Κύριε Διοικητά.,
Σε μια ευνομούμενη πολιτεία , πολίτης και διοίκηση γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους και τα δικαιώματά τους και πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για Δημόσιο Νοσοκομείο και για ασθενείς.
Υπερασπιστής χρόνια τώρα του Δημόσιου Νοσοκομείου και υπερασπίζοντας το δικαίωμά μου να λαμβάνω υπηρεσίες με σεβασμό και αξιοπρέπεια, απευθύνομαι σε εσάς , ελπίζοντας στην άμεση παρέμβασή σας για εξομάλυνση και εξάλειψη δυσλειτουργιών που παρεμποδίζουν την εξυπηρέτηση μας στο τμήμα των ραντεβού.
Η “ιστορία μου ” είναι μικρή και συνηθισμένη …..επισκέφτηκα την Τρίτη 6/6/2017 το Νοσοκομείο Κοζάνης , (αφού αναγκάστηκα να ζητήσω άδεια από την εργασία μου) το τμήμα των ραντεβού για να κλείσω ραντεβού με γιατρό δερματολόγο. Η αρμόδια υπάλληλος με ενημέρωσε ότι “…τα ραντεβού για το συγκεκριμένο τμήμα , κλείνονται τηλεφωνικά μόνο κάθε Παρασκευή στις 7.30 το πρωί….!!!!”
Σεβόμενη ( αν και όχι κατανοητή ) την απόφαση προφανώς της Διοίκησης , επικοινώνησα σήμερα Παρασκευή 9/06/2017 από τις 7.30 π.μ. Από τις 7.30 το πρωί μέχρι της 8.20 π.μ τηλεφωνούσα συνεχώς ( στην κυριολεξία ήμουν με ένα τηλέφωνο στο χέρι ) , δυστυχώς δεν ανταποκρίθηκε κάποιος υπάλληλος , δεν ήταν κατειλημμένη η τηλεφωνική γραμμή , απλά δεν σήκωνε κάποιος το τηλέφωνο….
Στις 8.25 π.μ κατόρθωσα να επικοινωνήσω με τον αρμόδιο υπάλληλο ο οποίος με ενημέρωσε ότι “…τα ραντεβού έχουν κλείσει και να ξανατηλεφωνήσω την άλλη Παρασκευή στις 7.30 το πρωϊ..!!!!”
Κύριε Διοικητά …,
Δεν διαμαρτύρομαι , δεν τα βάζω με το σύστημα, δεν επιπλήττω τους δημόσιους υπαλλήλους , απλά σας ρωτώ...ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ?
Και επειδή ως πολίτης και ως δημόσιος λειτουργός “έρχομαι στη θέση του αδικούντως αλλά των διοικούντων” θα σας πρότεινα αφού οι υπάρχουσες διαδικασίες για το κλείσιμο ενός ραντεβού είναι χρονοβόρες και αναποτελεσματικές, οι ασθενείς ταλαιπωρούνται , το σύστημα καταρρέει, αδυνατώντας να εξυπηρετήσει τον ασθενή , το σύστημα ανοίγει και κλείνει σε ελάχιστο χρόνο και δεν προλαβαίνουν να κλείσουν ραντεβού , γιατί δεν προβαίνετε σε ηλεκτρονικό εκσυγχρονισμό του συστήματος των ραντεβού ?
Κύριε Διοικητά…,
Εσείς όπως και εγώ για να μην υπάρξουν πολλές Παρασκευές που από τις 7.30π.μ να τηλεφωνούμε για να κλείσουμε ραντεβού στο δερματολόγο ….θα ήταν φρόνιμο να παρέμβετε γιατί γνωρίζετε η υγεία είναι κοινωνικό αγαθό και αναφαίρετο δικαίωμα κάθε πολίτη.
Θα περιμένουμε….τις αποφάσεις σας…αν δεν …”Ολα έχουν ειπωθεί , μα αφού κανείς δεν ακούει , πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή “ Andre Cide…..
