Η τελευταία αξιολόγηση της Παγκόσμιας Τράπεζας, ως προς την αποτελεσματικότητα του τομέα των logistics και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, ανέδειξε την Ελλάδα στην 19η θέση το 2023 από την 42η θέση το 2018, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητα της Εθνικής Στρατηγικής για την Εφοδιαστική, που ακολουθείται από την Κυβέρνηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Η Στρατηγική αυτή εφαρμόζεται από την αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή, στην οποία έχω την τιμή να συμμετέχω ως Αντιπρόεδρος, με Πρόεδρο τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη και σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Logistics με επικεφαλής τον καθηγητή κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο.
Η Εθνική Στρατηγική για την Εφοδιαστική επικεντρώνεται στους εξής άξονες:
– Αναβάθμιση των υποδομών, με αιχμές τη δημιουργία νέων εμπορευματικών κέντρων όπως το Θριάσιο Ι&ΙΙ, το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιανατολικής Ευρώπης στη Φυλή και το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη σύνδεση του σιδηρόδρομου με λιμένες και βιομηχανικές περιοχές.
– Ψηφιακός μετασχηματισμός, με πρωτοβουλίες όπως η συμμετοχή του Υπουργείου Μεταφορών στο συγχρηματοδοτούμενο έργο FENIX, που αποτελεί το πανευρωπαϊκό ψηφιακό δίκτυο πληροφόρησης στις μεταφορές και τα logistics.
– Η Βιώσιμη και Πράσινη Εφοδιαστική, με σκοπό τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του τομέα.
– Η βελτίωση του επιπέδου εκπαίδευσης των επαγγελματιών του κλάδου.
Στόχος μας είναι να προσφέρει η Ελλάδα υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και να καταστεί πύλη εισόδου για το φορτίο που διέρχεται από τη διώρυγα του Σουέζ με προορισμό την Ευρώπη.
Η χώρα μας βρίσκεται πλέον στο «κλαμπ» των 20 χωρών που προσφέρουν τις πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας σε όλο τον κόσμο.
Η πρόοδος που έχει ήδη συντελεστεί αποτελεί το θεμέλιο για να πάμε ακόμη πιο ψηλά, αναδεικνύοντας την Ελλάδα στην πρώτη δεκάδα των χωρών με τις αποτελεσματικότερες υπηρεσίες εφοδιαστικής στο τέλος αυτής της δεκαετίας.
Θα συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση, με όραμα, σχέδιο και οργανωμένη στρατηγική, αναπτύσσοντας συνέργειες με τους φορείς του κλάδου και αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η αναβαθμισμένη, πλέον, συμμετοχή της πατρίδας σε όλους τους ευρωπαϊκούς οργανισμούς, ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση της Ελλάδας ως κόμβου διεθνών μεταφορών.
Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα σε ακρίβεια, φόρους και η τελευταία χώρα σε εισόδημα. Και έχετε τα μούτρα να μας λέτε και παραμύθια και από πάνω . Τα καταφέρνετε μια χαρά όμως γιατί ταΐζετε τα κεντρικά ΜΜΕ και σας λιβανίζουν. Επειδή όμως η ιστορία επαναλαμβάνεται, θα τα ξαναβρείτε μπροστά σας, γιατί δεν πήρατε κανένα μάθημα από το 2010.
με τι κριτηρια μπηκε στο κλαμπ αυτο;αν μπηκε βεβαια,μηπως επειδη η χωρα εχει τους πιο συγχρονους αυτοκινητοδρομους οπου δεν σκοτωνετε κανεις;
Και τραίνα.
ποσα δις εφτασε το χρεος???
με την ακριβεια τι γινεται?
Με την ανεργεια στη Δυτ. Μακεδονια τι γινεται???
Ξεπέρασε τά 400δις!!!
Ρε Παπαδοπούλε τα πιστεύεις αυτά που λες απάντησε μας
Στο σιδηρόδρομο πάντως είναι πρωτοπόρα
Όσο ανεπτυγμένη είναι στους σιδηρόδρομους και την διαχείριση αυτών(που πάνε στα τυφλά) τόσο ανεπτυγμένη χώρα του κόσμου είναι κ στα Logistics.Μη πιάσουμε για οδικό δίκτυο
Κάτι σαν το ηγείται στην 4η βιομηχανική επανάσταση; πολύ την προχώρησαν την (ψωροκωσταινα) και δεν μπορούμε να τους παρακολουθήσουμε.
Πόση ανάπτυξη να αντέξουμε πια; Αφού να φανταστείς όλοι οι νέοι επιστήμονες που μετανάστευσαν στο εξωτερικό τώρα μετανοιώνουν και θέλουν να γυρίσουν πίσω. Έχουμε δουλειές και δε βρίσκουμε κόσμο να δουλέψει! Ειδικά στα logistics. σταθερής τροχιάς με την υπερσϋγχρονη τηλεδιοίκηση έχουμε ξεπεράσει κάθε προσδοκία!
Πες του να σταματήσει…
Επιτυχία…
ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑ…..έχει πάθει βέρτιγκο δεν ξέρει από ποια επιτυχία να πρωοτοπιαστεί
Εσύ σε ποιο κλαμπ ανήκεις;
Γελάν και τα τσιμέντα!!!!!
Κατόπιν ενεργειών μου