Υψηλή Γέφυρα Πολυφύτου – Μέρος 1: Ποια είναι η κατάσταση σήμερα (Η παρουσίαση από το συμπατριώτη μας καθηγητή του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ Στέργιο Μητούλη)

26 Μαρτίου 2023
16:30

 

Υψηλή Γέφυρα Πολυφύτου – Μέρος 1: Ποια είναι η κατάσταση σήμερα (Η παρουσίαση από το συμπατριώτη μας καθηγητή του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ Στέργιο Μητούλη).

35 σχόλια

    • Επικίνδυνες ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ λέει ο κ. Μητούλης .

      Οι Μηχανικοί πρέπει να αποδεικνύουν αυτά που λένε .

      ΟΥΔΕΠΟΤΕ Ο κ. ΜΗΤΟΥΛΗΣ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ή ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ .

      Τί αποδεικνύει ο΄τι διαβρώθηκαν οι τένοντες πάνω από τις κολωνες ?

      ποτέ δεν έκανε :

      1) ούτε οπτικό έλεγχο κάτω από την γέφυρα
      2)ποτέ δεν είχε στά χέρια του ούτε είδε την μελέτη του ΜΟΡΑΝΤΙ
      3)δεν έκανε ποτε΄ούτε πληροφορήθηκε τις μετρήσεις, αναλύσεις κλπ κλπ που έγιναν

      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.!!!!

      ΚΡΙΜΑ κ. Μητούλη
      και λίγο υπευθυνότητα !!

      • Και για πες μας γιατί η γέφυρα κάθισε τότε αν δεν έχει προβλημα? και μάλιστα έχει χειροτερέψει από το 2019. ο Μητούλης είπε την αλήθεια και σας έτσουξε, γιατί είχατε άδικο. Τελικά η γέφυρα εχει μεγάλο προβλημα και κάποιοι θέλανε να το συγκαλύψουνε το πρόβλημα.

    • κ. Μητούλη

      Χωρίς να γνωρίζετε τα ακριβή δεδομένα γιά την γέφυρα των Σερβίων δυστυχώς τοποθετείστε κατά λανθασμένο μάλλον τρόπο καί δημιουργείτε
      λάθος εντυπώσεις και πανικό . Και μάλιστα την στιγμή που σειρά πολλών ανθρώπων εργάζονται σκληρά γιά να αποκαταστήσουν την γέφυρα .
      Λυμάμαι.

      Κατόπιν μιάς σειράς πολλών ελέγχων, λεπτομερούς οπτικής επιθεώρησης , με καλαθοφόρο , και του κάτω μέρους της γεφύρας , των κιβωτίων των προβόλων, άλλων καταστροφικών και μη ελέγχων , αναλύσεων, μετρήσεων κλπ που έγιναν από τον Δρ Πολ. Μηχανικό , Υπ/ντή Γεφυρών της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ.και τον Καθηγ, του Πολυτεχνείου Θεσ/κης Κ.Κατάκαλο και τους συνεργάτες τους αλλά και πάντα σε συνεργασία με τον Καθηγητή Γ. Μάνο , την Τεχν. Υπηρεσία της Περιφέρειας και τον Τεχν. Σύμβουλο,κυρίως στο τμήμα των μεγάλων ανοιγμάτων σε μήκος περίπου 400 μ από Κοζάνη πρός Σέρβια διεπιστώθη οτι η γενική κατάσταση της γέφυρας είναι καλή .
      Αλλά χρήζει άμεσης τοπικής ενίσχυσης του άκρου του προβόλου Μ6 όπου εμφανίστηκαν κάποιες ρωγμές . Αμέσως συνετάγη μελέτη ενίσχυσης του σημείου αυτού από τον κ. Π. Πανέτσο και κ. Κ.Κατάκαλο
      που εγκρίθηκε και εδόθη εργολαβία αμέσως και νομίμως γιά εκτέλεση με χρονική διάρκεια 1,50 μήνα και μόνο .
      Ο εργολάβος εγκαταστάθηκε ήδη και άρχισε τις εργασίες . ΄Οπως ήτο προγραμματισμένο κατά την καθαίρεση των σαθρών και τον λεπτομερέστερο
      έλεγχο , από σταθερή βάση ικριώματος πλέον , διαπιστώθηκε φθορά σε 2 τένοντες της προέντασης εκεί και απαιτήθηκε άμεσα αναθεώρηση της μελέτης ενίσχυσης που είναι πρός ολοκλήρωση ώστε να εκτελεσθεί στο ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ του 1,50 μηνός ,ή έστω 2 μηνών .
      Το συνεργείο συνεχίζει να εργάζεται.

