Μιχάλης Παπαδόπουλος: Προτεραιότητα της κυβέρνησης η Οδική Ασφάλεια – Διαφυλάσσουμε το δικαίωμα στη ζωή των Ελληνίδων και των Ελλήνων

16 Μαΐου 2022
13:23

 

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εκκίνησε τη δεύτερη φάση της ευρείας και ανοιχτής Διαβούλευσης με δημόσιους φορείς και μη που εμπλέκονται στην οδική ασφάλεια, στο πλαίσιο διαμόρφωσης του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια για την περίοδο 2021-2030.

Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας περιλαμβάνει αποτελεσματικές στοχευμένες και οριζόντιες πολιτικές, που στηρίζονται σε πραγματικά δεδομένα και λύνουν θέματα συντονισμού και επίτευξης συγκεκριμένων στόχων ανά διακριτούς τομείς πολιτικής. Αποτυπώνονται σε δράσεις, προϋπολογισμό, χρονοδιάγραμμα και ποσοτικούς στόχους για τη μείωση του αριθμού των νεκρών και σοβαρά τραυματιών σε οδικά ατυχήματα κατά 50% έως το 2030, εναρμονισμένο με την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Οδικής Ασφάλειας και το Σχέδιο Δράσης των Ηνωμένων Εθνών για τη 2η δεκαετία οδικής ασφάλειας.

Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας αναπτύσσεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την επιστημονική υποστήριξη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με επικεφαλής τον καθηγητή κ. Γιώργο Γιαννή και ενσωματώνει τα διεθνή πρότυπα, καθώς και λεπτομερή ανάλυση των δυνατοτήτων της ελληνικής πραγματικότητας.

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου συγκροτήθηκε αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, με πρόεδρο τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο, στην οποία συμμετέχουν ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Ελευθέριος Οικονόμου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στυλιανός Πέτσας, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κ. Ασημίνα Γκάγκα, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέτα Μακρή και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Θεόδωρος Λιβάνιος.

Ο Πρόεδρος της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε: “Η μείωση των οδικών τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα και η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας της χώρας αποτελεί βασική προτεραιότητα της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή. Επιδιώκουμε να διαφυλάξουμε το δικαίωμα στη ζωή των Ελληνίδων και των Ελλήνων, αλλά και να διαμορφώσουμε καλύτερες και ασφαλέστερες συνθήκες για την κυκλοφορία των πεζών, των ποδηλατών και όλων των οχημάτων“.

Η Διαβούλευση υποστηρίζεται από ειδικό διαδραστικό δικτυακό τόπο (www.nrso.ntua.gr/nrss2030) στον οποίο οποιοσδήποτε πολίτης ή φορέας (Δημόσιες Αρχές, Αυτοδιοίκηση, Δημόσιοι και Ιδιωτικοί Οργανισμοί και Επιχειρήσεις, Επαγγελματίες, Επιστήμονες, Σύλλογοι, ΜΚΟ) μπορεί να ενημερώνεται και να υποβάλει παρατηρήσεις, σχόλια και προτάσεις για το τελικό προσχέδιο του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030.

Η διαδικασία της δεύτερης φάσης της Ανοικτής Διαβούλευσης αρχίζει με την ανάρτηση της παρούσας πρόσκλησης και προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις 10 Ιουνίου 2022.

13 σχόλια

  • α ρε μιχαλη φτηνη η πολιτικη την οποια κανεις,καντε πρωτα σωστους δρομους και αφηστε τις ιδιωτικοποιησεις μεγαλων αυτοκινητοδρομων οπως η εγνατια και υστερα βγαλε δελτιο τυπου,σαν δεν ντρεπεστε λιγο

  • Ωραία η θεωρία αλλά να μας πει κάποιος για την οδική ασφάλεια στην υποτιθέμενη εθνική οδό Κοζάνης-Αθηνας στο τμήμα από Κοζάνη μέχρι Ελασσόνα…

  • Υπουργέ με την διαπλάτυνση της Ε.Ο Κοζάνης – Λάρισας κάνε κάτι να σε θυμούνται όλοι. Φορτηγά, ΚΤΕΛ, Ι.Χ όσοι χρησιμοποιού τον δρόμο , κινδυνεύουν.Επίσηςδρομολόγησε γρήγορα τις εργασίες που απαιτούνται για την γέφυρα των Σερβίων.

  • 2,5€ βενζίνη και διόδια παντού. Ένα πραγματικά απλό και αποτελεσματικό σχέδιο που φέρνει ήδη απτά αποτελέσματα. Μπράβο σου Μιχάλη.

    ΥΓ. Σε κυβέρνηση αρίστων υπουργοποιήθηκε απόφοιτος ΤΕΙ, δεν περιγράφω άλλο…

  • 2,50 ευρω η βενζινη με διοδια παντου ο κοσμακις σε απογνωση
    σε λιγο δεν θα μετακινειται καν η θα πηγαινε με τα ποδια και ο μιχαλακης τον χαβα του ακομα πουλαει σανο στα προβατα
    γελανε και τα τσιμεντα με τους ανεκδιήγητους που μπλεξαμε 3 χρονια
    ο θεος να βαλει το χερι του να μην ξαναδουν ψηφο για τον επομενο αιωνα.

  • Προτεραιότητα της κυβέρνησης Μιχαλάκη άσχετε είναι η αύξηση των κερδών αυτών που εκμεταλεύονται τα διόδια και όλα τα αλλα είναι παραμύθια της χαλιμάς που ενδιαφέρεστε για την ασφάλεια των πολιτών, έχετε γεμίσει την Ελλαδίτσα μας με διόδια κάθε 50-60 χιλιόμετρα και διόδια για να βγείς από κάποιον νομό πρέπει να περάσεις τουλάχιστον δύο με τρία διόδια κατάλαβες;

    • Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ανόητε ήταν αυτή που γέμισε με διόδια όλους τους δρόμους . Αυτά τα διόδια που βλέπεις σήμερα ,επι κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΟΑΝΕΛ αποφασιστικέ να γίνουν . Ο ΣΥΡΙΖΑ από κίνημα δεν πληρώνω έγινε κίνημα παρά πληρώνω .

  • Εγώ πάντως τον χαίρομαι τον υπουργό. Καβάτζωσε μια χαρά καρέκλα, ζει στο δικό του παράλληλο σύμπαν και κάνει ζωάρα. Αυτά είναι.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι