Μετά από εισήγηση του Δημάρχου σε ένα θέμα που ήρθε στο Δημοτικό Συμβούλιο έκτακτα, εκτός ημερήσιας διάταξης και χωρίς να υπάρχει η γνωμοδότηση των επιτροπών κυκλοφοριακού ελέγχου και ποιότητας ζωής η πλειοψηφία των τριών παρατάξεων αποφάσισε να μεταφερθεί προσωρινά η πιάτσα των ΤΑΧΙ στην οδό Τσόντζα με έξοδο των ΤΑΧΙ από την κεντρική πλατεία Νίκης (πλευρά της Εθνικής Τράπεζας) στην οδό Παύλου Μελά.
Η απόφαση αυτή λήφθηκε έτσι ώστε να διευκολυνθούν οι εργασίες βαψίματος της Λέσχης Αξιωματικών, συμπληρωματικά σε προηγούμενη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που μετέφερε την πιάτσα πιο ψηλά στην οδό Ιπποκράτους στο ύψος του Ταχυδρομείου, απόφαση που στήριξε η Κίνηση για να στηριχθεί ο κλάδος των ιδιοκτητών ΤΑΧΙ.
Η Δημοτική Κίνηση διαμαρτυρήθηκε και καταψήφισε την πρόταση του Δημάρχου η οποία πέρα από θεσμικά παράτυπη, κατά τη γνώμη μας δημιουργεί θέματα ασφάλειας πεζών, απαξίωσης της κεντρικής πλατείας Κοζάνης, έλλειψης σεβασμού στην μελέτη και την λειτουργία της πλατείας και εκμηδενίζει κάθε προσπάθεια προηγούμενων ετών για μία βιώσιμη, φιλική και ανθρώπινη πόλη. Μια πλατεία που αγκαλιάστηκε, αγαπήθηκε και έγινε κομμάτι της καθημερινότητας από παιδιά και μεγάλους, κεκτημένα τα οποία θυσιάζονται ανεξήγητα εύκολα από την τριανδρία της Δημοτικής Αρχής.
Η Δημοτική Κίνηση διαχρονικά έδειξε δείγματα γραφής για τον σεβασμό της στον δημόσιο χώρο και την ανεμπόδιστη κίνηση πεζών, ΑΜΕΑ και παιδιών. Η αναφορά του Δήμαρχου σε προσωρινή λύση δεν μας καλύπτει, άλλωστε ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.
Ασφάλεια, σεβασμός και λειτουργικότητα μπορούν πολύ δύσκολα να επιτευχθούν και πολύ εύκολα να χαθούν κύριε Δήμαρχε και συνεργάτες της Δημοτικής Αρχής!
Ωραία όλα αυτά. Όταν όμως κάνουμε μια κριτική πρέπει να έχουμε και πρόταση, διαφορετικά να μη γίνεται.
Από εκεί και μετά προφανώς και θα είναι τραγικό λάθος να μείνει η πιάτσα στην Τσόντσα.
Το θα πει θεσμικά παράτυπη κ.Χ.Κουζιακη;
Μπορείτε να γίνεται συγκεκριμένος ,γιατί ανακοινώσεις με βαρυγδουπες λέξεις χωρίς περαιτέρω ενέργειες,δεν έχουν νόημα,παρά μόνο εμείς ταπαμε
Αν θες να καταλάβεις καταλαβαίνεις. Σου λεει οτι το θεμα ηρθε εκτός ημερησιας διαταξης, δηλαδή στα μουλωχτα, χωρίς να υπάρχει εισηγηση απο δυο αρμοδιες επιτροπές που επρεπε να προηγηθούν. Για καποιο λογο υπάρχουν αυτές οι επιτροπές ξερεις.
Δεν ξερω για ολους τους εικονιζομενους παντως ο Ζησης Μαρας θα κρατησει τον λογο του και θα απαοχορησει αν δεν τελειωσει η συνεργασια
Ποια είναι η δική σας πρόταση δεν είπατε.
Είπαν. Οδός Παλαιολόγου, 100 μετρα πιο πανω στην ΠαυλουΜελά, προσωρινά μεχρι να γίνουν οι δουλειες στη Λεσχη. Αυτό είπαν και οι επιτροπές και το Δημοτικό Συμβούλιο σε προηγούμενη συνεδρίαση. Ολα τα άλλα είναι πονηριές.
Γιατί πρέπει να είναι όλα τα ταξί μέσα στην πόλη;;;Ώρες να λιάζονται μέσα το κέντρο και στην Τράντα που έχει τέσσερεις πέντε θέσεις και πιάνουν δεκα πάνω στο πεζοδρόμιο και σε παρκιδα φορτοεκφόρτωσης;;Στις υπανάπτυκτες ευρωπαϊκές χώρες που θέλουμε να μοιάσουμε που παρκάρουν τα ταξί;;Μήπως σε χώρους που νοικιάζουν έξω από το κέντρο και γεμίζουν τις πιάτσες των δύο ταξί όταν αδειάζουν;;Μήπως η κατάργηση δρόμων για πιάτσα ταξί είναι το λιγότερο ανέκδοτο και το περισσότερο χονδρη βλακεία και παρανομία;;
για τη δευακ κουβέντα…
Λογικό να προσπαθείς Χάρη, να κάνεις φασαρία μπας και ακουστείς λίγο παραπάνω. Όμως δυστυχώς για σένα, Ιωαννίδης δε μπορείς να γίνεις και δυστυχώς για εμάς, η δημοτική κίνηση δε μπορεί με σένα να μας εκφράσει.
Το χειρότερο όμως είναι πως οι συγκυρίες είναι τέτοιες που απέναντι σου έχεις μια τριανδρία που επίσης δε κάνει και θα φτάσουμε στις δημοτικές υποχρεωμένοι να ψηφίσουμε το λιγότερο κακό, που μάλλον θα είσαι εσύ.. αντί να έχουμε την επιλογή να ψηφίσουμε τον καλύτερο ανάμεσα στους καλούς…
Το κτίριο πρέπει να βαφτεί, τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς για να δημιουργηθεί βαβούρα..