Γνωρίζετε ότι το kozan.grείναι από τα ελάχιστα site, του είδους του, στην Π.Ε. Κοζάνης, με παραγωγή πρωτογενούς υλικού – ειδήσεων, σταθερά, σε Κοζάνη & τα τελευταία 12 χρόνια και στην Πτολεμαΐδα, καλύπτοντας σε ποσοστό άνω του 80% όλα τα γεγονότα δράσεις που λαμβάνουν χώρα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Δ. Μακεδονίας;
Νταξειιι είναι όλο αστείο! Γύρισαν πίσω τα παιδιά μας σήμερα γιατί μια μερίδα “επαναστατών” όρισε 5 αιτήματα (για γέλια) και αυτά ήθελαν να κάνουν το χαβαλέ τους…
Ω Ελλάς ηρώων χώρα….
Επιτέλους το σύνολο των φορέων -επίσημων και μη- της τοπικής και κάθε τοπικής κοινωνίας, αυτοί που ποτέ δεν λησμονούν να λάβουν θέση επί παντός επιστητού (από την απολιγνιτοποίηση μέχρι τις απόψεις του περί ΑΠΕ κλπ. κλπ.) να βγουν με ωριμότητα και να λάβουν θέση για τις καταλήψεις που επί δεκαετίες διαλύουν την εικόνα της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.
Εάν ειμασταν σοβαροί γίνεις θα έπρεπε να κάνουμε εμείς κατάληψη.
Με αίτημα τα τμήματα το πολύ 15 ατόμων ανά τάξη, με αποστάσεις χωρίς μάσκες. Τα τμήματα των 15 ατόμων θα έπρεπε να υπάρχουν έτσι και αλλιώς ασχέτως κορονοιου.
Με αίτημα την παροχή ουσιαστικής παιδείας και μουσικής καλλιτεχνικών φυσικής αγωγής ουσιαστικά όχι για πλακα
Το ξέρετε ότι υπάρχουν σχολεία που τα παιδιά δεν έχουν βρύσες ούτε καν ένα ψύκτη για νερό και πρέπει να αγοράζουν ;
Το ξέρετε ότι υπάρχουν σχολεία που δυστυχώς παρέχουν ασυλία σε παντελώς άσχετους με την παιδαγωγική καθηγητές;
Από την άλλη κρίνουμε τους μαθητές διότι εμείς έχουμε φτιάξει έναν κόσμο ωραίο σωστό και δίκαιο έτσι; Τα παιδιά μας είναι στον κόσμο που δημιουργήσαμε εμείς.
Συμφωνώ απόλυτα … αλλά σε αυτό τον τόπο δεν βρίσκεις το δίκιο σου … εδώ σε συνθήκες δύσκολες θα βάλει τράπεζα θεμάτων και ΕΒΕ και κανένας γονιός δεν αντιδρά … μάλλον ο κόσμος έχει κουραστεί και μας κάνουν ότι θέλουν …τί να πω ;
Εντάξει, κακά τα ψέμματα, το κακό με τα 7ωρα έχει παραγίνει. Τέλη της δεκαετίας του ’90 με αρχές του ’00 υπήρχαν ένα, το πολύ βαριά δύο, την εβδομάδα και μόνο Α’ και Β΄Λυκείου. Τα τελευταία χρόνια είναι καθημερινό φαινόμενο και σε όλες τις τάξεις (Γυμνάσιο-Λύκειο)! Γεμίζουν το πρόγραμμα των παιδιών με διάφορα μαθήματα χωρίς λόγο. Θα έπρεπε να γίνει καλύτερη μελέτη και ξεκαθάρισμα σχετικά με το ποιές είναι οι χρήσιμες και απαραίτητες γνώσεις για παιδιά 13-18 ετών.
5λεπτα διαλείμματα. Ούτε να κατέβουν τα σκαλιά δεν προλαβαίνουν. 7ωρα 4 φορές την εβδομάδα μάλλον ψάχνουν από το υπουργείο αναπλήρωση των 2 ετών που χάθηκαν.Εγω παντός βλέπω ότι το σύστημα για άλλη μια χρονιά δεν πάει καλά και γενικά δεν πάμε καλά. Όσο για τα παιδιά έχουν κ αυτά τα δικιά τους. Μην κοιτάτε μόνο την πάρτι σας κάποιοι.
Η ανάρτηση των καταληψιών αποτυπώνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος: Μαθητές Γυμνασίου να μην είναι σε θέση να γράψουν σωστά 20 λέξεις στην ελληνική γλώσσα!!!
