Τα τρένα που φεύγουν κ Μιχάλη Παπαδόπουλε ευκαιρίες μας παίρνουνε (του Νικόλαου Κωτίδη)

2 Μαΐου 2022
22:07

Ευκαιρίες που κλαίνε ποια μοίρα τις μοίρανε! (λέει ο εξαίρετος στίχος των στιχουργών Βαγγέλη Γκούφα και Βασίλη Ανδρεόπουλου), όμως εδώ και χρόνια τα τραίνα έχουν ήδη φύγει από την Πτολεμαΐδα / Εορδαία παρά τα όσα πρόσφατα σε συνέντευξη του ότι επιστρέφουν μας λέει ο κ.Υφυπουργός Μ. Παπαδόπουλος. Ο δε τίτλος της συνέντευξης «Μιχάλης Παπαδόπουλος στο mononews: Η Ελλάδα μπορεί και οφείλει να γίνει ένα διεθνές κέντρο Logistics με πρωταγωνιστή το σιδηρόδρομο». https://www.mononews.gr/business/michalis-papadopoulos-sto-mononews-i-ellada-bori-ke-ofili-na-gini-ena-diethnes-kentro-logistics-me-protagonisti-to-sidirodromo

Έγιναν άπειρες προσπάθειες, άγονες κατά βάση ή καλύτερα κατ’ ολοκληρία.

Το κίνημα που δημιουργήθηκε με την επονομασία «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» πήγε κόντρα στο κατεστημένο, τη νοσηρότητα και την διαχρονική υποτακτικότητα της πόλης αλλά και της περιοχής σε παγιωμένα ειδικά αντικειμενικά συμφέροντα άλλης γείτονος πόλης. Ήταν η πρώτη φορά που τέθηκε ανοιχτά και κινηματικά αυτό το ζήτημα στη Δημόσια διαβούλευση.

Πατήσαμε επάνω σε μια τεχνοκρατική πρόταση του συντοπίτη μας Σωτηρόπουλου Βασιλείου και που αφορά αυτό ακριβώς που διατυμπανίζει καιρό τώρα ο κ. Μ. Παπαδόπουλος, «την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της περιοχής» και που με την υλοποίηση του θα ανακόψει όλη αυτή την οικονομική παρακμή και τον δημογραφικό μαρασμό της ευρύτερης περιοχής μας.

Μετά από πολλαπλά τηλεφώνημα και μια προσωπική επαφή μαζί σας κ. Μ. Παπαδόπουλε αλλά και με επιστολές που σας έχουμε αποστείλει, δεν υπήρξε κάτι συγκεκριμένο.

Το γνωρίζετε, όπως και όλοι μας, ότι η Εορδαία σας χάρισε τη Βουλευτική έδρα. Δεν ζητάμε χάρες, ούτε να στραφείτε σε συμφέροντα μιας άλλης επιμέρους περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας. Την αντικειμενική ανάλυση των γεγονότων επισημαίνουμε, και την ορθή κρίση, από την όποια θα προκύψει και η βούληση του κεντρικού κράτους, από πού θα διέλθει η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή. Εξ’ άλλου αυτή ήταν και η ουσιαστική απάντηση που έχουμε πάρει από την Ευρωπαία Επίτροπο κυρία Ελίζα Φερέϊρα.

Αυτό αναζητούμε, για αυτό αγωνιζόμαστε, οι ακραίοι τοπικισμοί και τοπάρχες είναι αλλού, και όχι σε εμάς που προέχει ο ορθολογισμός και η αντικειμενικότητα.

Υπάρχει η πρόταση, υπάρχει ο χάρτης, τα δεδομένα δεν αμφισβητούνται, γιατί δεν ανοίγετε το θέμα;;;;

Για σιωπάτε;

Στις προκλήσεις των καιρών οφείλουμε να είμαστε μπροστά, με γνώμονα το Εθνικό συμφέρον και όχι τις μικροπολιτικές πιέσεις και τα συμφέροντα των τοπαρχών.

Καλές ασφαλώς είναι οι νταντάδες της γειτονιάς αλλά δεν αναπληρώνουν την ΔΕΗ.

Η Πτολεμαΐδα, η Εορδαία, η Δυτική Μακεδονία χρειάζονται το δρόμο της εισόδου στη νέα βιομηχανική εποχή.

Υπάρχουν:

— τα ορυχεία.

— οι υποδομές της ΔΕΗ.

— η ΑΕΒΑΛ με 1.707 στρέμματα που (τα 506 στρέμματα καταλαμβάνει το ΒΙΟ.ΠΑ. Πτολεμαΐδας για το οποίο επίσης αναφέρεστε τακτικά

— υπάρχει η πρωτοπόρος Πανευρωπαϊκά Αγροτική παράγωγη των χωριών της Εορδαίας.

—- υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα.

—- υπάρχει η ναυαρχίδα της Δυτικής Μακεδονίας ΤΟ ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ.

Λείπει το τραίνο που θα τα συνδέσει όλα αυτά.

Α.. ναι!!!

Λείπει και ο Υφυπουργός Μεταφορών, νομίζουμε ονομάζεται Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Όμως θέλουμε να είμαστε δίκαιοι: Στις τελευταίες εκλογές, εκτός του κ. Μ. Παπαδόπουλου (σημερινού Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών) η περιοχή στήριξε και εξέλεξε επίσης βουλευτή την κ. Βρυζίδου, την εκλεγείσα τρείς φορές δήμαρχο στην περιοχή, αλήθεια την έκανε για το θέμα;;; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, παρά τις κατ’ ιδίαν διαβεβαιώσεις προς μέλη της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ» πως θα στηρίξει την πρόταση μας, δηλαδή την πρόταση Σωτηρόπουλου.

Βουλευτικές αοριστολογίες τύπου Μαυρογυαλούρου δεν σας

ταιριάζουν κ. Βρυζίδου, εκτός και αν θέλετε να πατάτε σε δύο βάρκες (σε αυτήν της καταγωγής σας της Εορδαίας, και αυτήν που διαμένετε αυτήν της Κοζάνης).

Για τους άλλους δύο κυβερνητικούς βουλευτές τον κ. Αμανατίδη και τον κ. Κωνσταντινίδη, παρά το γεγονός πως ο 2ος (Κωνσταντινίδης) μετά τις αποτυχημένες του εκλογικές μάχες, χρειάστηκε τις πάρα πολλές ψήφους στήριξης της επαρχίας Εορδαίας για να εκλεγεί 1ος επιτέλους βουλευτής, κανένα ενδιαφέρον δεν έδειξε για το θέμα. Για τον δε άλλον (Αμανατίδη) είναι γνωστή η στάση του για το θέμα είναι εντελώς αντίθετος και εκφραστής των απόψεων της Κοζάνης.

Τέλος οφείλουμε και δημοσίως να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης για το θέμα κ. Βελόπουλο όπως και τον βουλευτή του ίδιου κόμματος κ. Χήτα, για το ενδιαφέρον τους για την περιοχή και ειδικά με δυο ερωτήσεις τους για την σιδηροδρομική γραμμή προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή.

Η κοινωνία της Πτολεμαΐδας και της Εορδαίας πρέπει να γνωρίζουν όλα αυτά πριν πάνε στις επερχόμενες κάλπες.

Οφείλουν να γνωρίζουν την αλήθεια, η οποία δυστυχώς για κάποιους δεν κρύβεται.

Επισυνάπτουμε τον σχετικό χάρτη της πρότασης μας (πρόταση Σωτηρόπουλου) για την ανάπτυξη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Δυτική Μακεδονία.

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

23 σχόλια

    • Νικολάκη η πρωτεύουσα της δυτικής Μακεδονίας είναι η Κοζάνη!!!
      Σε πληθυσμό είναι το ένα τρίτο της περιφέρειας!!!
      Τι δεν μπορείς να καταλάβεις;;;

  • Διπλάσια έκταση ορυχείων υπάρχει στο δήμο Κοζάνης από ότι στο δήμο Εορδαίας, μάλιστα τα περισσότερα του δήμου Κοζάνης είναι “αδιατάρακτα” και όχι τρύπες 300 μέτρων.. Τώρα για το τρένο είστε ικανοί να διαφωνήσετε αν θα περάσει από το Προάστειο η το Ανατολικό…

    • Εντάξει καταλάβαμε….να το πάρει κι αυτό η Σουρδία μη τυχον και το πάρει η Πτολ/δα και γενικότερα η Πτολ/δα δεν πρεπει να παιρνει τιποτα εκτος απ τα……… αυτα , διοτι η Σουρδια ειναι πρωτευουσα νομου ειναι το New York των φτωχων και πρεπει ολα να γινονται εκει.

  • Ζητώ από οποιονδήποτε να μου πει ενα εργο το παπαδοπουλου στην περοχη 3 φορες υφυπουργος κα 20χροναι βουλευτηςπου φερει προσωπικη σφραγισα του
    Με διαφορα ο χειροτερος απο ολους .να φιλαει τα παπουτσια του βαρβιτσιωτη που για εσωτερικους λογους τον εκαναν παλι υφυπουργο.
    ΔΙοδια σιατιστας μας κοροϊδεψε
    Οποιος τον ψηφιζει απορω γιατι
    Οι τακτικεσ και οι τεχνικες του γνωστες ολα τα χρονια.

    • Φιλε μου ο Μιχαλακης γνωστος νεοδημοκρατης της περιοχής όπως πολύ σωστά είπες τόσα χρόνια δεν κάνει τίποτα γιατί πολύ απλά την Πτολ/δα την θυμάται (οπως και πολλοι αλλοι του συναφιου του και μη) μονο οταν ερχονται εκλογες.
      Γνωστός καρεκλοκενταυρος απο παλια… 30+ χρονια μεσα στη ΝΔ μονο τρωει χωρις να προσφερει στο τοπο το παραμικρο. Ακομα και παρα πολλοι νεοδημοκρατες τα λεγανε αυτα και δεν ηθελαν να εκλεγει , λεγανε καλυτερα να βγει ο Αμανατιδης και η Βρυζιδου που η Βρυζιδου οκ..εχει μια διαδρομη στα πολιτικα αλλα βουλευτρια εκλεγεται πρωτη φορα (ασχετα αν δεν εχει κανει κατι κι αυτη) κοντολογις…ο τυπος απλα ηθελε να μαζεψει μια τετραετια να παρει και την βουλευτικη παχυλη του συνταξη και μετα να αποσυρθει μην περιμενεις απο τετοιους καρεκλοκενταυρους να πραξουν εργο στην Πτολ/δα και στις γυρω περιοχες.

  • Και ο μιχαλακης αγρον αγοραζε…!!!
    Θα συνεχισει την ιδια καταστροφικη γραμμη του κομματος του
    Κλαυσιγελος απλα!

  • Πώς ρε φίλε δεν έχει κάνει έργο Παπαδόπουλος αφού έβαλε τον κόσμο σε περιπέτεια να πληρώνει και να ψάχνεται να βγάλει άδειες τα τρέιλερ.

  • Έχετε ξεφύγει; Η πρόταση σας είναι ολοσωστη . Μακάρι να ευοδωθεί. Αλλά γιατί αυτή η πολεμική με την Κοζάνη , εκατέρωθεν;
    Μακάρι να γίνει τρένο στη Πτολεμαϊδα και μακάρι να συνδεθεί και με την Κοζάνη
    Τόσα προβλήματα έχουμε, να βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας με ανόητες κόντρες μεταξύ των δύο πόλεων;

  • Πώς ακριβώς θα βοηθήσει το τραίνο; Ο καημός είναι να συνδέει όλα αυτά μεταξύ τους(Μποδοσακειο, ορυχείο, βιοπα,κτλ); Ποια βιομηχανία θα εξυπηρετήσει; Για εξυπηρετήσει πολιτών δεν το συζητάμε, 3+ ώρες για να κατέβει κάποιος Θεσσαλονίκη με ΑΛΛΑΓΗ συρμού στο Πλατύ. Τι ακριβώς θα προσφέρει εκτός από 100 αργομισθίες;

  • Σταματήστε όλο κλάψα κλάψα…θα τα κάνει τις επόμενες τετραετίες..όλα μαζί δεν γίνονται αιολικά φωτοβολταϊκά διόδια.. θα μείνουν χωρίς αντικείμενο και θα γκρινιάζετε ότι κάθονται και πληρώνονται τζάμπα.. έλεος δηλαδη

  • Ο μόνος άξιος βουλευτής είναι ο Στάθης. Όσο πιο νωρίς το καταλάβετε τόσο το καλύτερο…

  • ότι να’ ναι γενικότερα…απορώ τι περιμένεις κύριε αρθρογράφε απο τον Μ. Παπαδόπουλο, έναν κομματικό παράγοντα που απλά επειδή είναι δύσκολο να εκλεγεί στην Αθήνα έρχεται εδώ σας παίρνει τις ψήφους και φεύγει….και εσείς ελπίζετε. ΟΚ συνεχίστε έτσι τι να σας πω….

  • Άντε πάλι οι πονεμένοι που ως άεργοι κάθονται ολημερίς κι οληνυχτίς να σχεδιάζουν επί χάρτου, ό,τι ονειρεύονται κοιμώμενοι.

    Πάρτε το χαμπάρι, δεν αποτελεί η πόλη μας προτεραιότητα και δε μπορεί να αποτελεί, γιατί δεν είναι στο επίκεντρο της χώρας. Δεν είναι ο σιδηρόδρομος που θα φέρει την ανάπτυξη, αλλά η ανάπτυξη που θα φέρει τον σιδηρόδρομο.

    Ας αρχίσουμε λοιπόν με τα πρόσωπα που εκλέγουμε και τα σχέδια που αναφέρονται στην πόλη. Αυτά πρέπει να αντιστοιχίζονται με τις αναγκαιότητες της οικονομίας και τα θέλω της εποχής, αλλιώς χωριό είμαστε, χωριό θα μείνουμε.

  • Με την ΑΕΒΑΛ τι κάνετε;

    Κάποτε ένας δήμαρχος με σταυροκουμπωτά μπλε κοστούμια έταζε αυτοκινητοβιομηχανία της μάρκας “Kailaral”. Ακόμα να γίνει;

  • Οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα με το κέντρο εκτόξευσης στο Κανάβεραλ Ευκαιρία είναι να γίνει ένα σύγχρονο κέντρο στο καϊλαρι Άλλωστε υπάρχουν πολλοί διαστημάνθρωποι στην περιοχή

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.