Eυαγγελία Χριστουδούλου
Κι ο παπους; ραντεβου στο ιντερνετ;
Εχετε δικαιο…αλλά και οποιος προλάβει..στο τηλεφωνο…οεπόμενος ασθενής την επόμενη φορά?
Συγχαρητηρια για την πολιτισμένη διαμαρτυρια σας…
Εχετε απόλυτο δικαιο…το αντιμετωσισα πολλές φορές …
Απαράδεσκτη η κατάσταση …γιατί αφου πηγε η κυρία δεν της κρατησαν το ονομα και επρεπε να τηλεφωνει ξανα και ξανά…
Μπραβο για την ανοιχτη παρέμβασή σας….¨διαμαρτυρία¨με προτάσεις…
Γιωργο κανε κατι
Μπράβο στην κυρία…
Κύριοι αναλάβετε της ευθύνες σας επιτελούς.
τράβα στην αερογέφυρα του πανθεσσαλικού ρε
Είναι σαν τηλεπαιχνίδι, κερδίζει όποιος πληκτρολογήσει πιό γρήγορα στο τηλέφωνο. Στην Ουγκάντα πάντως όταν πας στο νοσοκομείο να ρωτήσεις για ραντεβού, σημειώνουν τα στοιχεία σου και σε προσθέτουν στη λίστα αναμονής. Επίσης στον ΟΤΕ για να κάνεις αίτηση για τηλεφωνική γραμμή, πρέπει να…πάρεις τηλέφωνο!!!! Άσε που σου ζητούν να πληρώσεις εγγύηση τέτοιου ύψους που λες και πληρώνεις προκαταβολή για αυτοκίνητο!!!!
Συνυπογραφω την καταγγελια με τα 2 χερια και εχω να καταθεσω με τη σειρα μου ότι με προλαβε η κυρια Χριστοδουλου σημερα , καθως ειχα σκοπο να συναντησω αυτοπροσωπως τον κ.Χιωτιδη (διοικητη του Νοσοκομειου) γι΄αυτές τις τριτοκοσμικες καταστασεις που συμβαινουν με τα ραντεβου για τον δερματολογο του Μαμάτσειου. Πασχιζα από το Πασχα,ή μαλλον από το Μαρτιο, αν μπορω να θυμηθω , να βγαλω γραμμη από τις 7 το πρωι (εχω μαθει απ΄εξω τα τηλεφωνα:246352651 και 52881) ,αλλα ειτε καλουσαν κανονικα και δεν τα σηκώναν, ειτε, όταν καλουσαν, τα απενεργοποιουσαν σηκωνοντας απλα το ακουστικο. Επιτελους σημερα 7:57πμ περιπου, 3 λεπτα δηλαδη πριν εκπνευσει ο χρονος που δινουν για να κλειστει ένα τετοιο ραντεβου, μου μιλησε καποια τηλεφωνητρια και μου ειπε πως ημουν τυχερος που ειχε μεινει ένα τελευταιο ραντεβου για Τεταρτη!!! Όπως ακριβως ειχε συμβει και κατά τον Ιανουαριο,την τελευταια φορα που ειχα κλεισει τετοιο ραντεβου μαζι τους!!! Συμπτωση;σκοπιμοτητα; Ενας θεος το γνωριζει!!!Στην ευλογη ερωτηση μου ποσα ραντεβου εχουν κλειστει σημερα για δερματολογο (πεντε;δέκα), η τηλεφωνητρια απεφυγε να μου απαντησει λεγοντας μου «οσα μας εδωσε ο δερματολογος». Κυρια μου,σας το ρωτησα αυτό για να μου λυθει το απερινόητο μυστηριο ΠΩΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ πιο μπροστα από μενα, αφου από τις 7 το πρωι δεν σταματησα λεπτο να τηλεφωνω;; Συμβαινει κατι και θελετε να μας το αποκρυψετε; Ζητησα αμεσως από τα κεντρικα το τηλεφωνο του διοικητη και με παρεπεμψαν στην Κοινωνικη Λειτουργο του Νοσοκομειου. Το μονο που μου ειπε ηταν ότι θα τα μεταφερει τα παραπονα στον διοικητη και ότι υπαρχουν γενικως προβληματα στο Νοσοκομειο. Ότι η ιδια δεν μπορει να κανει κατι επ΄αυτων περα από το να τα μεταφερει. Σεβαστο, αλλα βγαλτε εσεις συμπερασματα!!!
(Τα στοιχεια μου τα θετω υποψη του kozan.gr για οποιονδηποτε τα ζητησει)
OTAN O ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΦΕΙ “Στην ευλογη ερωτηση μου ποσα ραντεβου εχουν κλειστει σημερα για δερματολογο (πεντε;δέκα), η τηλεφωνητρια απεφυγε να μου απαντησει”, ΑΥΤΟ ΓΕΝΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!! ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΕ ΧΙΩΤΙΔΗ!!!! ΒΑΛΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ!!!
Με το συγκεκριμμένο τμήμα υπάρχει πρόβλημα επι πολλά χρόνια.
Δεν μπορεί να υπάρχει μόνο ένας δερματολόγος και να περιμέ-
νουν χιλιαδες ασθενείς να εξυπηρετηθούν.Κύριε,Διοικητά , το δερματολογικό τμήμα χρειάζεται αναδιάρθρωση εκ βάθρων και στελέχωσή του με επαρκές προσωπικό.Ηδη τα άλλα τμήματα λειτουργούν ικανοποιητικά.Μια επι πλέον επισήμανση : Αυτοί που είναι στα τηλέφωνα ,καλό είναι να μην τα κατεβάζουν και
να φροντίζουν να ικανοποιούν τους πολίτες έγκαιρα.
Μα ο Γιαννακίδης έβγαλε σέλφι στο φάτσαμπουκ με τον Πολάκη και έγραφε για τις πολλές προσλήψεις που έγιναν, ότι λύθηκαν τα προβλήματα κλπ. Δε μπορεί, κάποιο λάθος κάνετε όλοι εσείς!!!!
Αναδιάρθρωση εκ βάθρων και στελέχωση με νέους υπαλλήλουν πρέπει να γίνει και στα ραντεβού, απο τον μικρότερο μέχρι τον μεγαλύτερο………………και όχι για όποιον κατάλαβε γιατί καταλαβαίνουν όλοι.
Μπας και αλλάξει κάτι επιτέλους με το συγκεκριμένο γραφείο. Όλοι γνωρίζουν απο που ξεκινάει το πρόβλημα και όλοι κάνουν πως δεν ξέρουν ή δεν καταλαβαίνουν.
Ακούει κανείς??????
Ιούνιος 2016
Τηλεφώνησα να κλείσω ραντεβού και η απάντηση ήταν πως δεν κλείνουν, να πάρω τηλέφωνο σε 15-20 μέρες γιατί ενδέχεται να βγει σε σύνταξη ο δερματολόγος. Το αποτέλεσμα ήταν 30€ σε ιδιώτη γιατρό.
Μάιος 2017
Τηλεφώνησα ξανά για δερματολόγο και η απάντηση ήταν πως δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού και να τηλεφωνήσω ξανά σε μια εβδομάδα. Το αποτέλεσμα ήταν 30€ σε ιδιώτη γιατρό.
Ο σύλλογος ιατρών ο διοικητής ο σύλλογος νοσηλευτών και ο σύλλογος προσωπικού θα διαβάσει τα σχόλια. Ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2015 (!!!) ΟΤΙ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΗ Ο ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΕΚΕΙΝΗ Η ΧΡΟΝΙΑ,(ΝΑΙ ΤΟ 2015!!!)ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΝΕΟΣ ΠΡΩΤΑ!!!ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΑ!!!!
Κυριε Διοικητά και Υποδιοικητά
Δοκιμάστε σε κάποια στιγμή να πάρετε οι ίδιοι τηλέφωνα σαν ασθενείς , χωρίς να αναφαίρετε την ιδιότητά σας , για να κλείσετε ραντεβού.Ετσι θα έχετε προσωπική αντίληψη για το τί συμβαίνει.
Μαλον ο δερματολογος κουραστηκε και το παει ρελαντι