Εκδήλωση με τίτλο «Ευκαιρίες και Προοπτικές του Ελλάδα 2.0», διοργάνωσαν, το μεσημέρι της Τετάρτης 1/2, στη Στέγη Ποντιακού Πολιτισμού, στην Κοζάνη, το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας, το Υπουργείο Οικονομικών και η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού του Ταμείου Ανάκαμψης. Στην εκδήλωση, μίλησαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης και ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητήριου Ελλάδας, Κωνσταντίνος Κόλλιας, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος του περιφερειακού τμήματος Δυτικής Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Δημήτρης Κοεμτζόπουλος. Όπως ανέφερε ο Αναπληρωτής Υπουργός μέσα στο Φεβρουάριο ξεκινά η αστική ανάπλαση στην Κοζάνη με τη δημοπράτηση της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής, σε έκταση συνολικής επιφάνειας 14.287,86 τ.μ., που θα ενοποιήσει δύο μεγάλα τμήματα της πόλης, ικανοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα των κατοίκων, καθώς θα καλύψει το υφιστάμενο όρυγμα.
εργαζομενοι…
E OXI KAI APKETOΣ ..
130 ATOMA EΙΧΕ. TA 40 EINAI AΠO AΛΛOYΣ NOMOYΣ, ENΩ ΔEN EXOYN EPΘEI ΠANΩ AΠO 20 OIKONOMOΛOΓOI…
Το συγκεκριμένο έργο είναι πολύ σημαντικό για την νότια Κοζάνη.
Επιτέλους θα “φύγει” η τεράστια τρύπα που και κινδύνους εγκυμονεί και αποκόπτει την περιοχή στα δύο.
Μπράβο σε όσους συνέβαλαν
Ο Μαλούτας “κέρδισε” το έργο του Λευτέρη.
Πάλι προεκλογική φιέστα και εκθέσεις ιδεών; Δεν τραβάει η νουδούλα με τη δίκαιη μετάβαση…
Kozan σκαντζαρεις το δίδυμο φωτιά Αμανατίδη Μαλουτα
Στην ουσία σκεπάζει την παλιά σιδηροδρομική γραμμή;
Αρα δεν θα γίνει ποτέ σιδηροδρομική γραμμή που θα περνάει από Κοζάνη,το νούμερο ένα κομμάτι που θα έφερνε επενδύσεις (το τρένο το εμπορικό).
Κάνεις λάθος. Είναι στην λογική σήραγγας. Η τρύπα διατηρεί την δυνατότητα διέλευσης τρένου αλλά το πάνω τμήμα δεν θα είναι κενό αλλά καλυμμένο
Πείτε όμως και ένα μπράβο στο Δεσποτίδη κάποιος έτσι για να ξέρουμε τι λέμε γιατί χωρις αυτόν δεν θα υπήρχε το έργο. Και όταν κάνετε το ΟΣΕ πείτε και ένα μπράβο στο Λευτέρη
https://kozan.gr/archives/418666
Ε αυτό εννοείται καθώς αν ήταν έργο Μαλούτα θα ήταν σε καμιά Σκρκα
φτωχεια καταραμενη στο κυβερνων κομμα πεινανε αυτα τα καημενα προσωπα
ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝΕ ΠΙΣΩ;
Αναζητείται υγιής επιχειρηματικότητα στη χώρα όπου τα επιμελητήρια αντί να προασπίζονται τα συμφέροντα της αγοράς, αποτελούν τον προθάλαμο του κομματικού σωλήνα!
Παντεσπάνι παντεσπάνι για τους λουδοβίκους,Ελλαδα 2.0 μεγάλα έργα ανάπτυξης και δεξιό σανό για όλους.
Λοαθάλασσα πήγε μας σώσανε οι συγκεκριμένοι κύριοι.Οι μισοί δεν μένουν καν στην περιοχή και είναι εκπροσωποί μας.Μεγαλύτερη καταστροφή απο το να έχουμε αυτή την κυβέρνηση δεν έχει ξαναυπάρξει.Ξαναβγάλτε τους να τρώνε με χρύσα κουτάλια.
με τη δημοπράτηση της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής, σε έκταση συνολικής επιφάνειας 14.287,86 τ.μ…… Πία γραμμή αυτή που ανακαινίστηκε από το 2003 – 2007 οπότε και έκλεισες στα πλαίσια της εξυγίανσης της Τραινοσέ, με το πρόσχημα ότι κρίθηκε ζημιογόνα;
2 επιβάτες είχε το τρένο και είχε ανοίξει η Εγνατία στην Καστανιά. Εσύ τι λες δεν ήταν ζημιογόνα?
τριχες!!!!
Μαζεύτηκαν οι κομματαρχες του Μητσοτάκη γισ να μοιράσουν προεκλογικό σανο σε όσους ιθαγενείς τους πιστεύουν ακόμη.
ΑΡΕ ΒΑΒΛΙΑΡΑ ΤΟ ΈΠΙΑΣΕΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ, ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΆΡΧΗΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΟΥΡΝΟΥΆ ΠΡΕΦΑΣ ΜΟΙΡΆΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΝΌ ΣΤΗΝ ΑΊΘΟΥΣΑ ΑΥΤΗ; ΕΥΤΥΧΩΣ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΎΤΕΡΟ ΛΌΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ!
Μα να λείπει,ο κατανας?δεν το περίμενα,η αλήθεια είναι!
Η ενωση της πολης γινεται μονο αν γινει ο δρομος αναμεσα απο τον ΟΣΕ.Ετσι θα επικοινωνησουν τα Πλατανια με την πολη.Σε διαφορετικη περιπτωση θα γινει μονο για τους εργολαβους κι οχι για τους κατοικους της περιοχης.Εμεις θελουμε να πηγαινουμε στα σπιτια μας απο μεσα απο τον ΟΣΕ κι οχι να περναμε ολη τη Γκερτσου και τη Μακρυγιαννη και την Καρυδιτσας.
Εσύ φίλε ζεις απ’την άλλη πλευρά του σταθμού και για αυτό δεν μπορείς να δεις την χρησιμότητα και την επικινδυνότητα που έχει η κατάσταση στην πλευρά Πλατανιά Πανόραμα.
Και φυσικά θα πρέπει να γίνει και η διάνοιξη που λες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διορθωθεί μια κατάσταση στα όρια του επικίνδυνου με 20 Μ. χάσμα.
Παρτον ένα και βάρα τον άλλο,
όλα αυτά τα μυαλά μαζί πιστεύω μπορούν να λύσουν μια εξίσωση τρίτου βαθμού σε κάνα τετράωρο
Κασαπίδης και Μαλουτας άφωνοι.!!!
Πως δέχονται τέτοια υποτίμηση όταν αυτοί είναι οι οικοδεσπότες και άρχοντες ο ενασ της περιφερειασ Δυτικής Μακεδονίας και ο αλλοσ της πρωτεύουσας δλδ του Δήμου Κοζανης..!!!
Κι οι άλλοι οι τοπικοί διοργανωτές και οι πρωτευουσιάνοι δεν ντρέπονται λίγο..!
Αλλά πως να ντραπούν αφού τους αφήνουμε να μας λένε τα ανέξοδα παραμύθια τους. .!