Τον Φεβρουάριο του 2021 η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης με τίτλο «Παροχή Υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας», με την εταιρεία με διακριτικό τίτλο «ΗΛΙΔΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε.», έργο με προϋπολογισμό 36.952,00€ χρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, με σκοπό την δημοπράτηση και επίβλεψη της μελέτης Ελέγχου στατικής επάρκειας και εργασιών συντήρησης και αναβάθμισης της υψηλής γέφυρας Σερβίων.
Έκτοτε, πραγματοποιήθηκε σειρά από αυτοψίες από τον Περιφερειάρχη μαζί με ειδικούς, όπου κάθε φορά γινόταν διαπίστωση του προβλήματος χωρίς όμως να προχωρά καμία ενέργεια αποκατάστασης της φθοράς της γέφυρας. Σε δήλωσή του τον Απρίλιο του 2022, ο κ. Περιφερειάρχης ανέφερε ότι αναθέτονται οι τρεις μελέτες για την επίσπευση των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών της γέφυρας Σερβίων, ώστε να δοθεί το πράσινο φως και αρχές καλοκαιριού να απομακρυνθούν τα φανάρια. Βρισκόμαστε στην αρχή του Φθινοπώρου κι ακόμη δεν έχουμε δει κάποια ενέργεια. Τα φανάρια παραμένουν κι η ταλαιπωρία των οδηγών συνεχίζεται.
Η Γέφυρα Σερβίων ενώνει τη Δυτική Μακεδονία με τη Θεσσαλία, κι αποτελεί κομβικό σημείο της Εθνικής Οδού Κοζάνης – Λάρισας.
Παράλληλα, δίνει το τουριστικό στίγμα στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας , καθώς σε συνδυασμό με το πανέμορφο τοπίο της Νεράιδας, τον Ναυτικό Όμιλο, το Βελβεντό και τα Σέρβια , καθιστούν την περιοχή μας έναν ιδανικό προορισμό για κάθε εποχή του χρόνου. Η δυσαρέσκεια των διερχόμενων οδηγών ολοένα και μεγαλώνει, αλλά και των κατοίκων των γύρω οικισμών που μετακινούνται σε καθημερινή βάση για λόγους εργασίας κυρίως. Από το 1975 όπου δόθηκε σε κυκλοφορία, η υψηλή γέφυρα των Σερβίων δεν έχει συντηρηθεί κι αυτό δείχνει την ευθύνη όλων των διοικήσεων της περιοχής που το διάστημα αυτό δεν μερίμνησαν για τον έλεγχο και την συντήρηση ενός από τα πιο σημαντικά σημεία του οδικού δικτύου της περιοχής μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γέφυρα των Σερβίων δέχτηκε τον σεισμό των 6,6 Ρίχτερ του 1995 κι όταν έκλεισαν τα Τέμπη είχε για μεγάλο διάστημα όλη την κυκλοφορία της ΠΑΘΕ. Από το 2012 έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται ζητήματα φθοράς. Έκτοτε, όπως έχουμε ενημερωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας, υπήρξε μία συνεχής αλληλογραφία με το Υπουργείο Υποδομών για το ζήτημα, χωρίς όμως να έχουμε κάποια παρέμβαση μέχρι στιγμής.
Αποδεχόμενοι το γεγονός της επικινδυνότητας της γέφυρας και της ανάγκης άμεσης αποκατάστασης της φθοράς της, και σεβόμενοι την αγανάκτηση των κατοίκων και των διερχόμενων οδηγών, ζητούμε άμεσα να έχουμε μία πλήρη ενημέρωση από την Περιφερειακή Αρχή, σχετικά με όλες τις διαδικασίες που έχουν γίνει έως τώρα, πόσα χρήματα δαπανήθηκαν σε μελέτες και αναθέσεις επίβλεψης και τι είδους εργασίες έχουν γίνει μέχρι σήμερα, ώστε η κυκλοφορία στη γέφυρα των Σερβίων να γίνεται πλέον με ασφάλεια και χωρίς σηματοδότες και καθυστερήσεις.
ωχ θεέ μου καιρό είχε να μας πει τις απόψεις του ο πρώην βουλευτής ΑΝΕΛ για ένα 6μηνο
εσενα σε καει που ηταν βουλευτης η που διεκδικει και θα παρει ο συνδιασμος του την περιφερεια? γιατι το μονο που μασ λες με copypaste εκπροσωπε του κασαπιδη ειναι πως ηταν ενα χρονο στους ανελ. για τα εξι χρονια αγωνα στη νεα δημοκρατια μοκο. αληθεια κατι αλλο να του προσαψεις δεν εχεις να πεις? προφανως και οχι. συνεχισε να ενοχλησε γιατι απ οτι τον βλεπω σας πηρε σβαρνα πολιτικα και μπραβο του, παντοτε τεκμηριωμενος.
Ο Κασαπιδης από τη μια η αρμόδια υπηρεσία του και από την άλλη η καθηγητά δες τον μπέρδεψαν. Την ευθύνη την έχει η υπηρεσία του. Τα άλλα είναι λόγια.
Σας αρέσει δεν σας αρέσει ο δικός μας τα έκανε μαντάρα.
Ο Κατανας κερδίζει διαρκώς έδαφος και αυτό φαίνεται με το ότι ακόμα και του Κασαπιδη άτομα κλωθονται να πανε μαζί του.
Ασε που απ’οτι ακουγεται σε Φλώρινα Γρεβενά Καστοριά έχει πάρει φωτιά ο κόσμος και κοιτάνε να χωθουν στο ψηφοδέλτιο.
Μπράβο Γιώργο μας έκανες να ντρεπόμαστε που σε βγάλαμε
Σπύρο και Χρήστο Σταματήστε να σχολιάζετε.σας Πείραμε χαμπάρι οι τρεις σας είστε μαζί με τον χάρη..ελεος θα μπουνε ολοι στο ψηφοδέλτιο.με ποίον σε τι ειναι αρχηγός ο Κάτανας…οτι να ναι λετε…ελεος.
Βαγγέλη δεν ντρέπεσαι λίγο ; Όσο λάσπη και μα ρίχνεις υπερασπιζόμενος τον χειρότερο Περιφεριάρχη όλων των εποχών είναι ανεπίτρεπτο αυτό που κάνεις. Σταματά να βγάζεις χολή κατηγορώντας κάθε άνθρωπο που δε σου έκανε τίποτα.
Πάντως κάτι γίνεται με την τοποθέτηση φαναριών παντού… Έτσι τα βαλαν και στο νοσοκομείο κ μόνο πρόβλημα προκαλούν 10 λεπτά σταματημένοι το πρωί στην οδό Μαματσιου κ κανένα αμάξι δεν κατέβαινε τη Μοναστηρίου. Κάποιος ωφελείται….
ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΣΑΠΙΔΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΥΣΣΩΡΕΒΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ 5 ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 50 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΣΑΠΙΔΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ! Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ.
Εσύ είσαι αρχιτέκτονας; Αν όντως είσαι και πήρες σύνταξη ως αρχιτέκτονας , να λες δόξα τω θεώ.
Σωστός, με στοιχεία και επίκαιρος ο κ. Κάτανας. Η περιφέρεια θα πάρει την ευθύνη εάν συμβεί το παραμικρό, ποσό μάλλον κάτι σοβαρό ή θα περιμένει μα ρίξει τις ευθύνες στην επόμενη περιφερειακή αρχή ; Περιμένουμε απάντηση ! Κάθε μερα περνάμε από εκεί!
Περιμένετε να ωριμάσει το έργο Κοζάνη – Λάρισα μέσω Αιανής και θα βγούνε τότε τα φανάρια!
molis ginoun oi ntomates apo tous kipakous kai molis gennisoun oi kotoules toy kasapidi tha orimasei to ergo auto. ntropi kai aisxos gia tin perifereiaki arxi.
Η λογική Κασαπίδη αποτυπωμένη σε ένα φανάρι προν τη γέφυρα. Είναι πιο ασφαλές να περνάνε οκτώ η δέκα νταλίκες μαζί με δεκάδες αυτοκίνητα παρά όλα αυτά να περνάνε σκόρπια. Εάν γίνει κάτι όλοι μαζί στον πάτο της λίμνης μας λέει ο περιφερειάρχης, δεν το καταλάβατε ακόμη; Η λογική του παραλόγου …………
ειστε ολοι μηχανικοι ετσι; επιτοπη μελετησε, επιτροπη προτεινε. και εγω ταλαιπωρουμαι καθε μερα αλλα για να το εβαλαν ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ε κατι ξερουν παραπανω
EINAI ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΣΑΠΙΔΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΜΗ ΠΕΤΑΤΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΠΟΤΕ! ΥΠΕΚΦΥΓΗ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. ΑΥΤΟΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΑΥΤΟΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΙΟΥΝΙΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΑΚΟΜΗ ΤΙΠΟΤΑ!
Η ανασφάλεια και το άγχος,λόγω πολιτικής ανικανότητας να παρουσιάσει κάτι στο βιογραφικό του εδώ και 15 χρόνια τον κάνει ακόμα πιο επικίνδυνο για την πορεία της δυτικής Μακεδονίας.ΚΑΣΑΠΙΔΗΣ-ΤΕΛΟΣ
ΥΓ:Χάρη ο άνθρωπος δεν αντιλαμβάνεται αυτά που γράφεις και θεωρεί αυτά τα θέματα μικρής σημασίας σε σχέση με αυτά που ασχολείται.ειναι στον κόσμο του.
Κατανας αντιπολίτευση. Κασαπιδης γερά και σταθερά όσο θέλει η πδμ δική του. Για τη γέφυρα να απευθύνεται ο Χάρης στις τεχνικές.
Τώρα με το voucher των σχολείωνε να παρετε laptop στην περιφέρεια να γράφετε υπέρ του γεωπόνου και καλου παιδιού να ανέβει το prestige του.
Αι ρε γκιουμια,επειδή δεν μπορείτε να αντιπαρατεθειτε στα ορθα λεγόμενα του Κατανα μιλάτε για έξι μήνες βουλευτή…
Εδώ ρε όργια 5 χρόνια περιφερειάρχη ανυπαρκτο δεν τον κοιτάτε τον κέτσαπ ή Mister Θςρμκηπιο.
Ρε αι ας παει να κάνει το… Αναζητώντας την Δήμητρα ξανά
Άλλον Κατάνα δεν θέλουμε. Ευχαριστούμε αλλά προτιμάμε τον Κασαπιδη. Όσοι θεωρούν ότι δεν έκανε κάτι κρίνουν από τον εαυτό τους.
Κ.ΚΑΤΑΝΑ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΣΕΡΒΙΩΝ.Ο ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ(ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ),ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ.ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ,ΔΕΝ ΣΥΝΕΤΑΧΘΗ ΚΑΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ.ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΟΥΛΕΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙ ΑΠΟΨΗΣΑΝ ΓΕΩΠΟΝΟΣ.ΓΙΑ ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΕΦΥΡΑΣ;ΕΛΕΟΣ!!!ΧΑΡΗΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ,ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ!!!
Πρέπει να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις τι δουλειά κάνουν τα φανάρια; Η γέφυρα μπορεί να φαίνεται μία, αλλά στην ουσία δεν είναι μία. Αποτελείται από τμήματα, από πέλμα σε πέλμα. Τα φανάρια που δίνουν κίνηση σε ένα ρεύμα, εξασφαλίζουν τον ανώτατο αριθμό οχημάτων που μπορεί να βρεθούν ταυτόχρονα στο ίδιο τμήμα. Προφανώς αυτό το όριο είναι ασφαλές. Αν δεν υπάρχουν φανάρια, υπάρχει η πιθανότητα να συνυπάρξουν τα διπλάσια οχήματα στο ίδιο τμήμα της γέφυρας. Τι δεν καταλαβαίνετε δηλαδή;
Χάρη πάρτους τα κεφάλια!!!
τα φανάρια έχουν νόημα μόνο για τα φορτηγά…. Όσα αμάξια και να βάλεις δεν θα πάνε 50τονους…
Μήπως να απαγορευσουν τα φορτηγά απο την γέφυρα και να βγάλουν τα φαναρια???
ο κ. Κάτανας εάν θέλει ας περάσει από τον αρμόδιο φορέα συντήρησης να ενημερωθεί….
αλλιώς νά’ χαμε να λέγαμε
Χρησιμοποίησε τη γέφυρα το “καλό παιδί” για να πουδραρει το πολιτικό του προφίλ, δημιουργώντας σύγχυση και πανικό στον κόσμο. Αν ήταν σοβαρός, η γέφυρα τώρα θα επιδιορθωνόταν και κανείς δε θα έπαιρνε χαμπάρι μέχρι να ολοκληρωθεί.