Αγαπητές κυρίες και κύριοι
Πληροφορήθηκα πως κυκλοφορεί σε τοπική ιστοσελίδα δήλωσή μου για το ολοκληρωτικό κλείσιμο της Υψηλής Γέφυρας των Σερβίων .
Ρωτήθηκα από ορισμένους συναδέλφους σας για το αν μπορώ να δηλώσω εάν πρέπει να κλείσει ολοκληρωτικά η Γέφυρα του θέματος. Κατ’ επανάληψη σε απαντήσεις μου απέφυγα να αναφερθώ σε θέματα στατικότητας για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν είμαι ειδικός επί του θέματος και ούτε διεκδικώ τέτοιο ρόλο. Μάλιστα, πολλές φορές ανέφερα σε ερώτηση αν υπάρχει κίνδυνος για τους διερχόμενους, ότι εγώ βρίσκομαι πολλές ώρες κάθε μέρα στη Γέφυρα.
Αυτό που δήλωσα, προσπαθώντας να περιγράψω και λίγο γλαφυρά το έργο που υλοποιείται, πως υπάρχουν ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ οδηγοί που ακόμη και σήμερα, παραβιάζουν τα όρια μονοδρόμησης και ταχύτητας με κίνδυνο για τους εργαζόμενους που εργάζονται εντός του οριοθετημένου τμήματος του καταστρώματος Αν λοιπόν αυτοί οι εργαζόμενοι κινδυνεύουν από κάποιον ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ οδηγό προτιμώ να κλείσει η Γέφυρα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη δημοσίευση της διευκρίνησης
Με ειλικρινή εκτίμηση
Σάκης Βούρας
Τοπογράφος Μηχανικός
Προ/μενος Τμήματος Εκτέλεσης Συγκοινωνιακών Έργων
Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας
================================================
Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του κ. Βούρα με το τέλος της σύσκεψης:
Κύριε Βούρα, είναι λόγος αυτός;
Βάλτε ένα περιπολικό να εφαρμόσει τον ΚΟΚ. ΈΛΕΟΣ!
Η αντιμετώπιση του προβλήματος όσο και η διαχείριση του είναι ενδεικτική της χώρας μας… Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό….
Κύριε Βούρα είστε ο επιβλέπων του έργου.Αν εσείς και ο Διευθυντής της υπηρεσίας κρίνουν πως πρέπει να κλείσει η γέφυρα. Θα κλείσει.Δεν είναι ώρα για παιδιαρίσματα.
Η δημόσιοι υπάλληλοι της τροχαίας τι κάνουν
Γλαφυρα και επιστημοσυνη δεν συναδουν.
Δεν είστε ποιητής κύριε Βούρα.Οι γλαφυρές περιγραφές επιτρέπονται μόνο στη λογοτεχνία. Και ο διευθυντής γιατί εξαφανίστηκε και δεν παίρνει θέση?
Οι ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ οδηγοι φταινε για την γεφυρα. Νατοι οι ενοχοι ,βρηκαμε που να ριξουμε τις ευθυνες