Πρωτοβουλία Πολιτών Πτολεμαίδας: Nέα μέλη προστέθηκαν στο Συντονιστικό Όργανο της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ»

22 Φεβρουαρίου 2023
08:30

 

Συνδημότισσες , Συνδημότες

Όπως σε τακτά χρονικά διαστήματα κάνουμε έτσι και σήμερα έχουμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι.

Στο διάστημα των σχεδόν δύο ετών λειτουργίας μας βγήκαμε μπροστά και ζητήσαμε αλλά και ζητάμε την ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ για την υπόθεση της χάραξης της ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ «ΑΛΒΑΝΙΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΒΕΡΟΙΑ.

1). Στείλαμε δεκάδες επιστολές και στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ζητήσαμε απαντήσεις στην ΑΔΙΚΙΑ που προσπαθούν κάποια «σκοτεινά κέντρα» να επιβάλουν σε βάρος της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας. Πήραμε απαντήσεις που άλλες δημοσιεύσαμε και άλλες δεν είναι επί τους παρόντος δημοσιεύσιμες.

2). Κάναμε συναντήσεις με θεσμικούς παράγοντες, τοπικούς Ελλάδος αλλά και Ευρώπης.

3). Σε όλο αυτό το διάστημα βγάλαμε στην δημοσιότητα την αλήθεια και όχι το ψεύδος και την παραπλάνηση που διακινούν τα γνωστά παπαγαλάκια του κ. Μ. Παπαδόπουλου, που δεν τολμά να μας απαντήσει σε όσες επιστολές και ερωτήματα του έχουμε υποβάλει.

4). Σε επόμενο δελτίο τύπου θα έχουμε νέες ερωτήσεις προς τον κύριο υφυπουργό που εξαγγέλλει όλο έργα σιδηροδρόμου αλλά για την παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για μη τήρηση συμφωνίας σχετικά με τις υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου, (« Η Επιτροπή κίνησε διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας τον Δεκέμβριο του 2020 και απέστειλε αιτιολογημένη γνώμη τον Δεκέμβριο του 2021. Δεδομένου ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να παραβιάζει την οδηγία, η Επιτροπή αποφάσισε πλέον να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.») ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ο κ. υφυπουργός!!!!

5). Τέλος ενημερώνουμε πως αποχώρησε (εδώ και τρείς εβδομάδες περίπου) από το Συντονιστικό Όργανο ο Απόστολος Καλαϊτζόπουλος, για λόγους που ο ίδιος μόνον ξέρει και δεν μας διευκρίνισε.

Όμως νέα μέλη προστέθηκαν στο Συντονιστικό Όργανο της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ» που μερικά μάλιστα είναι και έξω από τα όρια της ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ, και αυτά είναι:

1). Αλεξιάδης Βασίλειος από Θεσσαλονίκη

2). Αλεξόπουλος Κωνσταντίνος από Πτολεμαΐδα

3). Αρσενίδης Ηλίας από Πτολεμαΐδα

4). Βλάχου Αντιγόνη από Πτολεμαΐδα

5). Δελογλίδης Δημήτριος από Σέρρες

6). Δημητριάδης Δημήτριος από Έδεσσα

7). Ιγνατιάδης Αβραάμ από Σκύδρα

8). Παπακώστας Σιμεών από Θεσσαλονίκη

9). Σάκκος Θεοδόσιος από Θεσσαλονίκη

10). Τερζίδης Γεώργιος από Πτολεμαΐδα

11). Τσιλφίδου Ευαγγελία από Πτολεμαΐδα

12). Τσομπανάκης Χρήστος από Πτολεμαΐδα

Καλωσορίζουμε λοιπόν τα νέα μέλη του Συντονιστικού Οργάνου, που με αγάπη και δίψα για δουλειά προσέγγισαν την «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» και εντάχθηκαν στην αρχική ομάδα.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…..

 

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :

[email protected]

 

17 σχόλια

  • Το πιο εύκολο πράγμα είναι να τραβάς ευθείες πάνω στους χάρτες. Στο πραγματικό έδαφος χρειάζεται να συνυπολογίσεις και τη γεωμορφολογία του εδάφους.

    • Η μελέτη υπάρχει και ειναι τεκμηριωμένη. Εσύ κάνεις ότι δεν την γνωρίζεις γιατί προσπαθείς να εξυπηρετήσεις μόνο το δικό σου προσωπικό όφελος.
      Όμως τα χρήματα της Περιφέρειας δεν ανήκουν όλα στην Κοζάνη αλλά θα πρέπει να αποδίδονται και στις άλλες πόλεις αναλογικά με τον πληθυσμό τους.

      • από τα εξακόσια μέτρα υψόμετρο κατεβαίνουμε στα πενήντα μέτρα.
        Μάλλον λέτε για οδοντωτό σιδηρόδρομο όπως τα Καλάβρυτα.
        Η τρύπα απες σι μες θα τερει τα τρια – πεντε πιγάδια!
        Ως ανέκδοτο μπορεί να χαρακτηριστεί.
        Καλή η προσπάθεια αλλα ας επικεντρωθούμε στα γήινα όπως σχολεία, νοσοκομεία και δουλειές.

    • Επειδή κάνεις ότι τα ξέρεις όλα και γράφεις για γεωμορφολογία του εδάφους. Η γεωμορφολογία του εδάφους για την σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας γνωρίζεις ποια είναι;;;;Διάβασε παρακάτω και αυτά δεν είναι κανενός “άσχετου” αλλά ενός έμπειρου πολιτικού μηχανικού του κ. Οδυσσέα Τράντου*
      3. Η χάραξη δεν ήταν η πλέον οικονομική…
      Εναλλακτικές προτάσεις κατασκευής
      Η προοπτική μη επάρκειας των διαθέσιμων πόρων, οδηγεί το Κράτος στην απόφαση για τοπικές τροποποιήσεις της χάραξης και της εν γένει κατασκευής, αλλά, κυρίως, στη για πρώτη φορά διατύπωση της ιδέας εγκατάλειψης κατασκευής του τμήματος Κοζάνη – Βέροια.
      Προκειμένου να μελετηθούν οι προτάσεις αυτές, οι εργασίες διακόπτονται το Νοέμβριο του 1929, αλλά πριν την επανέναρξή τους, μια νέα πρόταση υποβάλλεται: για τον περιορισμό του κόστους, προτείνεται νέα χάραξη σύμφωνα με την οποία η γραμμή θα πρέπει μετά το Καρπερό να κινηθεί ανατολικά και, περνώντας από την κοιλάδα του Αλιάκμονα, τελικά να καταλήξει στην Κουλούρα (στο 57ο χιλιόμετρο της γραμμής Θεσσαλονίκης – Νέου Καυκάσου), παρακάμπτοντας τα Γρεβενά, τη Σιάτιστα και την Κοζάνη.
      Η υποβολή της νέας αυτής χάραξης οδηγεί σε παράταση των μελετών των προτάσεων μέχρι του Αύγουστο του 1930 (και ενώ η διακοπή των έργων σε αυτό το διάστημα έχει οδηγήσει σε ζημίες λόγω τόκων, αποζημίωσης εργοληπτών κ.λπ. της τάξης των $500.000 τουλάχιστον)
      Η επιτροπή που μελέτησε της προτεινόμενες τροποποιήσεις, τελικώς εισηγήθηκε:
      • την απόρριψη της νέας αυτής χάραξης, μιας και μολονότι οικονομικότερη, οδηγούσε τη γραμμή σε σαθρά εδάφη (που θα έπρεπε να ενισχυθούν, χωρίς ωστόσο να απαλείφεται η επικινδυνότητά τους…) και, κυρίως, σε περιοχές τελείως αραιοκατοικημένες
      *Ο κ. Οδυσσέας Τράντος, Πολιτικός Μηχανικός από τα Τρίκαλα παραχώρησε μέρος της πολύτιμης ιστορικής… διπλωματικής του εργασίας που αναλύει και λύνει όλες τις απορίες μας…
      https://trikala365.gr/istoriko-sidirodromikis-gramis-apotin-kalampaka-prostin-kozani/

  • Ο τοπικισμός της Κοζάνης δημιουργει συνεχώς προβλήματα στην Πτολεμαΐδα. Προσπαθεί συνεχώς να κλείσει το Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας, δεν αφήνει να περάσει η νέα διδηροδρομική γραμμή από την Πτολεμαΐδα για να μην δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στην Πτολεμαΐδα και αυτές να μεταφερθούν στην Κοζάνη, χρησιμοποιεί τα χρήματα για την απολιγνιτοποίηση προς όφελος μόνο της Κοζάνης.

    • Εγω ο κακος Κοζανιτης θα σε ρωτησω το εξης: υπαρχει αλλη πολη της Ελλαδος μη πρωτευουσα Νομου, η οποια να γνωρισε τετοια αναπτυξη οσο η Πτολεμαιδα τα τελευταια 40 – 50 χρονια;

      • Μιλάς για τον μεγάλο αριθμό φοιτητων που έχει η Κοζάνη και αυτοί αποφέρουν κατά μέσο όρο σε κάθε οικογένεια της Κοζάνης τουλάχιστον 600 € ανά μήνα.
        Αυτά το ποσά θα έπρεπε να μοιράζονται και στην Πτολεμαΐδα.
        Επίσης η Κοζάνη εχει τεράστιο σριθμό δημοσίων υπαλλήλων.
        Άρα δεν μπορει να γίνει σύγκριση.
        Σαφώς η Κοζάνη χρησιμοποιεί τα χρήματα της Πτολεμαΐδας.

        • Τα “χρηματα της Πτολεμαιδας”….τί λεει ο ανθρωπος…θα τρελαθουμε…ελα μια βολτα στους κεντρικους εμπορικους δρομους της Κοζανης να δεις που το 60% των μαγαζιων ειναι ανοικιαστα…..και στο τελος τελος ΜΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ μπορει να εχει ο Νομος και οχι δυο….πως να το κανουμε…

          • Ποια πρωτευουσα βρε ανθρωπε μας το γραφεις και με κεφαλαια ελεος γελανε και τα κατσικια στα βουνα
            συνελθετε μωρε εκει στη Σουρδια…εχετε δωσει λανθασμενα στον εαυτο σας εναν τιτλο απο μονοι σας που ουτε στεκει ουτε και ισχυει κιολας… ακου πρωτευουσα νομου αχαχααχα ελεος τι αλλο θα ακουσουμε. Ειστε απλα μια πολη λιγο μεγαλυτερη απο την Πτολεμαιδα τιποτα παραπανω. Ουτε ειστε το αγιο δισκοποτηρο για να χρηζετε διαφορετικης αντιμετωπισης απ τους αλλους. Αιντε ξυπνηστε γιατι μας εχετε κουρασει τοσα χρονια.

  • Ώπα ώπα ώπα!!! Δηλαδή αντί η γραμμή να πάει από την κοιλάδα του Αλιάκμονα (όπως η Εγνατία) με λίγα τούνελ, είναι πιο εύκολο να τρυπηθεί ολόκληρο το βέρμιο για να είναι ευχαριστημένη η πτολεμαϊδα;;;;
    Δε γίνεται μάλλον αποκριάτικο είναι αυτό! Νόμιζα η Κοζάνη είναι η πρωτεύουσα του καρναβαλιού αλλά μάλλον έχασε τα σκήπτρα από κάποιους εκεί στην πτολεμαϊδα!

  • Κάποτε θέλανε την έδρα της νομαρχίας, μετά το Στρατηγείο, αργότερα ζητούσαν να περνάει η Εγνατία οδός απο την πόλη τους, μετα πάλι την έδρα του πανεπιστημίου, μετά πανεπιστημιακά τμηματα χωρίς να έχουν υποδομές, ζητούν επισης να μην γίνει νεο νοσοκομειο σε μια πόλη 70000 κατοικων…..και μετα λενε τους κοζανιτες τοπικιστες. Ελεος!!!!!!!!

  • Θέλω να γκρεμίσουμε τον Όλυμπο και τα Πιέρια για να γίνει ο λίμνη θάλασσα. Ετοιμάζω μελέτη σε λαδόκολλα μόλις φάω την μπουγάτσα μου.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.