Έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030, κατά την τέταρτη συνεδρίαση της αρμόδιας Κυβερνητικής Επιτροπής

29 Νοεμβρίου 2022
19:33

 

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022, η τέταρτη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, με βασικό θέμα την έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου  Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής κ. Ελευθέριος Οικονόμου,  η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα, ο  Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας και η Γενική Γραμματέας Υποδομών κα Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Κατά την εισήγησή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η αποδοχή του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου σηματοδοτεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα της Κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και δική του. Ο κ. Παπαδόπουλος παρουσίασε τις προτεραιότητες της συνεδρίασης της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, οι οποίες συνοψίζονται στα εξής θέματα:

–       Έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030

–       Επικαιροποίηση και Προτεραιοποίηση δράσεων για την Οδική Ασφάλεια

–       Σχέδιο Νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

–       Ενημέρωση για το έργο της ερευνητικής υποδομής ENIRISST, με έμφαση στο Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, τα εργαλεία χρηματοδότησης υποδομών και τη βάση αξιολόγησης συγχρηματοδοτούμενων έργων

–       Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το ποδήλατο, ενόψει του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο.

Συνοψίζοντας, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε:

«Εγκρίναμε σήμερα το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Δρομολογείται η αναμόρφωση του κυρωτικού πλαισίου του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με στόχο τη συμμόρφωση των οδηγών και την επιβολή δίκαιων ποινών, που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα της κάθε παράβασης και να αφορούν κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς. Η παροχή καλής ποιότητας δεδομένων μέσα από το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα εξασφαλίσει, ταυτόχρονα, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας. Θέτουμε σήμερα τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη πολιτική η οποία θα διαμορφώσει συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης πεζών και οχημάτων, προωθώντας παράλληλα τις ήπιες μορφές κινητικότητας, όπως το ποδήλατο, με τον Οδηγό Δημόσιας Πολιτικής που αποτελεί τον πυρήνα του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο».

8 σχόλια

  • Ποια οδική ασφαλεια; και ποιά εναπομείναντα αυτοκινητα;Κι ο μητσοτακης αρχισε να μυρίζει εκλογές,
    ως υαινα που μυρίζεται από μακριά το πτώμα,
    μυρίζει κι αυτός το πτώμα της ετοιμοθάνατης
    ελληνικής κοινωνίας,όπως την κατάντησε με τις αμέτρητες πληγές του Φαραώ,10+10+ απειρο, κληροδότημα της επιτελικης του
    μπουρδολογιας.
    Μια τετραετία άδειος πίνακας,tabula rasa.

  • Στη δυτική Μακεδονία για να πας οδικώς στη Θεσσαλία ή στην ανατολική στερεά Ελλάδα πρέπει να περάσεις από την υψηλή γέφυρα Σερβίων και μετά το Σαρανταπορο. Ποια η οδηγική ασφάλεια κύριε Υφυπουργέ; Τα αχρείαστα φανάρια στη γέφυρα;

    • Ο κ.Υφυπουργος δεν εχει την αναγκη να μεριμνησει για την οδικη ασφαλεια των Δυτικομακεδονων.Αφου αυτος ζει μονιμα στην Αθηνα. γκαϊλιες τρανος τον εκοψε για εμας.

  • Χειρότερος και ποιο επικίνδυνος δρόμος που να συνδέει ολόκληρη περιφέρεια με την Θεσσαλία δεν υπάρχει, πότε επιτέλους θα σκύψετε στο πρόβλημα; Με την γέφυρα τι θα κάνετε; Αν συμβεί κάτι τι θα γίνει;
    Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για που και ποιόν;

  • Τον δρόμο για ΤΕΙ τριάντα χρόνια τον φτιάχνουν και πάλι άφτιαχτος είναι. Πάλι τα αυτοκίνητα φεύγουν. Πάρε παράδειγμα βγάλε συμπέρασμα. Το πήρα απόφαση σ΄ αυτή τη χώρα με τίποτα δεν σωνόμαστε!

  • Σχέδιο … 2 φορές υφυπουργός ούτε τα χρήματα για την μελέτη του έργου.
    Περαστικά Κοζάνη. Περαστικά Δυτική Μακεδονία. Έχεις δικό σου υφυπουργό και 0 στο πηλίκο.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.