Στάθης Κωνσταντινίδης, Βουλευτής ΠΕ Κοζάνης: «Με τροπολογία/προσθήκη του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών αποφασίστηκε η παράταση ορίων ηλικίας ΚΤΕΛ, τουριστικών λεωφορείων και ταξί»

1 Νοεμβρίου 2021
19:34

Με την προτεινόμενη ρύθμιση παρέχεται η δυνατότητα περιορισμού της ζημιάς των ιδιοκτητών των δημοσίων μέσων μεταφοράς, οι οποίοι επλήγησαν από τη διασπορά της πανδημίας του κορωνοϊού.

Ειδικότερα, αναστέλλεται έως και τις 31/12/2022 η υποχρέωση απόσυρσης από την κυκλοφορία των οδηγών οχημάτων φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου (ΚΤΕΛ.Α.Ε και ΚΤΕΛ), των ειδικών τουριστικών λεωφορείων, ειδικών τουριστικών λεωφορείων Δημοσίας Χρήσης ανοικτού τύπου, σχολικών λεωφορείων ιδιωτικής χρήσης, Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) των επιβατηγών δημόσιας χρήσης οχημάτων ΤΑΞΙ και επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης, οι οποίοι επλήγησαν λόγω των έκτακτων μέτρων που υιοθετήθηκαν για την προστασία της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς της πανδημίας του κορωνοϊού.

Άρθρο 2

Παράταση ορίων ηλικίας απόσυρσης από κυκλοφορία οχημάτων των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου (ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ), ειδικών τουριστικών λεωφορείων, ειδικών τουριστικών λεωφορείων Δημοσίας Χρήσης ανοικτού τύπου, σχολικών λεωφορείων ιδιωτικής χρήσης, επιβατηγών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) και επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) με οδηγό του ν. 4093/2012

  1. Για τα οχήματα των οποίων το ισχύον όριο συμπληρώνεται από 1.1.2020 έως και 31.12.2022, η ισχύς του τρίτου εδαφίου της παρ. του άρθρου 11 του ν. 2963/2001 (Α 268), για όριο ηλικίας απόσυρσης από κυκλοφορία των αστικών, ημιαστικών και υπεραστικών λεωφορείων των φορέων παροχής του συγκοινωνιακού έργου αναστέλλεται έως και τις 31.12.2022.

  2. Για τα οχήματα των οποίων το ισχύον όριο συμπληρώνεται από 1.1.2020 έως και 31.12.2022,η ισχύς της περ. β. της παρ.1. του άρθρου 7 του ν. 711/1977 (Α 284), για το όριο ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία των ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης αναστέλλεται έως και τις 31.12.2022.

  3. Για τα οχήματα των οποίων το ισχύον όριο συμπληρώνεται από 1.1.2020 έως και 31.12.2022,η ισχύς της παρ. 3 του άρθρου 4 υπ αρ. 22212/2008 (Β 2267) κοινής απόφασης των Υπουργών Τουριστικής Ανάπτυξης και Μεταφορών και Επικοινωνιών, για το όριο ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία των ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης ανοικτού τύπου αστικής περιήγησης πόλεων αναστέλλεται έως και τις 31.12.2022.

  4. Για τα οχήματα των οποίων το ισχύον όριο συμπληρώνεται από 1.1.2020 έως και 31.12.2022,η ισχύς των περ. α και β. της παρ. 5 του άρθρου 89 του ν. 4070/2012 (Α 82) για το όριο ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία των επιβατηγών δημόσιας χρήσης οχημάτων ΤΑΞΙ αναστέλλεται έως και τις 31.12.2022.

  5. Για τα οχήματα των οποίων το ισχύον όριο συμπληρώνεται από 1.1.2020 έως και 31.12.2022, η ισχύς της υποπερ. γ1 περ. 3 υποπαρ. Η2 παρ. Η του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α 222) για τον μέγιστο χρόνο κυκλοφορίας των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης οχημάτων αναστέλλεται έως και τις 31.12.2022.

