Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τον ν. 4399/2016 «Θεσμικό πλαίσιο για τη σύσταση καθεστώτων Ενισχύσεων Ιδιωτικών Επενδύσεων για την περιφερειακή και οικονομική ανάπτυξη της χώρας Σύσταση Αναπτυξιακού Συμβουλίου και άλλες διατάξεις» (Α’ 117), και ειδικότερα την παρ. 2 του άρθρου 28 αυτού.
2. Το Γενικό Απαλλακτικό Κανονισμό 651/2014 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της 17ης Ιουνίου 2014, για την κήρυξη ορισμένων κατηγοριών ενισχύσεων ως συμβατών με την εσωτερική αγορά κατ’ εφαρμογή των άρθρων 107 και 108 της Συνθήκης (L 187).
3. Τον Κανονισμό (ΕΕ) 702/2014 της Επιτροπής, της 25ης Ιουνίου 2014, για την κήρυξη ορισμένων κατηγοριών ενισχύσεων στους τομείς της γεωργίας και δασοκομίας και σε αγροτικές περιοχές συμβιβάσιμων με την εσωτερική αγορά κατ’ εφαρμογή των άρθρων 107 και 108 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (L 193) και ειδικότερα το άρθρο 14 αυτού.
4. Την υπ’ αρ. 129229/24-11-2017 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Καθορισμός των ειδών επενδυτικών σχεδίων του τομέα πρωτογενούς γεωργικής παραγωγής των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), που μπορούν να υπαχθούν σε καθεστώτα ενισχύσεων του ν. 4399/2016 και των προδιαγραφών, πρόσθετων όρων, περιορισμών και προϋποθέσεων, καθώς και κάθε σχετικού θέματος για την παροχή των ενισχύσεων σε επενδυτικά σχέδια του τομέα αυτού» (Β’ 4122).
5. Την υπ’ αρ. 108621/17-10-2016 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Καθορισμός ειδικών όρων, προϋποθέσεων, προδιαγραφών και περιορισμών για την υπαγωγή σε καθεστώτα ενισχύσεων του ν. 4399/2016 (Α’ 117), επενδυτικών σχεδίων του τομέα της μεταποίησης γεωργικών προϊόντων, όπως αυτός ορίζεται στο σημείο 10 του άρθρου 2 του καν. (ΕΕ) αριθμ. 651/2014 της επιτροπής, αποκλειστικά στις περιπτώσεις στις οποίες η ενίσχυση του επενδυτικού σχεδίου καθορίζεται με βάση τις επιλέξιμες δαπάνες του επενδυτικού σχεδίου» (Β’ 3410).
6. Τον ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133).
7. Το άρθρο 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α’ 98), το οποίο διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019.
8. Το π.δ. 147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» (Α’ 192).
9. Το π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους-Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 119).
10. Το π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α’ 123).
11. Το π.δ. 62/2020 «Διορισμός Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 155).
12. Την υπό στοιχεία Υ35/22-9-2021 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νικόλαο Παπαθανάση» (Β’ 4405).
13. Την υπ’ αρ. 47640/14.5.2020 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Καθορισμός του ποσού, κατά είδος ενισχύσεων, για τα επενδυτικά σχέδια που υπάγονται στα καθεστώτα ενισχύσεων του αναπτυξιακού ν. 4399/2016 «Γενική Επιχειρηματικότητα», «Επιχειρηματικότητα Πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων» και «Ενισχύσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού» του έτους 2020» (Β’ 1847), όπως τροποποιήθηκε με τις υπ’ αρ. 82415/03.08.2020 (Β’ 3219) και 128460/3.12.2020 (Β’ 5342) όμοιες αποφάσεις.
14. Την υπ’ αρ. 68932/18-6-2021 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Κατανομή στους αρμόδιους φορείς των ποσών των ενισχύσεων των επενδυτικών σχεδίων που υπάγονται στα καθεστώτα «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Επιχειρηματικότητα Πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων» του ν. 4399/2016, του έτους 2020» (Β’ 2663).
15. Το γεγονός ότι τυχόν αδιάθετα ποσά που θα προκύψουν από την υπ΄αρ. 50088/20.05.2020 «Τέταρτη (4η) προκήρυξη καθεστώτος ενισχύσεων “Γενική Επιχειρηματικότητα” του αναπτυξιακού ν. 4399/2016» (Β’ 1936), την υπ’ αρ. 90573/01.09.2020 «Πέμπτη (5η) προκήρυξη καθεστώτος ενισχύσεων “Γενική Επιχειρηματικότητα” του αναπτυξιακού ν. 4399/2016» (Β’ 3640) και την υπ΄αρ. 90574/01.09.2020 «Τρίτη (3η) προκήρυξη καθεστώτος ενισχύσεων “Επιχειρηματικότητα Πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων” του αναπτυξιακού ν. 4399/2016» (Β’ 3641), θα κατανεμηθούν συμπληρωματικά για την κάλυψη των δαπανών των ενισχύσεων των επενδυτικών σχεδίων που υπάγονται στα καθεστώτα «Έκτη (6η) προκήρυξη καθεστώτος ενισχύσεων “Γενική Επιχειρηματικότητα” του αναπτυξιακού ν. 4399/2016» (υπ΄αρ. 130019/08.12.2020 υπουργική απόφαση Β’ 5400) και «Τέταρτη (4η) προκήρυξη καθεστώτος ενισχύσεων “Επιχειρηματικότητα Πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων” του αναπτυξιακού ν. 4399/2016» (υπ΄αρ. 130092/08.12.2020 υπουργική απόφαση Β’ 5398).
16. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται πρόσθετη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού πέραν αυτής που αναφέρεται στην υπ’ αρ. 47640/14.5.2020 (Β’ 1847) κοινή υπουργική απόφαση,
αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Ποσό φορολογικής απαλλαγής
Α. Τμήμα του συνολικού ποσού της φορολογικής απαλλαγής του καθεστώτος «Επιχειρηματικότητα πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων» του ν. 4399/ 2016 που προκηρύσσεται το έτος 2020, στο πλαίσιο της 4ης προκήρυξης κατανέμεται στους αρμόδιους Φορείς εφαρμογής της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4399/2016, ως εξής:
Φορέας Εφαρμογής | Ποσό € |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΥΠΕΣ (ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ) | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 550.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 60.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 400.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ | 1.150.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 0 |
ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | 0 |
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΓΔΙΕ) | 0 |
ΣΥΝΟΛΟ | 2.160.000 |
Β. Τμήμα του συνολικού ποσού της φορολογικής απαλλαγής του καθεστώτος «Γενική Επιχειρηματικότητα» του ν. 4399/2016, που προκηρύσσεται το έτος 2020, στο πλαίσιο της 6ης προκήρυξης, κατανέμεται στους αρμόδιους Φορείς εφαρμογής της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4399/2016, ως εξής:
Φορέας Εφαρμογής | Ποσό € |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΥΠΕΣ (ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ) | 22.700.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 850.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | 1.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 3.600.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 7.100.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 1.600.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ | 950.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ | 800.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ | 350.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 1.100.000 |
ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | 200.000 |
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΓΔΙΕ) | 115.000.000 |
ΣΥΝΟΛΟ | 156.750.000 |
Άρθρο 2
Ποσό επιχορήγησης, επιδότησης χρηματοδοτικής μίσθωσης και επιδότησης του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης.
Α. Τμήμα του συνολικού ποσού της επιχορήγησης, της επιδότησης χρηματοδοτικής μίσθωσης και της επιδότησης του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης του καθεστώτος «Επιχειρηματικότητα πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων» του ν. 4399/2016, που προκηρύσσεται το έτος 2020, στο πλαίσιο της 4ης προκήρυξης, κατανέμεται στους αρμόδιους Φορείς εφαρμογής της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4399/2016, ως εξής:
Φορέας Εφαρμογής | Ποσό € |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΥΠΕΣ (ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ) | 64.310.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 7.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | 10.000.000 |
ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ Δ/ΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 10.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 1.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 30.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 15.010.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ | 10.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 20.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 8.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ | 15.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ | 1.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 4.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 4.500.000 |
ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | 1.000.000 |
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΓΔΙΕ) | 187.600.000 |
ΣΥΝΟΛΟ | 389.420.000 |
Β. Τμήμα του συνολικού ποσού της επιχορήγησης, της επιδότησης χρηματοδοτικής μίσθωσης και της επιδότησης του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης του καθεστώτος «Γενική Επιχειρηματικότητα» του ν. 4399/2016, που προκηρύσσεται το έτος 2020, στο πλαίσιο της 6ης προκήρυξης, κατανέμεται στους αρμόδιους Φορείς εφαρμογής της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4399/2016, ως εξής:
Φορέας Εφαρμογής | Ποσό € |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΥΠΕΣ (ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ) | 13.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 2.650.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | 2.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 2.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 8.000.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 3.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ | 3.500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | 1.700.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | 1.050.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ | 500.000 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 0 |
ΔΙΑΠ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | 400.000 |
ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | 200.000 |
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΓΔΙΕ) | 20.000.000 |
ΣΥΝΟΛΟ | 60.000.000 |
Άρθρο 3
Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 27 Δεκεμβρίου 2021
Ο Αναπληρωτής Υπουργός
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ
Τι σημαίνει αυτό, και να το χουμε υπόψη όταν ζητάμε περισσότερα λεφτά στην περιοχή, περιορισμένο έως ανύπαρκτο έενδυτικό ενδιαφέρον αν και μερικοί κρατούν ακόμη στάση αναμονής ενόψει υψηλότερων ποσοστών επιχορήγησης στο πλαίσιο της αποκιγνιτοποίησης. Γιατί αλλο 40-45% κι αλλο 60-70% προσεχώς..
Τα έχωνε στον Καρυπίδη για ΜΗ απορρόφηση ο Κασαπίδης και έγινε τρισχειρότερος
Δεν έχει ιδέα από διοίκηση ο Κασαπίδης και πλέον αυτό είναι επικίνδυνο για την Περιφέρεια. Αφού μοίρασε τα 40άρια εκεί που ήθελε τώρα θα του φταίει ο Κάτανας που δεν απορρόφησε χρήματα. Τι να κάνουμε.. άλλα δύο χρόνια θα σε ανεχτούμε
Μεγάλες ικανότητες ο Περιφερειάρχης μας!
Δεν είναι τυχαίο που δεν τον χρησιμοποίησε καμία κυβέρνηση τόσα χρόνια βουλευτής
Τον Άγιο τιναν έχω,τη δόξαν ατ εξερω….
Τον Άγιο που έχω τη δόξα του την ξέρω….Δυστυχώς για μια ακόμη φορά ο ΠΔΜ είναι λίγος…..
Μόνο για “βουτήματα” είστε….
Μήνες μετράς κασαπιδη,στην Καστοριά θα μας ψάχνεις με αυτό που έκανες,ας σε ψηφίσουν αυτοί που άκουσες και έφαγες τον Σαββόπουλο,καλή χρονιά.
Εμ δεν ξέρετε εμ σχολιάζετε.Διαβαστε το λέει καλά.καμια επιχείρηση στην Δ.Μ δεν πήρε αποφορολογηση πήρε μόνο επιδότηση χρημάτων.ολα τα άλλα που γράφετε είναι για …..
Τελειωμενος ειναι,μονο λογια και κακια,εβγαλε τον χαρακτηρα του με τον ανασχηματισμο,αλλαξε 2-3 ικανοτερους και εβαλε ασε να μην πω,μονο τεμεναδες θελει να του κανουνε,οποιος εχει ισχυρη προσωπικοτητα τον αδειαζει,θα μας ψαχνει να τον ξαναψηφισουμε.
Εσείς οι 2-3 που γράφετε συστηματικά κατά του Κασαπίδη συντονιστείτε, συννενοηθείτε και προπάντων διαβάστε το θέμα…Δεν είναι όλα τα θέματα για τα ίδια σχόλια…Το πολύ το copy paste το βαριέται και ο Θεός! Άιντε σας πήραν χαμπάρι και τα μικρά παιδιά…Σε κάθε περίπτωση Καλό και Ευτυχισμένο 2022!
Πανε φαε κανα μελομακαρονο κολαουζε, 2500 ευρω γλυκα πήρατε
Ασε ρε φιλε,νομιζεις οτι γλυφοντας τον τον βοηθας,μιληστε τον ρε με αληθειες γιατι θα ειναι αργα,ο κοσμος βραζει και εσυ μιλας για συστηματικα σχολια,θα ειναι αργα αν συνεχισει ετσι.Απαξιωσε συνεργατες του και δυστυχως το χανει το παιχνιδι.
Ποιοι είναι δλδ οι 2-3 ικανοί ρε φίλε κ αυτοί που έβαλε το είναι ανίκανοι?
Αφου θελεις θα σου πω,πρωτα ο Σαββοπουλος που πηρε 7000 ψηφους οταν η δευτερη πηρε 3000 και ρωτα ακομα και την αντιπολιτευση να σου πει,δευτερον γκατζαβελη,τριτον γιατσος που τον αγαπαει ο κοσμος,τεταρτον αλλαξε τον τσιουμαρη και εβαλε την τελευταια σε ψηφους δαδαμογια,ασε να μην συνεχισω που εδωσε υπερεξουσιες σε φασουλοπαραγωγο ασχετες με το αντικειμενο του του ανθρωπου,βεβαια δεν φταιει αυτος με τιςεπιλογες του προφεσορε κασαπιδη,ας τον εφιαχνε θεματικο σε αγροτικα θεματα και οχι εκει που τον εβαλε,γελανε και τα γελια,αν αμφιβαλεις ρωτα τους καρυπιδη-ζεμπιλιαδου να δεις οτι ακομα και αυτοι τα ιδια λενε για την αξιοσυνη αυτων που εφυγαν.
Ο Κασαπίδης Είχε δηλώσει ότι θα τους αξιοποιήσει όλους και αυτό έκανε, και αυτό είναι το σωστό. Το ότι πήρες περισσότερους ψήφους οι λιγότερες ψήφους δε σε καθιστά ανάλογα περισσότερο η λιγότερο άξιο για να καταλάβεις μια θέση. Και αν πάσει περιπτώσει όλοι έχουν δικαίωμα να δοκιμαστούν και να κριθούν στο τέλος.
Κάποιοι που διαχειρίζονται το δημόσιο χρήμα θέλουν να μετατρέψουν τη δημοσιογραφία σε εργαλείο απόκρυψης της αλήθειας και αποπροσανατολισμού των πολιτών.
Ο αποκλεισμός για δεύτερη χρονιά της έγκριτης εφημερίδας ‘’ΠΡΩΙΝΗΣ’’ και του Kozanipress.gr από διαφημιστικό πρόγραμμα της Περιφέρειας με 27χρονη παρουσία στην ΠΕ Κοζάνης δείχνει το πραγματικό πολιτικό ήθος από το οποίο διακατέχονται οι αρμόδιοι.