Η πηγή του προβλήματος είναι η ανοχή στους επαναστάτες του χαβαλέ που κλείνουν τα σχολεία όποτε θέλουν και η πολιτική κάλυψη, ίσως και ενθάρρυνση, που απολαμβάνουν.
Φέτος που δεν έχει νιαημερο θα κρατήσει περισσότερο γτ κάθε χρόνο έληγε μόλις άρχιζε ο νιαημερος για να προλάβουν να πάνε στο πανηγύρι οι διαμαρτυρωμενοι μαθητές και τότε ξεχνουσαν τα σοβαρά τους προβλήματα.
Εγω θα έλεγα, πως κάποια απο αυτά τα αιτήματα μπορεί να είναι και σωστά. Διότι όλοι αυτοί εδώ που έρχονται και γράφουν δεν έχουν βιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα “Κεραμεως”. Δεν γίνετε απο το πουθενά να ζητάνε 4 7ωρα από τη στιγμή που στα σχολεία υπάρχει μόνο 1 ώρα χημείας και τριπλάσια κοινωνικής και πολιτικής αγωγής. Υπάρχει τεράστια ανισσοροπια γιατί τα ελληνικά σχολεία βρίσκονται πάντα στο υπόβαθρο και το περιθώριο. Προφανώς με τον τρόπο που γίνονται οι καταλήψεις δεν θα τους πάρει κανείς στα σοβαρά, αλλά ας μην καταδικάζουμε προτού αναλογιστουμε πραγματικά τι συμβαίνει στην εκπαίδευση.
Το κυρίαρχο αίτημα θα ήταν να μάθουν τα παιδιά γράμματα, διότι όπως φαίνεται στην εικόνα, το εκπαιδευτικό σύστημα έχει αποτύχει παντελώς.
“Διαλυμάτων”, χα χα χα χα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τι είναι η μεγέθυνση διαλυμάτων; εκεί στο σχολείο δεν ξέρετε να γράφετε;
εχετε κάνει μόδα τις καταλήψεις μόνο κ μόνο για να χάνεται μάθημα και παίρνετε στο λαιμό σας κ παιδιά που θέλουν να πάνε στο σχολείο.
Να μάθετε πρώτα ορθογραφία και μετά κάντε και κατάληψη
Στοματικά διαλύματα θα εννοεί.
με την έλλειψη καθηγητών γελάω . τα άλλα όμως είναι όντως σοβαρά, για πρώτη φορά
Νταξειιι είναι όλο αστείο! Γύρισαν πίσω τα παιδιά μας σήμερα γιατί μια μερίδα “επαναστατών” όρισε 5 αιτήματα (για γέλια) και αυτά ήθελαν να κάνουν το χαβαλέ τους…
Ω Ελλάς ηρώων χώρα….
Είσαι ένας πενηντάρης άνθρωπος που δεν έχει δουλειά και κάθεσαι και ασχολείσαι με τα 14χρονα παιδιά
Τα ματια μου πονεσανε… αυτη ειναι η Ελλαδα.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ κυριες και κυριοι
Επιτέλους το σύνολο των φορέων -επίσημων και μη- της τοπικής και κάθε τοπικής κοινωνίας, αυτοί που ποτέ δεν λησμονούν να λάβουν θέση επί παντός επιστητού (από την απολιγνιτοποίηση μέχρι τις απόψεις του περί ΑΠΕ κλπ. κλπ.) να βγουν με ωριμότητα και να λάβουν θέση για τις καταλήψεις που επί δεκαετίες διαλύουν την εικόνα της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.
Εάν ειμασταν σοβαροί γίνεις θα έπρεπε να κάνουμε εμείς κατάληψη.
Με αίτημα τα τμήματα το πολύ 15 ατόμων ανά τάξη, με αποστάσεις χωρίς μάσκες. Τα τμήματα των 15 ατόμων θα έπρεπε να υπάρχουν έτσι και αλλιώς ασχέτως κορονοιου.
Με αίτημα την παροχή ουσιαστικής παιδείας και μουσικής καλλιτεχνικών φυσικής αγωγής ουσιαστικά όχι για πλακα
Το ξέρετε ότι υπάρχουν σχολεία που τα παιδιά δεν έχουν βρύσες ούτε καν ένα ψύκτη για νερό και πρέπει να αγοράζουν ;
Το ξέρετε ότι υπάρχουν σχολεία που δυστυχώς παρέχουν ασυλία σε παντελώς άσχετους με την παιδαγωγική καθηγητές;
Από την άλλη κρίνουμε τους μαθητές διότι εμείς έχουμε φτιάξει έναν κόσμο ωραίο σωστό και δίκαιο έτσι; Τα παιδιά μας είναι στον κόσμο που δημιουργήσαμε εμείς.
Συμφωνώ απόλυτα … αλλά σε αυτό τον τόπο δεν βρίσκεις το δίκιο σου … εδώ σε συνθήκες δύσκολες θα βάλει τράπεζα θεμάτων και ΕΒΕ και κανένας γονιός δεν αντιδρά … μάλλον ο κόσμος έχει κουραστεί και μας κάνουν ότι θέλουν …τί να πω ;
Μην τρελενεστε με την τραπεζα θεματων.Οι ερωτησεις ειναι πιο γελοιες απο αυτες που τους βαζουν οι καθηγητες τους.Μπειτε στον κοπο να τις δειτε
ντροπή.
Εντάξει, κακά τα ψέμματα, το κακό με τα 7ωρα έχει παραγίνει. Τέλη της δεκαετίας του ’90 με αρχές του ’00 υπήρχαν ένα, το πολύ βαριά δύο, την εβδομάδα και μόνο Α’ και Β΄Λυκείου. Τα τελευταία χρόνια είναι καθημερινό φαινόμενο και σε όλες τις τάξεις (Γυμνάσιο-Λύκειο)! Γεμίζουν το πρόγραμμα των παιδιών με διάφορα μαθήματα χωρίς λόγο. Θα έπρεπε να γίνει καλύτερη μελέτη και ξεκαθάρισμα σχετικά με το ποιές είναι οι χρήσιμες και απαραίτητες γνώσεις για παιδιά 13-18 ετών.
5λεπτα διαλείμματα. Ούτε να κατέβουν τα σκαλιά δεν προλαβαίνουν. 7ωρα 4 φορές την εβδομάδα μάλλον ψάχνουν από το υπουργείο αναπλήρωση των 2 ετών που χάθηκαν.Εγω παντός βλέπω ότι το σύστημα για άλλη μια χρονιά δεν πάει καλά και γενικά δεν πάμε καλά. Όσο για τα παιδιά έχουν κ αυτά τα δικιά τους. Μην κοιτάτε μόνο την πάρτι σας κάποιοι.
Συμφωνώ … όσοι γονείς αντιδρούν στη ζωή τους έχουν διαβάσει μέχρι εφημερίδα
Η ανάρτηση των καταληψιών αποτυπώνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος: Μαθητές Γυμνασίου να μην είναι σε θέση να γράψουν σωστά 20 λέξεις στην ελληνική γλώσσα!!!
Η πηγή του προβλήματος είναι η ανοχή στους επαναστάτες του χαβαλέ που κλείνουν τα σχολεία όποτε θέλουν και η πολιτική κάλυψη, ίσως και ενθάρρυνση, που απολαμβάνουν.
δηλαδή οι επαναστάτες του χαβαλέ διοικούν τη ελλάδα τόσες δεκαετίες;
άντε κοιτάξου στον καθρέπτη
Φέτος που δεν έχει νιαημερο θα κρατήσει περισσότερο γτ κάθε χρόνο έληγε μόλις άρχιζε ο νιαημερος για να προλάβουν να πάνε στο πανηγύρι οι διαμαρτυρωμενοι μαθητές και τότε ξεχνουσαν τα σοβαρά τους προβλήματα.
Εγω θα έλεγα, πως κάποια απο αυτά τα αιτήματα μπορεί να είναι και σωστά. Διότι όλοι αυτοί εδώ που έρχονται και γράφουν δεν έχουν βιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα “Κεραμεως”. Δεν γίνετε απο το πουθενά να ζητάνε 4 7ωρα από τη στιγμή που στα σχολεία υπάρχει μόνο 1 ώρα χημείας και τριπλάσια κοινωνικής και πολιτικής αγωγής. Υπάρχει τεράστια ανισσοροπια γιατί τα ελληνικά σχολεία βρίσκονται πάντα στο υπόβαθρο και το περιθώριο. Προφανώς με τον τρόπο που γίνονται οι καταλήψεις δεν θα τους πάρει κανείς στα σοβαρά, αλλά ας μην καταδικάζουμε προτού αναλογιστουμε πραγματικά τι συμβαίνει στην εκπαίδευση.