Η οριστικοποίηση της συμφωνίας του ελληνικού Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις λεγόμενες άγονες σιδηροδρομικές γραμμές είναι μια από τις πρώτες εκκρεμότητες που καλείται να κλείσει ο νέος υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος με τις επίσημες ανακοινώσεις να αναμένονται το αμέσως επόμενο διάστημα.
Πρόκειται για μια υπόθεση που απασχολεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών από τότε που ανέλαβε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Εξάλλου, έχουν περάσει 21 μήνες από την υπογραφή του μνημονίου συνεννόησης μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κάλυψη των Υπηρεσιών Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος -ΥΓΟΣ (όπως λέγονται επίσημα οι άγονες γραμμές) τα επόμενα 10+5 χρόνια έναντι τιμήματος 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο, δηλαδή συνολικά 750 εκατ. ευρώ.
Το τίμημα παραμένει σταθερό σε σχέση με την σύμβαση που έχει λήξει (2016-2020), ωστόσο η αλλαγή που αποτυπώθηκε στο μνημόνιο συνεννόησης, το οποίο υπεγράφη τον Νοέμβριο του 2019, είναι η δέσμευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για επενδύσεις ύψους 2,2– 2,5 δισ. ευρώ σε ορίζοντα δεκαετίας.
Πηγές με γνώση των διαπραγματεύσεων αναφέρουν ότι η νέα συμφωνία θα είναι “αισθητά βελτιωμένη” σε σχέση με την προηγούμενη, καθώς με το αντίτιμο των 50 εκατ. ευρώ θα προβλέπονται περισσότερα δρομολόγια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των περιοχών που επιδοτούνται.
capital.gr
Θα τα καταφέρει. Όπως με τα διόδια στη Σιάτιστα… αυτά που δεν θα άνοιγαν….
xaxaxa einai gia gelia……
Αντί για συγχαρητήρια, είσαι τόσο κολλημένος; Δεν κουράζεσαι καημένε. Εκτός αν είσαι τόσο βαρύς που δεν ξεκολλάς με τίποτα.
Προς το παρόν πλήρωνε τα διόδια…
Αυτά που δεν θα άνοιγαν!
Ο ανύπαρκτος με τις καλές δημόσιες σχέσεις.
Ήρθε το τρένο της Καλαμπάκας….
Επειδή είμαι και πολύ ρομαντικός και ανατρέχω στο παρελθόν θυμάμαι κάποια κυρία που μπήκε και βγήκε στο ψηφοδέλτιο τον Ιανουάριο του 2015.
Τονίζω ότι είναι ένα ασυσχέτιστο τυχαίο γεγονός.
ο άνθρωπος που μπορεί να σε κάνει να απογοητευτείς με το πολιτικό σύστημα έγινε υφυπουργός
Ελλαδαρα με τους ανάξιους πολιτικούς σου ! !!!!Έλεος…άντε ξεκουμπιστειτε να καθαρίσει το τοπίο.
Ανέλαβε ο Μιχάλης και ήδη ακούω το σφύριγμα του τρένου χαχαχαχα
Συγχαρητήρια Μιχάλη. Τελικά υπουργοί γίνονται οι γνήσιοι και όχι οι ενταχθεντες το 2017 στο κόμμα…
Η γέφυρα της λίμνης Πολυφυτου και η οδική σύνδεση της Κοζάνης με τη Λάρισα είναι πιο σημαντικά.
THA ERXETE KAI TRENO APO MONAXO STHN KOZANH????
ΕΡΩΤΗΜΑ: Προς Πραγματικούς Νεοδημοκράτες και όχι προς Ακροδεξιούς που βρήκαν τον Ξενιστή τους στην ΝΔ του Μητσοτάκη. (Βελούδινη Χρυσή Αυγή ή Χρυσαυγίτης με Κασμίρι κλπ κλπ)
Η ανάθεση τριών νευραλγικών υπουργικών πόστων στα τρία στελέχη του ΛΑΟΣ που κληρονόμησε η Ν.Δ. δίνει τον τόνο στη σημερινή διακυβέρνηση και σημαδεύει την οριστική μετάλλαξη του κόμματος, κάτι για το οποίο μας είχε προϊδεάσει η προκλητική εξύμνηση της χούντας και του Παπαδόπουλου από τον προσωπικό συνεργάτη του πρωθυπουργού και ταμία του Ιδρύματος Μητσοτάκη αλευροβιομήχανο Κωνσταντίνο Λούλη, τους κάνει να αισθάνονται «άνετα», ή περιμένοντας τον «μουγκό της Ραφήνας» να λαλήσει θα καταπιούν και τον Πηνειό
Ντρέπεσαι, βλέπεις, να πεις Αριστερός !!!
Θα τα καταφερει σιιιιιιιιιιιγουρα
οπως και με τα διοδια της Σιατιστας αχαχαχαχαχαχα!