Η Αξιολόγηση βγήκε από το σεντούκι και φοράει το κοστούμι της. Πρέπει να σταθεί απέναντι στους δασκάλους και πρέπει να τους καθηλώσει.
Το πορτραίτο της: αυταρχική, ανελέητη, το φόβητρο για όποιον τολμά να την αμφισβητήσει.
Απρόσωπη, ανέκφραστη, εισβάλλει Ξαφνικά, για να Ισοπεδώσει ψυχικά αυτόν που την περιμένει. Κρατά στο ένα χέρι το μέτρο της Ομοιομορφίας και στο άλλο Λεπίδα. Θα κάνει χαρακίρι σε Όποιον δεν θα καταδεχτεί να τη Γλύψει. Πρέπει να βγει Ηττημένος. Έτσι θα ικανοποιήσει το Σαδισμό της και οι άλλοι θα σκεφτούν: μα δεν το κατάλαβε ο Ηλίθιος;
Προς έκπληξή της βλέπει μπροστά της ένα δάσκαλο με πολλά πρόσωπα και πολλές φωνές, με ποικίλα όσα χρώματα και αισθήματα.
Δεν διστάζει να σταθεί μπροστά της. Έχει Ανοιχτά τα χέρια, για να αγκαλιάσει όλα τα παιδιά του κόσμου. Δίνει Σημασία στο καθένα ξεχωριστά. Δονείται από τους Κραδασμούς που προκαλούν οι Ανάγκες και οι ανησυχίες τους.
Παλεύει να ξεριζώσει τα αγκάθια, που δηλητηριάζουν το μυαλό και την ψυχή τους.
Τα Λάθη δεν είναι παρά πινελιές πολύχρωμες στη διεργασία της μάθησης.
Και την αποστομώνει με αυτό: Όλα χωράνε μέσα στην Οικογένεια του σχολείου, όταν υπάρχει ο Σεβασμός στον άνθρωπο.
Κοζάνη 11-10-2021
Γκουτζιαμάνη Γιάννα
Δεν σας βολευει?απο τα ελαχιστα σωστα που πρεπει να γινουν και ας γαυγιζετε..πρεπει και θα γινει..
Θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις, τι ακριβώς γνωρίζεις για την αξιολόγηση. Συγκεκριμένα πράγματα, όχι αερολογίες.
Έτσι για να αποδειχθεί πόσο άσχετος είναι ο καθένας που “γαυγίζει” υπέρ μιας κάποιας αξιολόγησης.
Το (γαυγίζει) δείχνει την μόρφωση σας την παιδεία σας!!!
Αν ήξερες να διαβάζεις θα καταλάβαινες πως χρησιμοποιώ το “γαβγίζει” μέσα σε εισαγωγικά.
Αυτοί είστε. Όλο εξυπνάδες και από ουσία…
Τελικά το γαυγίζει με αυ η με β;;
ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙΣ ΠΤΑΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ 12.25
ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΥ ΠΕΤΣΑ ΟΥΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ
Μα είναι σύνταξη λόγου αυτή, για εκπαιδευτικό; Να γιατί χρειάζεται η αξιολόγηση !
Εννοείς αυτά τα δημόσια που στέλνει ο κοντός τα παιδιά του;;
To να ντύνεις με λογοτεχνικά σχήματα το άδικο δεν το κάνει δίκιο…
Kυριά Γκουτζαμάνη δεν ξέρω τον τρόπο που εργάζεσθαι εσείς στο δημόσιο σχολείο.Αν εισθε συνεπής και φροντίζεται να μεταδίδεται τις γνώσεις στους μαθητές δεν έχετε να φοβάσται τίποτα. Ως γονιός όμως που εζησα το δημόσιο σχολείο απο το δημοτικό μέχρι το Λύκειο εχω την πεποίθηση και οχι άποψη οτι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν στέκεται στο ύψος της αποστολής τους. Η αξιολόγηση για μένα είναι αναγκαία για να αποκαληφθούν και όσοι κρύβονται πίσω απο τους εργατικούς εκπαιδευτικούς. Πιστέψτε με είναι πολλοί
Σε γενικές γραμμές έχεις κάποιο δίκιο.
Η αξιολόγηση όμως που προωθεί ο Κούλης με την υπουργό του, δεν εχει καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις.
Να παλέψουμε όλοι μαζί για μια αξιολόγηση που θα αναβαθμίζει τα σχολεία και δεν θα γίνεται για να καλυφθεί η ανεπάρκεια της υπουργού.
Δεν βλέπω όμως προτάσεις για την αξιολόγηση αλλά άρνηση της αξιολόγησης.
Πιστεύω οτι η αξιολόγηση είναι απαραίτητη σε κάθε λειτουργικό ορνανισμό γιατί βοηθάει στην βελτίωση της όλης λειτουργίας.
Η αξιολόγηση δεν είναι κάτι το καινούργιο, έχει πολλά χρόνια που γίνεται.
Μιλάμε για αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ακομα. Αυτό που φοβούνται οι περισσότεροι είναι η αυτοαξιολόγηση…
Συγχαρητηρια!!παντα μας γεμιζετε εκπληξεις με τα ωραια και αληθινα σας άρθρα!!
Προς ανώνυμο σχολιαστη:Διαβλέπω…τελευταίο θρανιο και την ωρα του μαθηματος ακολουθουσες νοερώς την πορεια της μυίγας για να εκτονωσεις την υπερβολικη σου εν υπνώσει δραστηριοτητα…
Αργόσχολοι…Απαίδευτοι..Κενόδοξοι!!
Αξιολόγηση.. Χθες.
Κομπλεξικοι, αγράμματοι, ξερολες, εύκολα θύματα του κοινωνικού αυτοματισμού που ενεργοποιεί η Κεραμέως. Χέρι χέρι οδηγείτε την Ελλάδα στον μεσαίωνα.
Πράγματι το εκπαιδευτικό σύστημα τις Ελλάδος βρίσκεται στο Μεσαίωνα και δυστυχώς θα συνεχίσει ,γιατί αντί οι ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί να είναι στο σπίτι τους ή σε κάποια άλλη εργασία ,συνεχίζουν να διδάσκουν στα παιδιά μας και το χειρότερο να κουνάνε το δάχτυλο στην κοινωνία που επιθυμεί την σωστή αξιολόγηση τους .
Τι μας λέτε κυρία μου, γιατί εμείς στην ΔΕΗ υποκειμεθα σε αξιολόγηση κάθε χρόνο ώστε να έχουμε βαθμολογική προαγωγή και στην συνέχεια οικονομική,τέλος ο εργατικός και άξιος δεν έχει να φοβηθεί την αξιολόγηση!! Βολεύει το επικό πια (παιδιά αυτά με την μαμά στο σπίτι) στο σχολείο τίποτα το παιδί ότι μαθαίνει πρέπει να το μαθαίνει στο σχολείο και μετά σπίτι οικογένειά παιχνίδι!!!!
Πες αλήθεια. Μας τρολαρεις. Έτσι;
Αν εκεί στη ΔΕΗ ο μισθός σας ήταν όντως συνδεμένος με αξιολόγηση, μάλλον θα έπρεπε να δίνετε κιόλας.
Κόμπλεξ!!!! Γιαυτό έχουμε 10 δημόσια σχολεία στην πόλη αλλά 10δες φροντιστήρια με ΑΦΜ και 1000δες ιδιαίτερα σε δωμάτια χωρίς ΑΦΜ καταλάβατε νομίζω!!!
Όταν μιλάει ο δεητζης για αξιολόγηση, δεν είναι κομπλεξικος αυτός που τον προσγειώνει στην πραγματικότητα!
Οπότε σε εσάς που δουλεύετε ούτε έξη μήνες πρέπει να πληρωνεστε τα μισά!!! Όπως στην ΕΕ το καλοκαίρι Δουλειά στο δημόσιο!!
Δάσκαλοι με το σύνδρομο του αλάνθαστου. Ανεβαίνει το είναι τους μέσα στις σχολικές αίθουσες γιατί νιώθουν ανώτεροι έναντι των μαθητών τους. Όταν έρχονται στον πραγματικό κόσμο, απέναντι ίσων τρέμουν τα πόδια τους.
Έτσι ακριβώς αυτοί που επικαλούνται την ΕΕ εκεί αφού τελειώσει ο φοιτητής μετά κάνει σπουδές παιδαγωγου την τέχνη την ικανότητα μεταδωσης του λόγου ώστε να γίνει κατανοητό από τον μαθητή. Έχουμε γεμίσει από ανεπαρκείς μόρφωσης από σχολές πρώην γιουγκοσλαβιας!!!!
Έτσι ακριβώς αυτοί που επικαλούνται την ΕΕ εκεί αφού τελειώσει ο φοιτητής μετά κάνει σπουδές παιδαγωγου την τέχνη την ικανότητα μεταδωσης του λόγου ώστε να γίνει κατανοητό από τον μαθητή. Έχουμε γεμίσει από ανεπαρκείς μόρφωσης από σχολές πρώην γιουγκοσλαβιας!!!!
Δυο μηνες το καλοκαιρι καθομαστε,δυο μηνες γιορτες,δυο μηνες εκδρομες,ημερησιες και πολυημερες,δυο μηνες γιατι εργαζομαστε 18 και 21 ωρες την εβδομαδα και 4 μηνες σαββατοκυριακα!
Επομενως δουλευουμε μια ημερα ανα τεσσερα χρόνια,οταν εχουμε δίσεκτο ετος!!
Ικανοποιηθηκατε τωρα καποιοι περιεργοι;
Επομενως αφου δε δουλευουμε,δεν αξιολογουμαστε!
Δουλεψτε εσεις για μας!!
Βγηκε η ζήλεια στο γιακά.
Οχι στην αξιολογηση αλλα ναι στη απεργια οι εκπαιδευτικοι.Να υπερασπιζομαστε τα δικαωματα μας αλλα στις υποχρεωσεις μας να αντιδρουμε.Για την καταντια του εκπαιδευτικου μας συστηματος δεν φταινε οι εκπαιδευτικοι φταει το συστημα.Για τα φροντιστηρια φταει το συστημα.Οι ευθυνες περα απο εμας.Σοβαρευτειτε κυριοι κ κυριες.
