Χωρίς ανησυχητικά ευρήματα στο σύνολο των τενόντων της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων ολοκληρώθηκαν οι εργασίες επιθεώρησης με καταστροφικούς ελέγχους στα σημεία επαφής του καταστρώματος με τις απολήξεις των προβόλων της γέφυρας (αρθρώσεις Γκέρμπερ).
Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε ο τεχνικός σύμβουλος της Περιφέρειας κ. Παναγιώτης Πανέτσος στον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Γεώργιο Κασαπίδη, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο χώρο εργασίας στη γέφυρα.
Σε συνεργασία με τους μηχανικούς της ΔΤΥ έδρας της Περιφέρειας, τόσο ο κ. Πανέτσος όσο και ο καθηγητής κ. Κατάκαλος, επέβλεπαν τις εργασίες επιθεώρησης των τενόντων στο ευαίσθητο σημείο της γέφυρας σύμφωνα πάντα με τον αρχικό σχεδιασμό για την αποκατάσταση των προβλημάτων καθώς εντοπίζονται τελικά σε ένα συγκεκριμένο σημείο.
Όπως επεσήμαναν, κάποιες άλλες μικρότερες ρωγμές που εντοπίστηκαν στα σημεία αυτά, δεν εμπνέουν καμία ανησυχία, ούτε και μικροφθορές στον οπλισμό προβληματίζουν για τη στατικότητα της γέφυρας.
Ήδη έχουν επισκευαστεί τα σημεία αποκάλυψης των τενόντων και επίκειται το ίδιο και στα σημεία με τις μικρότερες ρωγμές.
Τέλος με την ολοκλήρωση και των επιθεωρήσεων με καταστροφικούς ελέγχους λαμβάνονται υπόψιν τυχόν επισημάνσεις για την ολοκλήρωση και της μελέτης επισκευής της σοβαρής ζημιάς στον Μ6 2 πρόβολο της γέφυρας.
Αναμένουμε τώρα και τυχαίους ταξιδιώτες να κάνουν δηλώσεις για το πόσο αθάνατη έγινε η γέφυρα.
Κοντος ψαλμος ….Αλληλουια….Πολυς καβγας για το τιποτα μαλλον.αυτο ητανε ??
Η γέφυρα πρέπει να ανοιξει άμεσα για μέχρι 3500 τόνους,δεν υπάρχει λόγος να το τραβάνε άλλο,αρκετά καταστράφηκε ο κόσμος…
Έρχονται εκλογές…..Ας την ανοίξουμε!!Με Κούλη αρχηγό, όλα δουλεύουν ρολόι…
Η γέφυρα δεν είναι παιxνιδάκι.Ο κόσμος μετακινείται από εκεί όταν είναι ανοικτή.Με την δική μου οπτική γωνία βλέπω μια πολύ πρόxειρη δουλειά και το λέω αυτό γιατί ψαράδες δηλώσανε εδώ και πολλαπλά έτη ότι η γέφυρα είναι σε άθλια κατάσταση.Το xρονικό διάστημα που λένε όλα καλά μου φαίνεται πολύ μικρό για όλες τις φθορές.Κανονίστε να γίνει καμία τραγωδία να xαθεί κόσμος να πέσει και η γέφυρα να γίνουμε και Παγκόσμια ξεφτίλα.Για αυτό σας παρακαλούμε θερμά την γέφυρα αυτή που είναι κόσμημα να την κάνετε με την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας καλύτερη από πριν για να μας κάνετε και xαρούμενους ως πολίτες..
“Με πορδες δεν βάφονται αυγά”
Λέει ο κόσμος
Αφού το λένε οι ψαράδες έτσι θα είναι φίλε.Αν χτίσεις κάνα σπίτι εσύ πήγαινε σε έναν ψαρά να σε βγάλει το σχέδιο.Αν ρίξεις καμμία πετονιά ρώτα έναν μηχανικό να σε πει πως γίνεται.
Δηλαδή η γνώμη των ψαράδων είναι μεγαλύτερης βαρύτητας απ’την γνώμη των ειδικών καθηγητών οι οποίοι μάλιστα υπογράφουν τα πορίσματα και τις τεχνικές λύσεις.
Οκ, την επόμενη φορά που θα ρίξουν δίχτυα να ρωτήσουν τον Πανέτσο και τον Κατάκαλο με ποιο τρόπο…
Ο Κασαπιδης βγήκε να πάρει τον αέρα του στην πρώτη φωτογραφία ή νομίζει ότι με το να φωτογραφίζεται σε εργοτάξια θα τσιμπήσει και ψηφαλάκια;
Αν αυτό είναι το επίπεδο των αιρετών μας και αν αυτό είναι το κριτήριο επιλογής τους, δεν πρέπει να έχουμε παράπονα για την ποιότητά τους.
Υπογραφη οτι ειναι ασφαλης για διελευση ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ;;;;
Η Δ/ΝΣΗ Τ.Ε.
Δηλαδή η υπογραφή των καθηγητών σε τι αφορά ότι είναι όμορφη η γέφυρα?
Ρε τι ακούμε
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΩΣ 7,5 ΤΟΝΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ Η ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΕΩΣ 18 ΤΟΝΝΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ 24ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ
24ωρη βάρδια, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο μπορεί να μην έχει ούτε η Βουλή
Η Βουλή γιατί να έχει; Τί φοβόμαστε;
Τμήμα Τροχαίας Γέφυρας Ρυμνίου…