Σύμφωνα με πληροφορίες του kozan.gr, εγκρίθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κοζάνης η μελέτη τεχνικού έργου Cut & Cover (τούνελ) στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης, που εκπόνησε η ανάδοχος εταιρεία GTB. ANODOS A.E – ΕΔΑΦΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε.. Πρόκειται για έργο που θα υλοποιηθεί σε περιοχή που χωροθετείται ανατολικά της οδού Ιωνίας (γέφυρα προς Κρόκο), νότια της οδού Σαραντάρη και βόρεια της οδού Πρωταγόρα, όπου η χάραξη της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής δημιουργεί όρυγμα σημαντικού βάθους με αποτέλεσμα την διακοπή της συνέχειας της πόλης στο σημείο αυτό και την λειτουργική σύνδεση αυτής. Σύμφωνα με τη μελέτη η κατασκευή τεχνικού έργου με τη μορφή Cut & Cover (τούνελ) που αφενός θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου και αφετέρου με τη νέα επιφάνεια που δημιουργείται, σε δεύτερο επίπεδο, ενοποιείται η πόλη επιτρέποντας παράλληλα την ανάπτυξη πρασίνου, χώρων άθλησης και κοινοχρήστων χώρων. Η μελέτη αναμένεται να εγκριθεί κι από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης ώστε να γίνει η παραλαβή της και στη συνέχεια να ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου.
kozan.gr
Ιωαννίδης – Δεσποτίδης!!
Πριν δώσουμε τόσα χρήματα για αυτό το έργο είναι ξεκαθαρισμένο τι θα γίνει με το σιδηροδρομικό σταθμό; Έχει παρθεί απόφαση ότι η πόλη της Κοζάνης θα έχει σιδηροδρομική σύνδεση και ότι ο σταθμός θα βρίσκεται στο σημείο που βρίσκεται τώρα;
Αν ο σταθμός γίνει σε διαφορετική περιοχή ή αν δεν θα υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση δεν θα μπορούσε για παράδειγμα να γίνει ένας “πράσινος” διάδρομος για περπάτημα, για ποδήλατα κλπ που θα ξεκινάει από τον Αη Θανάση και θα φτάνει μέχρι το Κουρί;
Άσχετος. Για άλλο πράγμα μιλάμε.
Επιτέλους!!!Το περιμένουμε πως και πως .. Μπράβο στο όραμα του Δεσποτιδη.
Καταπληκτικό! Θα γίνει υπόγεια μια γραμμή τρένου που δεν θα συνεχίζει πουθενά, αφού δεν θα υπάρχουν οι γέφυρες, ενώ ενδιάμεσα στις γέφυρες θα κόβει την πόλη ισόπεδα στη διασταύρωση με την Κασλά. Πόσο είπαμε θα κοστίσει το έργο;;;;;;;
Άσε άσε…. πήγαινε στην Σκρκα να πετάς περιστέρια και μην ασχολείσαι με πράγματα που δεν γνωρίζεις πόσο θετικά θα λειτουργήσουν….
Επιτέλους λύση για την τρύπα που κόβει στα δύο την πόλη.
Συγχαρητήρια σε όσους συνέβαλαν για το έργο
Καλό, δεν μπορείς να πεις αντίθετο. Όμως ρε παιδια, να συνεχίσει η Αριστοτέλους, ο φαρδυτερος δρόμος της πολης, προς τα κάτω και να ενωθεί με τον καινούργιο απο Ρυμνιο – Αθήνα και με κανέναν μελλοντικό περιφερειακό δεν μπορείτε να το σκεφτείτε;
διακοπή της συνέχειας της πόλης στο σημείο αυτό και την λειτουργική σύνδεση αυτής
τι θελει να πει ο ποιητης οτι θα μπαζωθει το ορυγμα και επιτελους η θα ενωθουν οι γειτονιες; αρε φουρκα που χραζτι
Δεν ξέρετε να διαβάζετε; Οι γραμμές θα είναι υπόγειες, θα δημιουργηθεί πεζόδρομος και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι κάτοικοι της περιοχής θα μπορούν να βαδίζουν προς την πόλη , θα συνδεθούν με τα σχολεία!
Φυσικά θα είναι ουσιαστικά ένας νέος πεζόδρομος μια βόλτα πανέμορφη από τα δυτικά έως τα ανατολικά της πόλης!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΝΥΝ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ
Τι σε νοιάζει…. αφού δεν σκαμπάζεις….