Ανακοίνωση γραμματείας Θεσσαλονίκης του ΠΑΜΕ για την καραμπόλα στην Εγνατία οδό: “Από καθαρή τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα στη μεγάλη καραμπόλα”

6 Μαρτίου 2022
19:27

 

Από καθαρή τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα στη μεγάλη καραμπόλα, 50 περίπου οχημάτων, στην Εγνατία Οδό, στο ύψος από Βέροια προς Πολύμυλο Κοζάνης. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες και τις καταγγελίες που έρχονται στη δημοσιότητα, συγκρούστηκαν 10 αυτοκίνητα λόγω της πυκνής ομίχλης, στα οποία έπεσαν άλλα 40, δημιουργώντας ένα σκηνικό χάους, ευτυχώς χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς.

Οι οδηγοί καταγγέλλουν πως η εταιρεία Εγνατία Οδός δεν πήρε κανένα μέτρο για την ασφαλή μετακίνηση χιλιάδων ανθρώπων, ιδιαίτερα μέσα στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, όπου η κίνηση είναι πολύ μεγαλύτερη.

Συγκεκριμένα, δεν είχε εκδοθεί καμία ανακοίνωση για την πυκνή ομίχλη που σκέπασε μέρος του οδοστρώματος, ούτε υπήρχε κάποια σήμανση για αυτό, ούτε και ήταν σε λειτουργία λαμπτήρες ομίχλης στον αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, δεν υπάρχουν σημεία διαφυγής, αφού χρειάστηκε η συνδρομή της Τροχαίας για να απεμπλακούν οι υπόλοιποι οδηγοί από το σημείο της σύγκρουσης, ενώ ακόμα και μετά την σύγκρουση, τη σήμανση ανέλαβαν εργαζόμενοι με κόκκινες σημαίες, οι οποίες είναι αδύνατο να φανούν λόγω της ομίχλης!

Η Εγνατία Οδός, ένα έργο που κόστισε δισεκατομμύρια στον ελληνικό λαό, το οποίο συνεχίζει να πληρώνει μέσα από 14(!) σταθμούς διοδίων, λειτουργεί με τη λογική κόστους οφέλους, βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή χιλιάδων οδηγών που τη διασχίζουν καθημερινά. Παρά το ότι έχουν σημειωθεί δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα, δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις στον αυτοκινητόδρομο, με βάση το ότι είναι κοστοβόρες.

Λίγους μήνες μετά τον αποκλεισμό χιλιάδων οδηγών στο χιόνι στην Αττική Οδό, επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά πως οι δρόμοι της χώρας λειτουργούν σαν μπίζνες για μεγάλες επιχειρήσεις, πληρώνονται από το λαό για να κερδίζουν τα μονοπώλια στον κλάδο των κατασκευών και αλλού. Οι όποιες κατασκευές και μετατροπές γίνονται στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας δεν αφορούν τις λαϊκές ανάγκες, αλλά τις ανάγκες των επιχειρηματιών του Τουρισμού, των Μεταφορών, της Ενέργειας, με τα σπασμένα να πληρώνονται ακόμη και με θανατηφόρα τροχαία.

Η γραμματεία Θεσσαλονίκης του ΠΑΜΕ απαιτεί να εξασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση όλων των οδηγών, ειδικά αυτές τις μέρες, και να προχωρήσει άμεσα η μελέτη και υλοποίηση μέτρων ασφαλείας (ηλεκτρονικές φωτεινές σημάνσεις, διάνοιξη διόδων διαφυγής, κινητές μονάδες υγείας κλπ) με ευθύνη της αναδόχου εταιρείας.

7 σχόλια

  • Όλοι ξέρουμε τόσο βαριά ομίχλη δεν είχαμε ποτέ στην Κοζάνη. Το χειρότερο που έκανε εδώ και 40 χρόνια που θυμάμαι ήταν καμιά ομίχλη στην Βέροια κοντά αλλά έβλεπες μέχρι 100 μετά. Αυτές τις παράξενες ομίχλες τις κάνει από τότε που έβαλαν τις ανεμογεννήτριες πάνω στο βουνό. Το έχετε παρατηρήσει ότι όσοι τότε έχει αλλάξει το κλίμα εκεί και κάνει πολύ επικίνδυνες ομίχλες;

  • Θάσος, έχεις δίκιο η παρατήρηση σου είναι πολύ εύστοχη.
    Από τότε που σταμάτησε να θερμαίνει η τέφρα τον αέρα μας, γεμίσαμε υγρασία και ομίχλη, συν ότι τα ρεύματα αέρα που δημιουργούν οι ανεμογεννήτριες παράγουν αρνητικά ιοντικά φορτία που επηρεάζουν τη συγκέντρωση της ομίχλης στην περιοχή.
    Αυτό συμβαίνει γιατί δημιουργούν ένα τοίχος που ακυρώνει τη μεταφορά των αερίων μαζών στην κορυφή και έτσι συγκεντρώνονται χαμηλά τα νέφη..
    Μου το είπε άνθρωπος γνώστης.. Ξέρουν πολλά και δε μας τα λένε..
    Επιστροφή στην τέφρα χθες κιόλας…

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι