Ένα από τα βασικά ζητούμενα, από τη λειτουργία της συντομότερης οδικής σύνδεσης των Καμβουνίων -και όχι μόνο- με την Κοζάνη, μέσω γέφυρας Ρυμνίου – Καισαρειάς – Κήπου – διασταύρωσης Καρυδίτσας, ήταν και η παράκαμψη του οικισμού του Κήπου.
Αφορά τη διαδρομή (ΑΒ της κάτοψης), με τις υφιστάμενες συνθήκες μήκους 1750-1800 μ. που διέρχεται από τον οικισμό, όπου υπάρχει σχετική στενότητα του δρόμου και συνήθως παρκαρισμένα οχήματα, με συνέπεια να δυσκολεύεται η διέλευση των διερχόμενων οχημάτων ή και να είναι σχεδόν απαγορευτική για τα μεγάλα οχήματα.
Η προτεινόμενη παράκαμψη, σχεδόν σε ευθεία (ως κάτοψη), αφορά σε υπάρχοντα χωματόδρομο με καλή υποδομή, μήκους περίπου 1250 μ. που μειώνει τη διαδρομή κατά 500-550 μ., και ασφαλώς διευκολύνει τα μέγιστα την κίνηση όλων των οχημάτων.
Στο περιθώριο διαλείμματος συνεδρίασης του περιφερειακού συμβουλίου περί τα τέλη Νοεμβρίου 2016, ο αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κοζάνης Παναγιώτης Πλακεντάς μας ενημέρωσε ότι “έχουν εξασφαλιστεί κονδύλια για την ασφαλτόστρωση της παράκαμψης του Κήπου και οι διαδικασίες θα προχωρήσουν σύντομα…“. Του το υπενθυμίσαμε πρόσφατα (στη συνεδρίαση του Π.Σ. 15/5) και ρωτήσαμε αν ισχύει η -κατά κάποιο τρόπο- δέσμευσή του. “Ισχύει“, ήταν η μονολεκτική απάντησή του.
Ισχύει; κ. Πλακεντά…
Αναμένουνε, υπενθυμίζοντας στον κ. αντιπεριφερειάρχη ό,τι η εν λόγω διαδρομή από τα Καμβούνια προς (και από) την Κοζάνη, αποτελεί πλέον τη βασική επιλογή διέλευσης των οχημάτων…
ΥΓ. Με τον κ. Πλακεντά αναφερθήκαμε και στην αποκατάσταση του τμήματος του δρόμου Ρυμνίου – Λιβαδερού (3ο χλμ), όπου έχει υποστεί κατακρήμνιση μέρος του οδοστρώματος. Μίλησε για μεγάλο κόστος -υπερβολικό κατά την άποψή μας-, χωρίς να μας αποσαφηνίσει αν πρόκειται να δρομολογηθεί άμεσα η αποκατάσταση…
Γ.Μ./mikrovalto.gr
Να σημειώσουμε και οτι η διαδρομή μέσω Κήπου δυσχεραίνεται από την συνήθεια των κατοίκων να αφήνουν τα αυτοκίνητά τους πάνω στο δρόμο, εξω ακριβως απο τα καφενεια-καφετεριες-ουζαδικα
Οι κάτοικοι αδιαφορούν για ΚΟΚ εντελώς. Ελληνικό χωριό. ..