Απροθυμία να ασχοληθούν με τα των Συνδικαλιστικών Σωματείων που δραστηριοποιούνται, με τα ελάχιστα μέλη τους, στους χώρους των Ορυχείων της ΔΕΗ, καταγράφεται για τους νέους στην ηλικία εργαζόμενους, όπως διαπιστώθηκε στην πρόσφατη Εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συνδικάτου Επαγγελματιών Οδηγών Αυτοκινήτων Δ. Μακεδονίας, που οδεύει στις κάλπες, όπου η συμμετοχή ήταν μικρή.
Το κλείσιμο των εργοστασίων, η υποτονική λειτουργία των Ορυχείων με τις εργολαβικές εταιρείες είτε να φεύγουν είτε να μειώνουν δραματικά τον κύκλο των εργασιών τους, εκτόξευσαν την ανεργία στον κλάδο στο 40%, πολλοί μετανάστευσαν στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα το Συνδικάτο από τα 300 μέλη να μετρά σήμερα μόλις 100.
Την ίδια στιγμή, όπως αναφέρει ο απερχόμενος Πρόεδρος Θεόδωρος Μαυρογένης, οι μηνιαίες αποδοχές των οδηγών και των χειριστών είναι στα 650 ευρώ μεικτά, με ορισμένους εργοδότες να πληρώνουν τους εργαζόμενους τους με την ώρα και αυτό όταν έχει δουλειά, σε περίπτωση βροχής δεν αμείβονται καν, ενώ και η Επιθεώρηση Εργασίας δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. “Παρόλα αυτά το Συνδικάτο θα πρέπει να συνεχίσει τη λειτουργία του γι΄ αυτό και οι Νέοι που παραμένουν στην περιοχή θα πρέπει να το στηρίξουν διασφαλίζοντας τα εργασιακά τους δικαιώματα”, τονίζει ο κ Μαυρογένης.
ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ
Πάνε οι ηρωικές εποχές που κουμάντο παντού έκαναν οι κάθε λογής Κολλάδες και λοιποί συνδικάλες…
Και ποιος ο λόγος να στηρίξουμε ένα σωματείο που είναι ανύπαρκτο; μόνο τον εαυτό σας κοιτάτε το Δ.Σ
ε φτιαξτε αλλο αλλα δυναμικο και ακομματιστο!
Χειριστές με 650€ μεικτά το λέτε και δεν ντρέπεστε. Και εσείς τι κάνετε για να το αποτρέψετε αυτό? Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν ασχολείται η νεολαία. Πραγματικά λυπάμαι πολύ για αυτό το δουλεμπόριο που υπάρχει σήμερα.