Συμπληρώνονται δύο εβδομάδες από τον βαρύ χαρακτηρισμό προς τον κ. Μ. Παπαδόπουλο «ως ντίλερ συμφερόντων της Κοζάνης», αλλά και η συνέχεια με άλλο μας Δελτίο Τύπου να προκαλούμε και τον ίδιο αλλά και την πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας, να εμφανίσουν επιτέλους το email και τον χαρακτηρισμό μας ότι πρόκειται για μια «αόρατη επιστολή».
Δυστυχώς για τον κ. Παπαδόπουλο και ευτυχώς για την εμάς αλλά κυρίως την κοινωνία, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ.
Η απάντηση που μας ήρθε πριν τρεις μέρες από τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (όπου όπως σας είχαμε ενημερώσει αποστείλαμε σχετική επιστολή ), αναφέρουμε μόνο ένα τμήμα για εύλογους λόγους.
«Επί του παρόντος, η εν λόγω σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Κοζάνης και Βέροιας προστέθηκε στην πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από τις ελληνικές αρχές στο πλαίσιο του δικαιώματός τους που ορίζεται στο άρθρο 172 της ΣΛΕΕ (Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης). Η εν λόγω σιδηροδρομική σύνδεση προσδιορίζεται στο εκτεταμένο δίκτυο ΔΕΔ-Μ και θα αποτελέσει αντικείμενο για περαιτέρω μελέτες σκοπιμότητας.
Τι μας λέει δηλαδή η απάντηση με δυο λόγια, πως οι Ελληνικές αρχές πρότειναν προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προστεθεί ΌΧΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ή ότι ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ η σιδηροδρομική γραμμή την οποία με τόσο πομπώδη τρόπο εμφανίζει ο κ. Παπαδόπουλος. Δηλαδή οι ελληνικές αρχές (άρα το υπουργείο στο οποίο βρίσκεται ο κ. Παπαδόπουλος), πρότεινε προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή την προαναφερόμενη σιδηροδρομική γραμμή, αλήθεια για την άλλη;;; Αυτήν της Βέροιας – Πτολεμαΐδας που συνυπάρχουν προς αξιολόγηση γιατί δεν πήρατε θέση κ. Παπαδόπουλε και στην περίπτωση άρνησης ή διαφωνίας να σταλούν και οι δύο προτάσεις, να παραιτηθείτε κ. Παπαδόπουλε, τόσο πολύ «βολική» είναι η καρέκλα του Υφυπουργού;;; Αλήθεια με τι πρόσωπο θα αντιμετωπίσετε στα ελευθέρια της πόλης της Πτολεμαΐδας στις 15 Οκτωβρίου, τον κόσμο που σας τίμησε με την ψήφο του;;
Εδώ ένα μικρό ιστορικό που φρόνιμο είναι να το μάθει και ο κ. Παπαδόπουλος και η κοινωνία μας. Κατά το παρελθόν και ειδικά το 1927 όταν προτάθηκε πάλι η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας, η πρόταση απερρίφθη από την επιτροπή ως ασύμφορη οικονομικά. Στην συνέχεια το 1929 επανήλθε το θέμα και απερρίφθη και πάλι ως οικονομικά δυσβάστακτη και προτάθηκαν άλλες εναλλακτικές και αυτές όμως απορρίφθηκαν διότι όπως ανέφερε η επιτροπή: «Η επιτροπή που μελέτησε της προτεινόμενες τροποποιήσεις, τελικώς εισηγήθηκε: «την απόρριψη της νέας αυτής χάραξης, μιας και μολονότι οικονομικότερη, οδηγούσε τη γραμμή σε σαθρά εδάφη (που θα έπρεπε να ενισχυθούν, χωρίς ωστόσο να απαλείφεται η επικινδυνότητά τους…) και, κυρίως, σε περιοχές τελείως αραιοκατοικημένες. Τέλος το 1930 ξεκινούν πάλι μελέτες αλλά και πάλι εγκαταλείπεται η προσπάθεια, λόγω της οικονομικής κρίσης και της έναρξης του Α΄ παγκοσμίου πολέμου.
Επειδή οι προθεσμίες περιορίζουν πολύ το θέμα και επειδή στις αρχές του 2024 όπως μας γράφει στην επιστολή του το αρμόδιο τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περιμένουν την τροποποιημένη πρόταση κανονισμού για το ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών) που θα εγκριθεί, υπάρχει λίγος ακόμη χρόνος κ. Μ. Παπαδόπουλε να διορθώσετε τα λάθη στα οποία πέσατε και τα οποία θα σας ακολουθούν είτε παραμένετε είτε όχι στα υπουργικά έδρανα, ΣΤΕΙΛΤΕ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ και την άλλη πρόταση που υπάρχει αυτή της Πτολεμαΐδας-Βέροιας, προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Φυσικά εδώ πλέον περιμένουμε και την άμεση αντίδραση όχι μόνο του Δημάρχου Εορδαίας αλλά σύσσωμου του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας, προς κάθε αρμόδιο κυβερνητικό και Ευρωπαϊκό όργανο για αυτή την κατάφωρη αδικία.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΣΚΥΦΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ
Η ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ, Η ΕΟΡΔΑΙΑ
ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΦΩΝΗ
Υ.Γ. Όσο για την σιδηροδρομική σύνδεση της Πτολεμαΐδας με την μονίμως ευνοημένη από τα κέντρα αποφάσεων Κοζάνη, σας υπενθυμίζουμε μια φωτογραφία που είναι από τα εγκαίνια του σιδηροδρομικού σταθμού Πτολεμαΐδας το έτος 1950, αυτή την σιδηροδρομική σύνδεση μας δίνετε κύριε Παπαδόπουλε;;; Του «μουτζούρη» και της κυκλικής πορείας του τρένου με 41/2 και πλέον ώρες διάρκεια διαδρομής Πτολεμαΐδα – Θεσσαλονίκης;;;; Ε!!! Όχι αυτό το τρένο δεν το θέλουμε, δεν θα γυρίζουμε πίσω στα χρόνια του Τρικούπη. Επιθυμούμε και αγωνιζόμαστε για την σύγχρονη υπερταχεία σιδηροδρομική σύνδεση, Καστοριά – Πτολεμαΐδα – Βέροια – Θεσσαλονίκη, 160km/h.
Θα ηρεμήσετε ποτε εσείς ?
Εσύ θα ξυπνήσεις ποτέ η ο καναπές σου είναι βολικος; Σου θίξαμε μήπως τον ντίλερ συμφερόντων παύλα ανεπαγγελτο καρεκλοκενταυρο της κυβέρνησης παρωδία;
Μα γιατί απορείτε δεν καταλαβαίνω την έκρηξη σας
το κόμμα του ψεΚουλη (που χρωστάει και σε οποιον μιλαει ελληνικα παρεπιπτοντως) εχει αποδείξει οτι ειναι κάτι ενδιάμεσο σε Περιανδρο Ποποτα απ το Κολοκωτρονιτσι εμπρος για πίσω.
3,5 χρονια κυβέρνηση οι ψευτουληδες και καμια εκατοστη πισω με τις τακτικές του. Ο Μιχαλακης θα αποτελουσε εξαίρεση? Αφου ειναι στον ιδιο συρφετό. Το τρένο θα αποτελούσε εξαίρεση μήπως!
Οχι δα…!! Ζητω ο ”Καρβουνιαρης” χαχαχαχα!
Revolution!!!
We must cut out hair like Iranian women!
We have to restistance against the city of Kozani!
Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους
γυναίκες και άνδρες με σημαίες τους ώμους
στο Καϊλαριώτικο λάβαρο πάντα πιστοί
στην Εορδαία, που μας προσκαλεί
Συθέμελα ρίχτε Κοζάνη και Κοζανίτες
βαριές αλυσίδες πορφύρες και νόμους
ντροπή στον Καϊλαριώτη, στο σκλάβο ντροπή
αν το τρένο δε φέρει, στην πόλη που ζει
μας στέλνουν μηνύματα στέλνουν κραυγές
εμπρός επαναστάτες, εμπρός Καϊλαριστές
Αφιερωμένο στο Αγαπητό ποιητή φανφάρα
Ο σκοταδόψυχος
Φαρμάκι έχω στην Ψυχή
Φέρνει μαυρίλα θολερή
Στα στήθια μου
Νύχτα αξημέρωτη ξανά
Με το πιοτό της με κερνά
Εβίβα μου
Σκοτάδι πίνω για πιοτό
Πω πω πω πω
πω πω πω πω
Ντέφι της λύσσας μου κρατώ
Πω πω πω πω
πω πω πω πω
Και το μυαλό μου είναι θολό
Πω πω πω πω
πω πω πω πω…..
Πω
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
Στείλε και άλλα…..
Πράγματι φίλε Κοψοχέρη μόνο ο Σκοταδόψυχος του πάει του Κοζανίτη που αν δεν υπήρχε ο λιγνίτης της Πτολεμαΐδας, την Κοζάνη μόνο στον χάρτη θα την είχαν…..Που έγινε και έδρα περιφέρειας…..Αστεία πράγματα, σε όλο τον αναπτυγμένο κόσμο στο κέντρο μιας περιοχής που την χωρίζουν βάζουν την πρωτεύουσα ή την έδρα της περιοχής. Το κέντρο είναι η Πτολεμαΐδα. Μια ενδεικτική περίπτωση στις ΗΠΑ πρωτεύουσα της Πολιτείας της Νέας Υόρκης δεν είναι η Νέα Υόρκη πού είναι το κέντρο του κόσμου, αλλά μια πόλη 96.000 κατοίκων αλλά βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο της πολιτείας.
Ο Δήμαρχος Εορδαίας παραμένει χωρίς αντίδραση. Είναι συμμέτοχος στις κακές καταστάσεις που συμβαίνουν για την Πτολεμαΐδα.
Απλά από ότι προκύπτει απο τις πράξεις δεν αντιδρά γιατί θέλει να δείξει στους Κοζανίτες ότι τους ευνοεί και έτσι μπορεί μελλοντικά να ξαναπάρει κάποια θέση στην Περιφέρεια.
Μιχάλης Παπαδόπουλος και Πλακετάς πήραν από κοινού απόφαση πιθανά προς όφελος της Κοζάνης και δεν παρουσιάζεται αντίδραση από το Δήμο Εορδαίας.
Ο Καραβασίλης δεν παίρνει θέση για το συμβάν και στηρίζει τον Δήμο Εορδαίας, άρα λειτουργεί υπέρ της Κοζάνης.
Δεν του φαινόταν ότι θα παρουσιάζει αυτή τη συμπεριφορά κατά της Πτολεμαΐδας. Ήταν υπέρ των εργαζομένων και υπέρ της τοπικής κοινωνίας.
Η αντιπολίτευση του Δήμου Εορδαίας δεν έχει άποψη;
ΕΛΑ ΝΤΕ!!!!! Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;;;;;