθρωπος έχει δουλειά, δεν ενδιαφέρεται να μάθει για τις αλλαγές που γίνονται στις προκηρύξεις. Δεν βλέπεις, κάθε χρόνο βγάζουν καινούρια αίτηση και παράρτημα. Ο καθένας μας έχει διαφορετικά προσόντα και ιδιότητες που τις ξέρει καλύτερα. Πριν ένα μήνα έκανα μια αίτηση και ο υπάλληλος ζητούσε επιπλέον δικαιολογητικό που δεν χρειαζόταν (αδιάβαστος). Εμπιστεύτηκα το ΚΕΚ να μου κάνει μια αίτηση για voucher και έκαναν λάθος (συνεννόηση μπουζούκι).
Το παραπάνω που έκανες, δεν σε κόβει από το διαγωνισμό. Όταν δεν βάλεις κάποιο έγγραφο τότε κοβεσαι. Μάθε το καλά αυτό.
Η δουλειά του υπαλλήλου είναι να εξυπηρετεί τους πολίτες, εντάξει Δημοσιε Υπαλληλε?
Πηγαίνεις σε μία Δημόσια υπηρεσία στην οποία κατά την ουσία, θα εργαστείς! Ο ΑΣΕΠ το μόνο που θα κάνει είναι καταμέτρηση μορίων! Υπεύθυνοι για πληροφορίες και λεπτομέριες είναι οι υπάλληλοι της υπηρεσίας!!!
Ελπίζω και ο πιο αδαής να μπορει να αντιληφθεί ότι τηλεφωνικά δεν λύνονται όλες οι ερωτήσεις.
Αν συ δεν έχει; Εμπιστοσύνη, Δεν μας ενδιαφέρει!! Υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια και δεν μπορούν από μόνοι τους! Γι αυτούς λέμε!
Άντε με τον κάθε εξυπνακια δω μέσα.
Ο θυμός δεν σε αφήνει να σκεφτείς καθαρά, και εδώ συνεννόηση μπουζούκι, κρίμα!
Την ίδια ακριβώς εξυπηρέτηση είχα και εγώ από μία κυρία σε διαφορετική ερώτηση. Να μην μιλήσω για το ύφος της…
ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΙ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ
το δημοσιο ευθυνεται για ολα τα χαλια σε αυτην την χωρα !!!! το οτι μπορει να ευθυνονται οι καθε 300 της βουλης ??? ΚΟΥΒΕΝΤΑ ????
Αν δεν κάνω λάθος όλοι εσείς παλεύετε για να μπείτε στο Δημόσιο. Με τέτοια φιλοσοφία που έχετε γιατί επιμένετε? Και όταν με το καλό σας προσλάβουν ποιός θα σας βοηθήσει να υπογράψετε το συμβόλαιο? Είναι πάλι υποχρεωμένος ο κάθε υπάλληλος να σας βοηθήσει? Σκεφτείτε λίγο πριν βιαστείτε να σχολιάσετε μόνο τα κακώς κείμενα…..
Κιμ πάτα το κουμπί, ξεκίνα με αυτούς που θέλουν να προσλαμβάνονται άτομα χωρίς κατανόηση κειμένου ή στοιχειώδεις γνώσεις να κάνουν μια αίτηση και συνέχισε με τους ΔΥ που έχουν δει τις υπηρεσίες τσιφλίκια τους.
Σήμερα η συμπεριφορά στην υπηρεσία άλλαξε δραστικά. Όλοι ήταν άκρως εξυπηρετικοί και βοηθούσαν όπως μπορούσαν. Τι σου κάνει μία καταγγελία στα ΜΜΕ 🙂
το επιβεβαιώνω κι εγώ!!
Ας μη γινόμαστε θύματα ενός προωθημένου κοινωνικού αυτοματισμού που οι “εξω” βάλλονται κατά των “έσω”. Δεν εξυπηρετεί κανέναν.
Μια ανώνυμη αναφορά, μια ανώνυμη συζήτηση, που τελικά αντιλαμβάνομαι ότι γινόμαστε και πάλι θύματα ενός προωθημένου “κοινωνικού αυτοματισμού”που σε αυτή την περίπτωση οι “έξω” βάλλονται κατά των “έσω” με μηδενιστική τάση!Δεν εξυπηρετεί κανέναν και η “αλήθεια” βρίσκεται στη μέση!
πως εξηγείς ότι μετά από αυτό “έστρωσε” η συμπεριφορά των υπαλλήλων??