      Εσείς γιατί κ. Μητούλη λέτε οτι θα κάνει 1,50 χρόνο. ΓΙΑΤΙ ??
      Είστε ένας σοβαρός μηχανικός δεν μπορείτε να πανικοβάλλετε το κόσμο με τέτοιες δηλώσεις.

      Δεν κάνατε ποτέ καμιά οπτική επιθεώρηση της γέφυρας με καλαθοφόρο ,από κάτω ώστε να δείτε το φορέα από το κοντά . Το να δείτε μόνο το οδόστρωμα΄λέει ελάχιστα πράγματα . Δεν ελέγξατε την ποιότητα του σκυροδέματος.
      Πως ? με ποια τεκμηρίωση βγάλατε τα συμπεράσματα σας ότι έχει μείνει πολύ μικρή αντοχή ??
      Δεν είχατε ποτέ στά χέρια σας την μελέτη του Ρ. Μοράντι, πράγμα απαραίτητο.

      Τον Ιανουάριο 2020 πήγατε στον Περιφερειάρχη και προσφερθήκατε εθελοντικά κατ΄αρχήν να κάνετε ελέγχους – αναλύσεις κλπ. Σας δόθηκαν αμέσως από τον Τοπογράφο κ. Ι.Κ με εντολή του Περιφερειάρχη πλήθος μετρήσεων πρόσφατων [ 2020] της γέφυρας και στο Περιφερειακό Συμβούλιο της 3-2-2020 όπου είχατε διαφωνίες και με τον Καθηγητή του Πολυτεχνείου Θράκης κ. Καραμπίνη είπατε ότι εσείς και οι συνεργάτες σας εργαζόσασταν εντατικά με αναλύσεις ώστε να τεκμηριώσετε συμπεράσματα γιά την κατάσταση της γέφυρας και τις αιτίες των παραμορφώσεων .
      Μέχρι εκείνη την ημέρα δεν είχατε βγάλει κανένα συμπέρασμα , όπως είχατε δηλώσει.

      Τέτοια γραπτά συμπεράσματα ποτέ μέχρι σήμερα δεν καταθέσατε στην Περιφέρεια ενδιαφερόμενος γιά τον τόπο μας .
      Πως διατυπώνετε δυσμενή συμπεράσματα χωρίς τεκμηρίωση ?
      Ποιά είναι η τεκμηρίωση ?

      Πως λέτε ότι όλοι οι τένοντες της προέντασης πάνω από τις κολώνες και στις άκρες των προβόλων έχουν διαβρωθεί ?
      Με τι στοιχεία ? με τι αποδείξεις ?
      Δεν μπορεί αναπόδεικτα να κάνετε τέτοιες δηλώσεις σε τόσο ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ .
      Δέν παίζουμε τζόκερ με τον πόνο του κόσμου !! .

      Είναι γνωστό ότι μετά την αντιμετώπιση των επειγουσών ενισχύσεων και με βάση και τις λοιπές επι μέρους μελέτες- μετρήσεις που έπρεπε να γίνουν και έγιναν ήδη θα ακολουθήση μια συνολική μελέτη-έλεγχος όλης της γέφυρας ώστε να γίνουν επιμέρους ενισχύσεις όπου χρειασθεί , συντήρηση , στεγανοποίηση ενοργάνωση ώστε να παρακολουθείται η γέφυρα , πράγμα που θα της
      δώσει πολλά χρόνια ζωής ακόμη , ελπίζουμε.

