Τα σημερινά θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα των Μαθηματικών προσανατολισμού κρίνονται ως βατά και ισορροπημένα, έχοντας την απαραίτητη κλιμακούμενη δυσκολία.
Εξέταζαν το σύνολο της φετινής ύλης, με θέματα τα οποία βρίσκονται εντός του σχολικού βιβλίου και θεωρούνται (στο μεγαλύτερο μέρος τους) δουλεμένα.
Ο εξεταζόμενος και η εξεταζόμενη χρειαζόταν να έχει ευχέρεια στις πράξεις, ειδικά σε λογαρίθμους και εκθετικές συναρτήσεις, ικανότητα η οποία αποκτάται στο σύνολο της σχολικής διαδρομής.
Τα ερωτήματα Δ3 και Δ4 ήταν τα πιο απαιτητικά και έκριναν την ευρύτερη ικανότητα και αντίληψη των μαθητών και των μαθητριών πάνω στις συναρτήσεις.
Ασπράγκαθος Αβραάμ – μαθηματικός του φροντιστηρίου Νόηση – κριτική παιδαγωγική