Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Κοζάνης εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την έκδοση της με αριθμό 109746/7-4-2023 ΚΥΑ του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου

7 Απριλίου 2023
17:32

Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Κοζάνης εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την έκδοση της με αριθμό 109746/7-4-2023 ΚΥΑ του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κ. Θεόδωρου Σκυλακάκη, με την οποία εγκρίθηκε η έκτακτη επιχορήγηση των ΚΤΕΛ της χώρας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι δυσχέρειες που προκλήθηκαν από την πανδημία και τη ραγδαία αύξηση της τιμής του πετρελαίου.

Η απόφαση αυτή αποτελεί καρπό των συνεχών και στοχευμένων προσπαθειών του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Παπαδόπουλου, ο οποίος με τη μακρά πείρα του στα θέματα των μεταφορών υπήρξε πάντοτε αρωγός στα δίκαια αιτήματα του κλάδου.

Για την Υπεραστικό ΚΤΕΛ Κοζάνης Α.Ε.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

 

Νικόλαος Τσέτσινας

34 σχόλια

  • Γιατί βγαίνει ο βουλευτης γνωστος και ως αγγελιοφόρος δελτίων τυπου και το παρουσιάζει σαν δικό του.

    Υπουργέ μας δίπλα σου

    • Ο υπουργός σου έβαλε απλά μια υπογραφή σε έγγραφα που του δώσανε. Η ΚΥΑ ηταν πανέτοιμη απο άλλον. Τωρα πες μου λιγο για να καταλαβω ποιος παρουσιάζει τι.

  • ο κυριος υφυπουργος μεταφορων ειναι εκεινος ο οποιος ειπε στους παρατρεχαμενους ,πειτε στον σταθμαρχη να σταματησει να μιλαει για να μην τον κανει κι αλλο ρεζιλι για το τραγικο δυστυχημα των τεμπων;ο οποιος δεν ειχε την παραμικρη τσιπα για να παραιτηθει μετα το τραγικο δυστυχημα απο την θεση του;αυτος ειναι ειμαι βεβαιος,ξαναψηφιστε τον

    • Θα θέλατε πολύ να παραιτηθει και να είστε σίγουροι ότι θα το έπραττε εφόσον ήταν τομέας ευθύνης του.Μαθετε επιτέλους να διαβάζετε αρμοδιότητες.

      • Το κομμα σου τοσα χρόνια έχει κυβερνήσει.Γιατί δεν φρόντισε για τις ελλειψεις σε σιδηρόδρομους;Φαγώθηκαν λεφτά;Κι αν ναι,ποιοι τα έφαγαν;Δεν πρόκειται να ξανακυβερνήσετε με αυτοδυναμία.

      • Πες μας λοιπόν ποιος είναι ο αρμόδιος υφυπουργός;;; Γιατί εγώ όσες φορές και να ψάξω, ιδίως στη σελίδα του υπουργείου, ένας είναι ο
        αρμόδιος υφυπουργός για θέματα μεταφορών.
        Άντε γιατί μας περνάτε για εντελώς ηλίθιους

  • Άλλος κανει τη δουλειά κι άλλος επιχειρεί να πάρει τα εύσημα.
    Ευτυχώς οι άνθρωποι το ΚΤΕΛ γνωρίζουν ποιος είναι πραγματικά δίπλα τους.

    • Θέλει να μας ξαναπεί το γνωστό….. μαζί τα φάγαμε
      Πρόεδρε ντροπή σου που εστιάζεις στον Παπαδόπουλο
      Θα φάει ότι έφαγε ο κάθε Μαυρογιαλούρος

  • Σε αυτο έχετε αρμοδιότητες εκει στο γραφείο του Παπαδόπουλου όταν όμως γίνεται κάτι στραβό δεν έχετε
    Αλλά δεν πειράζει ο πολιτικός σας χρόνος τελειώνει

    • Ποιος είναι ο κόπος βρε σαχλαμάρα;;; Τα προεκλογικά ρουσφέτια με ξένα κόλλυβα; Ο άνθρωπος είναι πολιτικός εποχής Γκόρτσου και Μαυρογυαλούρου. Τους ψηφίζετε, οκ… Δεν ντρέπεστε να τα λέτε αυτά και δημόσια;;; Και μετά μας φταίνε οι πολιτικοί. Πρόβατα.. Α πρόβατα!!

  • Ο Σταθης έχει βαλθεί να βγάλει το Παπαδόπουλο πρώτο που κρύβει το γεγονός ότι υπέγραψε και αυτός σαν υπουργός μεταφορών και τον κάνει να φαίνεται ότι δέχεται πόλεμο απο μέσα….
    Στάθη γιατί τόσο άγχος;

  • Παπαδόπουλε έννοια σου και π κόσμος της Κοζάνης σε γνωρίζει καλά!

    Όλοι ξέρουν πως όλο αυτό είναι έργο του Κωνσταντινιδη!!!

    Μπράβο Στάθη Κωνσταντινιδη !!!

    Πάλι πρώτος θα σαι με διαφορά!!!

    Τον Μιχαλακη δε θα τον βλέπεις πάλι…. Όπως και στις κοινές σας συναντήσεις που όποτε μιλούσες αυτός έφευγε !!!

  • Γιατί κ.Κωνσταντινίδη δεν αναφέρετε ότι η συγκεκριμένη ΚΥΑ υπεγράφη από τον Υφυπουργό Μεταφορών κ. Παπαδόπουλου;
    Φοβάστε ; Ή ντρέπεστε που άλλοι δουλεύουν για αυτά και εσείς είστε αμέτοχος και απλά τα κοινοποιείται ;

    Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ σας και πρέπει ο κόσμος του Νομού Κοζάνης να το καταλάβει πριν να είναι ΑΡΓΑ!

    Ο κ.Παπαδόπουλος κοπιάζει για το καλύτερο και εσείς απλά χρησιμοποιείται την δουλειά του προς όφελο σας. ΝΤΡΟΠΗ!!!

    • Η ΚΥΑ απλά υπεγράφη απο τον Παπαδόπουλου, ηταν όμως έτοιμη απο το 2022 και το πρόβλημα ηταν στην χρηματοδότηση για την οποία ναι μερίμνησε ο Σκυλακάκης. Επομένως μπράβο στον Σκυλακάκη μπράβο και σε όσους πίεσαν σε αυτή την κατεύθυνση. Ο κύριος Παπαδόπουλος απλά υπέγραψε ενα έγγραφο που του σέρβιραν στο γραφειο του. Ολα ηταν δρομολογημένα απο τον προκάτοχο του. Αυτά

  • Το ΚΤΕΛ Κοζάνης, για να τα έχει καλά με το Υπουργείο ευχαριστεί τον Υφυπουργο.
    Αυτά το βολευουν, αυτα λέει.
    Δεν κοιταζει τα χάλια με τα δρομολογία!

  • Εκτίθεστε !! Η απόφαση για την ενίσχυση των ΚΤΕΛ είναι από το 2020 και ήρθε με τροπολογία του Καραμανλή τον Δεκέμβριο του 2022. Γιατί δε μας λέει ο κύριος Παπαδόπουλος γιατί μειώθηκε το ποσό και γιατί έκανε τόσο χρόνο να υπογραφεί η Κ.Υ.Α.;

    https://www.ethnos.gr/greece/article/132322/sefekoiapozhmioseiskteltrainosetoyristikonleoforeiongiatonkoronoio

    https://www.forin.gr/articles/article/67319/tropologia-metaforwn-enisxush-twn-astikwn-kai-uperastikwn-ktel-kai-ktel-ae-kathws-kai-ktel-agonwn-grammwn

  • Ο αναρμοδιος δηλωνει τωρα αρμοδιος. Αρμοδιος για τα τετρατροχα αναρμοδιος για τις ραγες αναμενουμε για τα αεροπλανα

  • Η διοίκηση των ΚΤΕΛ στέλνει ευχαριστήριο σε κάποιον που έβαλε κάπου μια τυπική υπογραφή ενώ ολα ηταν έτοιμα απο άλλον. Και ρωτάμε τωρα απλά και αθώα. Ποιος καπηλεύεται ποιον

  • Κάποιος από τους σχολιαστές εδώ μπήκε στον πειρασμό να γράψει στη σελίδα του Κωνσταντινίδη στο Facebook αλλά πρέπει να το μετάνιωσε μετά από την απάντηση του Βουλευτή …την παραθέτω απο κάτω αυτούσια:

    «1. Με το ζήτημα της ενίσχυσης των ΚΤΕΛ ασχολούμαι από την περίοδο του Covid ακόμα.
    2. Μάλιστα, στις 9/2/2021 κατέθεσα σχετική Κοινοβουλευτική Ερώτηση στον τότε Υπουργό κ Καραμανλή, για τη στήριξη του κλάδου των υπεραστικών και των τουριστικών λεωφορείων.
    3. Η απόφαση της κυβέρνησης για την αποζημίωση των απωλειών και των ζημιών που υπέστησαν οι ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ είναι εκείνης της εποχής και όχι πρόσφατη. Η δε υλοποίησή της καθυστέρησε σημαντικά!
    4. Τον Δεκέμβριο του 2022 ψηφίσαμε στη Βουλή τροπολογία την οποία υπέγραφε ο κ. Καραμανλής και η οποία στο πέμπτο άρθρο της προέβλεπε τη στήριξη των χερσαίων επιβατικών μεταφορών και τη χορήγηση έκτακτης ενίσχυσης ποσού 19.280.000 Ευρώ (!!) σε αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., καθώς και στους μεμονωμένους μεταφορείς ή επιχειρήσεις, τα λεωφορεία των οποίων εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων του π.δ. 967/1979 (Α’ 272), λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας και της ραγδαίας αύξησης του πετρελαίου κίνησης.
    5. Όπως και πριν, έτσι και μετά την ψήφιση της τροπολογίας, από εκπροσώπους του κλάδου και από επαγγελματίες, κατ’ επανάληψη μου ζητήθηκε η παρέμβαση προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ.Σκυλακάκη, στις δυο φάσεις που απαιτήθηκε η υπογραφή του για τη χορήγηση της ενίσχυσης.
    6. Σε τουλάχιστον τρεις συναντήσεις μας του μετέφερα το αγωνιώδες αίτημα των επαγγελματιών και του εξέθεσα την αναγκαιότητα άμεσης ικανοποίησής του. Η μία από αυτές, κατά την επίσκεψή του στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, όπου σε συνεννόηση με τον κ Περιφερειάρχη πραγματοποιήθηκε συνάντηση με εκπροσώπους του κλάδου.
    7. Την ίδια περίοδο, συναισθανόμενος την αγωνία των δικαιούχων, όχλησα κατ’ επανάληψη τους συνεργάτες του κυρίου Σκυλακάκη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, και φυσικά δημοσιοποίησα άμεσα τη θετική έκβαση.
    8. Δεν μου ζητήθηκε και δεν είχα κάποια συνεργασία για το συγκεκριμένο θέμα με τον συνάδελφο κ. Παπαδόπουλο.
    9. Ατυχώς, μάλιστα με κατηγορείτε ότι δήθεν τον «έκοψα» από τη φωτογραφία που ανήρτησα, ενώ στην πραγματικότητα δεν παρευρισκόταν εκεί.»

  • Γιατί πληρώνει το κράτος δηλαδή ολοι εμεις για να λειτουργεί μια ιδιωτική επιχείρηση??? Ανεβαίνει το καύσιμο ανεβάζουν την τιμή του εισιτηρίου αυτό γινόταν!!Αν δεν “βγαίνει”μια επιχείρηση κάνει το κουμάντο της κι αν δεν γίνεται κατι κλείνει!!!
    Όχι σαν την ολυμπιακή που χάθηκαν δισεκατομμύρια δραχμές και εκατομμύρια ευρώ για να μην χαθούν…ψήφοι!!!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι