Τη σύνταξη των απαιτούμενων μελετών για τη διάνοιξη μιας (1) δημοτικής οδού που χωροθετείται εντός της Δημοτικής Ενότητας Ελλησπόντου του Δήμου Κοζάνης και πιο συγκεκριμένα στην Κοινότητα Δρέπανου, στο νότιο όριο του ομώνυμου οικισμού, με σκοπό τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων και πεζών ανέθεσε ο Δήμος Κοζάνης, με ποσό 29.000 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α. 24%), σε εταιρεία από την Ξάνθη. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του kozan.gr, που παρουσιάζει το θέμα, η εν λόγω διάνοιξη αφορά οδό εντός ρυμοτομικού σχεδίου της πόλεως, ενώ το συνολικό μήκος του προς διάνοιξη οδικού τμήματος εκτιμάται περί τα 640μ. Το υπό μελέτη τμήμα εντάσσεται χωρικά στην νότια περιμετρική οδό του οικισμού, με συνολικό μήκος περί τα 3,3χλμ. Λειτουργικά, η οδός εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα την άμεση πρόσβαση (προσπέλαση) σε ιδιοκτησίες. Ερωτηθείς, για το θέμα, από το kozan.gr, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Φώτης Παπαδημητρίου μας ανέφερε πως ουσιαστικά πρόκειται για το λεγόμενο “Περιφερειακό δρόμο του Δρεπάνου” ο οποίος, θα οδηγήσει στη φτωχοποίηση του χωριού. Όπως σημειώνει: “Αυτή τη στιγμή μέσα από το Δρέπανο περνούν, καθημερινά, περίπου 40 – 50 επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών, οι οποίοι και σταματούν συνεισφέροντας στην τοπική οικονομία του χωριού. Αν γίνει ο συγκεκριμένος δρόμος υποχρεωτικά τα βαρέα οχήματα θα πηγαίνουν από εκεί – κι όχι μέσα από το χωριό – με αποτέλεσμα να κλείσουν μαγαζιά και να χαθούν θέσεις εργασίας. Ήδη εμείς, ως Τοπικό Συμβούλιο Δρεπάνου, έχουμε τοποθετηθεί αρνητικά (έχω ψηφίσει αρνητικά το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Κοζάνης που περιελάμβανε το συγκεκριμένο δρόμο ) και σε ό,τι αφορά τις ιδιοκτησίες που υποτίθεται θα εξυπηρετηθούν ήδη εξυπηρετούνται αφού σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κοζάνης έχουμε προχωρήσει σε διανοίξεις όπου απαιτούνταν”.
kozan.gr
Για φτωχοποιηση μιλά το τοπικό συμβούλιο χαχαχαχα Αν προσφέρατε ποιότητα και εναλλακτικές λύσεις από παιδική χαρά μέχρι αξιόλογη ταβέρνα θα είχατε επισκέπτες και τουρισμό όλο το χρόνο αλλά εσείς θέλετε να κάθεστε και να πληρώνεστε
εχουν κτελ κερκυρας.. μεγαλη αναπτυξη..
Τι περιφερειακό πάτε καλά? Αυτός δεν έγινε τις εποχές που δεν ήταν η Εγνατία τώρα θα γίνει ….και τα μαγαζιά του χωριού η οικονομία του χωριού αλλά τι να πω όπως έχουν φτιάξει την πόλη της Κοζάνης σαν τα μούτρα τους έτσι θα κάνουν και το Δρέπανο, αυτοί δεν μπορούν να διοικήσουν το σπίτι τους τον δήμο θα διοικήσουν????
OTI KAI NA KANEI AYTOS O DHMARXOS ANTIDRATE
MH PERIMENETE ETSI ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ
ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ?
Τέλεια επικοινωνία,συννενόηση και,λειτουργία των θεσμικών οργάνων του Δημου
το Δρέπανο δεν ήθελε τα τει καποτε, μετα δεν ηθελε την εγνατία, μετά δεν ηθελε επενδυτές, τώρα δεν θέλει περιφερειακό. Τι θέτε?
τώρα που θα σκάψουν για 3η φορά αγωγό τηλεθερμασης θεμε σύνδεση.
Λογικές 1980….να περνάνε από μέσα οι νταλίκες για να πουλήσουν 3 άνθρωποι 5 καφέδες και 3 σάντουιτς….
Την επικινδυνότητα για τα παιδιά και τους παππούδες σας, τα καυσαέρια που εισπνέονται από όλους σας…. ούτε που σας πέρασε από το μυαλό….Ε?
Ακριβώς αυτό.
Όπως όταν φτιάχνανε την παρακαμψη του Μαλιακού με τα τόσα ατυχήματα και δυστυχήματα που γίνανε, είχαν βγει δήμαρχοι και κοινοτάρχες και αντιδρούσαν γιατί θα χάνανε πελατεία τα μαγαζιά της περιοχής.
Πάει και το δρέπανο καληνύχτα
Μαλον ο Μαλουτας θέλει να περνάει από το δρέπανο από τον περιφεριακο, γιατί μ αυτά τα πρόβλημα τα που δημιουργη δεν βλέπω να ξανα έρχεται ούτε για χαλβά στο πανηγύρι. Ευτυχώς λίγος καιρός του μενη
Σταματάνε πάνω στο δρόμο εννοεί και κλείνουν την κυκλοφορία.
Καλώς να γίνει.
100 χρόνια πίσω το Καράτσιλάρ… Προτιμούν τον δρόμο μέσα από το χωριό, αντί για την ασφάλειά τους.
Τους ίδιους τους Δρέπανιωτες με τι ταχύτητες οδηγούν μέσα στο Δρέπανο, δεν τους βλέπεις; Γιατί δεν μιλάς για οδηγική συμπεριφορά και σεβασμό πρώτα σε αυτούς;;;