Γνωρίζετε ότι το kozan.grείναι από τα ελάχιστα site, του είδους του, στην Π.Ε. Κοζάνης, με παραγωγή πρωτογενούς υλικού – ειδήσεων, σταθερά, σε Κοζάνη & τα τελευταία 12 χρόνια και στην Πτολεμαΐδα, καλύπτοντας σε ποσοστό άνω του 80% όλα τα γεγονότα δράσεις που λαμβάνουν χώρα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Δ. Μακεδονίας;
Ο πρόεδρος του ελληνικού τμήματος γεφυροποιών, Ιωάννης Σιγάλας μίλησε στο NaftemporikiTV για την Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων: “Πολύ έμπειρος μηχανικός ο Παναγιώτης Πανέτσος που παρακολουθεί τις εργασίες και κινείται στη σωστή κατεύθυνση” (Βίντεο)
Από την στιγμή που απεφάνθησαν οι ειδικοί ότι υπάρχει έλλειμμα οπλισμό, καλό είναι με την προσωρινή επισκευή, να δρομολογηθεί μια νέα κι ασφαλής γέφυρα.
Ειλικρινά έχετε ιδέα από τεχνικά έργα κυρίως τέτοιου μεγέθους; Ποια σκοπιμότητα θα εξυπηρετεί η νέα γέφυρα που θα κοστίζει εκατομμύρια; Ποιους φόρτους και ποια σύνδεση;
Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι η Γέφυρα Σερβίων δεν επιδιορθώνεται με τίποτα (που δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση) η εναλλακτική είναι γέφυρα Ρυμνίου με βελτίωση των χαρακτηριστικών του εκεί οδικού δικτύου για να χαρακτηριστεί ως εθνική οδός Κοζάνης – Λάρισας και τέλος.
Όσοι ονειρεύεστε νέα γέφυρα στη Νεράιδα ξυπνήστε, δεν λειτουργούν έτσι οι χρηματοδοτήσεις στην ΕΕ
Από την στιγμή που απεφάνθησαν οι ειδικοί ότι υπάρχει έλλειμμα οπλισμό, καλό είναι με την προσωρινή επισκευή, να δρομολογηθεί μια νέα κι ασφαλής γέφυρα.
Ναι και από την πολύ επιστημοσύνη αλλάζει γνώμη ανά τριήμερο.
Ειλικρινά έχετε ιδέα από τεχνικά έργα κυρίως τέτοιου μεγέθους; Ποια σκοπιμότητα θα εξυπηρετεί η νέα γέφυρα που θα κοστίζει εκατομμύρια; Ποιους φόρτους και ποια σύνδεση;
Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι η Γέφυρα Σερβίων δεν επιδιορθώνεται με τίποτα (που δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση) η εναλλακτική είναι γέφυρα Ρυμνίου με βελτίωση των χαρακτηριστικών του εκεί οδικού δικτύου για να χαρακτηριστεί ως εθνική οδός Κοζάνης – Λάρισας και τέλος.
Όσοι ονειρεύεστε νέα γέφυρα στη Νεράιδα ξυπνήστε, δεν λειτουργούν έτσι οι χρηματοδοτήσεις στην ΕΕ