kozan.gr: Χ. Ελευθερίου: “Το φανάρι, στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Κι αν Γέφυρα κινδύνευε, τώρα κινδυνεύει περισσότερο, γιατί πολύ απλά βάζουμε βάρος συσσωρευμένο” (Βίντεο)

4 Οκτωβρίου 2021
19:48

“Το φανάρι, στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Κι αν Γέφυρα κινδύνευε, τώρα κινδυνεύει περισσότερο, γιατί πολύ απλά βάζουμε βάρος συσσωρευμένο”, ανέφερε μιλώντας στο σημερινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του West Channel, o Δήμαρχος Σερβίων Χ. Ελευθερίου

20 σχόλια

  • Κίνδυνος να γκρεμιστεί μια γέφυρα,δεν προκύπτει μόνο από το υπερβολικό βάρος,ΑΛΛΑ΄ ΚΑΙ “οπόταν η ιδιοσυχνότητα του κινητού γίνει ίση με την ιδιοσυχνότητα της γέφυρας που το(αυτο)κινητό διασχίζει,αυτή γκρεμίζεται”(ΑΠΌ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΉ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ που θυμάμαι)
    Είναι θέμα και “ρυθμού” λοιπόν και ρωτήστε Μηχανικό πριν γίνετε αίτιοι ατυχήματος με την αφαίρεση των φαναριών.

    • Δηλαδή τα φανάρια ρυθμίζουν και τις ίδιοσυχνότητες των
      κινητών ; πού τα βρήκαν τέτοια φανάρια; μπράβο τους!!!!

    • Αν είναι θέμα ρυθμού, τότε κάθε γέφυρα πρέπει να έχει φανάρια ώστε να ρυθμίζεται η κυκλοφορία όπως αποφάσισε ο κ. Κασαπίδης.

      Τι λέτε, να βάλουμε ανάλογα φανάρια και στη γέφυρα “Χ. Τρικούπης”;

      • Ο ρυθμός παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Να είσαι σίγουρος πως αν βάλεις 200 στρατιώτες να την διασχίσουν με βήμα παρελάσεως θα γκρεμιστεί

        • έλα παππού να σου δείξω πού το έχει η γιαγια…

          Αυτά είναι ζητήματα που επιλύθηκαν με την κατασκευή της γέφυρας, άλλως θα είχε γκρεμιστεί ήδη.

  • Μέσω τον ενημερώσεων η γέφυρα έχει φανάρι, όχι για το βάρος αλλά για τον λόγο τα βαρέα οχήματα να μην πατάνε στην άκρη κατά την κίνηση και από τις δύο πλευρές.
    Ανημερωτος ή ενημερωμένος.

  • Κανένα συσσωρευμένο βάρος δεν θα υπήρχε αν τηρούσαν όλοι τον ΚΟΚ.Υπαρχουν πινακίδες για απόσταση 100 μέτρων μεταξύ των αυτοκινήτων.

    • επειδή το λέει ποιος; ο δήμαρχος σερβίων που είναι φροντιστής; έχει κάποια μελέτη; πως τα λέει αυτά; μήπως είναι ειδικός στις γέφυρες;
      δεν θα ακούσει τους μηχανικούς ο κασαπίδης και θα ακούσει ποιον;

      • εσύ είσαι μηχανικός; ή έμαθες μηχανική που στο τεχνικό;
        οι μηχανικοί της περιφέρειας είναι άσχετοι και είσαι σχετικός εσύ;
        εγώ δεν είμαι ξερόλας. δεν λέω εάν τα φανάρια χρειάζονται ή όχι.
        Λέω ότι κάποιοι μηχανικοί τα έβαλαν και δεν τα έβγαλαν και πέρσι που ξαναείπαν για την αναγκαιότητα τους. Εσύ πως κρίνεις; τι είσαι; ο δήμαρχος Σερβίων με ποια ιδιότητα κρίνει; Με την ίδια ιδιότητα που είπε ότι είναι μπαρούφα η κλιματική αλλαγή;

  • …. έπρεπε πριν από χρόνια νά διαδοθεί ότι η γέφυρα έχει πρόβλημα-ημερομηνια λήξης….. καί…….. χρειάζεται αντικατάσταση με νέα σύγχρονη διπλής κατεύθυνσης συγχρόνως με την κάθετο της Εγνατίας Φλώρινας-Λαρισας ……. βέβαια ποτέ δεν είναι αργά.
    Ο δρόμος Γρεβενών-Καλαμπακας ανήκει σε άλλη κατηγορία….Δεν είναι Κάθετος της Εγνατίας!

    • Άντε καλά… ο χρονικός ορίζοντας ζωής των τεχνικών έργων είναι περίπου 150 χρόνια, οπότε μην ανησυχείς, έχουμε μπροστά μας άλλα 100 μέχρι να τη δεις να γκρεμίζεται.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι