Γνωρίζετε ότι το kozan.grείναι από τα ελάχιστα site, του είδους του, στην Π.Ε. Κοζάνης, με παραγωγή πρωτογενούς υλικού – ειδήσεων, σταθερά, σε Κοζάνη & τα τελευταία 12 χρόνια και στην Πτολεμαΐδα, καλύπτοντας σε ποσοστό άνω του 80% όλα τα γεγονότα δράσεις που λαμβάνουν χώρα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Δ. Μακεδονίας;
Ο 1ος κόμβος κατεβαίνοντας από Κοζάνη προς Κοίλα είναι εντελώς απαράδεκτος, εξίσου επικίνδυνος με τη γνωστή στροφή στο Κλιούγκι. Βρίσκεται σε σημείο αλλαγής κλίσης του δρόμου, με αποτέλεσμα να μην είναι ορατός, ούτε απ’ τη μια κατεύθυνση ούτε απ’ την άλλη. Η σήμανση είναι εντελώς πλημμελής. Η κλίση του δρόμου μέσα στον κόμβο δεν επιτρέπει ταχύτητα πάνω από 20. Αν χιονίσει ή πιάσει πάγο, το αυτοκίνητο θα καταλήξει εκτός δρόμου, χτυπώντας πρώτα πάνω στο πεζοδρόμιο. Ο χώρος που άφησαν για στάση λεωφορείου δεν χωρά ούτε μίνι μπας. Κατά τα λοιπά, κατασκεύασαν ένα “σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο” ή απλά πέταξαν το δημόσιο χρήμα;
Κι αν πας με τον αραμπά ή με τα πόδια θα είσαι ακόμα πιο σίγουρος! Ωστόσο αυτό το “έργο” κόστισε λεφτά, απ’ αυτά που ΔΕΝ υπάρχουν. Οι σύγχρονοι δρόμοι γίνονται για να ΑΥΞΗΣΟΥΝ την ταχύτητα μετακίνησης, όχι να τη μειώσουν. Η ΑΥΞΗΣΗ της ταχύτητας μετακινήσεων είναι παράγοντας που επιδρά στην αύξηση του ΑΕΠ, καθώς μειώνει τους χαμένους χρόνους στην οικονομία. Η ΜΕΙΩΣΗ της ταχύτητας, που προκαλεί ο τρόπος κατασκευής του συγκεκριμένου δρόμου, επιδρά αρνητικά στην οικονομία. Τι να λέμε τώρα, χαμένος χρόνος!
Εαν ακολουθηθούν οι ρυθμίσεις του ΚΟΚ που έχουν ήδη τοποθετηθεί όλα θα πάνε καλά. Προφανώς οι ανωτέρω κύριοι ήταν συνηθισμένοι να τρέχουν πλακωμένοι στο σημείο, οπότε αντιληπτά τα νεοελληνικά τους σχόλια.
δωσαμε χρηματα να κανουμε ενα κομβο που ουσιαστικα δεν ειχε λογο να υπαρχει στα ΤΕΙ μια κ ειναι μονοδρομος και τα παιδια περπατανε μεσα στα σκοταδια στο δρομο γιατι το πεζοδρομιο ειναι γεματο χορτακαι δεν ειναι κατασκευασμενο κατα μηκος της διαδρομης…Αν θελουμε φοιτητες να τους προσεξουμε, ειναι εποχες δυσκολες οικονομικα κ δεν φτανουν σε ολους για εισητηρια αστικων
επιμελος κριβεις την αναποδη κληση που δωσανε στη στροφη…να δω τι θα γραφεις οταν θα αρχισουν τα δυστυχιματα……!
Επιμελώς κατακρεουργείς την ελληνική γλώσσα.
Επιμελως επίσης δεν λες ότι το όριο ταχύτητας είναι 30…..
Εκει στο ξενοδοχείο όπως κατεβαίνεις , η κλίση είναι μεγάλη … όταν θα χιονίσει θα έχει πάγο , απέναντι θα φεύγουμε !
Να μην τρέχεις σαν τρελός!
Ο χρόνος και ο καιρός θα δείξει ποσο καλά έχει γίνει που δεν το πιστεύω όμως
πάρα πολλά κυβικά άσφαλτο…
Πολλά κυβικά ανοητος
Ο 1ος κόμβος κατεβαίνοντας από Κοζάνη προς Κοίλα είναι εντελώς απαράδεκτος, εξίσου επικίνδυνος με τη γνωστή στροφή στο Κλιούγκι. Βρίσκεται σε σημείο αλλαγής κλίσης του δρόμου, με αποτέλεσμα να μην είναι ορατός, ούτε απ’ τη μια κατεύθυνση ούτε απ’ την άλλη. Η σήμανση είναι εντελώς πλημμελής. Η κλίση του δρόμου μέσα στον κόμβο δεν επιτρέπει ταχύτητα πάνω από 20. Αν χιονίσει ή πιάσει πάγο, το αυτοκίνητο θα καταλήξει εκτός δρόμου, χτυπώντας πρώτα πάνω στο πεζοδρόμιο. Ο χώρος που άφησαν για στάση λεωφορείου δεν χωρά ούτε μίνι μπας. Κατά τα λοιπά, κατασκεύασαν ένα “σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο” ή απλά πέταξαν το δημόσιο χρήμα;
Ο 2ος κόμβος δεν έχει πρόβλημα.
Να μην τρέχεις, να μη μιλάς στο κινητό, να μην χαχανίζεις, να σέβεσαι τον ΚΟΚ!
Άμα τα κάνεις αυτά, δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς!
Κι αν πας με τον αραμπά ή με τα πόδια θα είσαι ακόμα πιο σίγουρος! Ωστόσο αυτό το “έργο” κόστισε λεφτά, απ’ αυτά που ΔΕΝ υπάρχουν. Οι σύγχρονοι δρόμοι γίνονται για να ΑΥΞΗΣΟΥΝ την ταχύτητα μετακίνησης, όχι να τη μειώσουν. Η ΑΥΞΗΣΗ της ταχύτητας μετακινήσεων είναι παράγοντας που επιδρά στην αύξηση του ΑΕΠ, καθώς μειώνει τους χαμένους χρόνους στην οικονομία. Η ΜΕΙΩΣΗ της ταχύτητας, που προκαλεί ο τρόπος κατασκευής του συγκεκριμένου δρόμου, επιδρά αρνητικά στην οικονομία. Τι να λέμε τώρα, χαμένος χρόνος!
ΞΥΠΝΑΣ 5 ΛΕΠΤΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝΟΚΑΓΚΟΥΡΑ
Περασε πανω απο 1.000 φορες με ταχυτητα οσο το οριο…
Ποτέ δεν ένοιωσα ουτε καν τη φυγοκεντρο…
ΔΕ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ
Εαν ακολουθηθούν οι ρυθμίσεις του ΚΟΚ που έχουν ήδη τοποθετηθεί όλα θα πάνε καλά. Προφανώς οι ανωτέρω κύριοι ήταν συνηθισμένοι να τρέχουν πλακωμένοι στο σημείο, οπότε αντιληπτά τα νεοελληνικά τους σχόλια.
δωσαμε χρηματα να κανουμε ενα κομβο που ουσιαστικα δεν ειχε λογο να υπαρχει στα ΤΕΙ μια κ ειναι μονοδρομος και τα παιδια περπατανε μεσα στα σκοταδια στο δρομο γιατι το πεζοδρομιο ειναι γεματο χορτακαι δεν ειναι κατασκευασμενο κατα μηκος της διαδρομης…Αν θελουμε φοιτητες να τους προσεξουμε, ειναι εποχες δυσκολες οικονομικα κ δεν φτανουν σε ολους για εισητηρια αστικων