Παράπονα αναγνώστη στο kozan.gr για την εφαρμογή του μέτρου των φαναριών στη γέφυρα Πολυφύτου

21 Οκτωβρίου 2022
20:38

Αυτήν την εβδομάδα χρειάστηκε να περάσω δύο φορές από την γέφυρα Πολυφύτου και είδα με τα μάτια μου την εφαρμογή του μέτρου των φαναριών. Θα ήθελα να ρωτήσω τους αρμόδιους: Ποια είναι η τεχνική τεκμηρίωση, του να μαζεύονται 10-20 οχήματα, ανάμεσά τους και πολλά φορτηγά και τριαξονικά και να περνούν μαζικά, από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας της γέφυρας; Έτσι δεν μαζικοποιείται το φορτίο στην γέφυρα και δεν αυξάνεται ο κίνδυνος συντονισμού εάν αυτό είναι το πιο επικίνδυνο για την γέφυρα; Ότι υπάρχει καθίζηση σε πέλματα της γέφυρας το βλέπουμε όλοι. Το οδόστρωμα όμως για ποιο λόγο είναι σ’ αυτήν την άθλια κατάσταση, όλο λακούβες και σαμαράκια, στις ενώσεις των τμημάτων από πέλμα σε πέλμα;

Πολίτης της δυτικής Μακεδονίας

25 σχόλια

  • Αναμένουμε την μέρα που θα μπατάρει τελείως η γέφυρα και να δούμε ποιός θα είναι ο τυχερός που θα την διασχίζει εκείνη την στιγμή

  • Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Η γέφυρα που χρειάζεται συντήρηση δεν την κάνουν αντίθετα έβαλαν φανάρια. Κάνουν αναδασμους και φράγματα για μερικά στρέμματα, ξοδεύουν εκατομμύρια και την γέφυρα την άφησαν ασυντηρητη.Τρεχουν σε μάντρες και ξοδεύουν εκατομμύρια για ασφαλτους και λίγο άσφαλτο στη γέφυρα δεν έριξαν αντίθετα την κατσπονουν με τα φανάρια.Εριξαν εκατομμύρια άσκοπα σε Καταφύγι και σε ρέματα Βελβεντου με Σοκουτη επνευστη. Αν μιλούσε η γέφυρα θα τους έλεγε μια λέξη. Από που ήρθατε;

    • Μια απορία έκανε ο άνθρωπος. Ούτε να ρωτάμε δε μπορούμε; Ας βγει να μας ενημερώσει για τις διαδικασίες συντήρησης. Αν το θέμα είναι να μη συμπίπτουν δύο οχήματα κατά πλάτος της γέφυρας γιατί δεν διαμορφώνουν με τους κώνους ένα μόνο ρεύμα στη μέση;

  • Δυστυχώς η γέφυρα έχει θέμα. Και εμείς που δεν είμαστε μηχανικοί το καταλαβαίνουμε….. Το έχουμε ακούσει ξεκάθαρα βέβαια και από επίσημα χείλη….

  • Αμα πας καμια φορα στο Παρισι, θα καταλαβεις τι περνανε οι αλλοι στο Σικουανα.
    Τωρα εσυ περασες; Και το kozan που το βγαζει σαν ειδηση…Τι ειναι παλι τουτο;
    Ετσι ΔΕΝ γινεται θεμα-ζητημα.

  • Μην ξυπνάτε τον Γεώργιο Ροδόνερο! Τωρα δίνει μάχες με την άσφαλτο στα μαντριά…

    Όταν δεν έχεις επιδείξει το ελάχιστο έργου, βάζεις φανάρια στο γεφύρι για να πεις ότι κάτι έκανες.

    Προφανώς το πρόβλημα δεν είναι ο κ. Κασαπίδης, τόσος είναι, αλλά το εκλογικό σώμα που τον κρατάει στον αφρό 20 χρόνια τώρα είτε ως βουλευτή, είτε ως περιφερειάρχη.

    Ας τον χαιρόμαστε λοιπόν!

  • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ
    Ειναι πρός ολοκλήρωση από το Πολυτεχνείο Θεσ/κης την ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ και άλλους Μηχ/κούς μελέτες και αναλύσεις γιά την τοπική ενίσχυση της Γέφυρας η οποία απαιτείται ώστε να φύγουν τα φανάρια .Αυτό θα γίνει γρήγορα .
    Καλώς μπήκαν τα φανάρια .
    Οι οδηγοί να τηρούν αποστάσεις 100 μ όπως λέει η σήμανση

  • Πως θα σας πάρουν σοβαρά με τέτοια λογική. Ο πρώτος γράφων έχει απόλυτο δίκιο. Το θέμα είναι ποιον θα κλάψουμε πρώτο. Και η γέφυρα στην Ιταλία που κατασκεύασε ο ίδιος μηχανικός κατέρρευσε και τι έγινε. Η λογική σ αυτήν τη χώρα κάνει διακοπές.

  • Σε κανένα ΔΕΝ αρέσει να περιμένει και να χάνει χρόνο.
    Ακόμα και τοπικοί και άλλοι “αρμόδιοι” γκρινιάζουν για την καθυστέρηση που δημιουργούν τα φανάρια στην γέφυρα Σερβίων.

    Όμως, είναι ένα ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ γιατί έτσι αποφεύγεται/μηδενίζεται η πιθανότητα να πατήσουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ δύο βαρυφορτωμένα οχήματα, (ένα από κάθε κατεύθυνση – πχ δύο διασταυρούμενες φορτωμένες νταλίκες), ασκώντας ΔΙΠΛΑΣΙΟ βάρος στο σημείο διασταύρωσης, κάτι που όλοι καταλαβαίνουν ότι μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο, ανάλογα του σημείου που θα συμβεί η διασταύρωση. Αυτονόητη βέβαια η καταπόνηση, σε κάθε σημείο διασταύρωσης πάνω στην γέφυρα.

    Εξ όσων γνωρίζω, έτσι μετριέται η καταπόνηση τέτοιων κατασκευών (βάρος ανά άξονα) και ίσως θα έπρεπε κάποιος αρμόδιος από την Περιφέρεια να το έχει ανακοινώσει από την αρχή τοποθέτησης των φαναριών, ώστε να μην λέει ο κάθε νεοέλληνας ότι θέλει …

    Τέλος, ας αναρωτηθούν και ας μας απαντήσουν όσοι διαμαρτύρονται :
    1. Τι θα συμβεί αν η γέφυρα αποβεί ακατάλληλη για κάθε όχημα ;
    2. Είναι αποδεκτό το να καταργηθούν τα φανάρια αλλά ταυτόχρονα να απαγορευτεί και η διέλευση φορτηγών αυτοκινήτων ή και λεωφορείων ;

  • Σωστο το σχολιο για τις ανεμογεννητριες. Εμεις που ζουμε στην περιοχη βλεπουμε. Επιπλεον τι δουλεια εχει η εγνατια. Δεν καταλαβαινω.

  • Ο πολίτης ο οποίος εξέφρασε την απορία στο διαδίκτυο με μια απλή αναζήτηση στο μέσο θα έβρισκε τις τοποθετήσεις και τις απαντησεις που θέλει. Οι ειδικοί είπαν φανάρια κάτι ξερουν
    Βέβαια όπως δείχνουν κάποια σχόλια αλλά και οι κατά καιρούς τοποθετήσεις του δημάρχου Σερβίων η χώρα μας έχει υπερπαραγωγή από ξερολες

  • Υπάρχει ή δεν υπάρχει όριο ζωής της κατασκευής από τον αρχιτέκτονα όπως έχει γραφεί κάπου???
    Υπάρχει αξιόπιστη τεχνικά παρέμβαση για επίλυση του προβλήματος????
    Διεθνώς οι μεγαλες παρεμβάσεις για επιδιορθώσεις αντιμετώπιση προβλημάτων και παράταση ζωής παρόμοιων κατασκευων είναι ιδιαίτερα κοστοβόρες και πολλες φορές επιλέγεται η λύση της νέας κατασκευής…

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι