Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κοζάνης: Με μεγάλη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών ξεκίνησε στη Δ.Δ.Ε. Π.Ε. Κοζάνης η λειτουργία εκπαιδευτικών ομίλων

10 Οκτωβρίου 2022
11:16

Με μεγάλη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών ξεκίνησε στη Δ.Δ.Ε. Π.Ε. Κοζάνης η λειτουργία εκπαιδευτικών ομίλων. Εκπαιδευτικοί Όμιλοι Θεάτρου, Χορών, Σκάκι, Μαθητικής Εφημερίδας, Ρομποτικής, Φιλαναγνωσίας και πολλών άλλων δραστηριοτήτων συγκροτήθηκαν στις σχολικές μονάδες και τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί αφιερώνουν μέρος του ελεύθερου χρόνου τους σε τέτοιες σχολικές δραστηριότητες, που είναι μορφωτικά επωφελείς. Φαίνεται ότι η εκπαιδευτική κοινότητα αγκάλιασε το νέο θεσμό των Ομίλων και για άλλη μια φορά όπως και στο παρελθόν εργάζεται μεθοδικά, με όραμα και φαντασία, σε σημαντικούς παιδαγωγικούς και πολιτιστικούς τομείς.

               Η Διευθύντρια Δρ Βασιλική Βόντσα επισκέφτηκε την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 18:30 τους Εκπαιδευτικούς Ομίλους του 2ου Γυμνασίου Κοζάνης, χαιρετίζοντας μαθητές και συναδέλφους, που έχουν μεταβάλει το σχολείο σε μια ζωντανή κοινότητα καλλιέργειας, μάθησης και πολιτισμού.

2 σχόλια

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι