Καιρός να συνέλθουμε (του Απόστολου Παπαδημητρίου)

13 Μαρτίου 2023
09:47

            Κυκλοφόρησε πρόσφατα από τα Ελληνικά ταχυδρομεία σειρά 4 γραμματοσήμων, στα οποία εικονίζονται ομοφυλόφιλα ζεύγη. Τα ΕΛΤΑ ιδρύθηκαν από τον πρώτο κυβερνήτη της χώρας, τον Ιωάννη Καποδίστρια ως δημόσια υπηρεσία. Το 1970 απόκτησαν τη μορφή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου. Το 2006, μετά από συμφωνία με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ανέλαβαν και τραπεζικές υπηρεσίες. Το 2013, στα πλαίσια δήθεν του υγιούς ανταγωνισμού, επετράπη η ίδρυση και λειτουργία και άλλων ομοειδών επιχειρήσεων. Κάποια χρονική στιγμή τα ΕΛΤΑ έγιναν μετοχική εταιρεία. Στράφηκαν και σε άλλες δραστηριότητες και το 2016 έγιναν πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, στην προσπάθεια να γονατίσει η κρατική ακόμη, πλην μετοχική πλέον ΔΕΗ. Είχε προηγηθεί ο ανταγωνισμός της ΔΕΗ προς τον κρατικό ακόμη τότε ΟΤΕ με τη θυγατρική Tellas, η οποία, μετά από πληθώρα διαφημίσεων, ναυάγησε και πωλήθηκε! Το 2018 η συμμετοχή του Δημοσίου στην επιχείρηση μεταβιβάστηκε σε ιδιώτες. Το ουσιώδες είναι ότι τις αποφάσεις λαμβάνουν πλέον αυτοί για όλα τα θέματα και, βέβαια, για τις σειρές γραμματοσήμων, που θα τεθούν σε κυκλοφορία.

            Το 2021 θα έπρεπε να εορτασθεί πανηγυρικά η 200η επέτειος από την έναρξη της επανάστασης για την αποτίναξη του μακραίωνου οθωμανικού ζυγού. Τα ΕΛΤΑ τίμησαν τους θυσιασθέντες με δύο σειρές γραμματοσήμων. Η πρώτη, δύο τεμαχίων, απεικόνιζε το σήμα της άνευρης επιτροπής εορτασμού, που συστάθηκε με κυβερνητική απόφαση, στην οποία πρόεδρος ορίστηκε πρόσωπο, που ελάχιστα έχει πείσει με τη δημόσια δράση του ότι εμφορείται από τις αξίες και τα οράματα των σκλαβωμένων προγόνων μας. Η δεύτερη, τεσσάρων τεμαχίων, ευτυχώς απεικόνιζε στιγμές της προετοιμασίας αλλά και του αγώνα, πίνακες Ελλήνων καλλιτεχνών. Φαίνεται όμως να κυκλοφόρησαν σε μικρό αριθμό και ίσως αποκτήσουν κάποτε συλλεκτική αξία.

            Πρόσφατα τα ΕΛΤΑ έθεσαν σε κυκλοφορία σειρά τεσσάρων τεμαχίων, στα οποία προβάλλεται η ομοφυλοφιλία. Ιδιωτική επιχείρηση είναι, θα ισχυριστεί κάποιος, ό,τι θέλει κυκλοφορεί! Δεν είναι ακριβώς έτσι. Υποτίθεται ότι το Κράτος ελέγχει ακόμη τα συμβαίνοντα στην επικράτειά του και έχει το δικαίωμα να παρεμβαίνει εμποδίζοντας την προβολή «αξιών» που απαξιώνουν τις αξίες, με τις οποίες πορεύτηκαν οι πρόγονοί μας επί αιώνες. Η ρήση ότι οι ασκούντες την εξουσία «απλώς προεδρεύουν» είναι τραγικά πραγματική. Τραγικότερη είναι η πραγματικότητα ότι και οι κρατούντες αποδέχονται, όπως δείχνουν, τις «αξίες», που επιχειρείται να γίνουν αποδεκτές από τους λαούς και μεταξύ αυτών και του ελληνικού!

            Σε αντίθεση προς τους προβάλλοντες τις νέες «αξίες» υπάρχουν ακόμη αφελείς ή υποκριτές, που βαυκαλίζονται με την ψευδή εντύπωση ότι η χώρα μας κατοικείται, κατά συντριπτική πλειοψηφία, από πρόσωπα με προσήλωση στις πατροπαράδοτες παραδόσεις. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Τιε νέες «αξίες», και μεταξύ αυτών την ομοφυλοφιλία, προβάλλουν οι βιώνοντες τα πάθη. Και είναι η Εκκλησία, η οποία σαφώς διακρίνει την υγιή από την παθολογική κατάσταση της ψυχής σε όλες της τις εκφάνσεις.

            Καλό είναι να τονίσουμε, προς άρση παρεξήγησης ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας θεωρούν ως ρίζα των κακών τον ανθρώπινο εγωισμό και την υπερηφάνεια. Η ηθική της Εκκλησίας διαφέρει σημαντικά από την προτεσταντική, που επικεντρώνεται στη στηλίτευση των γενετησίων παρεκτροπών. Η ομοφυλοφιλία δεν είναι φοβερότερο πάθος από την απληστία, την άγρια εκμετάλλευση, τον εξανδραποδισμό εικόνων του Θεού, την άμετρη φιλοδοξία και την καθηγεμόνευση. Η Εκκλησία στηλιτεύει πρωτίστως την προβολή με υπερηφάνεια του πάθους της ομοφυλοφιλίας. Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει με όλους, όσοι έχουν κυριευθεί απ’ αυτό, παρά μόνο μ’ αυτούς, που οργανώνουν τις κατ’ έτος παρελάσεις υπερηφάνειας με τη θερμή υποστήριξη των διαφεντευτών του πλανήτη, οι οποίοι μέσω των κατά τόπους πρεσβειών και προξενείων των ΗΠΑ πρωτοστατούν στην επιτυχία τους. Όμως οι «διαρρηγνύοντες τα ιμάτια» για την κατάπτωση των αξιών, δεν τολμούν να δείξουν τους κυρίους ενόχους, το διεθνές σύστημα εξουσίας, και στρέφονται συλλήβδην κατά των κυριευμένων από το συγκεκριμένο πάθος, χωρίς να αναλογίζονται τα πάθη από τα οποία είναι αυτοί κυριευμένοι!

            ΟΙ διεκδικητές δικαιωμάτων ή δικαιωματιστές, έχοντες την αμέριστη υποστήριξη των εξουσιαστών του πλανήτη έχουν αποκτήσει αρκετά δικαιώματα. Στη χώρα μας απομένει μόνο η υιοθεσία τέκνου από ομοφυλόφιλα, ζεύγη. Και αυτό σύντομα θα το αποκτήσουν. Έχουν δύναμη, που καμμιά άλλη κοινωνική ομάδα δεν διαθέτει. Τους δέχεται ο πρωθυπουργός, που δεν έχει χρόνο να δεχθεί τους πολύτεκνους. Τους ικανοποιεί η βουλή, η οποία ωθεί σε απόγνωση τους αγρότες, με συνέπεια να συρρικνώνεται η πρωτογενής παραγωγή. Ωθεί ακόμη τους νέους επιστήμονες στη μετανάστευση προς αναζήτηση εργασίας. Και όμως οι μόνοι που διαμαρτύρονται ότι αδικούνται είναι οι παρελαύνοντες με υπερηφάνεια, αν και διατρέχει τον κίνδυνο, αν κάποιος τους ψέξει, να εναχθεί, λόγω ψηφισθέντος νόμου, που απεκλήθη αντιρατσιστικός!

            Η Εκκλησία κάνει σαφή τη διάκριση μεταξύ αμαρτίας και αμαρτωλού, που είμαστε όλοι. Συνεπώς η κατάκριση συνανθρώπου μας, που εμφορείται από πάθος, προσκρούει στον λόγο του Χριστού: «Υποκριτή βγάλε πρώτα το δοκάρι από το δικό σου μάτι».

            Κάποιοι βγάζουν ιαχές θριάμβου, βλέποντας και εκκλησιαστικά πρόσωπα να πορεύονται στον δρόμο της εκκοσμίκευσης και της απεμπόλησης της ευαγγελικής διδασκαλίας. Δεν πρόκειται για προσαρμογή της Εκκλησίας στις νέες κοινωνικές συνθήκες, αλλά για τραγικό πνευματικό ολίσθημα των εν λόγω προσώπων. Και βέβαια δεν είναι το μόνο. Ολισθήματα είναι και η σιωπή μπροστά στα όσα γράψαμε πιο πάνω: Στην απληστία, στην άγρια εκμετάλλευση, στον εξανδραποδισμό εικόνων του Θεού, στην άμετρη φιλοδοξία και στην καθηγεμόνευση.

