kozan.gr: Χύτρα ειδήσεων: Kέρδισε τις εντυπώσεις στους Σερβιώτες …δεν έπεισε τους Βελβεντινούς

19 Μαρτίου 2023
09:58

 

Η  παρουσίαση των φωτογραφιών με την κατάσταση που βρίσκεται η Υψηλή  Γέφυρα των Σερβίων σε συνδυασμό με τους δραματικούς τόνους που χρησιμοποίησε ο Περιφερειάρχης Δ. Μακεδονίας Γ. Κασαπίδης στην χθεσινή έκτακτη ενημερωτική εκδήλωση στο Πολιτιστικό Κέντρο Σερβίων, όπως για για παράδειγμα όταν είπε: “Αν δεν σκάβαμε εκεί πέρα να εντοπίσουμε αυτή την κατάσταση και λειτουργούσαμε όπως λειτουργούσαν στο παρελθόν, σας ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ότι ήταν χρόνου η γέφυρα να πέσει”,  έπεισαν το μεγαλύτερο μέρος των παρευρισκομένων, στην πλειοψηφία τους Σερβιώτες. Αυτό προέκυπτε, ως συμπέρασμα, από τις εκφράσεις στα πρόσωπά τους, τα χειροκροτήματα και τις κουβέντες που ακολούθησαν, καθώς κι από τη στήριξη, μέσω τοποθετήσεων, μελών της Δημοτικής Αρχής Σερβίων στο πρόσωπο του Περιφερειάρχη, που εξήραν τους χειρισμούς του. Δε συνέβη το ίδιο με τους Βελβεντινούς, οι περισσότεροι εκ των οποίων βρισκόντουσαν στο πίσω μέρος της αίθουσας κι αποχώρησαν σχετικά νωρίς όταν αντιλήφθηκαν ότι τίποτα συγκεκριμένο δεν θα ακουγόταν για το τι μέλλει γενέσθαι με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί. Επιπροσθέτως οι έμμεσες μπηχτές του Δημάρχου Βελβεντού Μ. Στεργίου για τις ευθύνες της Περιφερειακής Αρχής, κυρίως σε μια σειρά ζητημάτων που έχουν να κάνουν με την προετοιμασία των εναλλακτικών διαδρομών (Βλ. δρόμο Πολυφύτου), επέτειναν το κλίμα καχυποψίας, παρά τα όσα ανέφερε ο Περιφερειάρχης.   Θα πρέπει, επίσης, να σημειωθεί πως η απουσία μελών της αντιπολίτευσης του Περιφερειακού Συμβουλίου  (με εξαίρεση  τον εκπρόσωπο της Λαϊκής Συσπείρωσης)  βοήθησαν επικοινωνιακά τον Περιφερειάρχη,  αφού εκτός της Κ. Βέττας – κι αυτή επιγραμματικά – κανείς άλλος δεν αναφέρθηκε σε ευθύνες της Περιφερειακής Αρχής.

 

Η Χύτρα

 

34 σχόλια

  • Τόσα χρόνια πέρασαν τόσες Περιφερειακές αρχές και κανένας δεν ασχολήθηκε με την γέφυρα. Δηλαδή τι θέλουμε σαν λαος; Να πέσει και να κλαίμε ολοι μετά και να ψάχνουμε ευθύνες; Η απόφαση που πάρθηκε ήταν ολοσωστη.

  • Είχε τρία χρόνια να ενεργοποιήσει το υπουργείο και να φτιάξει παράπλευρους δρόμους. Αντ αυτού εβαλε φανάρια και τσιτωσε ολη την γέφυρα με συνεχές φορτίο. Το κατάλαβαν τώρα κ τρέχουν κ δεν φτάνουν οι κολαουζοι να μας κάνουν το μαύρο άσπρο

    • Χωρίς τα σχέδια και τον εντοπισμό της αιτίας του προβλήματος δε μπορούσε να αιτιολογήσει τέτοιες δαπάνες.

  • Ε ναι 4 χρόνια α ΣΥΡΙΖΑ, 120 δεξιά και ΠΑΣΟΚ αλλά για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Βελουχιώτης. Ο άλλος από 3Α σε υπουργαρα μας μια κωλοτουμπα δρονμος

  • αφου κερδισε τους σερβιωτες και ειναι ευχαριστημενοι απ τα παραμυθια που τους ταισε ας τον ξαναψηφισουν

  • Χάθηκε μια επιχειρηματική ευκαιρία . Κάποιος να πούλαγε νερά! Γεμάτο το πολιτιστικό κέντρο (έργο Κωνσταντοπουλου) πουθενά νερο

  • στις εντυπωσεις παντα πρωτοι ηταν οι νουδουλαιοι
    στα εργα οπως παντα μηδεν εις το πηλικον
    ακολουθουν πληρως την γραμμη που τους δινει ο διχαστικος Τερης εκει κατω στο Μαξιμου οταν ελεγε οτι με ενδιαφερει η επικοινωνια και οχι η ουσια. Ο θεος να βαλει το χερι του μην εχουμε τιποτα χειροτερα με τους επικινδυνους που θα εχουμε για λιγο καιρο ακομα πανω απ τα κεφαλια μας.

  • Θα μπορούσε να σταθμεύσει κάποια το όχημά της σε ένα σημείο πριν τη γέφυρα να διαβεί τούτη πεζή και να φτάσει απέναντι όπου θα την περιμένει ένα όχημα γνωστού,συγγενή ή ταξί. Αλλά απαγορεύεται ΚΑΙ η διέλευση των πεζών. Τόσο μεγάλη είναι η ζημιά;; Εξ άλλου οι Νεοέλληνες δεν είναι του περπατήματος/της πεζοπορίας για μεταφορικούς λόγους, άρα ας μη φοβούνται οι αρμόδιοι ότι όλοι θα περνάν στην απέναντι όχθη περπατώντας!!

    • Όχι γιατί υπάρχει επικινδυνότητα και θα εμπόδιζαν τις εργασίες οι πεζοί και οι ψαράδες.

      • Τι λέτε; Πέρασα μια δύο φορές και είδα ότι οι εργασίες γίνονται στις κολώνες/στους πυλώνες ή όπως αλλιώς λέγονται όχι πάντως πάνω στο οδόστρωμα. Υπάρχει επικινδυνότητα(είστε ειδικός;) γράφετε, άρα αυτό σημαίνει ότι ζημιά είνα πάρα πολύ μεγάλη αφότου κινδυνεύει και με τους πεζούς να καταρρεύσει η γέφυρα και άρα οι εργάτες/τεχνικοί ρισκάρουν κάθε μέρα τη ζωή τους.
        Όσο για τους ψαράδες μπορούν να ψαρέψουν από την όχθη από τα πλεούμενά τους ή από τις εξέδρες του Ναυτικού Ομίλου. Voilà!

  • Οι φωτογραφιες που εδειξε ο Κασαπίδης όπως ο ιδιος ανεφερε είναι απο το τέλος τού 2021. Δε μάς εδειξε πώς ηταν η ζημιά στις αρχες τού 2020 πριν μπουν τα φανάρια. Πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία σε γεφυρα με πρόβλημα στατικότητας να βαζεις φανάρια και να συσσωρεύεις τόνους βαρους.

    • Οπτικά γνώριζαν το πρόβλημα της καθίζησης, δεν ειχαν όμως τα σχέδια για να βρούν την αιτία. Τα φανάρια μπήκαν προληπτικά με υπόδειξη των ειδικών ωστέ να μην υπάρχει ταυτόχρονη επιβάρυνση και των δύο λωρίδων κυκλοφορίας μέχρι να καταφέρουν να εντοπίσουν αντίγραφο των σχεδίων.

