Η επιτάχυνση των απαραίτητων ενεργειών προκειμένου να ξεκινήσει ο νέος σχεδιασμός και η υλοποίηση των έργων για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της έναρξης του προγράμματος «Διασυνδέοντας την Ευρώπη (CEF-Connecting Europe Facility )», που ξεκινάει τον προσεχή Οκτώβρη 2023, ήταν το αντικείμενο της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γεώργιου Κασαπίδη, του Δημάρχου Κοζάνης, Λάζαρου Μαλούτα, στελεχών της ΑΝΚΟ Α.Ε και του Διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ, Κωνσταντίνου Μουρουδέλη.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, όπως είχε προαναγγείλει πρόσφατα και ο Περιφερειάρχης, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για συνάντηση των συναρμόδιων φορέων, προκειμένου να ξεκινήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα τα έργα υποδομής και ο συνολικός σχεδιασμός για το σιδηροδρομικό δίκτυο στην περιοχή.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο Περιφερειάρχης επισήμανε πως: «Η μεταλιγνιτική περίοδος στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, επιβάλλει άμεσα αναπτυξιακές λύσεις με αντίκτυπο στην πραγματική οικονομία, παραγωγή και στην συγκράτηση του επιπέδου διαβίωσης. Ένας παράγοντας με σημαντικές δυνατότητες στο πεδίο αυτό είναι ο σιδηρόδρομος».
Στη σύσκεψη, μεταξύ άλλων συζητήθηκαν θέματα όπως η ολοκλήρωση των μελετών για τη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Σιάτιστα – Κοζάνη, η άμεση δημοπράτηση της σιδηροδρομικής γραμμής Πτολεμαΐδα – Κοζάνη, η χωροθέτηση του Εμπορευματικού Σταθμού, η διερεύνηση για την ισόπεδη ή ανισόπεδη διάβαση της σιδηροδρομικής γραμμής στην πόλη της Κοζάνης και η εκπόνηση προκαταρκτικών μελετών για τη σιδηροδρομική γραμμή Κοζάνη – Βέροια.
Ο Άνθρωπος που Έβλεπε τα Τρένα να Περνούν.
Τι αμαρτίες πληρώνουμε πραγματικά, δεν γινεται να μας αξίζει τέτοια κατάντια με αυτόν και το επιτελείο του.
Τόσα χρόνια χωρίς επιβατική αμαξοστοιχία η πόλη της Κοζάνης και κανένας δεν ασχολείτο και βρέθηκε κάποιος που προσπαθεί και εσύ μιλάς για κατάντια ! Μάλλον λες για τον γκρεμίζω γέφυρες και πανηγυρίζω ( παγκόσμια πρωτοτυπία ) και μαζί και οι χειροκροτητές , ε ναι αυτό είναι κατάντια
Αυλικέ άσε τα παραμύθια και τις υποκλήσεις για να δικαιολογήσεις τον μισθό σου. Θυμηθηκατε μετα από 5 χρόνια να κάνετε τηλεδιάσκεψη για τα τρένα. Τόσα χρόνια τι κάνατε? ΤΙΠΟΤΑ! ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!
Tα 60 χιλιόμετρα και περίπου 600 μέτρα υψομετρική διαφορά Βέροιας Κοζάνης ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ;
Τρέξτε της Καλαμπάκας (Αθήνα).
Μήπως είναι καλύτερη λύση.
Αμανατίδη κατέβα για Περιφέρεια και στειλτον να μαζευει Ροδονερο και να ταιζει κοτουλες και ασπρους δράκους
Ο ΜΑΛΟΥΤΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ !!!
Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ .
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΚΟΖΑΝΙΤΩΝ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΛΑ , ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ
ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ .
ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΚΟΖΑΝΗ
ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΑ ΔΥΟ !!!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ .
ή να πάει ο Σιδ. σταθμός στα λατομεία Παγούνη δίπλα από το LIDL, και από εκεί να στρίβει η γραμμή Ανατολικά πρός Βέροια .
O ΓΕΩΠΠΟΝΟΣ ΜΠΟΡΣΤΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΚΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ
….. χωρίς εγωισμούς καί διακρίσεις
.. πρακτικά είναι καλύτερα να είναι ένας ο σιδηροδρομικός σταθμός, (επιβατικός καί εμπορευματικος) έξω απ’την πόλη.