Με ρυθμό ανάπτυξης που φθάνει το 26% «τρέχει» φέτος η Alfa Pastry σε σχέση με πέρυσι, επισημαίνει στην imerisia.gr η διευθύντρια marketing της εταιρείας Κατερίνα Κουκουτάρη, η οποία προσθέτει ότι «έχουμε θετικό πρόσημο και στα τρία κανάλια». Υπογραμμίζει δε ότι «μεταξύ των καναλιών του retail και του HoReCa υπάρχει σίγουρα εξισορρόπηση των τάσεων που αποδίδεται στην πολύ θετική ανάπτυξη που κατέγραψε το κανάλι του supermarket το 2020 καθώς και στην πιο αισιόδοξη πορεία που διανύει το κανάλι του HoReCa φέτος, ιδιαίτερα κατά την τουριστική περίοδο». Αναφορικά με την εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας στις ΗΠΑ, η κ. Κουκουτάρη ανέφερε ότι «όπως είχαμε ανακοινώσει στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, στα πλάνα μας έχουμε την εκκίνηση της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας στην Αμερική, μέσα από την εταιρεία Alfa Holdings US. Μέχρι τώρα είχαμε παρουσία εξαγωγικά, αλλά ουσιαστικά το εγχείρημα αυτό συνιστά την είσοδο των προϊόντων μας στη μεγάλη αγορά της Αμερικής». Για τις επενδύσεις της εταιρείας, σημείωσε ότι κατά την πενταετία 2016-2020 υλοποιήσαμε δύο επενδυτικά προγράμματα ύψους 9 εκατ. ευρώ (6 και 3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα), τα οποία αφορούν σε: Σε αυτή την φάση είναι σε εξέλιξη ένα ακόμη πρόγραμμα ύψους 3 εκατ. ευρώ το οποίο αφορά σε μηχανολογικό εξοπλισμό γραμμών παραγωγής και σε προσθήκη νέων σιλό αλεύρων χωρητικότητας 180 χιλιάδων κιλών. Η κ. Κουκουτάρη τόνισε ότι «επενδύουμε δίνοντας έμφαση στην συνεχή βελτίωση της αποδοτικότητάς μας στην αειφορία». Συγκεκριμένα οι εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών πάνελ στο εργοστάσιό μας στην Κοζάνη θα αποτρέπουν την απελευθέρωση 1299,454 τόνους CO2. Μέσα από τις επενδύσεις στην αντικατάσταση πηγών φωτισμού σε συνδυασμό με παρεμβάσεις κυκλικής οικονομίας η εταιρεία έχει καταφέρει σημαντικότατη μείωση εκπομπών CO2, ενώ εξοικονομεί κάθε χρόνο 246240KW/έτος. Η διευθύντρια marketing της Alfa Pastry σημειώνει ότι «μόνο από τον φωτισμό η μείωση εκπομπών CO2 από την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι: 174,64 τόνοι CO2 ετησίως. Στόχος μας είναι σε μια τριετία όλο το εργοστάσιο να λειτουργεί εξ ολοκλήρου με ηλιακή ενέργεια». Σχετικά με τα νέα λανσαρίσματα, η Κατερίνα Κουκουτάρη ανέφερε ότι «στόχος για φέτος είναι η ανάπτυξη της έτοιμης πίτας, οικογενειακής, τόσο με νέα λανσαρίσματα, όσο και με νέες διαφημιστικές καμπάνιες. Επίσης, σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης είναι η είσοδος στην κατηγορία του ξηρού προϊόντος και συγκεκριμένα στη δυναμική κατηγορία της τορτίγιας, στην οποία πολύ γρήγορα κατακτήσαμε τη 2η θέση με βάση τα στοιχεία της IRI στην αγορά του σουπερμάρκετ». Τέλος, αναφορικά με την Healthy Habits τονίζεται ότι η μάρκα βγήκε στην αγορά πέρυσι και μέσα σε ένα χρόνο έχει ήδη λανσάρει μία ευρεία γκάμα διάφορων κατηγοριών πάντα με γνώμονα την υγιεινή διατροφή. «Τον τελευταίο μήνα έκανε ένα ακόμη βήμα λανσάροντας μία σειρά από υγιεινές μαρμελάδες χωρίς προσθήκη ζάχαρης και χωρίς πηκτίνη φέρνοντας έτσι την καινοτομία σε μία παραδοσιακή κατηγορία. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι το νέο brand έχει ήδη χτίσει ένα σημαντικό επίπεδο αναγνωρισιμότητας και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές».«Μπαίνουμε στη μεγάλη αγορά της Αμερικής»
Τα επενδυτικά προγράμματα
Εμφαση στην αειφορία
Ετοιμη πίτα – Δεύτερη δύναμη στην τορτίγια
Healthy Habits
Πηγή imerisia.gr