Μιχάλης Παπαδόπουλος: Επόμενο βήμα για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης το Μητρώο Φορτιστών

2 Μαΐου 2022
12:28
mixalis_papadopoulos

 

Τον σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης παρουσίασε στην Πτολεμαΐδα το Σάββατο 30 Απριλίου 2022, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε ημερίδα με θέμα: «Ηλεκτροκίνηση: Οι προκλήσεις για το σύγχρονο συνεργείο».

Κατά την εισαγωγή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε τη σημασία της διενέργειας επιμελών ελέγχων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, ειδικά σε μία χώρα όπου ο στόλος είναι παλιός και η συντήρηση των οχημάτων είναι καθοριστικός παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Πρόσθεσε ότι με τις αποφάσεις του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέκτησε νέο πληροφοριακό σύστημα και στο εξής, θα είναι εφικτή η διασταύρωση των στοιχείων με άλλες βάσεις δεδομένων, ώστε να εντοπίζονται τα οχήματα που δεν έχουν περάσει τον προβλεπόμενο έλεγχο.

Ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών αφορά άμεσα και στην ηλεκτροκίνηση, καθώς όπως εξήγησε:

«Με υπηρεσίες όπως το ηλεκτρονικό μητρώο φορτιστών που θα λειτουργήσει σύντομα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

 

Για παράδειγμα, ο οδηγός ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μπορεί να μάθει ανά πάσα στιγμή σε πόση απόσταση από το σημείο που βρίσκεται υπάρχει φορτιστής, το κόστος ανεφοδιασμού, ακόμη και αν υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία στο σημείο.

Πρόκειται για νέες εφαρμογές που βελτιώνουν την υποστήριξη της χρήσης του ηλεκτροκίνητου οχήματος και συμβάλλουν στη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης.»

Ο Υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στις πρωτοβουλίες που αφορούν στο θεσμικό πλαίσιο για τα συνεργεία και τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης, καθώς και το δίκτυο φορτιστών. Σχετικά ανέφερε τα εξής:

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιούργησε το  θεσμικό πλαίσιο για τα συνεργεία υψηλής τάσης και αναμένεται επίσης, η κατάρτιση του ηλεκτρονικού μητρώου των συνεργείων, ώστε να εκλείψουν και περιπτώσεις με προβλήματα αδειοδότησης.

Επιπλέον, έχει ήδη διαμορφωθεί το αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο για τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης, το οποίο προωθείται και έχει αξία ότι αναφερόμαστε σε μια νέα επαγγελματική ειδίκευση με πολλές προοπτικές απασχόλησης.

Θυμίζω ότι το 2014 είχαμε θεσπίσει για πρώτη φορά το πλαίσιο ανάπτυξης του δικτύου φορτιστών. Δυστυχώς, πέρασαν 4μιση χρόνια στασιμότητας και ήρθε η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για να κάνει επανεκκίνηση στην ηλεκτροκίνηση.

Σήμερα υπάρχουν περίπου 1.200 φορτιστές στους αυτοκινητόδρομους  και σε πολλά πρατήρια, κυρίως στις πόλεις. Αυτός ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί πολύ αν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Έχουν την ευκαιρία για να αναζητήσουν πόρους από το Πράσινο Ταμείο και να εγκαταστήσουν φορτιστές σε δημόσιους χώρους.»

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι με όλες αυτές τις δράσεις το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υποστηρίζει το πρόγραμμα παροχής κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Κινούμαι Ηλεκτρικά», στο οποίο οι πολίτες έχουν δείξει μεγάλη ανταπόκριση.

Ενδεικτικά, ανέφερε ότι οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων υπερτριπλασιάστηκαν από 1.083 το 2020 σε 3.594 το 2021 και καταγράφεται μια μετρήσιμη πρόοδος ως αποτέλεσμα της προσπάθειας που συντελείται να δημιουργηθούν περισσότερο ευνοϊκές συνθήκες για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης.

24 σχόλια

  • Τα μεταχειρισμένα έχουν πάει στο θεό, δεν μπορούμε να πάρουμε ουτε παπι και εσεις λέτε για ηλεκτρικά. Συνεχιστε ετσι και θα δεις στις εκλογές τι θα γίνει.

  • Και τώρα που θα γίνει το μητρώο, μιας και όλους μας περισσεύουν 50 χιλ. ευρώ (όσο κοστίζει δηλαδή ένα οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να μπορεί να πάει με 4 άτομα Θεσσαλονίκη και να γυρίσει με μια φόρτιση) θα πάμε κατευθείαν να το παραγγείλουμε και θα περιμένουμε 10-12 μήνες μέχρι να έρθει, βλέποντας την τιμή της κιλοβατώρας να ανεβαίνει συνεχώς, και θα χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο που δεν πήραμε μεταχειρισμένο diesel με το 1/5 των χρημάτων….

      • Ότι και να πάρεις, αν θες αυτονομία που να μπορείς να πας Θεσσαλονίκη και να χωράει όλη η οικογέναια, το 50άρικο δε το γλιτώνεις. Για Tesla υπολογισε απο 60.000 και πάνω. Εκτός αν εσύ ενδιαφέρεσαι για πατίνι…

  • Που ζει αυτός ο τύπος;. Η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν έχει να πληρώσει το ρεύμα και αυτός προωθεί με μανία τους γερμανικούς ηλεκτρικούς τενεκεδες των 50000 ευρώ.

  • Μιχάλη επειδή ειςαι παλιά πολιτική καραβάνα γνωρίζεις οτι η ΝΔ θα βγάλει 2 βουλευτές όλους και όλους στην πε Κοζάνης ?

    Επειδή λοιπόν το γνωρίζεις, σκέψου τι εχει να γίνει με τον ανταγωνισμό και τον υφιστάμενο αλλα και αυτών που θα μπουνε (Κρυσταλλιδου και βλέπουμε )

    Επομένως με δελτία τύπου για φορτιστές και ποδήλατα δεν σε βλεπω να ειςαι ενας απο τους δυο.

  • Διαβάζω τις δηλώσεις του Υφυπουργού, διαβάζω τα σχόλια των αναγνωστών και απορώ! Γιατί πρέπει παντα να βγάζουμε όλη μας άρνηση σε ότι γίνεται στην χώρα μας. Όλος ο κόσμος κινείται προς την ηλεκτροκίνηση . Έτσι και εμείς. Ειλικρινά τι κακό έχει όλη αυτή η προσπάθεια. Αλλά η περιβαλλοντική απειλή είναι κάτι που δεν μας αγγίζει άμεσα, οπότε δεν μας αφορά!! Και ναι! Να μπουν και νέοι και νέες στο ψηφοδέλτιο και καλή τους επιτυχία αλλά όταν έχεις έναν άνθρωπο που 20 χρόνια σε εκπροσωπεί και σε εξυπηρετεί γιατί αυτό να μην το αναγνωρίζουμε; 20 χρόνια είναι πολλά και μάλλον τιποτα τυχαίο και αυτό το γνωρίζουμε όλοι όσοι έχουμε απευθυνθεί σε ένα πολιτικό γραφειο… πως θα ήταν άραγε τα πράγματα αν όλοι κάτι κάναμε από την δικιά μας θέση και δεν αναλωνόμασταν στην ανώνυμη πικροχολη κριτικη;

    • Ανώνυμε,πιθανότατα ζεις στον κόσμο σου,εδώ πολλοί συνάνθρωποί μας δεν μπορούν να πληρώσουν τον οικιακό λογαριασμό της ΔΕΗ και εσύ υποστηρίζεις τις επιλογές του επί 20 χρόνια καλό βολεμένου βουλευτή.Δεν μας είπες κάτι ουσιαστικό που να πρόσφερε ο κύριος στην τοπική κοινωνία,εκτός από προσωπικές εξυπηρετήσεις.
      Μήπως είσαι μέσα στους ελάχιστα μετρημένα ευνοημένους του γραφείου……;

