Γνωρίζετε ότι το kozan.grείναι από τα ελάχιστα site, του είδους του, στην Π.Ε. Κοζάνης, με παραγωγή πρωτογενούς υλικού – ειδήσεων, σταθερά, σε Κοζάνη & τα τελευταία 12 χρόνια και στην Πτολεμαΐδα, καλύπτοντας σε ποσοστό άνω του 80% όλα τα γεγονότα δράσεις που λαμβάνουν χώρα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Δ. Μακεδονίας;
Στο Διλοφο σφαζανε τα γουρουνια τον Οκτωβριο η τα Χριστουγεννα;να μαθουμε αν ετσι γινονταν σ’αυτο το χωριο, γιατι σε διαφορετικη περοπτωση μας αλλαζουν τα εθιμα κι αυτο δεν ειναι σωστο.Θα παρακαλουσα καποιον απο τους διοργανωτες ν’απαντησει.
Αν ειναι ετσι γιορταστε και το ΠΑΣΧΑ τωρα η τις αποκριες γιατι οχι και την πρωτοχρονια.Η γνωμη μου ειναι να κανατε το ανταμωμα χωρις τον ορο τσιγαριδες και ολα θα ηταν στη θεση τους.Τωρα κανατε παραχαραξη εθιμου.Τοσο απλα και ουσιαστικα.
Τις Αποκριές και το Πάσχα όλο και μαζεύεται κάποιος κόσμος, το πρόβλημα είναι στο καταχείμωνο. Μακάρι να μην είχαν ερημώσει τα χωριά μας και να τηρούνταν τα έθιμα όπως παλιά. Από το να σταματήσουν εντελώς να κάνουν τσιγαρίδες προτιμήθηκε αυτή η λύση.Πάντως κάθε γνώμη σεβαστή.
Μαγιάγκας .. εγγύηση!! Και χωρίς 40.000 όπως οι άλλοι..
Μηλοξυδο που είναι και της εποχής
Στο Διλοφο σφαζανε τα γουρουνια τον Οκτωβριο η τα Χριστουγεννα;να μαθουμε αν ετσι γινονταν σ’αυτο το χωριο, γιατι σε διαφορετικη περοπτωση μας αλλαζουν τα εθιμα κι αυτο δεν ειναι σωστο.Θα παρακαλουσα καποιον απο τους διοργανωτες ν’απαντησει.
Τα Χριστούγεννα σφάζανε τα γουρούνια και στο Δίλοφο. Για πρακτικούς λόγους τώρα γίνεται το έθιμο τον Οκτώβριο, δηλαδή για να έρθουν περισσότεροι.
Αν ειναι ετσι γιορταστε και το ΠΑΣΧΑ τωρα η τις αποκριες γιατι οχι και την πρωτοχρονια.Η γνωμη μου ειναι να κανατε το ανταμωμα χωρις τον ορο τσιγαριδες και ολα θα ηταν στη θεση τους.Τωρα κανατε παραχαραξη εθιμου.Τοσο απλα και ουσιαστικα.
Τις Αποκριές και το Πάσχα όλο και μαζεύεται κάποιος κόσμος, το πρόβλημα είναι στο καταχείμωνο. Μακάρι να μην είχαν ερημώσει τα χωριά μας και να τηρούνταν τα έθιμα όπως παλιά. Από το να σταματήσουν εντελώς να κάνουν τσιγαρίδες προτιμήθηκε αυτή η λύση.Πάντως κάθε γνώμη σεβαστή.