                                                            «ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

27 σχόλια

  • Είστε οαση, πραγματικά. Στο όνομα της Δημοκρατίας κ της ελευθερίας της έκφρασης, επήλθε ο φόβος κ η φίμωση. Ναι είναι παθος, είναι στρέβλωση της φυσης, είναι δαιμόνιο κ μάλιστα κολλητικο.. Όπως τα περισσοτερα των παθών. “Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος εισαι” έλεγε κάποτε ο λαός όταν χρησιμοποιούσε παροιμίες. Κάπου κοντά στο 70 καταργήθηκε από τη διεθνή ψυχιατρική βιβλιογραφία ως πάθος ψυχικής διαταραχής. Το πρόσχημα ήταν η εξάλειψη του φαινομένου. Δυστυχώς πλέον μιλάμε για 3ο φυλο κ στους δρόμους βλέπουμε κορίτσια η αγόρια στην εφηβεία να έχουν ομοφυλοφιλικές περιπτύξεις ανερυθρίαστα κ απροκάλυπτα. Λέγεται ότι σε σχολεία της Αυστραλίας οι δάσκαλοι ενθαρρύνουν κ πολλές φορές προτρέπουν αναίτια τα παιδιά σε δηλώσεις αλλαγής φύλου. Οι γονείς εξαναγκάζονται σε ιδιωτικη εκπαιδευση στο σπιτι. Ως που θα παει η κατρακυλα; Σημειωση: δεν κατηγορώ ανθρώπους, αλλά το πάθος. ετυχα με συγγενείς κ φίλους ομοφυλόφιλους. Δεν τους απεριψα.. Άλλο όμως να αγαπάς τον άρρωστο κ άλλο την αρρώστια.

    • Στη φύση δεν υπάρχουν στρεβλώσεις, αυτές είναι κατασκεύασμα των ανθρώπων για προφανείς λόγους, ανάλογα με την ιδεολογία και τα συμφέροντα των κάθε φορά κρατούντων.

      • Συμφωνώ. τα ζωα δεν παρουσιαζουν σοδομιστικές συμπεριφορες, ουτε ομοφιλοφιλικες ανωμαλιες. εκτος κι αν συγκαταλαγούμε τελικα- οι ανθρωποι στα ερμαφροδιτα..

      • Όντως στη φύση ΥΠΑΡΧΟΥΝ στρεβλώσεις ενίοτε και, γι΄αυτό χαρακτηρίζονται ως ¨παρά φύσιν συμπεριφορές¨.

  • Β. Λεβέντης στη Βουλή : Ποιός σας είπε ότι η Εκκλησία δεν αγαπάει τους ομοφυλόφυλους. Τους αγαπάει, τους θέλει μετανοούντες !

    30 Ιουν 2021 Κ.Μητσοτάκης: Τὰ ἐμβόλια διχάζουν ἀλλὰ οἱ ΛΟΑΤΚΙ μᾶς ἑνώνουν

  • Συνεχίζετε τα σκοταδιστικά κείμενά σας. Εσάς που τόσο κόπτεστε για την αλήθεια, τη δικαιοσύνη, την αγάπη και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, δεν σας είδα να γράφετε κάτι για τον Αμβρόσιο, ο οποίος απέδωσε το δυστύχημα των Τεμπών στην τιμωρία του Θεού λόγω του εορτασμού της Αποκριάς από τους ανθρώπους. Μήπως συμφωνείτε μαζί του; Σας ερωτώ γιατί και εσείς είχατε τοποθετηθεί με παρόμοια χυδαιότητα για τον εορτασμό της Αποκριάς. Περιμένω να λάβετε θέση.

    • 1.…..με παρόμοια χυδαιότητα…………..το στόμα σου λαλεί εκ του περισσεύματος της καρδίας ”Λουκά 6,45″
      2.Με μηδενικά Eκκλησιαστικά βιώματα είναι αδύνατο να κατανοήσετε τον Παπαδημητρίου.

      • Συγνώμη κύριε αλλά ο κ. Παπαδημητρίου έχει υπάρξει θεόπτης; Γιατί εκκλησιαστικό βίωμα για την ορθόδοξη παράδοση σημαίνει ΘΕΟΠΤΙΑ. Ή μήπως υπήρξατε θεόπτης εσείς, οπότε μιλάτε εκ πείρας;

        • Δυστυχώς έχεις κακή πληροφόρηση. Το εκκλησιαστικό βίωμα, όπως μας το δίδαξε ο Χριστός και η παράδοση της Εκκλησία μας, οδηγεί στην Θεοπτία ως αποκορύφωμα του αγώνα του ορθόδοξου χριστιανού μετά το πέρας του βίου του προκειμένου να κερδίσει τον παράδεισο και την κατά χάρη Θέωση.
          Σε εξαιρετικές περιπτώσεις έχουμε ανθρώπους οι οποίοι αξιώνονται σε οπτική επαφή με Αγίους, την Παναγία ή τον Χριστό.
          Δεν σε αναγκάζει κανείς να το δεχθείς.

    • Κατ’ αρχάς οι αποκριές είναι χριστιανική γιορτή. ‘’Κυριακή της Απόκρεω’’. Διαβάζεται η περικοπή από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου που αναφέρεται στη Δευτέρα Παρουσία και την Κρίση που θα ακολουθήσει.
      Είναι η περίοδος προετοιμασίας του χριστιανού (όχι άλλων) για τον αγώνα του την περίοδο της τεσσαρακοστής.
      Επίσης, είναι η εβδομάδα που δεν τρώγεται το κρέας, ως προετοιμασία για την επερχόμενη νηστεία.
      Η χριστιανική αυτή γιορτή αλλοιώθηκε πλήρως από αυτούς που θέτουν ως προτεραιότητα τα γλέντια και την υλική απόλαυση, σε σχέση με την προετοιμασία της πνευματικής τους υγείας προκειμένου να φτάσουν έτοιμοι στην Κρίση και στην πνευματική απόλαυση. Ελεύθερες επιλογές και οι δύο. «Όποιος θέλει ας με ακολουθήσει» είπε ο Χριστός. Δεν ανάγκασε κανένα, δεν κατηγόρησε κανένα, δεν πίεσε κανένα, δεν στέρησε την ελευθερία της επιλογής σε κανένα.
      Τα σχόλιά σου δείχνουν απροκάλυπτα μένος, μίσος, εμπάθεια, φθόνο, μοχθηρία.
      Διαβάζεις το κείμενο με παραμορφωτικό φακό για να φτάσεις στο συμπέρασμα το οποίο ήδη έχεις στο μυαλό σου.
      Η κακεντρέχειά σου δεν σου επιτρέπει να διαχωρίσεις τις έννοιες της αμαρτίας και του αμαρτωλού έτσι όπως ορίζονται από την ορθόδοξη εκκλησία (και βεβαίως μπορείς να διαφωνείς με αυτές, αλλά έχεις την υποχρέωση να σέβεσαι απόλυτα την άλλη άποψη ) και γι’ αυτό περιορίζεσαι στον Αμβρόσιο και μάλιστα για άλλο θέμα από αυτό που πραγματεύεται ο αρθρογράφος. Δεν είναι τυχαίο. Κλασική η μέθοδος του αποπροσανατολισμού.
      Το χειρότερο όμως είναι ότι:
      Απαιτείς για δεύτερη φορά την αφαίρεση του λόγου από κάποιον με τον οποίον διαφωνείς.
      Εσύ ο «διαφωτιστής» απαιτείς σκότος για τις απόψεις που δεν σου αρέσουν.

      • Μάλλον τα δικά σας σχόλια δείχνουν απροκάλυπτα μένος, μίσος, εμπάθεια, φθόνο, και μοχθηρία. Αν όλοι οι Χριστιανοί είναι σαν και εσάς, τότε καλύτερα να μείνω εκτός παραδείσου. Οι Ισπανοί κατακτητές αφού πρώτα κατακρεούργησαν τους αυτόχθονες πληθυσμούς της Λατινικής Αμερικής, στη συνέχεια προσπάθησαν να τους προσηλυτίσουν μιλώντας τους για τον καλό θεό των Χριστιανών, τον παράδεισο και άλλα τέτοια παραμύθια. Τότε σηκώθηκε ο αρχηγός των φυλών της περιοχής και ρώτησε: σε αυτό το υπέροχο μέρος το οποίο μας περιγράφετε και το λέτε παράδεισο, θα βρίσκονται και οι Ισπανοί; Ναι, του απάντησε ο Ισπανός ιερέας. “Τότε εμείς δεν θέλουμε να πάμε εκεί” ανταπάντησε ο φύλαρχος. Νομίζω πως είστε αρκετά ευφυής ώστε να καταλάβετε τι εννοώ.