      • Περναω κάθε μέρα απο εκεί εδω και δεκαετίες. Ποτε μου δεν είδα κυκλοφοριακή συμφόρηση στη γεφυρα. Αντιθετως είδα πολύ αραιη κυκλοφορία. Με τα φανάρια είδα εως και 5 νταλίκες, ενα λεωφορείο κι ενα περονοφόρο (αυτό που κατεβαζει τις παλετες) και καμμιά 15αρια αυτοκινητα τα οποία ολα αυτα μαζί μπήκαν στη γεφυρα. Αναλογίζεστε το βαρος;; Εχω φωτογραφιες που δείχνουν το τι επικρατούσε κάθε 10 λεπτα. Στην αρχη τού προβλήματος πριν τα φανάρια είχαν βάλει απο ενα περιπολικό σε καθε πλευρα και αφηναν να περνάει μια νταλικα τη φορα. Πολύ σωστό μέτρο. Μετα ηρθαν τα μετρα τού covid και προφανώς χρειάστηκαν τα…περιπολικά κι εβαλαν φανάρια.

  • Άξιος, συγχαρητήρια! Και εις ανώτερα, τώρα θα αλλάξει πρόσωπο όλη η Δυτική Μακεδονία με τις ωραίες παρουσιάσεις για τη Αδικη Υπανάπτυκτη Υπομεταβαση. Μπράβο, πάμε καλά σε όλους τους τομείς, το μέλλον είναι μπροστά!

  • Επί 3 χρόνια οι καθηγηταδες, οι μηχανικοί σας ακόμα κι ένας άσχετος στο δρόμο δεν βρέθηκε να σας μιλήσει για μικρομετακινησεις και ρωγμομετρα; Σοβαρά τώρα;;; Κι όλα τα ανακαλύψατε μια εβδομάδα μετά τα Τέμπη; Φτου σας!

  • Γιώργο εσύ φταις για την κατάσταση της γέφυρας καθώς με την τοποθέτηση των φαναριών που εσύ προσωπικά με δική σου πολιτική ευθύνη τοποθέτησες η γέφυρα δέχτηκε πολύ μεγάλο συσσωρευμένο βάρος με αποτέλεσμα να φτάσει εδώ που έφτασε μην κρύβεσαι άλλο το ξέρεις κι εσύ ο ίδιος ότι δική σου είναι η ευθύνη, εάν έχεις ίχνος πολιτικής Τσίπας Παραδέξου το και παραιτήσου τώρα αλλιώς θα μείνεις στην ιστορία ως ο χειρότερος περιφερειάρχης όλων των εποχών που κατέστρεψε την Γέφυρα Σερβίων.

  • Δδν νομιζω πως πείστηκαν και πολλοί απο το σόου! Επίσης τραγικη η αποψη πως για την γεφυρα Σερβίων για να κανουν οτιδήποτε χρειαζονται τα σχέδια, ενώ για την γεψυρα Ρυμνίου είναι σίγουροι για την αντοχή της χωρις να εχουν τα αντίστοιχα σχέδια. Και όπως λέμε, αλλού αρά….

  • Πόσα χρόνια χρειάζονται για να βρεθούν σχέδια, τα οποία τελικά αποκαλύπτεται ότι υπάρχουν? 3 χρόνια? αυτό και μόνο εκθέτει όσους τα ψάχνουν. Δε βγήκαν να μας πουν μετά από ένα δύο μήνες: “ψάχνουμε τα σχέδια, καλείται ο μητσοτάκης, οι 4 νδ βουλευτές, οι υπουργοί, όλοι, να βρουν τα σχέδια” και κλείνει η γέφυρα μέχρι να βρεθούν. Σε 2 μέρες θα είχαν βρεθεί. Άρα πλήρης ανικαντότηα διοίκησης Κασαπίδη, άμα κάνεις 3 χρόνια να βρεις κάτι κρατικό, φαντάσου πόσο ικανός είσαι. και το λέτε και το ξαναλέτε ως δικαιολογία, χωρίς να ντρέπεστε

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.