Τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης των Αστικών Εμπορευματικών Μεταφορών στο πλαίσιο της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, παρουσίασε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, την Παρασκευή 27 Μαΐου, σε ημερίδα στα Ιωάννινα.
Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι οι Αστικές Εμπορευματικές Μεταφορές αποτελούν ίσως το πιο δυναμικά αναπτυσσόμενο κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς μετά την εκδήλωση της πανδημίας, το πλήθος των ηλεκτρονικών παραγγελιών πολλαπλασιάστηκε, γεγονός που επιτάχυνε τη διαδικασία του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της Αστικής Εφοδιαστικής.
Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών:
«Το ευτύχημα είναι ότι η σημερινή κυβέρνηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη έχει ήδη δρομολογήσει την επικαιροποίηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την εφοδιαστική κι έτσι αυτή η έκτακτη συγκυρία μας βρήκε πάνω σε έναν βηματισμό μετασχηματισμού.
Σε μια κατεύθυνση ανάληψης πρωτοβουλιών και εισαγωγής ρυθμίσεων, που θα εξασφαλίσουν στο μέλλον πιο πράσινες και περισσότερο προσιτές εμπορευματικές μεταφορές.
Ο ευρωπαϊκός στόχος, της μείωσης κατά το ήμισυ των εκπομπών των αερίων θερμοκηπίου έως το 2030 από τον τομέα των μεταφορών, αφορά και τις εμπορευματικές μεταφορές.
Οι νέες τεχνολογίες παροχής και διασύνδεσης πληροφοριών θα βελτιώσουν τη διαχείριση των δρομολογίων από τους φορείς με συνέπεια την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του κόστους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Παρατηρητήριο Logistics που χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό έργο FENIX στο λιμάνι του Πειραιά, με σκοπό τη δημιουργία ενός ενοποιημένου, πανευρωπαϊκού ψηφιακού δικτύου πληροφόρησης στις μεταφορές και τα logistics».
Ο Υφυπουργός Μεταφορών επεσήμανε ότι ο ν.4784/2021 για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας επιτρέπει στους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να ενσωματώνουν τις δραστηριότητες της εφοδιαστικής στο γενικότερο πλαίσιο που χαρακτηρίζει τις λειτουργίες, και τις υποδομές κάθε πόλης. Συγκεκριμένα, ανέφερε:
«Οι αστικές διανομές γίνονται ένα κομμάτι του πλάνου που μπορεί να καταρτίσει ένας Δήμος ή μια Περιφέρεια όταν καλείται να αντιμετωπίσει ζητήματα όπως η επιβάρυνση της κυκλοφορίας, η οδική ασφάλεια ή η ηχορύπανση.
Και να εντάξει τέτοιες παρεμβάσεις στον προγραμματισμό του.
Σε αυτή τη διαδικασία προβλέπεται με βάση τον νόμο να συμμετέχουν με τις προτάσεις τους και την παροχή στοιχείων και άλλοι φορείς, όπως Επιμελητήρια, Επαγγελματικές και Εμπορικές Ενώσεις.
Η συνεργασία όλων όσοι εμπλέκονται σε αυτή την αλυσίδα έχει πρωταρχική σημασία για την ευόδωση της προσπάθειας.
Όπως ακριβώς συνεργαστήκαμε σε όλο το διάστημα μετά το ξέσπασμα της πανδημίας και δεν παρατηρήθηκαν ελλείψεις στην ελληνική αγορά, παρά τις δυσκολίες, προς όφελος των πολιτών».
Μιχαλιο…οι αλλοι στας Ευρωπας πανε με 4η
και εσυ ακομα ουτε καν με νεκρά ταχύτητα!
Ζήστε το μύθο σας για λίγο καιρό ακόμη δεξιούληδες
την καταντια που μας δημιουργήσατε εδω και 3 χρονια θα την λαβετε ως καταλληλη απαντηση στην καλπη.
Το σύμπαν ίσως έχει κι ένα τέλος,η πολιτική αναισθησία είναι ατερμάτιστη( ατέρμονη),αέναη κι ατελεύτητη!!!!
Αλήθεια,που ζούνε;που πλανητοεδρεύουν;!!!!!!!!!!
ο ανυπαρκτος…
Πάντως πετρέλαιο μεταφέρουν οι Έλληνες εφοπλιστές απ’ τη Ρωσία!!!
Βρε πονηροί,επιβάλλετε κυρώσεις στη Ρωσία,στέλνετε όπλα στην Ουκρανία,για να σκοτώνονται οι άνθρωποι και βάζετε εμπάργκο στη Ρίγανη και στον δυόσμο απ’ την..απ’ την Ρωσία!!!!!
Το Σκάι κατηγορεί τον Πουτιν,αλλά ο Διευθυντής του Σκάι,ο εφοπλιστής….φέρνει πετρέλαιο απ’ τη Ρωσία!!!!!!!
Αφήστε μας ν αναπνεύσουμε…”αφοδιαστικα”..το λιγότερο!!!!
Μιχαλη ασε να λενε τα τρολς. Προχωρα και η πρωτια στο νομο κοζανης ειναι δεδομενη
Ότι ναι.
Νιεε νιεεε τρολ οτι πεις
ζακετα να παρεις μονο μην κρυωσεις!
Θα τα δεις και τα δεδομενα και τις πρωτιες οταν ερθει η ωρα εννοια σου , ορεξη να χεις μονο!
Καλα ολα αυτα κυριε Μιχαλη μας,αλλα εκει που πηγαν κ εκει που θα φτασουν οι τιμες των προϊόντων, τι να το κανουμε; θα βλεπουμε τις νταλικες να περναν οπως οι αγελαδες τα τραινα