    • Οι Γερμανοί μετά από χρόνια θα κλείσουν τα εργοστάσια της ΔΕΗ τους.Έτσι είπαν.Το ίδιο και η Πολωνία.Γιατί εμείς βιαστήκαμε να τα κλείσουμε ή γιατί να τα κλείσουμε και να μην τα εκσυγχρονίσουμε;Επίσης,η Ρωσία εμπορεύεται το φυσικό αέριο της.Εμείς πάλι δεν τους μιμούμαστε κι αυτούς.Ό,τι ανοησία όμως υπάρχει,να τρέξουμε και να την κάνουμε.Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα θέλει και φόρτιση.Το ρεύμα από πού θα το παίρνουμε;Από Σκόπια και Τουρκία;Τι ρεζίλι είναι αυτά;

  • Με 600 ευρώ (καθαρά) βασικό μισθό, αν δεν τρώω τίποτα και ζω σε παγκάκι, σε 83 μήνες δηλ. 7 χρόνια θα καταφέρων να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο!

  • Ουτε 1 βουλευτη δεν βλεπω να βγαζει ο μπλε συρφετος στις επερχομενες εκλογες αχαχαχαχα στην κοσμαρα τους ζουνε οι δεξιουληδες του αρπα κολλα και της φανφαρολογιας , ολη η κοινωνια πειναει και αυτοι ονειρευονται αυτοκινητακια φορτιστες και ποδηλατα. Καμια ελπιδα.

    • Υπάρχουν τα φανατισμενα,που ψηφίζουν τα κόμματα τους.Θα βγάλουν κάποιους βουλευτές.Ο Έλληνας θέλει αντιπατριωτικες κυβερνήσεις,που να τον κάνουν να υποφέρει.

      • Είναι και ο Γιώργος από πάνω αλλά και εσύ πτολεμαιδιωτισσα το τερματισες. Τι παίρνετε;

        • Παντως οχι σαν αυτο που παιρνετε ολοι εσεις και εχει καταστραφει η μνημη σας και ζειτε στο παραλληλο συμπαν του Κουλη που ολα τα βλεπετε σωστα τελεια και υπεροχα.

  • Πού τραβάς, Μιχάλη
    κι είσαι πάντα βιαστικός;
    “Όπου παν κι οι άλλοι,
    τρέχω να προφτάσω διαρκώς.”

    Όσο και να τρέχεις όμως
    είναι ατέλειωτος ο δρόμος
    κι είναι τόσο λίγος ο καιρός.
    Και τραβάμε και τραβάμε
    και δεν ξέρουμε πού πάμε,
    πίσω ή εμπρός.

  • Πάρε εσύ ένα υπουργέ μας. Βοηθα τα αφεντικά στο Βερολίνο. 7000 τον μήνα βάζεις στην τσέπη χωρίς να προσφέρεις τίποτα. Εσύ έχεις. Εμείς όχι.

  • Ρε Μιχαλάκη τι νομίζεις ότι έχουμε λεφτά για πέταμα ….. μαντήλι μα κλάψουμε δεν έχουμε
    θα μας πείτε πρώτα τι κρύβεται πίσω από την ηλεκτροκίνηση και μετά,
    που εσείς θα τα πάρετε τσαμπα πάλι και εμείς θα πληρώνουμε άσε ρε αγόρι δεν θα πάρουμε …..σε αυτό το κράτος που λέγεται Ελλάδα πρέπει να έρθουν ξένοι πολιτικοί όπως στους διαιτητές έτσι μόνο θα δούμε άσπρη μέρα….. επαγγελματίες πολιτικοί

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι