- Γραμμή Φλώρινας: Συντόμευση διαδρομής (με νέα χάραξη στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Σκύδρα μέσω Γιαννιτσών), ηλεκτροκίνηση, επέκταση προς Καστοριά και προς Αλβανία – Πόγραδετς – Κορυτσά. Προβλέπεται για το 2037, χρειάζεται επιτάχυνση και άμεση ωρίμανση της αρχικής μελέτης.
- Άμεση λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Φλώρινα – Μοναστήρι, στην ήδη ανακατασκευασμένη γραμμή.
- Γραμμή Κοζάνης – σιδηροδρομική Εγνατία: ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Βέροια – Πλατύ, νέα γραμμή Βέροια – Κοζάνη. Επόμενο βήμα η επέκταση προς Καλαμπάκα και, στη συνέχεια, προς Γιάννενα & Ηγουμενίτσα.
- Προαστιακή γραμμή Κοζάνη – Αμύνταιο – Φλώρινα: αποκατάσταση και ηλεκτροκίνηση της υπάρχουσας κομμένης γραμμής, για επικοινωνία της Κοζάνης με Φλώρινα – Έδεσσα – Μοναστήρι και, μελλοντικά, με Κορυτσά/Αλβανία. Για το τμήμα που είχε αποκοπεί το 2010 για άνοιγμα νέων λιγνιτωρυχείων, η αποκατάσταση αποτελεί υποχρέωση της ΔΕΗ.
- Κέντρο συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών στον μελλοντικό εμπορευματικό σταθμό της Κοζάνης, στο Μαυροδένδρι. Χωροθέτηση επιπλέον εμπορευματικού σταθμού, σε άλλο σημείο του λιγνιτικού άξονα, για συγκέντρωση και φόρτωση αγροτικών προϊόντων.
- Επαρκής κάλυψη όλων των οικισμών με δρομολόγια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, σε συνεργασία με το σχεδιαζόμενο Πάρκο Ηλεκτροκίνησης, τους δήμους και τα ΚΤΕΛ.
- Για επενδύσεις με σημαντικό αριθμό εργαζομένων και επισκεπτών, εξαντλείται κάθε δυνατότητα χωροθέτησης με άμεση πρόσβαση από σιδηροδρομικό σταθμό.
Η θεματική ομάδα Οικονομίας των Πράσινων
Όνειρα.
Ο Λευτέρης χάχαχα, έσωσε το Δήμο, τώρα θα σώσει την Δυτ Μακεδονία και την Ελλάδα χαχαχα
Για να σωθεί ο δήμος πρέπει να θέλουν να σωθούν οι πολίτες του…επειδή όμως γινόμαστε δήμος συνταξιούχων και δημοσίων υπαλλήλων και οι άλλοι φεύγουν δεν βλέπω να θέλει κανείς να αλλάξει κάτι σε αυτή την πόλη. Και θα μείνουμε με τα χαχαχα και τις προσβολές στο διαδίκτυο
Δυστυχως χωρίς βαρειά βιομηχανία (ΔΕΗ) η χώρα και ειδικά η Δ.Μακεδονια
είναι καταδικασμενες στην υπανάπτυξη και τη φυγή των νέων.
Σε λίγα χρόνια θα γίνουμε ένα θλιβερό γηροκομείο..