Το kozan.gr σας παρουσιάζει το πλήρες βιογραφικό του νέου Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης Γιώτη Βασιλειάδη

10 Δεκεμβρίου 2021
08:49

 

 

1960. Είναι παντρεμένος με τη Θεοδώρα Γάτα και έχει τρία παιδιά. Εργάστηκε στην πολυεθνική εταιρεία ΠΡΟΚΤΕΡ & ΓΚΑΜΠΛ ως υπεύθυνος Τομέα Δυτικής Μακεδονίας (1981-1986) και στην ΔΕΗ/ΛΚΔΜ (1986-2014) στον Υποτομέα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας(Επιφορτισμένος με την ενημέρωση και ξενάγηση των επισκεπτών) και τα 5 τελευταία χρόνια ως Προϊστάμενος του Υποτομέα Φύλαξης Εγκαταστάσεων (διοικώντας ομάδα 75 ατόμων) αποσπώντας συνολικά 6 εύφημες μνείες για το έργο που επιτέλεσε. Από το 2014 έως το Μάρτιο του 2020 είχε την διεύθυνση της Εμπορικής Επιχείρησης ΕΛΙΜΙΩΤΙΔΑ ΙΚΕ που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας και διανομής τροφίμων, μανατζάροντας το τμήμα πωλήσεων. Είναι Αντιπρόεδρος της GLS Α.Μ.Ε μέχρι σήμερα

  • Είναι μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (Σ.Ε.Η) με αρ.μητρώου:1501

  • Είναι μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών (Ε.Ε.Σ) με αρ.μητρώου:1394

Ασχολείται με τα πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής από το 1980 μέχρι σήμερα. Συγκεκριμένα υπήρξε:

  • Ιδρυτικό μέλος του Πολιτιστικού συλλόγου Πρωτοχωρίου και Πρόεδρος του συλλόγου επί 5ετίας
  • Μέλος του Φιλοπρόοδου συλλόγου Κοζάνης και μέλος του Δ/Σ
  • Ιδρυτικό μέλος της κινηματογραφικής Λέσχης Κοζάνης
  • Ιδρυτικό μέλος του Συνεταιριστικού βιβλιοπωλείου Κοζάνης
  • Ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του ΣΜΑ Κοζάνης

Σταθμός στη θεατρική του ζωή υπήρξε η δημιουργία της ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ στο οποίο πρόσφερε τις δυνάμεις του από το 1983 (ως Πρόεδρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής) μέχρι το 2017 που αποχώρησε. Το 2017 ίδρυσε, μαζί με τους συνοδοιπόρους της τελευταίας δεκαετίας, την εταιρεία ΟΝΕΙΡΟDRAMA.

Συνεργάστηκε με παιδικές κατασκηνώσεις σε θέματα θεατρικής αγωγής.

Συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες: Γ. Αρμένη, Γ.Καραχισαρίδη, Ε.Τσολακίδη, Γ.Σαπανίδη, Τ.Ρατζο κ.ά..

Δραματοποίησε τα έργα: ΤΟΥ ΓΕΦΥΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ, Ν.ΓΚΑΤΣΟΣ, ΜΙΑ ΒΡΩΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, 1922, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΣΤ, ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ κ.ά..

Συμμετείχε σε πολλές παρουσιάσεις βιβλίων καθώς και σε μουσικές εκδηλώσεις ως αφηγητής (Ευξείνιος κύκλος, Π. Γαιτάνος , Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών κ.α.)

Υπήρξε η «αιτία» δημιουργίας πολλών θεατρικών σχημάτων στην περιοχή καθώς και θεατρικών αιθουσών(αίθουσα οχληρών, θεατροδρόμιο, ονειρόdrama)

Δάσκαλος και αρωγός στην προσπάθεια νέων παιδιών που θέλησαν να ασχοληθούν με το θέατρο.

Αξιοποίησε και ανέδειξε μια σειρά από ανθρώπους στις διάφορες εκφάνσεις της θεατρικής τέχνης (Σκηνοθεσίας, σκηνογραφίας, ενδυματολογίας, φωτισμών κλπ)

Έχει απόλυτη γνώση της περιοχής και των αναγκών της καθώς και του καλλιτεχνικού δυναμικού του τόπου μας.

Έχει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού

Συνεργάστηκε με όλους σχεδόν τους καλλιτεχνικούς Διευθυντές του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης

Βραβεύτηκε σε όλα τα Πανελλήνια Θεατρικά Φεστιβάλ (Ιθάκης, Καρδίτσας, Κορίνθου, Ν.Ορεστειάδας) που συμμετείχε είτε ως ηθοποιός είτε ως σκηνοθέτης. Με τις παραστάσεις που συμμετείχε απέσπασε συνολικά 44 θεατρικά βραβεία.

Στα 40 χρόνια ενασχόλησης του με το θέατρο, υπηρέτησε τη θεατρική τέχνη από όλες τις θέσεις: Διοικητικές (Πρόεδρος, Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Οικονομικός υπεύθυνος), Καλλιτεχνικές (Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Δραματουργός), Τεχνικές (Κατασκευή και επιμέλεια σκηνικών).

Συγκεκριμένα:

ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: (Σε επαγγελματικούς θιάσους)

ΔΗΠΕΘΕ ΒΕΡΟΙΑΣ

  • Ο ΦΙΑΚΑΣ του Μισιτζή
  • ΕΞΚΑΛΙΜΠΕΡ Διασκευή της Μερκενίδου
  • ΑΧΑΡΝΕΙΣ του Αριστοφάνη

ΔΗΠΕΘΕ ΚΟΖΑΝΗΣ

  • ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ του ΙΨΕΝ
  • ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ του Βυζάντιου
  • Ο ΑΣΤΕΡΙΞ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ του Ν. Κέφαλου
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΣΟΜΟΥΛΗΣ Κείμενα Χ. Ασλανίδη
  • Η ΑΝΤΟΧΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Κείμενα Κ.Ζουρουφίδη

ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

  • ΠΟΥΓΑΛΕΜΕΝΑ ΨΥΑ του Π. Χάιτα

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

  • ΨΥΧΗ ΒΑΘΕΙΑ Του Παντελή Βούλγαρη ( Βασιλικός Επίτροπος)
  • ΤΟ ΛΙΒΑΔΙ ΠΟΥ ΔΑΚΡΥΖΕΙ Του Θόδωρου Αγγελόπουλου (Συνδικαλιστής)
  • LAYDI KILLER Του Θ.Χλιάπα

ΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ:(Σε επαγγελματικούς θιάσους)

ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

  • Ο ΒΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ (Βοηθός σκηνοθέτης)
  • ΠΟΥΓΑΛΕΜΕΝΑ ΨΥΑ(Βοηθός σκηνοθέτης)

ΔΗΠΕΘΕ ΚΟΖΑΝΗΣ

  • Ο ΦΙΑΚΑΣ
  • ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΗΜΕΡΑ
  • 1922 ΧΡΟΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ
  • Ο ΚΛΗΔΟΝΑΣ
  • ΣΩΣΤΕ ΤΗ ΣΚ΄ΡΚΑ

ΔΗΠΕΘΕ ΒΕΡΟΙΑΣ & ΔΗΠΕΘΕ ΚΟΖΑΝΗΣ(συμπαραγωγή)

  • ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΡΩΝΟΥ ΜΥΝΧΑΟΥΖΕΝ

ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ:(Σε ερασιτεχνικούς θιάσους)

ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

  • ΤΡΙΑ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ της Καραβία

ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ

  • O ΦΙΑΚΑΣ του Μισιτζή (A΄Βραβείο Β΄αντρικού ρόλου)
  • ΠΑΡΤΙ ΣΕΞΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΡΕΞΕΙ του Γιώργου Παφίλη
  • ΠΛΟΥΤΟΣ του Αριστοφάνη
  • Ο ΧΑΡΤΟΠΑΙΚΤΗΣ του Χουρμούζη
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΟΥΣΕΣ του Αριστοφάνη
  • ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ του Ντάριο Φο
  • ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ της Καλογεροπούλου
  • ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΚΛΟΟΥΝ του Βέχτερ
  • ΤΡΕΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ του Σακελλάριου (Α΄ Βραβείο αντρικού ρόλου)
  • ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ του Μολιέρου (Α΄ Βραβείο αντρικού ρόλου)
  • ΑΜΦΙΤΡΥΩΝΑΣ του Πλαύτου
  • Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ της Βέργου
  • Ο ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΛΑΣΤΡΕΣ του Πιτένη
  • ΓΑΜΗΛΙΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ του Τσέχωφ
  • ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ του Ταϊπλιάδη
  • ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ κείμενα Μιχελάκη
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΣΤ του Μποστ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ ΘΕΑ του Μουρσελά
  • Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΘΟΣ του Καμπανέλλη
  • Η ΛΕΞΗ της Μητροπούλου
  • ΛΑΙΔΗ ΦΘΕΙΡΟΖΟΛ του Ουίλιαμς
  • ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΖΕΥΓΑΡΙ του Νταριο Φο
  • ΚΝΟΥΣΑΝ ΚΙ ΔΕΝ ΞΙΣΚΕΠΑΖΑΝ του Μαρκόπουλου
  • Η ΣΤΥΡΓΙΑΝΗ ΚΙ Ο ΣΤΥΛΟΝ του Παφίλη
  • ΑΛΛΟΥ ΚΙ Σ΄ΑΛΛΟΥΝ ΤΟΠΟΥΝ ΕΙΝΤΙΝ του Παφίλη
  • ΔΟΝ ΚΑΜΙΛΟ του Πατατζή

ΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: (Σε ερασιτεχνικούς θιάσους)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ

  • Ο ΜΟΡΜΟΛΗΣ
  • ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΝΕΡΟ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΑΝΗΣ

  • ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΟΤΖΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΟΥΣΕΣ
  • ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ
  • ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ
  • Η ΒΕΡΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ
  • ΜΑΤΙΑΣ Ο Α΄
  • ΟΙ 300 ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

  • Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΟΥΣΕΣ (Βραβείο καλύτερης παράστασης, Βραβείο σκηνοθεσίας)
  • Ο ΦΙΑΚΑΣ
  • ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ
  • Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ
  • Ο ΜΟΡΜΟΛΗΣ

ΕΔΕΣΣΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

  • ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ
  • Ο ΑΜΦΙΤΡΥΩΝΑΣ

ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΥΙΝΤΑ

  • ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΜΕ ΡΟΥΜΙ
  • ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ
  • ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ
  • Η ΑΡΚΟΥΔΑ & ΑΙΤΗΣΗ ΣΕ ΓΑΜΟ
  • TO ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΗΤΟΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΡΟΚΟΥ

  • ΔΟΝ ΚΑΜΙΛΟ
  • Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ (Βραβείο καλύτερης παράστασης, Βραβείο σκηνοθεσίας)
  • ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ (Βραβείο σκηνοθεσίας)
  • ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
  • ΠΛΟΥΤΟΣ
  • ΚΛΑΞΟΝ ΤΡΟΜΠΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΚΕΣ
  • ΗΛΕΚΤΡΑ
  • ΜΑΤΙΑΣ Ο Α΄
  • ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΒΑΘΥ ΜΩΒ (Μουσικοθεατρικό βασισμένο στην παράδοση)
  • Ο ΦΙΛΑΡΓΥΡΟΣ
  • ΜΑΡΙΑ ΠΕΝΤΑΓΙΩΤΙΣΣΑ

ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΚΟΖΑΝΗΣ

  • ΚΑΛΑ ΕΙΠΕΝ Ο ΓΙΩΡΤ΄Σ
  • Ο ΦΩΤΑΓΑΣΣ
  • Ο ΛΑΖΑΡΑΓΑΣΣ
  • ΜΕ ΤΡΑΩΔΙΑΣ ΚΑΙ ΧΟΡΩΝΤΑΣ
  • ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
  • ΤΑ ΠΟΥΛΟΠΑ
  • ΕΙΡΗΝΗ
  • ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΝΗΜΗ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

  • ΔΙΑΤΡΟΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡ
  • Η ΜΑΝΑΣΙΑ ΚΙ ΣΥΡΚΕΤΑΙ
  • Ο ΨΕΥΤΟΘΟΔΩΡΟΝ

ΘΕΑΤΡΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ(Θεσ/νίκης)

  • Ο ΠΕΡΛΙΜΠΛΙΝ ΚΑΙ Η ΜΠΕΛΙΣΑ
  • ΘΑ ΣΤΑΦΥΛΙΣΩΜΕΝ (Βραβείο β΄ ανδρικού ρόλου)
  • ΜΙΣΟ ΜΙΣΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ
  • ΤΙΤΑ ΛΟΥ

ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ

  • Ο ΦΙΑΚΑΣ.
  • ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ
  • ΓΑΜΗΛΙΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ (Βραβείο σκηνοθεσίας, Βραβείο καλύτερης παράστασης, Βραβείο γυναικείου ρόλου, Βραβείο αντρικού ρόλου, Βραβείο σκηνογραφίας)
  • ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ
  • ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ
  • ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ
  • ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΣΤ
  • ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
  • ΗΛΕΚΤΡΑ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (Βραβείο σκηνοθεσίας, Βραβείο γυναικείου ρόλου, Βραβείο ανδρικού ρόλου)
  • Η ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΜΠΑΛΩΜΑΤΟΥ
  • ΤΟ ΣΩΣΕ
  • Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ (Βραβείο κοινού, Βραβείο καλύτερης παράστασης, Βραβείο επιλογής κειμένου, Βραβείο κίνησης)
  • Η ΦΟΝΙΣΣΑ (Βραβείο σκηνοθεσίας, Βραβείο καλύτερης παράστασης, Βραβείο κοινού, Βραβείο μουσικής, Βραβείο σκηνικών, Βραβείο κοστουμιών, Βραβείο φωτισμών, Βραβείο ανδρικού ρόλου)
  • ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΡΓΟΣ (Βραβείο σκηνοθεσίας, Βραβείο καλύτερης παράστασης, Βραβείο κοινού, Βραβείο μουσικής, Βραβείο σκηνικών, Βραβείο α΄ ανδρικού ρόλου, Βραβείο β΄ ανδρικού ρόλου, Βραβείο α΄ γυναικείου ρόλου, Βραβείο β΄ γυναικείου ρόλου, Βραβείο φωτισμών)
  • Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ
  • Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΘΟΣ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ ΘΕΑ
  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ

ΟΝΕΙΡΟDRAMA

  • TO ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ
  • ΓΕΡΜΑ (Βραβείο καλύτερης παράστασης, Βραβείο α΄ γυναικείου ρόλου, Βραβείο β΄ ανδρικού ρόλου, Βραβείο σκηνικών, Βραβείο κοστουμιών, Βραβείο μουσικής)
  • ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΛΟΓΙΩ
  • Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ
  • ΟΚΤΩ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ

ΔΙΑΔΥΜΑ

  • ΜΙΑ ΒΡΩΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Ο Γιώτης Βασιλειάδης υπήρξε από τους πρωτοπόρους οραματιστές της δημιουργίας του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης, ενός ΔΗΠΕΘΕ που θα ανήκει στο ευρύ κοινό και που θα προσπαθεί να κάνει πολλούς τους λίγους μυημένους. Ένα ΔΗΠΕΘΕ που θα δίνει ευκαιρίες στους νέους καλλιτέχνες του τόπου(επαγγελματίες και ερασιτέχνες). Ένα ΔΗΠΕΘΕ που θα παράγει πρότυπο καλλιτεχνικό και εκπαιδευτικό έργο, που η δραστηριότητά του θα προάγει την τέχνη του Θεάτρου, θα εκπαιδεύει το κοινό και θα δίνει δυνατότητες μετεκπαίδευσης και προβολής στους καλλιτέχνες.

Ένα ΔΗΠΕΘΕ που θα δημιουργεί μακροπρόθεσμες υποδομές προς όφελος του Πολιτισμού της Κοζάνης και της ευρύτερης περιοχής.

21 σχόλια

  • Τι σπουδές έχει στο θέατρο ο κύριος;
    Τον Μυριανθόπουλο ρε παιδιά γιατί τον διώξανε;

    Το κοινό του θεάτρου λησμονεί τις επιχές της Δημοπούλου και κυριως του Γιοβανίδη.

  • ΕΝΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ , ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΥΓΕΝΗΣ
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ

  • δεν σου φτανει το βιογραφικο ,τοση εμπειρια και προσφορα στον τοπο και στο θεατρο δεν σε πειθουν ? μαλλον εισαι προκατειλημενος

  • Ευχαριστούμε kozangr. Αν μπορείτε, αναρτήστε και τα βιογραφικά των υπολοίπων υποψηφίων. Απουσιάζουν από το βιογραφικό οι θεατρικες του σπουδες. Προφανώς δεν υπαρχουν. Το να είσαι μελος του σεη δεν σε κανει ηθοποιο. Πολλοι ηθοποιοί δεν ειναι μέλη του. Επίσης, στην εποχή που ο Γιώτης εγινε μελος του σεη, γινοσουν με 50 ενσημα που μπορουσες να πληρωσεις μονος σου και να στα κολλησουν. Ας μην κοροϊδευομαστε μεταξυ μας.

    • Φαντάζομαι αν ζούσαν σήμερα ο Αυλωνίτης, ο Παπαγιαννόπουλος, η Βασιλειάδου, ο Λογοθετίδης κλπ, δε θα μπορούσαν να “χτυπήσουν μεροκάματο” γιατί δε θα είχαν πτυχίο…

      • Είστε με τα καλά σας; τι συγκρίνετε;; Θα μας τρελάνετε!;; Ο κόσμος παει μπροστα! Αλλαζει και εξελίσσεται. Το ιδιο και η τεχνη. Εκτος του οτι δε συγκρινονται τα ονοματα που αναφερατε με τον Βασιλειαδη, δε συγκρινετεαι και η εποχή. Αν ζείτε ακομα στο ’30 και στο ’40 κοιτάξτε να πατε μπροστά. Θελετε να παντρεύουμε και τα κοριτσια μας στα 15 ή εκει δεν ενοχλείστε γιατι δε θιγεται ο Βασιλειαδης;

        • Σε ό,τι αφορά την τέχνη, το ταλέντο, την ικανότητα, δεν απαιτούνται απαραίτητα πτυχία. Αλίμονο αν κάνουμε και την τέχνη μια στυγνή συντεχνία όπως το ΤΕΕ, το ΓΕΩΤΕΕ, το ΟΕΕ… επιμελητήρια που διαφεντεύουν την Ελλάδα όπως οι κοτζαμπάσηδες.

          • Κανετε λαθος. Σας πληροφορώ πως παντου ειναι απαραιτητο το πτυχιο και στην τεχνη. Γι’ αυτο υπαρχουν και οι αντιστοιχες σχολες. Αλλωστε, εδω δε μιλαμε για ανεξαρτητο ιδιωτικο θεατρο που το πληρωνει καποιος απο την τσεπη του, αλλα για δημοσιο οργανισμο που επιχορηγειτε με τα λεφτα ολων μας. Εχει μεγαλη διαφορα.

        • Και μαζί σας θα έκλαιγαν. Ο Παπαγιαννόπουλος για παράδειγμα, παίζοντας τον Βασιλιά Ληρ του Σαίξπηρ, αφού πηρε το ΠΤΥΧΙΟ του απο τη Δραματικη σχολη του Εθνικου, θα εκλαιγε με το χάλι του να υπερασπίζεστε το “μεσον”.

        • Και μαζί σας θα έκλαιγαν. Ο Παπαγιαννόπουλος για παράδειγμα, παίζοντας τον Βασιλιά Ληρ του Σαίξπηρ, αφού πηρε το ΠΤΥΧΙΟ του απο τη Δραματικη σχολη του Εθνικου, θα εκλαιγε με το χάλι του να υπερασπίζεστε το “μεσον”.

  • Πρώτο το Πρωτοχωρι δεν ειταν τυχαίο που το βγάλανε πρωτοχωρι δραστήριος κόσμος αλλά και φιλόξενοι εργατικοι άνθρωποι της τέχνης του πολιτισμού της επιστήμης της ιατρικής μπράβο σε ένα χωριό των 1.000 κατοίκων να βγάζει τόσους πολλούς ανθρώπους που ασχολούνται με τα κοινά του πολιτισμού της ιατρικής της εκπαίδευσης στον Ελλαδικό χορό Αλλα και στο εξωτερικό έχουν αναδείξει το χωριό τους σε πολύ ψηλά επίπεδα σε ολλους τους τομείς

  • Δυστυχώς το ΔΗΠΕΘΕ τα τελευταια χρονια παει απο το κακο στο χειροτερο….διωχνει διεθυντες που διαπρεπουν σε αλλα ΔΗΠΕΘΕ…!

  • Το βιογραφικό είναι επάγγελμα ΔΕΗ και χόμπυ θέατρο. Οι σπουδαγμένοι τι θα κάνουν, ντελίβερυ;

    Τα ίδια στους χορογράφους, τους μουσικούς, τους συνθέτες, τους ηθοποιούς, τους σκηνογράφους, παντού…Το μήνυμα είναι: μη σπουδάζετε, τις δουλειές θα παίρνουν όσοι έχουν άλλη “κανονική δουλειά” και θέλουν να γίνουν όψιμοι επαγγελματίες στη σύνταξη για λίγη πληρωμένη κουλτούρα.

    Όσο για τα Πρωτοχώρια, τα Δευτεροχώρια και τις Κωλοπετεινίτσες, εντάξει, δεν είμαστε όλοι από εδώ και δε μας νοιάζει, φορολογούμαστε για άλλο λόγο…

    • Όλο αυτοί που επικροτούν φωνάζουν όταν το παιδί τους με δέκα πτυχία μένει άνεργο και τη θέση του παίρνει ένας που είχε κάποιον γνωστό. Οι υπόλοιποι με δέκα φορές καλύτερο βιογραφικό απλά δεν είχαν ανεβάσει παράσταση στην Άνω Κώμη

    • Να φανταστώ ότι εσύ δεν τα λες ανώνυμα μάλλον. Δεν είναι θέμα εμπάθειας. Σε κάποιες θέσεις υπάρχουν κριτήρια και προσόντα. Αν οι άλλοι έχουν παραπάνω παίρνουν τη θέση. Τόσο απλά. Τα “είναι δικός μας” δεν αποτελούν προσόντα για διευθυντή θεάτρου

  • Το 2018 ως υποψήφιος για τη θέση του νέου Καλλιτεχνικού Συμβούλου του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης, δεν επελέγη, όπως και ο πρόεδρος του σημερινού ΔΣ. Το 2021 επελέγη νέος Καλλιτεχνικός Διευθυντής υπό την προεδρία του τότε αντιπάλου του Νίκου Κέφαλου, που ανέθεσε στον εαυτό του καθήκοντα βοηθού σκηνοθέτη σε παράσταση υπαμοιβή το 2020.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.