        • Οι Ισπανοί δεν ήταν Ορθόδοξοι. Η Ορθοδοξία χαίρει άκρας εκτίμησης στην Αφρική. Που να να καταλάβεις εσύ απ΄αυτά ! ἀνὴρ ἄφρων οὐ γνώσεται, καὶ ἀσύνετος οὐ συνήσει ταῦτα. Ψαλμός 91,7
          ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 5-11-2000 Χαίρομαι με τη σκέψη ότι στα επόμενα 100 χρόνια η Ορθοδοξία θα είναι η μόνη ιστορική Εκκλησία που θα υφίσταται. Πιστεύω ότι προσφέρει την πραγματική πνευματικότητα που οι άλλες εκκλησίες δεν μπορούν πλέον να μεταδώσουν. Ευτυχώς υπάρχει η Ορθόδοξη Εκκλησία.
          σερ Στίβεν Ράνσιμαν, Βρετανός κορυφαίος βυζαντινολόγος, αναβαπτισθείς στο Άγιο Όρος
          Βραβεύτηκε από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κ. Στεφανόπουλο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

  • από το pride (παρέλαση ομοφυλοφίλων) της Θεσ/νίκης 2019:
    Στο διάολο η οικογένεια , στο διάολο η πατρίς, η ελλάδα να πεθάνει, να ζήσουμε εμείς.

    ένα σχόλιο από τον φωταδιστή ;

      • Βεβαίως και θα έχετε το σχόλιό μου το οποίο είναι το εξής: Η λέξη “φωταδιστής” δεν υπάρχει. Είναι δημιούργημα/όρος του Κώστα Ζουράρι και δηλώνει αυτόν που πιστεύει στα ιδεώδη του Διαφωτισμού και του καπιταλισμού με μη «διαφωτισμένο» ορθολογιστικό τρόπο, αλλά άκριτα. Δηλαδή περιεχόμενο ορθολογιστικό, μέθοδος ανορθολογική. Θεωρώ το όρο ατυχή. Εξάλλου, λογοπλαστική ικανότητα αναγνωρίζω μόνο στους ποιητές.

  • Αμβρόσιος…από μόνος του ,ένα ζεύγος υποκρισιας και σκοταδισμου στην Κιβωτό του ατέλειωτου Μεσαίωνα.

  • Οι αρχαίοι Εβραίοι έφτιαξαν έναν Θεό, ημέρα Τριτη
    και τον έβαλαν στην κορφή του Σίνα
    και οι Αρχαίοι Έλληνες,έφτιαξαν 12 θεούς,ημέρα τριτη και τους έβαλαν, να κατοικούν
    στην κορφή του Ολύμπου.
    13 θεοι!
    Από κει βγήκε η φράση ” Τρίτη και 13″

    • Δυστυχώς είναι βαθιά και εκτεταμένη σε πολλούς η τρικυμία εν κρανίω. Και σε συνδυασμό με το μένος γίνεται εκρηκτική.

  • Ο Αμβρόσιος είναι Άγιος και μια ημέρα η Εκκλησια
    θα τον αγιοκατατάξει κι ας ήταν χωροφύλακας,στην επταετία.

  • Δεν γνωρίζω κανέναν που να έχει κάνει περισσότερα για την ανθρωπότητα από τον Ιησού. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με τον Χριστιανισμό, αλλά το πρόβλημα είναι με εσάς Χριστιανοί.

    Παρότι αντιπαθούσε τους χριστιανούς, αγαπούσε τόσο τον Χριστό, βαδίζοντας στα χνάρια του, όσο ελάχιστοι πάνω σε αυτόν τον πλανήτη. Και σίγουρα πολύ περισσότερο απ’ όσους δηλώνουν χριστιανοί.

    Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι (Μαχάτμα Γκάντι, Ινδός Πολιτικός
    2 Οκτωβρίου 1869 – 30 Ιανουαρίου 1948)

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.