Αυτήν την εβδομάδα χρειάστηκε να περάσω δύο φορές από την γέφυρα Πολυφύτου και είδα με τα μάτια μου την εφαρμογή του μέτρου των φαναριών. Θα ήθελα να ρωτήσω τους αρμόδιους: Ποια είναι η τεχνική τεκμηρίωση, του να μαζεύονται 10-20 οχήματα, ανάμεσά τους και πολλά φορτηγά και τριαξονικά και να περνούν μαζικά, από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας της γέφυρας; Έτσι δεν μαζικοποιείται το φορτίο στην γέφυρα και δεν αυξάνεται ο κίνδυνος συντονισμού εάν αυτό είναι το πιο επικίνδυνο για την γέφυρα; Ότι υπάρχει καθίζηση σε πέλματα της γέφυρας το βλέπουμε όλοι. Το οδόστρωμα όμως για ποιο λόγο είναι σ’ αυτήν την άθλια κατάσταση, όλο λακούβες και σαμαράκια, στις ενώσεις των τμημάτων από πέλμα σε πέλμα;
Πολίτης της δυτικής Μακεδονίας
Αναμένουμε την μέρα που θα μπατάρει τελείως η γέφυρα και να δούμε ποιός θα είναι ο τυχερός που θα την διασχίζει εκείνη την στιγμή
Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Η γέφυρα που χρειάζεται συντήρηση δεν την κάνουν αντίθετα έβαλαν φανάρια. Κάνουν αναδασμους και φράγματα για μερικά στρέμματα, ξοδεύουν εκατομμύρια και την γέφυρα την άφησαν ασυντηρητη.Τρεχουν σε μάντρες και ξοδεύουν εκατομμύρια για ασφαλτους και λίγο άσφαλτο στη γέφυρα δεν έριξαν αντίθετα την κατσπονουν με τα φανάρια.Εριξαν εκατομμύρια άσκοπα σε Καταφύγι και σε ρέματα Βελβεντου με Σοκουτη επνευστη. Αν μιλούσε η γέφυρα θα τους έλεγε μια λέξη. Από που ήρθατε;
Πες μας για το ψάρεμα αν ξέρεις και άσε την στατιστική ανάλυση και συμπεριφορά της γέφυρας σε άλλους
Μια απορία έκανε ο άνθρωπος. Ούτε να ρωτάμε δε μπορούμε; Ας βγει να μας ενημερώσει για τις διαδικασίες συντήρησης. Αν το θέμα είναι να μη συμπίπτουν δύο οχήματα κατά πλάτος της γέφυρας γιατί δεν διαμορφώνουν με τους κώνους ένα μόνο ρεύμα στη μέση;
Μόνο από ψάρεμα; Αυτός αν θες σου αναλύει και τα πειράματα του Σερν. Ο κλασικός Νεοέλληνας.
Το ΤΕΕ στον ύπνο το έπιασαν.
Δυστυχώς η γέφυρα έχει θέμα. Και εμείς που δεν είμαστε μηχανικοί το καταλαβαίνουμε….. Το έχουμε ακούσει ξεκάθαρα βέβαια και από επίσημα χείλη….
Αμα πας καμια φορα στο Παρισι, θα καταλαβεις τι περνανε οι αλλοι στο Σικουανα.
Τωρα εσυ περασες; Και το kozan που το βγαζει σαν ειδηση…Τι ειναι παλι τουτο;
Ετσι ΔΕΝ γινεται θεμα-ζητημα.
Μην ξυπνάτε τον Γεώργιο Ροδόνερο! Τωρα δίνει μάχες με την άσφαλτο στα μαντριά…
Όταν δεν έχεις επιδείξει το ελάχιστο έργου, βάζεις φανάρια στο γεφύρι για να πεις ότι κάτι έκανες.
Προφανώς το πρόβλημα δεν είναι ο κ. Κασαπίδης, τόσος είναι, αλλά το εκλογικό σώμα που τον κρατάει στον αφρό 20 χρόνια τώρα είτε ως βουλευτή, είτε ως περιφερειάρχη.
Ας τον χαιρόμαστε λοιπόν!
Μην ανησυχείτε ο υπουργός μεταφορών ανακοίνωσε τη σήραγγα στην Κλεισούρα!
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ
Ειναι πρός ολοκλήρωση από το Πολυτεχνείο Θεσ/κης την ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ και άλλους Μηχ/κούς μελέτες και αναλύσεις γιά την τοπική ενίσχυση της Γέφυρας η οποία απαιτείται ώστε να φύγουν τα φανάρια .Αυτό θα γίνει γρήγορα .
Καλώς μπήκαν τα φανάρια .
Οι οδηγοί να τηρούν αποστάσεις 100 μ όπως λέει η σήμανση
Πως θα σας πάρουν σοβαρά με τέτοια λογική. Ο πρώτος γράφων έχει απόλυτο δίκιο. Το θέμα είναι ποιον θα κλάψουμε πρώτο. Και η γέφυρα στην Ιταλία που κατασκεύασε ο ίδιος μηχανικός κατέρρευσε και τι έγινε. Η λογική σ αυτήν τη χώρα κάνει διακοπές.
Ασχετουλες.
Σε κανένα ΔΕΝ αρέσει να περιμένει και να χάνει χρόνο.
Ακόμα και τοπικοί και άλλοι “αρμόδιοι” γκρινιάζουν για την καθυστέρηση που δημιουργούν τα φανάρια στην γέφυρα Σερβίων.
Όμως, είναι ένα ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ γιατί έτσι αποφεύγεται/μηδενίζεται η πιθανότητα να πατήσουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ δύο βαρυφορτωμένα οχήματα, (ένα από κάθε κατεύθυνση – πχ δύο διασταυρούμενες φορτωμένες νταλίκες), ασκώντας ΔΙΠΛΑΣΙΟ βάρος στο σημείο διασταύρωσης, κάτι που όλοι καταλαβαίνουν ότι μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο, ανάλογα του σημείου που θα συμβεί η διασταύρωση. Αυτονόητη βέβαια η καταπόνηση, σε κάθε σημείο διασταύρωσης πάνω στην γέφυρα.
Εξ όσων γνωρίζω, έτσι μετριέται η καταπόνηση τέτοιων κατασκευών (βάρος ανά άξονα) και ίσως θα έπρεπε κάποιος αρμόδιος από την Περιφέρεια να το έχει ανακοινώσει από την αρχή τοποθέτησης των φαναριών, ώστε να μην λέει ο κάθε νεοέλληνας ότι θέλει …
Τέλος, ας αναρωτηθούν και ας μας απαντήσουν όσοι διαμαρτύρονται :
1. Τι θα συμβεί αν η γέφυρα αποβεί ακατάλληλη για κάθε όχημα ;
2. Είναι αποδεκτό το να καταργηθούν τα φανάρια αλλά ταυτόχρονα να απαγορευτεί και η διέλευση φορτηγών αυτοκινήτων ή και λεωφορείων ;
Όταν περνάνε ανεμογεννήτριες δεν επιβαρύνεται η γέφυρα τότε?
Βγάλτε επιτέλους αυτά τα φανάρια, απαγορεψτε τα φορτηγά εάν χρειάζεται.
Δεν αντέχουμε άλλο.
Ας πάνε από αλλού τα φορτηγά.
επιτελους μια σωστη απαντηση, ενα πολυ ωραιο σχολιο! Ευχαριστουμε ρε μηχανοδηγε. Και ασε τους αλλους να σκουζουν
Αν δεν εισαι μηχανικός, μπράβο σου.
Τα είπες απλά και κατανοητά.
Αν ζούσε ο Μπροντι θα γελούσε με τις ανοησίες ότι η γέφυρα έχει πρόβλημα.
Σωστο το σχολιο για τις ανεμογεννητριες. Εμεις που ζουμε στην περιοχη βλεπουμε. Επιπλεον τι δουλεια εχει η εγνατια. Δεν καταλαβαινω.
Ο πολίτης ο οποίος εξέφρασε την απορία στο διαδίκτυο με μια απλή αναζήτηση στο μέσο θα έβρισκε τις τοποθετήσεις και τις απαντησεις που θέλει. Οι ειδικοί είπαν φανάρια κάτι ξερουν
Βέβαια όπως δείχνουν κάποια σχόλια αλλά και οι κατά καιρούς τοποθετήσεις του δημάρχου Σερβίων η χώρα μας έχει υπερπαραγωγή από ξερολες
Ευχαριστώ όσους απάντησαν με σοβαρότητα, χωρίς εξυπνακισμούς.
kozan όπως πάντα ασκείς πολιτική!!!
εμφανίζεις επιλεκτικά τα σχόλια.
σταματάω να σε διαβάζω ΑΧΡΗΣΤΕ
Σταματήστε κι άμεσα. Θα το αντέξουμε
Υπάρχει ή δεν υπάρχει όριο ζωής της κατασκευής από τον αρχιτέκτονα όπως έχει γραφεί κάπου???
Υπάρχει αξιόπιστη τεχνικά παρέμβαση για επίλυση του προβλήματος????
Διεθνώς οι μεγαλες παρεμβάσεις για επιδιορθώσεις αντιμετώπιση προβλημάτων και παράταση ζωής παρόμοιων κατασκευων είναι ιδιαίτερα κοστοβόρες και πολλες φορές επιλέγεται η λύση της νέας κατασκευής…