O Βόλος βρίσκεται κοντά σε μια ιστορική συμφωνία για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ενεργό και ιδιαίτερα ζωηρό παραμένει το ενδιαφέρον επενδυτών για τη δημιουργία μονάδας παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον Βόλο, ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ, από την γερμανική εταιρία «Next e.GO Mobile», στελέχη της οποίας, έβαλαν στο «στόχαστρο» την πόλη, εξετάζοντας παράλληλα τις περιπτώσεις της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες ωστόσο, μεταξύ των τριών πόλεων, ο Βόλος φαίνεται να προηγείται με τους επενδυτές όμως, να μην έχουν ανοίξει ακόμη πλήρως τα χαρτιά τους. Συζητήσεις ωστόσο, αυτή την περίοδο, γίνονται με έμπειρα στελέχη στο χώρο των επενδύσεων στη χώρα μας και καταγράφονται τα υπέρ και τα κατά της κάθε πόλης, ενώ βοηθητικό ρόλο, στην όποια γενικότερη προσπάθεια, παίζει και το «Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο», όπου σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, εξουσιοδοτημένος υπάλληλος βρίσκεται σε άμεση επικοινωνία μαζί τους.
Η λύση της Κοζάνης- Πτολεμαΐδας φαίνεται να απομακρύνεται πλέον, παρότι είχε υπάρξει ειδική ρύθμιση της ΑΑΔΕ, με την οποία δίδονταν τα κίνητρα σε τέτοιες επενδύσεις, στη Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και στην Π.Ε. Αρκαδίας, όπου μάλλον θα αναπτυχθούν τελικά, άλλους είδους επενδύσεις, καθώς το λιμάνι φαίνεται να παίζει τον πλέον καθοριστικό ρόλο.
Εφόσον τα σχέδια υλοποιηθούν και οι δηλώσεις γίνουν πράξη, η επένδυση που θα υλοποιήσει η Next e.Go Mobile –μέσω πλέον του Ομίλου ND Industrial* – θα αφορά παραγωγική δυνατότητα που θα ανέρχεται σε 30.000 έως 50.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Η ταχύτητα με την οποία πάντως προχωρά η ιδέα της εξάπλωσης της εταιρείας, φαίνεται και από το γεγονός, ότι πριν λίγες ημέρες, ο ανεξάρτητος Γερμανός κατασκευαστής EV (Από την 1η Σεπτεμβρίου του 2020 ο ολλανδικός επενδυτικός όμιλος ND Industrial είναι αυτός που απέκτησε την πτωχευμένη από την πανδημία e.GO Mobile), άρχισε να ανοίγει τα καταστήματά του σε όλη την Ευρώπη με πρώτη στάση στο Ντίσελντορφ, πρωτεύουσα του πολυπληθέστερου κράτους της Γερμανίας. Σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα, στόχος είναι η επένδυση να έχει ολοκληρωθεί την επόμενη διετία, ώστε το 2024 να ξεκινήσει η παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων e.Go Life.
Σύμφωνα με το magnesianews.gr, πρόκειται για ένα πρότζεκτ που εφόσον υλοποιηθεί, αναμένεται να δημιουργήσει 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας και 5.500 έμμεσες, θα εξοπλίσει τη χώρα μας με τεχνογνωσία και ταυτόχρονα θα την αναδείξει στη διεθνή αγορά ως ένα από τα πρωτοπόρα ευρωπαϊκά κράτη στην ηλεκτρική κίνηση. Μέχρι τότε όμως, η ολλανδογερμανική εταιρεία θα διαθέτει στην ελληνική αγορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα μέσω δικτύου αντιπροσώπων που προετοιμάζει.
Έχει προταθεί συγκεκριμένος χώρος
Αξίζει να σημειωθεί, ότι την έκταση της εταιρείας ΤΕΟΚΑΡ ΑΒΕΕ καθώς και τις υποδομές της Α΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου υπέδειξε το Επιμελητήριο Μαγνησίας, μετά και το σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ του Enterprise Greece και της γερμανικής εταιρείας Next e.GO SE για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα.
Στα πλεονεκτήματα της πρότασης συμπεριλαμβάνονται η ιδανική γεωγραφική θέση της περιοχής, η δυνατότητα συνδυασμένων μεταφορών, αλλά και η ύπαρξη του εξειδικευμένου τεχνικού και επιστημονικού δυναμικού της Μαγνησίας.
Ποια είναι η εταιρεία που ενδιαφέρεται
H Next e.Go αποτελεί μετεξέλιξη της εταιρείας e.Go η οποία ιδρύθηκε το 2015 από τον καθηγητή Dr. Günther Schuh, κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων, με έδρα το Άαχεν της Γερμανίας. Το 2020 η e.GO αντιμετώπισε προβλήματα ρευστότητας λόγω καθυστερήσεων στις παραδόσεις του e.Go Life.
Τον Μάρτιο του 2020, η εταιρεία αναζήτησε δημόσια χρηματοδότηση και επενδυτές, χτυπημένη από τις καθυστερήσεις που προκαλούσε η πανδημία. Έτσι στις αρχές Απριλίου, η e.GO Mobile υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και την 1η Σεπτεμβρίου ο ολλανδικός επενδυτικός όμιλος ND Industrial απέκτησε την e.GO Mobile).
Πηγή:newsit
Ε φυσικά…..
Πού είναι οι σιδηρόδρομοι…..
Πού είναι οι περιφερειακοί δρόμοι…
Πού είναι οι κάθετοι τής Εγνατίας….
Πού είναι τα σωστά αεροδρόμια….
Αν υπήρχαν τα παραπάνω….. Θά ήταν εύκολη η πρόσβαση καί στα λιμάνια!!!!
Πόσο δίκιο έχεις… και πόσο λίγοι είναι αυτοί που ψηφίζουμε.
Σιγά μην αφήσουμε τις κότες και τους μπαξεδες και να φτιάξουμε αυτοκίνητα. Χαζοί είμαστε;
Σιγά μην άφηνε ο Κασαπιδης να έρθουν Πτολεμαΐδα. Αν δεν μπορεί να γίνει Κοζάνη, τότε δεν μπορεί να γίνει πουθενά. Να τον χαίρεστε οι Πτολεμαϊδιωτες που τον ψηφίσατε.
Εσύ έχεις πολλά ψυχικά, πρέπει να τα δεις με ειδικούς
Πολυ φοβαμαι οτι ειναι η πικρη αληθεια.
Καλες και οι προσευχες και οι δεησεις που κανει ο Κασαπιδης, αλλα μην ξεχνατε οτι και ο Χριστος αρπαξε το μαστιγιο και τους διαολοστειλε, οταν δεν επαιρναν απο λογια πλεον.
Ο δικος μας ειναι ακομα μεσα στην δικη του γυαλα.
Αντι να χτυπησει το χερι στο τραπεζι και να απαιτησει πραγματα για τον τοπο που ειναι με 1,5 ποδι στον ταφο, συνεχιζει να κοιμαται τον υπνο του δικαιου.
Πρωθυπουργοι, υπουργοι και παρατρεχαμενοι, τοσα χρονια ταζουν επενδυσεις και αναπτυξη στην περιοχη μας. Στο τελος θα μας πουν οτι οταν ηταν η ωρα δεν απαιτησατε τιποτα.
Τωρα, μαλλι….
Περίμενε κάποιος να γίνει εργοστάσιο στην περιοχή;
αναπτυξη για τη δυτικη μακεδονιαχαχαχαχααχαχαχααχαχααχαχα
Θα ήταν αφέλεια να νομίζατε ότι θα γίνει στην Κοζάνη-Πτολεμαϊδα. Αυτά τα εργοστάσια γίνονται κοντά σε λιμάνια και μεγάλες αγορές..
Ποιος αφελής άραγε τα έταξε; Και αυτό και το εργοστάσιο της VW;
Ε ναι μην τα θέλουμε και όλα δικά μας… κρίμα είναι και στον Βόλο τίποτα δεν έχουν οι άνθρωποι υπανάπτυκτοι και ξεχασμένοι από την κοινωνία ολόκληρη η Θεσσαλία!
Ελλάδα δεν είναι μόνο η Δυτική Μακεδονία που γίνονται κάθε δυο μέρες νέες επενδύσεις κύριοι! Άντε μην μιλήσω και για το ταμείο δίκαιης μετάβασης και βγει ο σοσιαλιστής που κρύβω μέσα μου… (παύση για γέλια και κλάματα…)
Αφού εμείς θα έχουμε επενδύσεις και χιλιάδες θέσεις εργασίας με το white dragon,λάστιχα και αμαξάκια θα φτιάχνουμε;
Θα γεμίσει ο κόσμος κομμένα χέρια δεξιών όταν κλείσει ο Κουλης και ο εκπρόσωπος του τη ΔΕΗ.
Ήδη αποχαιρετούν παιδιά για Γερμανία και μουτζωνουν ανατολικά της πόλης.
Η μόνη ανάπτυξη που θα γίνει στην Κοζάνη θα είναι τα υπαίθρια κομμωτήρια με τις ανεμογεννήτριες κετα καθρεφτάκια.?
Αδωνίζεστε;;;;; Αδωνίζεσται;;;;;;;;;;;. Υπομονή να μπουν οι Μπουλτοζεσ στο Ελληνικο
Η δυνατότητα συνδυασμένων μεταφορών.
Εχει πολλή παρα πολλή σανο ακόμα, και απο πρόβατα ατελείωτα
Οι μπαλες με τριφυλλι εμαθα φετος ανεβηκαν 80%
Αλλα δοξα τω Θεω, τρωμε χωρις να υπαρχει αυριο!
Ποιοι να επενδύσουν σε μια περιοχή χωρίς υποδομές; τόσα χρόνια ζούσαμε από τους παχυλούς μισθούς της ΔΕΗ… Η κινητήρια δύναμη του τόπου…. Ένας φαύλος κύκλος έσπασε, ήρθαν τώρα οι ισχνες αγελάδες της παλιάς διαθήκης…. Ευτυχώς έχουμε λίγη γη να φυτεύουμε κηπευτικα βιολογικά και λίγες κοτουλες χωρίς κόκορα στα κοτετσι….
Η περιοχή δεν έχει υποδομές; Πάτε καλά; Την πιο ισχυρή ηλεκτρική υποδομή στα Βαλκάνια έχει, σιδηρόδρομο έχει από Πτολ/δα, η Εγνατία περνάει από δω, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι ούτε δυο ώρες δρόμο, διεθνές αεροδρόμιο στην Καστοριά, Πανεπιστήμιο!
Δυστυχώς έχει και Κασαπίδη …
Χαχαχαχα!
Αυτό με τη φοβερή υποδομή του “πανεπιστημίου” πραγματικά είναι αξεπέραστο!!!
Καβαλα παει
Εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στην Καβάλα – Cosmos Newshttps://cosmosnews.gr › εργοστάσιο-ηλεκτρικών-οχημάτ…
23 Σεπ 2021 — Επένδυση 100 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή 30.000 ηλεκτρικών … θα δημιουργηθεί το εργοστάσιο παραγωγής των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, …
Έχουμε μπουχτισει στις επενδύσεις στη μεταλιγνιτικη περίοδο…
Στο καιλαρι μια θα ναι η ειδικοτητα απο δω και στο εξης. Β.Σ
Βοηθος Συνταξης
ξεχασες τους χειριστες εκσκαφης πατρικού εφαπαξ
…κι εγώ που νόμιζα ότι Κασαπίδης – Τσιουμαρης έριξαν €1.000.000 για δρόμο στην ΑΕΒΑΛ επειδή θα ερχόταν το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων!
….αν δεν ενωθούν οι δυτικομακεδονες δεν θα υπάρξει πρόοδος…..
Η λάθος συραγγα της Κλεισούρας χωρίζει την Δ.Μ. στα δύο….
Ανεξάρτητη Δυτική Μακεδονία και ένωση με την Βόρεια Μακεδονία.
Αυτοί στα όπα οπα θα μας έχουν
Περιμένουμε τον υποψηφιο…δημαρχο!!! Είναι για να γελάμε!
τον Κάγκανα να φέρει επενδύσεις;