kozan.gr: Eγκρίθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κοζάνης η μελέτη τεχνικού έργου Cut & Cover (τούνελ) στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης, που εκπόνησε η ανάδοχος εταιρεία GTB. ANODOS A.E – ΕΔΑΦΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε – Αναμένεται να εγκριθεί κι από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης ώστε να γίνει η παραλαβή της και στη συνέχεια να ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου

11 Αυγούστου 2021
04:44

Σύμφωνα με πληροφορίες του kozan.gr, εγκρίθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κοζάνης η μελέτη τεχνικού έργου Cut & Cover (τούνελ) στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης, που εκπόνησε η ανάδοχος εταιρεία GTB. ANODOS A.E – ΕΔΑΦΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε.. Πρόκειται για έργο που θα υλοποιηθεί σε περιοχή που χωροθετείται ανατολικά της οδού Ιωνίας (γέφυρα προς Κρόκο), νότια της οδού Σαραντάρη και βόρεια της οδού Πρωταγόρα, όπου η χάραξη της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής δημιουργεί όρυγμα σημαντικού βάθους με αποτέλεσμα την διακοπή της συνέχειας της πόλης στο σημείο αυτό και την λειτουργική σύνδεση αυτής.  Σύμφωνα με τη μελέτη η κατασκευή τεχνικού έργου με τη μορφή Cut & Cover (τούνελ) που αφενός θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου και αφετέρου με τη νέα επιφάνεια που δημιουργείται, σε δεύτερο επίπεδο, ενοποιείται η πόλη επιτρέποντας παράλληλα την ανάπτυξη πρασίνου, χώρων άθλησης και κοινοχρήστων χώρων.  Η μελέτη αναμένεται να εγκριθεί κι από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης ώστε να γίνει η παραλαβή της και στη συνέχεια να ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου.

kozan.gr

11 σχόλια

  • Πριν δώσουμε τόσα χρήματα για αυτό το έργο είναι ξεκαθαρισμένο τι θα γίνει με το σιδηροδρομικό σταθμό; Έχει παρθεί απόφαση ότι η πόλη της Κοζάνης θα έχει σιδηροδρομική σύνδεση και ότι ο σταθμός θα βρίσκεται στο σημείο που βρίσκεται τώρα;

    Αν ο σταθμός γίνει σε διαφορετική περιοχή ή αν δεν θα υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση δεν θα μπορούσε για παράδειγμα να γίνει ένας “πράσινος” διάδρομος για περπάτημα, για ποδήλατα κλπ που θα ξεκινάει από τον Αη Θανάση και θα φτάνει μέχρι το Κουρί;

  • Καταπληκτικό! Θα γίνει υπόγεια μια γραμμή τρένου που δεν θα συνεχίζει πουθενά, αφού δεν θα υπάρχουν οι γέφυρες, ενώ ενδιάμεσα στις γέφυρες θα κόβει την πόλη ισόπεδα στη διασταύρωση με την Κασλά. Πόσο είπαμε θα κοστίσει το έργο;;;;;;;

    • Άσε άσε…. πήγαινε στην Σκρκα να πετάς περιστέρια και μην ασχολείσαι με πράγματα που δεν γνωρίζεις πόσο θετικά θα λειτουργήσουν….

  • Καλό, δεν μπορείς να πεις αντίθετο. Όμως ρε παιδια, να συνεχίσει η Αριστοτέλους, ο φαρδυτερος δρόμος της πολης, προς τα κάτω και να ενωθεί με τον καινούργιο απο Ρυμνιο – Αθήνα και με κανέναν μελλοντικό περιφερειακό δεν μπορείτε να το σκεφτείτε;

  • διακοπή της συνέχειας της πόλης στο σημείο αυτό και την λειτουργική σύνδεση αυτής

    τι θελει να πει ο ποιητης οτι θα μπαζωθει το ορυγμα και επιτελους η θα ενωθουν οι γειτονιες; αρε φουρκα που χραζτι

    • Δεν ξέρετε να διαβάζετε; Οι γραμμές θα είναι υπόγειες, θα δημιουργηθεί πεζόδρομος και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι κάτοικοι της περιοχής θα μπορούν να βαδίζουν προς την πόλη , θα συνδεθούν με τα σχολεία!
      Φυσικά θα είναι ουσιαστικά ένας νέος πεζόδρομος μια βόλτα πανέμορφη από τα δυτικά έως τα ανατολικά της πόλης!
      ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΝΥΝ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι