Είσοδος από Lidl, διαλυμένα κάγκελα ενώ το και το ξαφνικό στενεμα του δρόμου ακριβώς μετά το φανάρι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο
Είσοδος από Lidl, διαλυμένα κάγκελα ενώ το και το ξαφνικό στενεμα του δρόμου ακριβώς μετά το φανάρι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο
Όταν θα κλαίμε τον πρώτο, θα αναζητούμε τον υπεύθυνο για αυτό το έκτρωμα
Το στένεμα του οδοστρώματος έγιναν από τον Λάζο Μαλούτα και τον Λ. Ιωαννίδη για να φαρδύνουν
υπεβολικά τα πεζοδρόμια . ΑΣΤΟΧΑ .
Ο Διευθυντής του τμήματος Μεταφορων της Περιφέρειας Αλ. Κ. Μηχ/γος Μηχ. είχε αντιδράσει ,όπως και άλλοι κοζανίτες Μηχανικοί .
Δεν εισακούστηκαν .
MONO ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΜΕΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ…
Όριο βλακείας υπάρχει; Βάλε το εαυτό σου στη θέση ενός οδηγού που δε γνωρίζει το δρόμο και κινείται νύχτα σε αυτό το σημείο.
Έχει απόλυτο δίκιο ο συμπολίτης μας στο άρθρο! Τα ατυχήματα πλέον είναι πολύ συχνά στο συγκεκριμένο σημείο παγίδα!
Δυστυχώς ο νέος σχεδιασμός του δρόμου είναι εντελώς επικίνδυνος, κάτι που φαινόταν από την αρχή της νέας χάραξης, καθώς όλοι απορούσαμε πως θα χωράνε με ασφάλεια τα οχήματα; Προς τι αυτή η επικίνδυνη υπερβολή; Δείχνει ότι στερείται σοβαρής μελέτης και οδηγικής γνώσης!
Υπήρχε λόγος να γίνουν τόοο φαρδιά τα πεζοδρόμια; Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 1 μέτρο στενότερα! Δεν μπορεί να έρχονται τα αυτοκίνητα από την Ε.Ο. με ένα ικανοποιητικό φάρδος δρόμου και στη συνέχεια να πέφτουν σε αυτή την παγίδα στην είσοδο της πόλης!
Οι οδηγοί των ΙΧ όταν πάνε να προσπεράσουν νταλίκα και ειδικά οι πιο άπειροι δυσκολεύονται πολύ. Να μη πω για προσπέραση νταλίκας σε άλλη νταλίκα, που για τον οποιοδήποτε λόγο πάει πολύ αργά και πρέπει να προσπεραστεί.
Δεν προσπερνάς.Τόσο απλό.
Με το “προσπερνω” εννοει κινουμε παραλληλα στι διπλα λοριδα με το αλλο οχημα με μεγαλιτερι ταχιτιτα και βγενο προστα του. Αφτο επιτρεπετε!!! Απλος εφτιαξαν τα πεζοδρομια πολι πλατια και μιοθηκε το πλατος και τον 2 λοριδον κικλοφοριας με σινεπηα να καθιστατε δισκολο το να “περασις διπλα από το αλο οχιμα” ιδιετερα αν αφτο ινε νταλικα!!!
Μάθε ορθογραφία
Τι θα πει δεν προσπερνάς; Ο δρόμος έχει δύο λωρίδες και όταν κάποιοις πάει πιο αργά από τα 50 χιλ. του ορίου γιατί έχει βγει από τα lidl θα μείνεις από πίσω του; Ας κάνανε τότε μία λωρίδα! Ο δρόμος είναι επικίνδυνος πλέον!
Με 40 λέει η πινακίδα είσοδο πόλης και ένα σωρό μαγαζιά βάλτε μυαλό δεν προσπερνάς
Είναι πολύ επικίνδυνο τι σημείο μετά τι φανάρι!!! φαίνεται τελευταία στιγμή και με μικρή ταχύτητα
Μια χαρά είναι ο δρόμος.Εχει συχνές διαβάσεις πεζών και το όριο ταχύτητας είναι 40 αν δεν κάνω λάθος.Εσεις οι βιαστικοί μην παραπονιέστε.
Ο αναγνώστης κοιμόταν μέχρι τώρα?? γιατί ο δρόμος έχει κατασκευαστεί εδώ και λίγους μήνες. Επίσης να μάθουν να οδηγούν και όσοι δεν ξέρουν να διαβάζουν σήματα να τα ξαναδώσουν….ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΠΈΡΑΣΗ — ΕΙΣΟΔΟΣ ΠΟΛΗΣ—- ΟΡΙΟ 40 ΧΛΜ και στο τέλος 30ΧΛΜ
Έχετε όλοι δίκιο, ήμαστε πραγματικά ηλίθιοι όλοι, το έργο αυτό να γνωρίζεται όλοι, είναι συμφωνία και έγινε καθαρά για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα του Lidl, χωρίς βέβαια να σκεφτούν όλους εμάς, αυτό φαίνεται καθαρά απο το ότι το πεζοδρόμιο φθάνει μέχρι το Lidl, και ότι το φανάρι δίνει προτεραιότητα στο Lidl, από κουρί προς κοζανη σταματούν όλα τα αυτοκίνητα στο φανάρι, και πριν ανάψει πράσινο δίνει τα βελάκια πρώτα δεξιά. έχουν φτιάξει έναν ολόκληρο κόμβο μόνο για αυτούς, είναι πραγματικά απίστευτο και γελοίο
Έχεις απόλυτο δίκαιο , απίστευτο το γεγονός ότι όλα έγιναν για να εξυπηρετηθεί το Lidl !!!!!!!!!!!
Ποιό το νόημα των δύο λωρίδων εφόσον απαγορεύεται η προσπέραση; Μόνο για να ελαττώσεις ταχϋτητα όταν θες να στρίψεις δεξιά σε παράδρομο ή πάρκινγκ καταστήματος; Και αν κάποιος πάει με 20 και εσϋ με 40, τι κάνεις, δεν προσπερνάς στην αριστερή λωρίδα;
η προσπέραση απογοητεύεται για φορτηγά και όχι για ι.χ. Αλλά με όριο ταχύτητας 40 χλμ. Αλλά δεν πάει κανένας με 40.
Τα καγκελα μια βδομαδα εχουν που μπηκαν,τα χαλασαμε τοσο νωρις;Μπραβο μας!!!
Εγώ λέω να αφήνουμε τα αυτοκίνητα στο Lidl και να πάμε με τα πόδια!!! Τι είναι αυτά που λέτε ρε παιδιά. Η πινακίδα των 40 ΚΛΜ ήρθε μόλις πήρανε χαμπάρι πόσο επικίνδυνος είναι ο δρόμος.εισαι στη είσοδο μιας πόλης και έχεις δρόμο με (υποτίθεται) 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και έχεις όριο 40 επειδή είσαι ανίκανος να κάνεις σωστό δρόμο!!! Ποιος ο λόγος να έχεις 3 μέτρα κεντρικό διάζωμα? Ποιος ο λόγος να έχεις τόσο μεγάλα πεζοδρόμια και από τις 2 μεριές του δρόμο??? Όλα στο πόδι φτιαγμένα και μετά παραπονιούνται όλοι???
Δηλαδή όπου υπάρχει κακοτεχνία πετάμε ένα σήμα 30κλμ και ξεμπερδευουμε?? Να το χαλάσουν τον δρόμο και να τον ξανακάνουν με Νέα σωστή μελέτη με βάση της ανάγκες της πόλης!!!
Επόμενο στάδιο να στενέψει λίγο ακόμη ο δρόμος και να μπει όριο 30
Ο δρόμος είναι τραγικός. Στενεύει αναίτια πολύ ξαφνικά που την πρώτη φορά δεν το καταλαβαίνεις εύκολα. Χωράνε ίσα ίσα δύο αμάξια δίπλα δίπλα κ το πεζοδρόμιο αντιθέτως χωράει ολόκληρη παρέλαση. Λες κ δεν έφταναν τα δύο από τα τρία μέτρα ενός πεζοδρομίου κ άλλο τόσο απέναντι, που χρησιμοποιείται από 2 άτομα τη μέρα. Για προσπέραση αν στρίβει κ λίγο ο δρόμος είναι πολύ δύσκολο. Κ πηγαίνοντας από την πόλη για λιντλ υποτίθεται έχει άλλη λωρίδα, ή μάλλον θα έπρεπε αλλά δεν, για αυτούς που στρίβουν αλλά εκεί σίγουρα δεν χωράνε τρία αμάξια. Κάνοντας το αυτό το σημείο επικίνδυνο κ από τις δύο μεριές
Ο φωτεινός σηματοδοτης στον κόμβο του LIDL ρυθμίζει την κυκλοφορία διαφορετικά από την οριζόντια σήμανση(διαγραμμιση), με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους οδηγούς και σοβαρό κίνδυνο ατυχηματος.
30 χλμ όριο είναι όχι ντροπή αλλά ανικανότητα. για αυτό απαξιώνονται τα σήματα κοκ και μετά όταν βλέπεις ένα σήμα με ανάγκη πραγματικά να πηγαίνει με 30-40 χλμ δεν το λαμβάνεις υπόψιν και σκοτώνεται ο κόσμος
και στον δρόμο κοζάνης -άνω κώμης μέχρι το βενζινάδικο έχει σημεία με όριο 50 που είναι σα να είσαι σταματημένος
Το πρόβλημα της οδού είναι οτι στο ύψος του φωτεινού σηματοδοτη δεν υπάρχει λωρίδα αναμονής για την αριστερή στροφή προς το LIDL.
Η ΚΑΚΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΠΟΛΗΣ.
ΚΑΙ ΟΙ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΕ”Σ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ-ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΔΗΘΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΑΣ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!
ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΠΙΣΘΕΝ ΟΛΟΤΑΧΩΣ.
ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΛΩΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΛΑΤΥ!
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΕΚΑΝΤΟΤΑΠΛΑΣΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΤΣΙΚΙ-ΤΣΙΚΙ ΣΕ ΣΤΕΝΟΥΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ! ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΦΕΡΘΕΝ ΕΡΓΟ ΕΓΙΝΑΝ ΤΡΙΣ ΦΑΡΔΙΑ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΧΗ;
ΕΔΩ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΣΥΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ!
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ Ή ΤΩΝ ΠΕΖΟΠΟΡΩΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΕΝΟΤΕΡΟ ΠΛΑΤΟΣ.
ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΥΠΕΡΜΕΓΕΘΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ;
ΑΣ ΜΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ;
Υπάρχει το Πάρκο Κουρί…
Όμως δεν πάει μέχρι το Κουρι!
Λεφτά να ξοδεύονται φίλοι μου για δήθεν “έργα” και η κακοτεχνία να πηγαίνει σύννεφο…
Αν δεν κάνω λάθος έτσι Και σταματήσουν δύο αυτοκίνητα στο φανάρι με κατεύθυνση προς το κουρί το ένα δίπλα από το άλλο ξεκινώντας ταυτόχρονα για να συνεχίσουν την πορεία τους…… Ο ένας θα πιάσει κράσπεδο αφού ο εκ δεξιών θα βρεθεί στο μέσο του δρόμου και σχεδόν θα βρίσκεται να εισέρχεται στην αριστερή λουρίδα ……… Αυτό σημαίνει κακοτεχνια
ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΕ Η ΜΕΛΕΤΗ ,
Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΚΑ ΠΙΟ ΣΤΕΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ .
ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Ο ΛΑΖΟΣ ΜΑΛΟΥΤΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ
ΓΡΑΦΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
ΚΑΙ Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΗ ΔΗΜΑΡΧΟΣ !!!!!!!!!!!!