Επεκτείνεται η δυνατότητα κυκλοφορίας ΦΔΧ οχημάτων τεχνολογίας EURO III και στην περίπτωση μεταβίβασης, με απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Η ρύθμιση κρίθηκε αναγκαία με δεδομένο ότι μεγάλος αριθμός αυτής της κατηγορίας των οχημάτων μπορούσαν μεν να κυκλοφορούν και να επαναταξινομούνται σαν Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης, αλλά δεν θα μπορούσαν να μεταβιβαστούν ή να ενσωματωθούν σε υπό σύσταση μεταφορικές εταιρείες μετά τις 27 Ιανουαρίου 2022, καθώς ο νέος κάτοχος θα έπρεπε να τα αντικαταστήσει υποχρεωτικά με EURO IV.
Ικανοποιείται έτσι ένα πάγιο αίτημα των μεταφορέων, κατόχων οχημάτων αυτής της κατηγορίας.
Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ!
ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΛΙΓΝΙΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΔΩΣΙΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ 2030 ΕΙΠΕ ΘΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ !!!! (Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΣΟΥΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ 2035 ΚΑΙ ΗΔΗ ΤΟ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΑΝΕ)
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ!
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΨΕΜΑΤΑ ΛΕΝΕ ΟΤΑΝ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΒΙΑΙΗ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΩ ΡΥΠΩΝ!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΒΙΑΙΗ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΨΗΦΟΥΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ
Γιατί κε υπουργέ..αυτά δεν μολύνουν? Δεν πρέπει να αποσυρθούν..?
Καλά… τι άλλο θα έκανε ο Μιχάλης…
Ένα πάγιο αίτημα διευκολύνει τους μεταφορείς. Τέλος. Επιτέλους κάποιος τα τακτοποιήσει τα πάγια αιτήματα. Φτάνει τα μεγάλα λόγια. Έργα που κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη.
Άξιος ο μισθός σου
Μιχάλη βάλε και διόδια! Ξέρεις εσύ….
Όταν όλα τα αυτοκίνητα θά είναι ηλεκτρικά πόσο θα φτάσει το ρεύμα;Πόσα στρέμματα γης σε φωτοβολταϊκά,απαιτούνται για να κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Υπάρχει απάντηση;
Θα ήθελα να επισημάνω τον κύριο Υπουργό που κόπτεται τόσο πολύ για το περιβάλλον και ζητούν να αγοράσουμε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να το σώσουμε ότι ένα υβριδικό αυτοκίνητο 2.000 κυβικών και άνω έχει φόρο πολυτελείας τόσο μυαλό τόσο σκέψη πώς θα το πάρω Λοιπόν εγώ αυτό το (εαν εχω και τα λεφτα βεβαια)αυτοκίνητο Δεν είναι μόνο μόνο αντικίνητρο αλλά είναι και κοροϊδία από μέρους αυτής της Κυβέρνησης απο τη μια μηδενικα τελη και απο την αλλη φορο πολυτελειας.Τα καινούργια αυτοκίνητα αυτά έχουν τον κινητήρα ως γεννήτρια (δουλευουν σε κυκλο ατκινσον φτωχο μιγμα χαμηλες στροφες )γιατί υπάρχουν ηλεκτροκινητήρες που τα κινούν αυτό το εχουν μάθει έχουν διαβάσει ποτέ τίποτα εγχειριδια η Απλώς εκτελούν εντολές.
Επεκτείνεται ναι αμε….μεχρι τα διοδια εκει στη Σιατιστα…
ξερει ο Μιχαλιος αχαχαχα!
Ρουσφέτι για ψήφους
Προφανώς η απαγόρευση κυκλοφορίας αυτών των οχημάτων λόγω του ότι είναι πάρα πολλά σημαίνει και τεράστιο πολιτικό κόστος για όποιον αποφασίσει να το πράξει.
Όπως σε κάθε θέμα στην Ελλάδα, θα παίρνει παράταση για ψηφοθηρικους λόγους μέχρι η ΕΕ να βάλει την οριστική ημερομηνία απαγόρευσης κυκλοφορίας και να συμμορφωθεί η χώρα.
Έχει παιχτεί το έργο άπειρες φορές
Εύγε
Εμείς φταίμε κανείς άλλος. Όταν μπαινοβγαίνουμε στα βουλευτικά γραφεία για προσωπικά μας θέματα (είπα να μην πω ρουσφέτι) αντί να τους ζητάμε τα αυτονόητα, τότε καλά να πάθουμε.
οι βουλευτές είναι δημοκράτες και κάνουν οτι ζητάει η πλειοψηφία, δηλαδή ρουσφέτια
αυτά περνάνε απο τα διόδια της σιάτιστας κ.μιχάλη;;;;;; Απο το εργοστάσιο συναρμολόγησης του Βόλου περνάνε;;;;;;;;;; που ταχα μου θα ερχόταν εδώ
Το υπουργείο μεταφορών τί έχει να πει για το χάλι της Αττικής με τα χιόνια?? Μουγκα στην στρούγκα. Ξεφτίλα απλά.