Η κυρία Γκουτζιαμανη εργάζεται σκληρά κι αγαπά τα παιδιά.
Πολλοί συνάδελφοί της όμως εργάζονται μεν σκληρά αλλά εκτός σχολείου…στα ιδιαίτερα….αυτοί αγαπούν το χρήμα!!!
Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη αλλά δεν είναι εφικτή αφού πάλι με πολιτικά και διάφορα άλλα κριτήρια θα βαθμολογηθούν αναλόγως οι εκπαιδευτικοί.
Θα πάρουν άριστα οι τεμπέληδες του σχολείου και κάτω από τη βάση οι έντιμοι!!!
Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!
Όταν αναφερόμαστε γενικά αφορά τον κλάδο, γιαυτό κ η κυρία που όπως λέτε είναι αξία τότε τι φοβάται την αξιολόγηση και ανακαταιυεται με τα πίτουρα!!!
Ολα κινουνται γυρω απο την προταση της ΠΑΣΚ,που την κατεθεσε το 1982.Αξιολογηση του εκπ/κου εργου.Δηλ.Πιασε το αβγο και κουρευτο.Απο τοτε κανεις υπουργος δεν καταφερε να περασει την αξιολογηση,αλλα ουτε προκειται να τα καταφερει ποτε κανεις αλλος.Εχω ομως να παρατηρησω στην κ.Γ.Γ.πως αν θελει ας μας πει εστω και μια ευρωπαικη χωρα,που δεν εχει εστω και εσωτερικη αξιολογηση,γιατι η πλειοψηφια των χωρων εχουν και εξωτερικη αξιολογηση.Φυσικα εξαιρειται η ΕΛΛΑΣ.
Από ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΉ αξιολόγηση (έστω κάθε 2 χρόνια)
υπάρχει κάτι στο πρόγραμμα;;
Γιατί το εργασιακό τους αντικείμενο είναι ΠΑΙΔΙΆ!
Εμείς πάλι που δεν έχουμε παιδια και δεν ενημερωθηκαμε τι κακό έχει η αξιολόγηση της Κεραμέως θα περιμέναμε ένα ουσιαστικό κείμενο από τη Γιάννα γιατί η συγκεκριμένη αξιολόγηση είναι κατακριτέα και όχι επικολυρικη κουφή συνθηματολογία. Στο δια ταύτα?
Μεγαλόστομες κενολογίες. Η ανωτέρω κυρία είναι συνταξιούχος και παρωχημένων ιδεών! Αφήστε τους νέους και εργατικούς να αναβαθμίσουν την υποβαθμισμένη δημόσια εκπαίδευση. Οι εργατικοί δεν φοβούνται καμιά αξιολόγηση!
Την προπαγάνδα στα σχολεία και την ιδεολογική εμμονή φοβόμαστε όλοι!
Παρακαλώ σκοτώστε τον μικρό αργόσχολο που κρύβετε μέσα σας.ΝΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ
σωστα..να υπερασπιζετε τοδικαιωμα να μην εργαζεστε ποτε..και οταν κανετε πωσ εργαζεστε..1- ωρεσ την βδομαδα να ζητατε μπονους εργασιας ..κουραστηκατε..κουραζεστε..αλλα μεχρι εδω..φτανει.
Στους δασκαλους ξεσπατε, στους δασκαλους ριχνετε την χολη σας,αλλα στους δασκαλους εμπιστευεστε ο,τι πιο πολυτιμο εχετε στη ζωη σας,τα παιδια σας!
Λιγοι ειστε οι μικροπρεπεις και πικροχολοι Κοζανιτες που αν ησασταν αξιολογητες θα στελνατε τους δασκαλους στου Γουδή!!
Και οι Εβραιοι πολίτες δεν μισούν τοσο τους Παλαιστίνιους δασκαλους και καθηγητες!!
Μονο εδω στην Κοζανη,μονο εδω και πουθενα αλλου στη χωρα τοσο μισος,τοση οργη!!
Επαναλαμβανω απο ελαχιστους κομπλεξικους Κοζανιτες!!
Έλληνας μια ζωή γκρίνια γκρίνια γκρίνια ……!!!! Ναι κύριοι αξιολόγηση σε όλους και στους δασκάλους και σε όλους τους υπαλλήλους του δημοσίου που φωνάζετε και γκρινιάζετε
Αυτά μάθατε μια ζωή γκρίνια και μώλις γίνει τίποτα συνέχεια αντίδραση απεργίες και κλάψα άιντε πάτε να δουλέψετε που μόνο γκρινιάζετε και από δουλειά τίποτα
Μας πρήξατε…
Αξιολόγηση
Ρητά το λέει ο νόμος
Χτες έπρεπε να γίνει όχι σήμερα
Ιδιαιτέρως στους εκπαιδευτικούς
Δηλαδή γιατί όχι;
Ικανοί εκπαιδευτικοί=ικανή κοινωνία
Άντε γεια