Απερχόμενος από τη θέση του Διευθυντή του σχολείου του Γυμνασίου Σιάτιστας «Γ. Παπαγεωργίου» και αποχωρώντας από την ενεργό εκπαιδευτική υπηρεσία, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω για την αγαστή συνεργασία, αναφερόμενος στο ζωντανό κύτταρο της εκπαίδευσης που είναι το σχολείο, όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας του Γυμνασίου Σιάτιστας.


Γιατί αποτελέσατε όλοι εσείς, για πέντε ολόκληρα χρόνια, τους συνοδοιπόρους μου σ ́ αυτό το επίπονο, ενίοτε μοναχικό και ωραίο ταξίδι προς τη δική μου Ιθάκη. Κάπου εδώ το ταξίδι τελειώνει. Είναι λίγο επώδυνο όταν κλείνει ένας κύκλος ειδικά όταν συνοδεύεται με χαρές, προσδοκίες ζωής και αφήνει ως κληρονομιά ένα καλλίτερο, ένα άλλο σχολείο.
ΣΤους εξαίρετους εκπαιδευτικούς συναδέλφους/σσες που καταθέτουν και κατέθεταν την ψυχή τους καθημερινά, τους γονείς, τις Προέδρους και τα Δ. Σ. των εκάστοτε συλλόγων τους, που παρίσταντο με άπλετη διάθεση συνεργασίας, οικοδομώντας ένα πεδίο αμοιβαίας εμπιστοσύνης και εκτίμησης, τις υπερκείμενες εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές αρχές καθώς και το διοικητικό προσωπικό, το προσωπικό της καθαριότητας και εστίασης, τις Αρχές της Αυτοδιοίκησης και Προέδρους της ΢χολικής επιτροπής του Δήμου Βοΐου, το τεχνικό και διοικητικό προσωπικό του Δήμου που υποστήριζε ανελλιπώς την απρόσκοπτη εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τον Διευθυντή και τους συναδέλφους/σσες του συστεγαζόμενου Γενικού Λυκείου, κάθε φορέα και φυσικό πρόσωπο εμπλεκόμενο στην εκπαιδευτική πράξη.

Άφησα τελευταία τους μαθητές/τριές μου, το μέλλον του κόσμου, που μας γεμίζουν ελπίδα για ένα καλλίτερο αύριο, τους οποίους βέβαια θα θυμάμαι με νοσταλγία και θα είμαι περήφανος για αυτούς. Ειδικότερα επιθυμώ να ευχαριστήσω από καρδιάς το Δ.΢. του “ Ίδρύματος Παπαγεωργίου “ και την όμότιμη συναδέλφισσα φιλόλογο Νίνα Σαχμιτζή, για την διαρκή υποστήριξη στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό μας έργο.

Βασική μου προτεραιότητα, επιδίωξη και φιλοδοξία υπήρξε η δημιουργία για ακόμη μια φορά ενός σχολείου με υψηλές προσδοκίες, η διαμόρφωση εκείνου του παιδαγωγικού κλίματος στο εκπαιδευτικό περιβάλλον της σχολικής μονάδας που να τείνει στην εμπέδωση του «ευ ζην».