  6. Για τα οχήματα των οποίων το ισχύον όριο συμπληρώνεται από 1.1.2020 έως και 31.12.2022, η ισχύς του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 3534/2007 (Α 40), για το όριο ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία των σχολικών λεωφορείων ιδιωτικής χρήσης που εκτελούν έργο μεταφοράς μαθητών αναστέλλεται έως και τις 31.12.2022.

Ικανοποιείται έτσι το εύλογο αίτημα των επαγγελματιών που υπέστησαν και εξακολουθούν να υφίστανται μεγάλη βλάβη από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

Με τιμή,

Ευστάθιος Κωνσταντινίδης

Βουλευτής Ν. Κοζάνης

17 σχόλια

  • Μεγάλο κατόρθωμα… Τα τελευταία 10 χρόνια όλο παράταση στην παράταση… Τροπολογίες συνέχεια …

  • Εσείς που γκρινιάζετε είστε οι ίδιοι που λέγατε ότι η κυβέρνηση δεν στηρίζει τους επαγγελματίες; Μπράβο είναι σωστό οι άνθρωποι έπαθαν μεγάλη ζημιά.

  • O Κωνσταντινιδης είναι ο Τσακ νορις της πολιτικής !! Πριν τελειώσει τον νόμο ο Παπαδόπουλος τον είχε ήδη αναρτήσει !!! Μεγάλη μορφή !

  • Μπράβο στον Παπαδόπουλο που απέσπασε στο γραφείο του τον Στάθη σε ρόλο γραμματέα. Πολύ καλή προσθήκη !
    Χαχαχαχαχα

  • Μετα μας λετε για πρασινη αναπτυξη κουραμπιεδες. Ολοι οι επαγγελματιες κυκλοφορουν με σαραβαλα euro 3 και μου θελετε και δακτυλιο. Εσεις θελετε δαλτυλιο μου φαινεται

  • Εγώ θα ντρεπόμουν να διαφημισω κατόπιν ενεργειών μου την παράταση χρήσης σαράβαλων οχημάτων που έχουν μετατραπεί σε κινητά ομαδικά φέρετρα.

    Αντί να μειωθεί το όριο ηλικίας το αυξάνουν, ενώ για τα ΙΧ που επίσης είναι γηρασμένα ετοιμάζονται να μας βάλουν πρόσθετους φόρους …ως κίνητρο αποκατάστασης, χωρίς να νοιάζονται πού θα βρούμε το πουγκί για κάτι τέτοιο.

    Ουέ υμίν υποκριτές Φαρισαίοι!

    • Να ντρέπεσαι που δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις ή που κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Τροπολογία του Υπουργού λέει. Και που τα είδες τα σαράβαλα; από τα καλύτερα αυτοκίνητα λεωφορεία έχουμε.

      • Εγώ γιατί να ντρέπομαι;

        Ας ντρέπονται αυτοί που θέλουν να συνεχίσουν μεταφορικό έργο για τα ταξι μέχρι 1949cc σε 15 χρόνια και πάνω από 1950cc σε πάνω από 18 χρόνια.

        Τα ΚΤΕΛ δε αν θυμάμαι καλά, έχουν όριο 20+ χρόνια.

        Πόσα χρόνια θέλετε να κυκλοφορούν αυτά τα οχήματα;

        Τα περί ντροπής επιστρέφονται.

        Δε θα περίμενα βέβαια κάτι καλύτερο από εναν αυτοκινητιστή, αν και εσείς πρώτοι θα έπρεπε να ανανεώνετε τα εργαλεία δουλειά σας …αν ήσασταν σωστοί επαγγελματίες.

  • Όταν δε μας βολεύουν τα όρια του νόμου, τότε τόσο το χειρότρο για το νόμο… τον αλλάζουμε τανίζοντας τα όρια!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι