Ο υπό αναθεώρηση στρατηγικός σχεδιασμός του ΟΣΕ, με βάση την ενημέρωση που έχω τους τελευταίους μήνες από τις αρμόδιες Υπηρεσίες που δουλεύουν συστηματικά, είναι σε πλήρη εξέλιξη. Οι συνδέσεις που αφορούν στο Νομό Κοζάνης είναι συγκεκριμένες και σε φάση οριστικοποίησης.
Ειδικότερα:
Προτείνεται προς έγκριση από την ΕΕ η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα-Σιάτιστα-Κοζάνη, από Αναλυτικό Δίκτυο (δευτερεύον) σε Κεντρικό Δίκτυο (πρωτεύον) των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ). Η πρόταση για ένταξη των υπολειπόμενων μελετών στο CEF 2 θα γίνει το φθινόπωρο 2021 και, εφόσον εγκριθούν, ο στόχος είναι να ολοκληρωθούν εντός του 2025.
Χρόνος διαδρομής Καλαμπάκα-Κοζάνη: 40 λεπτά
Προτείνεται αντίστοιχα η ένταξη, στο Κεντρικό Δίκτυο, της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνη-Βέροια από την πλευρά της λίμνης Πολυφύτου. Η γραμμή αυτή δεν εμφανιζόταν μέχρι τώρα στον στρατηγικό σχεδιασμό.
Η σύνταξη προκαταρκτικής μελέτης εναλλακτικών διαδρομών και τελικής χωροθέτησης της γραμμής καθώς και η μελέτη σκοπιμότητας αποτελούν τα πρώτα βήματα.
Χρόνος διαδρομής Κοζάνη-Θεσσαλονίκη: 1 ώρα και 12 λεπτά
Προτείνεται η ένταξη νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής Σιάτιστα-Καστοριά-Πόγραδετς, όπως ήδη έχει ενημερώσει η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης μελετών, σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΟΣΕ, το 2023 και των απαλλοτριώσεων το 2024.
Το τμήμα Κοζάνη-Πτολεμαΐδα βρίσκεται σε φάση επικαιροποίησης των μελετών προκειμένου, στη συνέχεια, να κατασκευαστεί από τον ΟΣΕ με χρηματοδότηση από τη ΔΕΗ.
Η παρούσα ενημέρωση προκύπτει από το προετοιμαζόμενο από τον ΟΣΕ αίτημα έγκρισης χρηματοδότησης για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού του.
η απολυτη ξεφτιλα της πολιτικης πρακτικης
φυσικα συνορα και πυλη εισοδου και εξοδου
της χωρας ειναι η φλωρινα
η νδ αν το κανει αυτο να ξεχασει την φλωρινα
αντι να δουλεψετε για την απολογνιτοποιηση
θα χασετε και σιγουρα εργα
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ
ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑς
ΠΟΥΛΑΤΕ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΖΑΝΙΤΕΣ
ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ
Γνώμη σου. Αν σε έργο εσύ βλέπεις κακό.
Η Κοζάνη και το Βόιο είναι οι μόνες επωφελούμενες περιοχές εξαιτίας της απολιγνιτοποίησης.
Είναι οι μόνες περιοχές που δεν έχασαν τίποτε, αλλά ο κ. Κασαπίδης ωφελεί μόνο αυτές.
Δηλαδή τα χρήματα της απολιγνιτοποίησης μοιράζονται σε άσχετες περιοχές και όχι στη Φλώρινα και στην Πτολεμαΐδα.
Ποια χρήματα ρε φίλε; Σε έπιασε το παράπονο με τις γειτονικές πόλεις, δε βλέπεις ότι κανείς δε θα πάρει μία; Για αυτό είμαστε έτσι όπως είμαστε, τρώμε όλοι ξύλο και οι μισοί λένε γιατί δεν βαράτε παραπάνω τον διπλανό;
Παντού έτσι τρώγονται οι μικρές πόλεις ….Τα έργα ωφελούν όλη τη Δυτική Μακεδονία!
Τί μάς νοιάζει η σύνδεση μέ τήν Καλαμπάκα μέ τρένο αφού αποταμιεύτηκαν τά λεφτά γιά τό κομμάτι από τά Γρεβενά γιά τήν Καλαμπάκα.Νέοι πολιτικοί μέ παλιά ξύλινη γλώσσα. Ψηφίσανε τό κλείσιμο τών λιγνιτικών μονάδων καί οδηγούν τόν νομό Κοζάνης σέ οικονομικό μαρασμό, ανεργία καί φυγή τών νέων ανθρώπων.
Κάθε οδικό ή σιδηροδρομικό ή αεροπορικό δίκτυο είναι προς το καλό όλης της ευρύτερης περιοχής. Ο καθένας τελικά θα ήθελα να είναι δίπλα του αλλά και μακριά του διότι τον ενοχλεί όταν κοιμάται. Βρε πάρτε τα γαϊδούρια να είστε ήσυχοι όταν οι άλλοι πάνε στο φεγγαρι.
Βγήκε ένας πολιτικός με όραμα και ιδέες για την περιοχή και δεν σας αρέσει; Ψηφιστεί τους παλιους οραματιστές. Δεν θέλετε τη ΝΔ πάτε στον ΣΥΡΙΖΑ και να στέκεστε στην τράπεζα να βγάλετε 40 ευρώ.
Μπράβο στ9 νέο μπράβο σε αυτούς που τολμάν και διεκδικούν…
Μακάρι να 3ιχαμε και άλλους τέτοιους που να ξέρουν την περιοχή και τις προοπτικές αυτής.
Ο ΣΥΡΙΖΑ σού φταίει εσένα άν έβγαζες 60 ευρω τήν ημέρα.Δέν μάς λές ποιός έφταιξε γιά νά γίνει αυτό;η ΝΔ ήταν αυτή πού μέ τίς πολιτικές της τά χρόνια πού κυβέρνησε μαζί μέ τό Πασοκ οδήγησε τήν χώρα στήν χρεοκοπία καί τά Μνημόνια.
Όχι ότι καί ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν καλύτερος.