      • Συγχαρητήρια στον καθ. κ. Μητούλη για την πρωτοβουλία να παρουσιάσει με απλοϊκό αλλά ωστόσο τεκμηριωμένο τρόπο την κατάσταση της γέφυρας, τα αίτια διάβρωσης, και τα πιθανά σενάρια αστοχίας. Τέτοιες πρωτοβουλίες συνεισφέρουν στην κινητοποίηση και ευαισθητοποίηση τόσο του τεχνικού κόσμου όσο και του ευρύτερου κοινού. Δυστυχώς η κινητοποίηση από τους αρμόδιους θα έπρεπε να ήταν πιο έγκαιρη.

        Προφανώς η κατάσταση συγκεκριμένων τμημάτων της γέφυρας δεν είναι καλή, ενώ απαιτείται (εδώ και πολύ καιρό), ολοκληρωμένη και λεπτομερής μελέτης της δομικής κατάστασης και των απαιτούμενων μέτρων ενίσχυσης της γέφυρας, που θα προστατεύσουν την κατασκευή από περαιτέρω φθορές και αστοχίες συνολικά.
        Τα μέτρα τοπικής ενίσχυσης είναι πυροσβεστικά μέτρα εντυπωσιασμού, ειδικά σε προεκλογική περίοδο!
        Προφανώς οι ‘ρωγμές’ και η ‘φθορά τενόντων’ δεν εμφανίσθηκαν με κάποιο μαγικό τρόπο τον Μάρτιο του 2023, και εφόσον χρήζουν ‘άμεσης και επείγουσας’ επιδιόρθωσης και ενίσχυσης γιατί αυτή δεν έγινε εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια που συζητείται ότι η γέφυρα έχει προβλήματα? Με ποια τεκμηρίωση δεν λήφθηκαν μέτρα ενίσχυσης τα προηγούμενα χρόνια? Δυστυχώς οι ιθύνοντες έπαιζαν ΤΖΟΚΕΡ με ένα τόσο ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ!
        Τι γίνεται με τους υπόλοιπους τένοντες και τμήματα της γέφυρας και γιατί δεν έχει γίνει ήδη μια συνολική μελέτη-έλεγχος όλης της γέφυρας? Ποια είναι η τεκμηρίωση ότι δεν είναι απαραίτητη τέτοια μελέτη εδώ και τόσα χρόνια? Μάλλον κάποιοι παίζουν ΤΖΟΚΕΡ όταν πρόκειται για την ασφάλεια υποδομών. Αυτό τεκμηριώνεται από αστοχίες, με και χωρίς θύματα, που συμβαίνουν στις υποδομές της χώρας, και δυστυχώς θα συνεχίσουν να συμβαίνουν. Κρίμα και λίγο υπευθυνότητα!
        Το μόνο παρήγορο είναι ότι η χώρα διαθέτει αξιόλογους μηχανικούς, επιστήμονες, τεχνικά γραφεία και εργολάβους που εφόσον τους ζητηθεί μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην ενίσχυση και προστασία των υποδομών της χώρας!

        • καλα τα λεει αυτός.! τι κάνανε τρια χρόνια οι δήθεν γεφυροποιοι; κοιτάζανε τη γέφυρα και λέγανε καλα τα έλεγε ο Καρανμπινιας; ότι ναναι κανανε. και τώρα τρέχουν και δε φτάνουν, ρεζίλι γίνανε ολοι τους και κατηργορούν τον μυτούλη που λέει τις αληθειες.

    • Μπήκε μέσα στά κιβώτια των προβόλων ?
      Τα έλεγξε ?
      Είδε ποτέ την μελέτη ??

      Σε τι στοχεύει όλη η γενική και αόριστη παρουσίαση του?

      Είναι όλοι οι τένοντες διαβρωμένοι ?
      και πως το αποδεικνύει ?

      ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?

  • Η μονη τεκμηριωμενη τοποθετηση απο πραγματικο μηχανικο . Περιμενουμε το δευτερο και το τριτο μερος! Πολυ ενδιαφερον!

  • ΚΑΣΑΠΙΔΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ! ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΜΠΕΨΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ;; ΤΙ ΦΟΒΟΣΟΥΝΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ;;; ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!! ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕΩΛΑΘΟΣΩΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ !!!

    • Γιατί φωνάζεις τον Καδαπίδη αφού είναι και ο μόνος που το ανέδειξε; Οι προηγούμενοι τι κάνανε τόσα χρόνια;

  • Ακουσαμε και κατι σωστο. Γιατι μεχρι τωρα ακουγαμε μπαρουφες απο ατομα που δεν ειναι πολιτικοι μηχανικοι

      • γιατί αοριστίες? οι βλάβες και μηχανισμοί που περιγράφει ο κ. Μητούλης είναι απολύτως συμβατά με το συγκεκριμένο τύπο γέφυρας, και τα σενάρια αστοχίας που παραθέτει είναι εύλογα και πιθανά, απλή μηχανική των κατασκευών δείχνει ο καθηγητής.
        Αόριστες είναι οι τοπικές επεμβάσεις που γίνονται χωρίς συνολική και εμπεριστατωμένη μελέτη όλης της γέφυρας. Αόριστο και αβέβαιο είναι το μέλλον της γέφυρας όσο δεν εφαρμόζονται ολοκληρωμένες μελέτες και αποκατάσταση της κατασκευής.
        Μπαρούφες είναι οι κινήσεις εντυπωσιασμού και τα μπαλώματα/σοβατίσματα.
        Μιας και στήσανε σκαλωσιές ελπίζω να την βάψουν, θα δείξει και πιο όμορφη η γέφυρα.

  • κ Μητούλη συγχαρητήρια.Είστε κατανοητός και διαφωτιστικός.Αν μη τι άλλο ας παραδειγματιστούν οι παροικούντες στην ΚΟΖΑΝΗ!!!

    Με εκτίμηση
    Γιάννης Παναγιωτίδης
    Δρ Ηλεκτρολόγος Μηχ/κός

    • κ. Μηχανολόγε εσύ έτσι κάνεις τις μελέτες σου χωρίς μετρήσεις, αναλύσεις και υπολογισμούς
      Με το μάτι όλα :::

      Οι μηχανικοί ένα πράγμα ξέρουν να μετρούν !
      ΕΝΤΑΞΕΙ :

  • Αυτά που λέει ο κ. Μητούλης είναι σωστά. Ας εξηγήσει κάποιος από που προέρχονται οι παραμορφώσεις της γέφυρας και αν αυτά δεν συμφωνούν με όσα λέει ο καθηγητής τότε να το ξανασκεφτούμε. Εγω απλός μηχανικός είμαι δομοστατικός και ειναι ξεκαθαρο ότι υπάρχει πρόβλημα στη γέφυρα και όχι μονο τοπικά. Οπότε οι ενισχύσεις που γίνονται είναι για τα μάτια του κόσμου.

    Αυτό που πρέπει να αποδειχθεί είναι ότι η γέφυρα δεν έχει πρόβλημα και όχι αν η γέφυρα έχει πρόβλημα. Αυτό το φωνάζει η κατασκευή.

  • Εσυ να μας αποδείξεις ότι η γέφυρα δεν έχει προβλημα που τα ξέρεις όλα και να πείς στον περιφερειάρχη ότι είναι ολα καλά να ανοιξει η γέφυρα που τη χρειαζόμαστε. την κλείσατε τη γέφυρα για να πάρετε τα χρήματα και ψάχνετε να κξατηγορήστα αλνούς.
    Ο κ. Καραμπινίας ελεγε ότι η γέφυρα δεν είχα προβλημα, τότε γιατί την κλεισατε; Ποια συνολική μελετή λες, εδώ τρία χρόνια δεν καμνατε τιποτε και τώρα κάνετε μπαλώματα για τα μάτια του κόσμου.

  • Αυτό που ξέρω είναι ότι ο Μητουλης είναι γνωστός καθηγητής στην γεφυροποιία διεθνώς. Οι υπόλοιποι που αναφέρετε δεν είναι κανένας καθηγητής γεφυροποιίας ασχολούνται με άλλα γνωστικά αντικείμενα και δεν έχουνε τις δημοσιεύσεις και την διεθνή αναγνώριση του Μητουλη στην έρευνα πάνω στις γέφυρες. Οπότε δε νομίζω ότι είμαστε σε θέση να Αμφισβητούμε αυτά που λέει ο κύριος Μητουλης. Έχω τελειώσει πολιτικός μηχανικός και το μεταπτυχιακό του αντισεισμικου σχεδιασμού και τώρα κάνω έρευνα πάνω στην προένταση.
    Παρεπιπτοντως το μαθημα γεφυροποιιας στο Αριστοτελειο το κανει ο κ. Παπανικολαου Βασιλειος, ο οποιος ειναι εξαιρετικός καθηγητης. Πριν το εκανε αποτι γνωριζω ο κ Τεγος.

    • γιά πες μας φίλε αφού είναι τόσο σπουδαιος γεφυροποιός ο Μυτούλης ποιές ακριβώς συγκεκριμμένες γέφυρες μελέτησε και κατασκεύασε ::

      • Αγαπητέ, ο ρόλος ενός καθηγητή δεν είναι να σχεδιάζει και να κατασκευάζει γέφυρες, υπάρχουν αξιόλογοι μηχανικοί γι’ αυτό. Βέβαια ως φοιτητής στο πολυτεχνείο θυμάμαι κάποιους καθηγητές που είχανε μετατρέψει τα γραφεία τους εντός πανεπιστημίου σε ‘μελετητικές εταιρείες’ αδιαφορώντας για τη διδασκαλία και έρευνα, που είναι το καθήκον ενός ακαδημαϊκού και γιαυτό πληρώνεται, άσε που παίρνανε και τις δουλειές από τους μηχανικούς. Ελπίζω να μη γίνεται ακόμη αυτό!
        Ο Μυτουλης μια χαρά τα είπε, με απλά λόγια ανέδειξε το πρόβλημα και καταλάβανε και οι μη ειδικοί τι γίνεται, χωρίς να έχει κάποιο όφελος. Μακάρι να γίνει μια ολοκληρωμένη μελέτη και να βρεθεί κονδύλιο για πλήρη αποκατάσταση της γέφυρας. Έτσι και κάποια μελετητικά γραφεία-κατασκευαστικές θα πάρουν δουλειές, και η τοπική κοινωνία θα ωφεληθεί, αλλά και θα ανοίξει ο δρόμος για ενίσχυση και άλλων υποδομών που πάσχουν.
        Μόνο καλό κάνουν τέτοιες τοποθετήσεις από αναγνωρισμένους επιστήμονες.

      • Αγαπητέ, ο ρόλος ενός καθηγητή δεν είναι να σχεδιάζει και να κατασκευάζει γέφυρες, υπάρχουν αξιόλογοι μελετητές μηχανικοί γι’ αυτό. Βέβαια ως φοιτητής στο πολυτεχνείο θυμάμαι κάποιους καθηγητές που είχανε μετατρέψει τα γραφεία τους εντός πανεπιστημίου σε ‘μελετητικές εταιρείες’ αδιαφορώντας για τη διδασκαλία και έρευνα, που είναι το καθήκον ενός ακαδημαϊκού και γιαυτό πληρώνεται, άσε που παίρνανε και τις δουλειές από τους μηχανικούς. Ελπίζω να μη γίνεται ακόμη αυτό!
        Ο Μυτουλης μια χαρά τα είπε, με απλά λόγια ανέδειξε το πρόβλημα και καταλάβανε και οι μη ειδικοί τι γίνεται, χωρίς να έχει κάποιο όφελος. Μακάρι να γίνει μια ολοκληρωμένη μελέτη και να βρεθεί κονδύλιο για πλήρη αποκατάσταση της γέφυρας. Έτσι και κάποια μελετητικά γραφεία-κατασκευαστικές θα πάρουν δουλειές, και η τοπική κοινωνία θα ωφεληθεί, αλλά και θα ανοίξει ο δρόμος για ενίσχυση και άλλων υποδομών που πάσχουν. Μόνο καλό κάνουν τέτοιες τοποθετήσεις από αναγνωρισμένους επιστήμονες.

      • Οι καθηγηταδες δημιουργουνε γνωση κυριε, δεν ειναι μελετητες!! Οι μελετητες κανουν αυτα οιυ σκεφτηκανε οι καθηγητες 20 χρονια μετα τους καθηγητες!

        Οι μηχανικοι δεν χτιζουν γεφυρες οι μαστορες χτιζουν. Τι σημαινει αυτο οτι οι μηχανικοι δεν φτιάχνουν γεφυρες; χαχαχ
        Ποσο ασχετοι τελοσπαντω ολοι οι δηθεν γεφυροποιοι τσοπανο/χρηματοκηνυγοι

  • Βγήκε επιτέλους ένα άνθρωπος και είπε την αλήθεια και πάτε να τον φάτε. Μπράβο Μητούλη!!! καταλάβαμε επιτέλους τι συμβαίνει με τη γέφυρα!!!

    Οι υπόλοιποι που τον κατηγορείτε να πάρετε την ευθύνη και να την ανοίξετε τη γέφυρα, εδώ στα Σέρβια ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ από αυτό που μας κάνατε. Τρια χρόνια και ακόμη βρισκετε “εκπλήξεις” πάνω στη γέφυρα.

    Ντροπή σε εσας κύριε Χαρη Βαρδάκα. Αν είστε αξιος μηχανικός να πάρετε την ευθύνη και να ανοίξετε τη γέφυρα αλλιώς να αφήσετε τους επιστήμονες να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

    • Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε .
      Αφήνουμε τους ειδικούς να κάνουν την δουλειά τους., και ήδη πολλοί ειδικοί εδώ και πολύ καιρό εργάζονται γιά την γέφυρα .

      Και γι αυτό ζητούμε από τον και από κ.Μητούλη να καταθέσει γραπτώς τις συγκεκριμένες επιστημονικές απόψεις του και την σχετική τεκμηρίωση του στις Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας και στον Περιφεριάρχη .

      Οχι μόνο γενικές δηλώσεις στην τηλεόραση που φέρουν και πανικό .

      • Χαρη Βαρδάκα δεν βλέπω κανένας να παίρνει την ευθύνη να ανοίξει η γέφυρα. Ούτε κάποιος να εξηγεί από που προέρχονται οι παραμορφώσεις της γέφυρας. Ντροπή σας που βγαίνετε και λέτε τέτοια πράγματα.

        Οι μηχανικού είχαν 3 χρόνια μπροστά τους και δεν κάνανε τίποτα. Τον Ιανουάριο μας λέγανε ότι η γέφυρα δεν έχει πρόβλημα και τώρα μας την κλείσανε!!! ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!! δεν ξέρουν τι τους γίνεται!!!!!

        Εμείς στα Σέρβια ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ!!!!

        • Ρωτηστε τον κ. Μητούλη αυτός θα σας τα εξηγησει όλα , αυτός θα σας πεί που οφείλονται οι παραμορφώσεις με αποδείξεις ως μηχανικός και οχι σαν φιλόλογος που βγαινει στά κανάλια .

          ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ .

        • Μηπως εριξε πολυ χιονι και ειχε παγετο απο Ιανουαριο εως Μαρτιο και γιαυτο διαβρωθηκαν οι τενοντες και εμφανιστηκαν ρωγμες στο προβολο Μ6?

      • Ποιοι ειδικοί αυτοί που τον Ιανουάριο μας λέγανε ότι όλα ειναι καλά με το γιοφύρι; Ντροπή σε αυτούς, ο Μητούλης μας τα είπε όλα.

        Μας κλείσατε τη γέφυρα οι “ειδικοί” του Κασαπίδη!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.